Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
+51
Liadan
maiadebij
chocolate
Printje
Tiara
Mizzie
Roos
frolic
Bruintje Beer
woezel
Jasmine
Parisienne
Steep
JD
Roodkapje
Monnie
blondje1313
joyce0606
Pussycat
moepie
Flip Fluitketel
Tania
Flower_L
Nijntje
SarahKey
Coccinelle
holaagirl
Teddyaapje
studiebol
meisje
Darius
Amber-
Muppetje
Alyssa
Pien
Lejow
PiP
Laced
Novalee
Aimee
kwak
Susan
RiLiJu
Ayla
Muis
Mysterious
Floor
ekjir@M
Makamba
Annie24
L!ND@
55 plaatsers
Pagina 7 van 15
Pagina 7 van 15 • 1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15
Re: Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
Leuk ***! Gefeliciteerd!
Maar denk je niet dat het heel makkelijk te 'ontdekken' is dat jij het bent? Ook als we je naam weghalen?
Maar denk je niet dat het heel makkelijk te 'ontdekken' is dat jij het bent? Ook als we je naam weghalen?
Laatst aangepast door Teddyaapje op di 10 jan 2012 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
dank jullie wel!
zouden jullie alleen even mijn naam in jullie post weg willen halen?
ik ben bang dat ik meelezers heb, wil het nog even geheim houden voor de rest van de wereld!
zouden jullie alleen even mijn naam in jullie post weg willen halen?
ik ben bang dat ik meelezers heb, wil het nog even geheim houden voor de rest van de wereld!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Volgens mij had ik het goed!!
Gefeliciteerd!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
holaagirl schreef:Haha! Gefeliciteerd! Had ik het goed! Haha!
Maar nu hebben we er 1 van de 2 toch?
nummer 2 is gevlogen
Zwangere nr 1: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Mensen die hier deze avond niet geweest zijn zullen zich wel afvragen waar al die pagina's vandaan komen
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:holaagirl schreef:Haha! Gefeliciteerd! Had ik het goed! Haha!
nummer 2 is gevlogen
Die denkt shit nr 1 is snel ontfrutseld dus ik kom niet meer hier hahahahahaha..
Offtopic, het valt me op Annie dat jouw zoontje/dochter ook met een Y. begint net als mijn dochter hahahah
Gast- Gast
studiebol schreef:Stofzuiger schreef:Heb ik zelden last van. Heb 1x gehad dat ik ergens niet door kon, maar verder lukt het altijd.studiebol schreef:Mag ik dan even opbiechten dat ik het 9 van de 10 keer schijtirritant vind om winkels in te moeten met de dames. Niet om hun zij zijn ontzettend lief. Maar alles is krap overal bots iK tegen aan moet aan iedereen vragen of ze even aan de kant willen gaan zodat ik er langs kan :twisted:Dus eigenlijk is er geen lol meer aan om even wat dingen te shoppen.......
Alleen houden mensen me altijd zo op omdat ze willen kijken. Vaak volgt dan de vraag: 'Is het een tweeling?' Dan zeg ik: 'Nee hoor, ik heb ze kort op elkaar'
Echt??
De Hema hier heeft van die betonnen palen midden in een gangpad daar kan ik dan niet door heen. Sommige winkels staan zooooo vol ik vind het maar irritant.
Haha mijn vriend en ik hebben wel eens gezegd dat we de volgende keer gaan zeggen dat het er eigenlijk drie zijn maar dat de derde niet me kan en dat we die dus thuis laten
@Stofzuiger, jij speelt vals, jij hebt zo'n luxe wagen tegenover elkaar!
Ik heb ook vaak problemen in de winkels, heel vervelend soms, zeker als mensen staan te praten midden in het gangpad. En je wilt niet iedere keer vragen of je er even door mag. Maar je moet wat.
Hebben de tandemwagen die we bij de oudste 2 gebruikten net verkocht vrijdag, maar die had ik nu wel willen gebruiken ipv die dubbele Koelstra, wat een rotding is dat! Maar helaas, de tandemwagen is al weg! Stom dat ik me dat nu pas besef!!
Gast- Gast
K. wat leuk! Gefeliciteerd!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Anniej_S schreef:Annie24 schreef:holaagirl schreef:Haha! Gefeliciteerd! Had ik het goed! Haha!
nummer 2 is gevlogen
Die denkt shit nr 1 is snel ontfrutseld dus ik kom niet meer hier hahahahahaha..
Offtopic, het valt me op Annie dat jouw zoontje/dochter ook met een Y. begint net als mijn dochter hahahah
Doe mij maar een mannelijke Y.
*ben soms blij dat ik geen meisje heb als ik al die kleertjes zie, nu is het gewoon broekje, shirtje en klaar *
Annie24- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik wil ook nieuwe vriendjes op Facebook, wie biedt...?
+ 1
+2 kindjes spotten
Gast- Gast
Annie24 schreef:Anniej_S schreef:Annie24 schreef:holaagirl schreef:Haha! Gefeliciteerd! Had ik het goed! Haha!
nummer 2 is gevlogen
Doe mij maar een mannelijke Y.
*ben soms blij dat ik geen meisje heb als ik al die kleertjes zie, nu is het gewoon broekje, shirtje en klaar *
Haha en ik sta tegenwoordig heel veel bij de jongens kleding te kijken omdat ik vind dat het meisjes toch altijd wel het zelfde is...ROZE hahahaha
Gast- Gast
Anniej_S schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik wil ook nieuwe vriendjes op Facebook, wie biedt...?
+ 1
+2 kindjes spotten
Vriendjes worden dan?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
_MamaRosa_ schreef:studiebol schreef:Stofzuiger schreef:Heb ik zelden last van. Heb 1x gehad dat ik ergens niet door kon, maar verder lukt het altijd.studiebol schreef:Mag ik dan even opbiechten dat ik het 9 van de 10 keer schijtirritant vind om winkels in te moeten met de dames. Niet om hun zij zijn ontzettend lief. Maar alles is krap overal bots iK tegen aan moet aan iedereen vragen of ze even aan de kant willen gaan zodat ik er langs kan :twisted:Dus eigenlijk is er geen lol meer aan om even wat dingen te shoppen.......
Alleen houden mensen me altijd zo op omdat ze willen kijken. Vaak volgt dan de vraag: 'Is het een tweeling?' Dan zeg ik: 'Nee hoor, ik heb ze kort op elkaar'
Echt??
De Hema hier heeft van die betonnen palen midden in een gangpad daar kan ik dan niet door heen. Sommige winkels staan zooooo vol ik vind het maar irritant.
Haha mijn vriend en ik hebben wel eens gezegd dat we de volgende keer gaan zeggen dat het er eigenlijk drie zijn maar dat de derde niet me kan en dat we die dus thuis laten
@Stofzuiger, jij speelt vals, jij hebt zo'n luxe wagen tegenover elkaar!
Ik heb ook vaak problemen in de winkels, heel vervelend soms, zeker als mensen staan te praten midden in het gangpad. En je wilt niet iedere keer vragen of je er even door mag. Maar je moet wat.
Hebben de tandemwagen die we bij de oudste 2 gebruikten net verkocht vrijdag, maar die had ik nu wel willen gebruiken ipv die dubbele Koelstra, wat een rotding is dat! Maar helaas, de tandemwagen is al weg! Stom dat ik me dat nu pas besef!!
Maar zo'n eentje tegen over elkaar is langer toch? Nou dan zou ik bijvoorbeeld echt niet in de lift van de zeeman kunnen hier in het dorp dat past nu allemaal maar net in de lengte.
Zo breed vind ik onze wagen niet want ik kan wel gewoon bij iedereen door de deur ook in huizen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Muppetje schreef:Anniej_S schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik wil ook nieuwe vriendjes op Facebook, wie biedt...?
+ 1
+2 kindjes spotten
Vriendjes worden dan?
yeahh weer een vriendinnetje erbij..*ik pm je even!*
Gast- Gast
Gefeliciteerd!!
Ben ook nog wel nieuwsgierig naar de tweede....
Ben ook nog wel nieuwsgierig naar de tweede....
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Soms moet ik even het handvat inschuiven, maar ben nog geen lift tegengekomen wat niet paste. Diagonaal past het eigenlijk altijd.
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Muppetje schreef:Anniej_S schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik wil ook nieuwe vriendjes op Facebook, wie biedt...?
+ 1
+2 kindjes spotten
Vriendjes worden dan?
yeahh weer een vriendinnetje erbij..*ik pm je even!*
Ik wil ook wel
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Heb je al ge-pm'ed! HahaMuppetje schreef:Anniej_S schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik wil ook nieuwe vriendjes op Facebook, wie biedt...?
+ 1
+2 kindjes spotten
Vriendjes worden dan?
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
holaagirl schreef:Heb je al ge-pm'ed! HahaMuppetje schreef:Anniej_S schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik wil ook nieuwe vriendjes op Facebook, wie biedt...?
+ 1
+2 kindjes spotten
Vriendjes worden dan?
Zag t. En ik jou al toegevoegd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hahaha wel grappig dat ik ook nog genoemd werd. Ik zou het toch nooit onder het biecht account plaatsen want ben hier toch al zo goed als anoniem heb maar 2 personen van yes op mijn facebook volgens mij
Gefeliciteerd voor het biechtje die wel zwanger is -ik weet wie het is maar ga de naam niet neer zetten want dan moet ik het weer weghalen-
Gefeliciteerd voor het biechtje die wel zwanger is -ik weet wie het is maar ga de naam niet neer zetten want dan moet ik het weer weghalen-
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Annie24- Ratel
Ik vind het ook altijd leuk om yeskindjes te spotten
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien is het Duckie?
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:Ik vind het ook altijd leuk om yeskindjes te spotten
Off-topic: Ik heb trek in die broodjes!!!!!!!!!!!!!!!!! Morgen meteen naar de AH
Annie24- Ratel
Pagina 7 van 15 • 1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Misschien leuk voor de juffen?
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Wie is wie in deze pijler?
» Seks - Biecht & Vraag Topic
» Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Wie is wie in deze pijler?
» Seks - Biecht & Vraag Topic
» Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!
Pagina 7 van 15
Permissies van dit forum: