Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lelijk retro nachtkastje gezocht...

3 plaatsers

Ga naar beneden

lelijk  retro nachtkastje gezocht... Empty lelijk retro nachtkastje gezocht...

Bericht  Teddyaapje di 25 sep 2012 - 9:27

We zijn n nieuwe kamer voor mn zoontje aant maken, we wilden eerst gaan voor strakke witte meubels maar die zijn bijna allemaal van mdf. Het plan is dus geweizigd en we gaan voor retro. Ik weet al welk bed en welke kast ik wil maar ben nog opzoek naar een retro nachtkastje. Lijkt me wel leuk om een oerlelijke te nemen.

De kamer heeft 2 kobalt blauwe muren en 2 met grijs baksteenbehang (kwantum). Het bed wordt wel redelijk strak van steigerhout en de kledingkast lichtgrijs en zal landelijk maar wel stoer zijn. Heb dé kast nog niet gevonden overigens. Het nachtkastje mag van metaal of hout zijn en de eisen die ik heb zijn dat hij dicht is (deur en/ of lades) en dat t een laag model is. Veel oude nachtkastjes zijn hoog en dat lijkt me niet handig. Het nachtkastje komt tegen een blauwe muur en langs een witte deur.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lelijk  retro nachtkastje gezocht... Empty Re: lelijk retro nachtkastje gezocht...

Bericht  Queen do 27 sep 2012 - 5:16

Teddyaapje schreef:We zijn n nieuwe kamer voor mn zoontje aant maken, we wilden eerst gaan voor strakke witte meubels maar die zijn bijna allemaal van mdf. Het plan is dus geweizigd en we gaan voor retro. Ik weet al welk bed en welke kast ik wil maar ben nog opzoek naar een retro nachtkastje. Lijkt me wel leuk om een oerlelijke te nemen.

De kamer heeft 2 kobalt blauwe muren en 2 met grijs baksteenbehang (kwantum). Het bed wordt wel redelijk strak van steigerhout en de kledingkast lichtgrijs en zal landelijk maar wel stoer zijn. Heb dé kast nog niet gevonden overigens. Het nachtkastje mag van metaal of hout zijn en de eisen die ik heb zijn dat hij dicht is (deur en/ of lades) en dat t een laag model is. Veel oude nachtkastjes zijn hoog en dat lijkt me niet handig. Het nachtkastje komt tegen een blauwe muur en langs een witte deur.

Ik vind een bed van steigerhout en een landelijke kledingkast nou niet bepaald retro haha!
Maar je kunt zoiets het beste vinden bij een kringloopwinkel, ik zie ze in ieder geval geregeld staan (en ik houd van kringloop winkels afstruinen)
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

lelijk  retro nachtkastje gezocht... Empty Re: lelijk retro nachtkastje gezocht...

Bericht  Susan do 27 sep 2012 - 10:12

Ik zou gewoon eens bij de kringloopwinkel gaan kijken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teddyaapje do 27 sep 2012 - 11:28

Het steigerhoutenbed is iddbest strak, dat had ik ook getypt. De landelijke kast die ik in gedachte had was wel best retro, maar daar ben ik vanaf gestapt. Ik had dé kast nog niet gevonden en op mp kwam ik een oude locker tegen...daar gaan we zaterdag voor kijken. Kringloop is hier niet in de buurt. Helaas zijn er twee kringlopen hier failliet gegaan...

Hopelijk komen we zaterdag ook nog een leuk nachtkastje tegen, als ik die site zo bekeek hebben ze daar alles wat los en vastzit haha. Mijn vriend zal door de bomen t bos wel niet meer kunnen zien en niks van die rommel willen hebben haha
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: