Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
+51
Liadan
maiadebij
chocolate
Printje
Tiara
Mizzie
Roos
frolic
Bruintje Beer
woezel
Jasmine
Parisienne
Steep
JD
Roodkapje
Monnie
blondje1313
joyce0606
Pussycat
moepie
Flip Fluitketel
Tania
Flower_L
Nijntje
SarahKey
Coccinelle
holaagirl
Teddyaapje
studiebol
meisje
Darius
Amber-
Muppetje
Alyssa
Pien
Lejow
PiP
Laced
Novalee
Aimee
kwak
Susan
RiLiJu
Ayla
Muis
Mysterious
Floor
ekjir@M
Makamba
Annie24
L!ND@
55 plaatsers
Pagina 13 van 15
Pagina 13 van 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Re: Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
Is het geen optie om in deze pijler ook een (soort van) dagcafe te beginnen?
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Makamba schreef:Is het geen optie om in deze pijler ook een (soort van) dagcafe te beginnen?
Daar d8 ik toch echt vanmiddag nog aan!
Gast- Gast
Ik biecht op dat ik net wat bloedverlies heb gehad... Ben bijna uitgeteld. was niet veel maar wel vers bloed.... Ook enkele dagen last van slijmerige afscheiding....zou het dan toch voor de uitgerekende datum gaan gebeuren?
Is dit echt een teken dat het gaat gebeuren of.....kan het nog wel even duren? Wel veel harde buiken verder maar niet meer dan normaal.
Is dit echt een teken dat het gaat gebeuren of.....kan het nog wel even duren? Wel veel harde buiken verder maar niet meer dan normaal.
Gast- Gast
Ik heb een week of 2 voor ik bevallen ben bloed en wat stolsels verloren. Had ook kramp, gebeld naar ziekenhuis en moest langs komen. Man naar huis laten komen, ik dacht echt dat het ging beginnen. Maar nee hoor, ik ben uiteindelijk ingeleid. Dus het kan, maar hoeft niet...
Harde buiken had ik al maanden, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.
Moet ik voor je duimen dat het doorzet of dat de kleine nog even blijft zitten? En hoever ben je vandaag?
Harde buiken had ik al maanden, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.
Moet ik voor je duimen dat het doorzet of dat de kleine nog even blijft zitten? En hoever ben je vandaag?
Gast- Gast
ik ben nu 39 weken dus op zich mag het komen. van de andere kant......vind ik het ook wel heel eng haha
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik net wat bloedverlies heb gehad... Ben bijna uitgeteld. was niet veel maar wel vers bloed.... Ook enkele dagen last van slijmerige afscheiding....zou het dan toch voor de uitgerekende datum gaan gebeuren?
Ik had dat toen ik precies 39 weken zwanger was van Ezra, ik had de dag daarvoor al wat slijm verloren, op die dag kwam er ook bloed bij. Ik heb toen de verloskundige gebeld en die zei dat het een teken was dat ik aan het einde van mijn zwangerschap was gekomen, maar ze kon niet aan de hand daarvan voorspellen wanneer de bevalling zou beginnen. De volgende ochtend zijn de vliezen gebroken, aan het eind van de dag zijn de weeën begonnen en nog een dag later is Ezra geboren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik biecht op dat ik ook zwanger ben. Dus nog een zwanger biechtje erbij! Raden maar!
Gast- Gast
Hint?Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik ook zwanger ben. Dus nog een zwanger biechtje erbij! Raden maar!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hint?Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik ook zwanger ben. Dus nog een zwanger biechtje erbij! Raden maar!
Morgen ga ik rondstrooien met hints, voor nu alleen even dat ik een 'kletskop' ben.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Stofzuiger schreef:Hint?Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik ook zwanger ben. Dus nog een zwanger biechtje erbij! Raden maar!
Morgen ga ik rondstrooien met hints, voor nu alleen even dat ik een 'kletskop' ben.
En heb je al een kindje?
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Biechtje01 schreef:Stofzuiger schreef:Hint?Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik ook zwanger ben. Dus nog een zwanger biechtje erbij! Raden maar!
Nou zeg! Morgen ben ik er niet...Kan je mij niet even een hint pm-en???
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:Biechtje01 schreef:Stofzuiger schreef:Hint?Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik ook zwanger ben. Dus nog een zwanger biechtje erbij! Raden maar!
Nou zeg! Morgen ben ik er niet...Kan je mij niet even een hint pm-en???
Of mij gewoon niet even je forumnaam pm-en
Gast- Gast
spannend weer een zwangere! Ben ook nog steeds benieuwd naar de ander...
kom maar op met de hintjes!
kom maar op met de hintjes!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik net wat bloedverlies heb gehad... Ben bijna uitgeteld. was niet veel maar wel vers bloed.... Ook enkele dagen last van slijmerige afscheiding....zou het dan toch voor de uitgerekende datum gaan gebeuren?
Had ik twee dagen voordat ze geboren werd, spannend voor jou!
Gast- Gast
Kom maar op met de hints, zwanger biechtje.
En hoe is het met het bloedverlies van bijna uitgerekend biechtje?
En hoe is het met het bloedverlies van bijna uitgerekend biechtje?
Gast- Gast
Nou, om maar met wat hints te beginnen.....
Deze baby is letterlijk en figuurlijk een cadeautje. Ik ben rond mijn verjaardag waarschijnlijk uitgerekend.
Deze baby is letterlijk en figuurlijk een cadeautje. Ik ben rond mijn verjaardag waarschijnlijk uitgerekend.
Gast- Gast
Ik denk aan Darius die is vast een van de zwangere biechtjes?
Gast- Gast
+1Laurientje85 schreef:Ik denk aan Darius die is vast een van de zwangere biechtjes?
Biechtje, wanneer ben je jarig? En zit je in het theekransje op FB?
Gast- Gast
Even in de gebruikerslijst inspiratie opgedaan, wie voor de biecht online waren:
- Ducky
- Darius
- Anitaaaa
...
- Ducky
- Darius
- Anitaaaa
...
Gast- Gast
We krijgen ook geen reactie meer van biechtje 2....
We hadden er dus 2, waarvan er inmiddels 1 bekend is en nu is biechtje 3 erbij gekomen, toch?
We hadden er dus 2, waarvan er inmiddels 1 bekend is en nu is biechtje 3 erbij gekomen, toch?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Stofzuiger schreef:Even in de gebruikerslijst inspiratie opgedaan, wie voor de biecht online waren:
- Ducky
- Darius
- Anitaaaa
...
U is goed bezig!!!!!!!!!!!
Annie24- Ratel
Biechtje 2 is nog aanwezig hoor. Maar jullie moeten nog eventjes geduld hebben, want ik maak mijn forumnaam pas over een paar weken bekend. Ik ben nu 9 weken zwanger, dus over een week of drie zal ik jullie uit je leiden verlossen, haha! Op gokjes ga ik verder niet in, dan weten jullie dat eventjes! Jullie komen er vanzelf wel achter!
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Biechtje 2 is nog aanwezig hoor. Maar jullie moeten nog eventjes geduld hebben, want ik maak mijn forumnaam pas over een paar weken bekend. Ik ben nu 9 weken zwanger, dus over een week of drie zal ik jullie uit je leiden verlossen, haha! Op gokjes ga ik verder niet in, dan weten jullie dat eventjes! Jullie komen er vanzelf wel achter!
Jij bent écht heeeeeel vals!
Annie24- Ratel
Stofzuiger schreef:Even in de gebruikerslijst inspiratie opgedaan, wie voor de biecht online waren:
- Ducky
- Darius
- Anitaaaa
...
Ik ben het niet hoor!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Duckie heeft een topic geopend dat zij er nog niet over uit zijn of er een tweede komt dus dan denk ik dat we onze pijlen op Darius kunnen richten!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 13 van 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Soortgelijke onderwerpen
» Misschien leuk voor de juffen?
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Wie is wie in deze pijler?
» Seks - Biecht & Vraag Topic
» Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Wie is wie in deze pijler?
» Seks - Biecht & Vraag Topic
» Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!
Pagina 13 van 15
Permissies van dit forum: