Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerste Topic 2012!

+8
Angela_1986
Bliss
Stuiterbal
ekiaam87
Roodkapje
Alex
Sjaantje
Sweety
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Eerste Topic 2012! - Pagina 2 Empty Re: Eerste Topic 2012!

Bericht  Roodkapje za 31 dec 2011 - 13:29

Dijn82 schreef:Punica kregen we ook wel eens bij m'n oma!

oewww ik lees hier alleen maar goede jeugdherinneringen.... enne.. Shandy dan ? Dat kreeg ik een keer toen ik een jaar of 10 was van mn papa... wat voelde ik me stoer... Wink

Punica is trouwens toen ooit uit de handel gehaald in NL omdat het kankerverwekkend zou zijn oid.... Daarna mochten wij het niet meer... tegenwoordig verkopen ze het bij de Hoogvliet en Jumbo zag ik laatst.. Ik durf het mijn kinderen niet te geven trouwens... vanwege die berichten van vroeger...

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje za 31 dec 2011 - 13:30

Stella hug voor jou! Tja die emoties moeten er ook even uit joh! Je hebt veel meegemaakt het afgelopen jaar en de jaarwisseling blijkt dan toch een emotioneel momentje te zijn. Maar jij en je mannetje zijn 2 kanjers en ik ben ervan overtuigd dat jullie een heel mooi jaar gaan hebben samen!
Ik loop een beetje achter dus ik heb eerlijk gezegd even geen flauw idee over welke andere persoon je het hebt, maar als je iets graag zou willen terwijl het niet kan, is het altijd vervelend. Vooruit, nog een hug dan!

Dijn: jaaaaaaaaaaaaa Punica!!! Dronken we thuis ook regelmatig!! Zag het straks ook nog in de winkel te staan Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 13:37

Roodkapje schreef:

oewww ik lees hier alleen maar goede jeugdherinneringen.... enne.. Shandy dan ? Dat kreeg ik een keer toen ik een jaar of 10 was van mn papa... wat voelde ik me stoer... Wink

Punica is trouwens toen ooit uit de handel gehaald in NL omdat het kankerverwekkend zou zijn oid.... Daarna mochten wij het niet meer... tegenwoordig verkopen ze het bij de Hoogvliet en Jumbo zag ik laatst.. Ik durf het mijn kinderen niet te geven trouwens... vanwege die berichten van vroeger...

Jaaaa, Shandy! Ze verkopen dat zo af en toe nog bij de Lidl in glazen flesjes, maar dan heet het anders.
Punica verkopen ze nog steeds hoor, volgens mij is er niets kankerverwekkends aan.

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje za 31 dec 2011 - 14:30

Dijn82 schreef:
Roodkapje schreef:

Jaaaa, Shandy! Ze verkopen dat zo af en toe nog bij de Lidl in glazen flesjes, maar dan heet het anders.
Punica verkopen ze nog steeds hoor, volgens mij is er niets kankerverwekkends aan.

Ja ik weet dat ze het nog verkopen, maar dus omdat het vroeger uit de handel is gehaald durf ik het niet te kopen ( terwijl het waarsch. gewoon goed is , maar ja... angsthaas:P). Shandy verkopen ze in 0.75 l flessen bij Jumbo en in blikjes bij de AH ! Ik koop het heeeeeel af en toe nog wel eens.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 14:38

Panaché heet het bij de Lidl geloof ik. Ik kocht het in Spanje altijd.

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje za 31 dec 2011 - 14:50

Dijn82 schreef:Panaché heet het bij de Lidl geloof ik. Ik kocht het in Spanje altijd.

Oke ik zal eens opletten... komt me niet echt bekend voor maar goed te weten smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Bericht  Bliss za 31 dec 2011 - 15:24

Joehoe ik heb een gezellige avond gehad bij een vriendin van Confusion thuis. Nu duik ik mn nest in, morgen weer vroeg op voor de Nieuwjaarsduik :shock: Daarna ga ik weer verder slapen in mijn warme bedje.
Trusten & een gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 15:43

Jeej Very Happy 2012! Very Happy Mijn jaar is iig goed begonnen; met m'n liefste vriendin en omringd met lieve mensen, vriendje aan m'n zij... Alles voelt in ieder geval goed Wink

Ondanks de sangria die ik onder lichte dwang heb genuttigd.. Bwuh. :P Ik lust dus écht geen alcohol en ik laat me nooit meer ervan overtuigen 't 'toch eens te proberen'... Aldoende leert men Very Happy

Gelukkig nieuwjaar allemaal en slaap lekker Wink

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 za 31 dec 2011 - 16:08

Gelukkig nieuwjaar allemaal! fles

Mijn jaar is gezellig begonnen met allemaal leuke mensen om me heen dus dat beloofd wat voor de rest van het jaar Very Happy

Slaap lekker!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Polly za 31 dec 2011 - 16:42

Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Dat al onze wensen maar uit mogen komen in 2012. smile

Ik heb hier nieuwjaar gevierd en het beviel goed:

Eerste Topic 2012! - Pagina 2 4325754549_bf7466cbaa

Het was gezellig!!

Ik moest nog lachen om het verhaal van een ex-stewardess die door een Indiër in een vliegtuig boos geroepen werd, hij had al vaak op het knopje gedrukt om haar te roepen en het duurde te lang; "I been fingering you for 20 minutes and you still don't come!!!"

Verder heb ik nog niets te melden in het nieuwe jaar.

Trusten!

Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 18:33

Gezellig, allemaal de beste wensen voor 2012!

Ik heb een 4 gangen diner gehad bij mijn schoonouders en was redelijk laat thuis. Ben niet gaan stappen maar heb het met een uurtje of drie aan slaap moeten doen. Om 5:50 hoorde ik beneden wat: een inbreker? Ga naar beneden, stap ik eerst in kattepis ( arme beestjes waren zeker bang vanacht ) en vind ik een net thuis gekomen dronken vriend in de keuken.
Leuk.

Ben naar beneden gegaan, heb thee gezet en zit nu voor de tv met de laptop. Drie uur slaap en vreselijk brak. En niet eens van de drank laughcry

Iedereen:

Eerste Topic 2012! - Pagina 2 2012

Gast
Gast

Bericht  Alias za 31 dec 2011 - 21:04

Geslaagde jaarwisseling gehad die net op zijn einde is gelopen. Lekker thuis gevierd maar volop muziek, lekker lammen en ambiance! Zo toch maar naar bed... Als gastvrouw heb ik het goed gedaan, I'm the last one standing Very Happy .
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 21:27

Leuk om te lezen dat ik voor een eerste lach heb gezorgd Very Happy.

Gaaf Polly! Ik zat ook lekker hoog. Ben met Smikkel naar het dak gegaan van mijn flatgebouw en later lekker vanuit het portiek op de 10de zitten kijken. Was wel heel gaaf Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 21:34

Gelukkig nieuwjaar meiden!

Prima avond en nacht gehad. Wel jammer dat ik op één of andere manier niet kan uitslapen, dus kort geslapen.
Vandaag een logistieke uitdaging met alle familiesamenkomsten die op de planning staan smile

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Janelie za 31 dec 2011 - 21:55

Happy newyear!!

Mijn jaarwisseling was ook leuk! Niks spectaculairs, maar leuk genoeg om het nieuwe jaar feestelijk te verwelkomen!

Ik lig nog in bed, hopelijk wordt mijn vriendin zo wakker. Honger!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Polly zo 1 jan 2012 - 2:06

Zusje schreef:Leuk om te lezen dat ik voor een eerste lach heb gezorgd Very Happy.

Gaaf Polly! Ik zat ook lekker hoog. Ben met Smikkel naar het dak gegaan van mijn flatgebouw en later lekker vanuit het portiek op de 10de zitten kijken. Was wel heel gaaf Very Happy.

Dat is inderdaad leuk! Het lijkt me sowieso leuk om in een flatgebouw te wonen. Ik had ook wel vanaf hoog willen kijken, vorige week stond ik met kerst op het balkon van een hoog gebouw en dan beginnen ze ook al met vuurwerk hier. Dat zag er mooi uit. Maar vanaf de straat was het ook leuk, normaal zijn er zo'n 2 miljoen mensen maar vanwege de regen was het niet zó enorm druk, ik vond het wel prima zo!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 3:05

Polly schreef:
Zusje schreef:Leuk om te lezen dat ik voor een eerste lach heb gezorgd Very Happy.

Dat is inderdaad leuk! Het lijkt me sowieso leuk om in een flatgebouw te wonen. Ik had ook wel vanaf hoog willen kijken, vorige week stond ik met kerst op het balkon van een hoog gebouw en dan beginnen ze ook al met vuurwerk hier. Dat zag er mooi uit. Maar vanaf de straat was het ook leuk, normaal zijn er zo'n 2 miljoen mensen maar vanwege de regen was het niet zó enorm druk, ik vond het wel prima zo!

Er zijn ook mindere kanten aan in een portiek wonen:

Eerste Topic 2012! - Pagina 2 402385_10150454260550642_521545641_8614777_1710106311_n

En ach, zie je echt een verschil tussen 1 of 2 miljoen mensen? Ik vind het een behoorlijk aantal! :o

Gast
Gast

Bericht  Polly zo 1 jan 2012 - 3:18

Oh!!! Haha, dat is minder inderdaad!
Nou zeg smile

Het was inderdaad nog steeds druk, maar ik had verwacht dat je allemaal als pinguïns in een rijtje achter elkaar aanloopt, en dat was gelukkig niet zo. Het is ook een grote straat, dus er was genoeg ruimte Very Happy
Vanavond ga ik op vakantie. Yay!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sarah1985 zo 1 jan 2012 - 4:49

goeiemiddag hier is ook weer iemand aanwezig. Zozo wat een nacht. Ik had zelf een lekkere mix gemaakt vond nog een fles pisang ambon en heb dat gemixt 50/50 met vitamine water. En dat was toch lekker. had 1,5 liter bij me en was zo op :shock:

We waren bij vrienden heel gezellig. Vuurtje gemaakt. En werd veel vuurwerk afgestoken en opeens viel er een bak met vuurwerk om en die ging zo richting een geparkeerde auto, gevolg auto in de fik :shock: :shock: :shock: Snel met zijn allen blussen gelukkig was er alleen schade aan de achterlampen beetje bumper.

We zijn toen met de hele groep richting het feest gelopen daar wou ineens niemand meer heen en kreeg een stel ruzie. Mijn man en ik waren om 5 uur thuis. Daarna 2 uurtjes hooguit geslapen nu behoorlijk brak

Gelukkig nieuwjaar allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: