Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Hoe gaat het vandaag met je alyssa? Ik las dat je nog veel pijn hebt
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Nog steeds best wel veel pijn. Vooral de nachten zijn vreselijk. Alleen als ik op mijn rug lig is de pijn draaglijk, maar ik ben een echte zijslaper, dus ik word echt om het halfuur wakker van de pijn. Nouja, ik hoop dat de pijn vanaf nu alleen maar minder zal worden. Komt wel weer goed.Puggle schreef:Hoe gaat het vandaag met je alyssa? Ik las dat je nog veel pijn hebt
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Nog steeds best wel veel pijn. Vooral de nachten zijn vreselijk. Alleen als ik op mijn rug lig is de pijn draaglijk, maar ik ben een echte zijslaper, dus ik word echt om het halfuur wakker van de pijn. Nouja, ik hoop dat de pijn vanaf nu alleen maar minder zal worden. Komt wel weer goed.Puggle schreef:Hoe gaat het vandaag met je alyssa? Ik las dat je nog veel pijn hebt
Dat klinkt idd erg vervelend! Als je een zijslaper bent is het idd erg rot om dat niet te kunnen. Hopelijk gaat het snel beter. Wanneer weet je of het geholpen heeft? Over 6 weken pas bij de controle?
Puggle- Ratel
Ja, over 6 weken pas inderdaad. Nouja, misschien ook niet hoor, want als ik dan niet spontaan ongesteld ben geworden en er is niets op de echo te zien, dan zal ik weer eerst een kuurtje moeten krijgen om mijn ongesteldheid op te wekken en weer met Clomid starten. En dan zal het wel weer een paar weken later zijn vooraleer ik meer weet. Dus in het slechtste geval weet ik het pas begin april, maar dat klinkt wel heel erg ver weg.
Alyssa- Prater
@ Ugly Betty; Leuk dat je nu samen zwanger bent met je vriendin! Ben benieuwd of je het verder stil kan gaan houden Wanneer heb je de eerste echo?
@ Muppetje; Gezellig die vermoeidheid.. Wanneer heb jij de echo?
@ Amber; Hoop dat de misselijkheid niet lang mag duren. Nog steeds aan het genieten van de echo?
@ Puzzle; Druk aan het klussen
@ Puggle; Wat fijn, een kinderdagverbijf in de straat. En leuk de babykamer, ben benieuwd. Het voelen van het kindje lijkt me zo bijzonder, kan me er gewoon niks bij voorstellen.
@ Koffieleut; Zit jij nu op het wachtbankje?
@ Alyssa; Hoop zo dat jij spontaan ongesteld mag worden!! Snap dat je er niet op durft te hopen, maar het komt wel vaker voor dan omdat de gyn het zegt? Het is je zo gegund! En vervelend dat je zoveel pijn hebt
@ All; Ik heb gelukkig niet veel bloedverlies en s'avonds is het weg, dus we klussen gewoon door Ik had woensdag toch nog een positieve zwangerschapstest, heeel licht, dus hoop dat het volgende week weg is. En dan aub zsm een eisprong en liefst geen menstruatie 2 wkn later svp!
@ Muppetje; Gezellig die vermoeidheid.. Wanneer heb jij de echo?
@ Amber; Hoop dat de misselijkheid niet lang mag duren. Nog steeds aan het genieten van de echo?
@ Puzzle; Druk aan het klussen
@ Puggle; Wat fijn, een kinderdagverbijf in de straat. En leuk de babykamer, ben benieuwd. Het voelen van het kindje lijkt me zo bijzonder, kan me er gewoon niks bij voorstellen.
@ Koffieleut; Zit jij nu op het wachtbankje?
@ Alyssa; Hoop zo dat jij spontaan ongesteld mag worden!! Snap dat je er niet op durft te hopen, maar het komt wel vaker voor dan omdat de gyn het zegt? Het is je zo gegund! En vervelend dat je zoveel pijn hebt
@ All; Ik heb gelukkig niet veel bloedverlies en s'avonds is het weg, dus we klussen gewoon door Ik had woensdag toch nog een positieve zwangerschapstest, heeel licht, dus hoop dat het volgende week weg is. En dan aub zsm een eisprong en liefst geen menstruatie 2 wkn later svp!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal, ik heb de echo woensdag.
Ik ben vandaag lekker vrij, maar wel vroeg onderweg. Zit in de trein naar mijn moeder (anderhalf uur verderop) . Moet eerst naar de tandarts, heb er nooit een gezocht in mijn eigen woonplaats
Maar ik vind het nooit erg, maak er altijd een gezellig dagje van met mijn mams
Ik ben vandaag lekker vrij, maar wel vroeg onderweg. Zit in de trein naar mijn moeder (anderhalf uur verderop) . Moet eerst naar de tandarts, heb er nooit een gezocht in mijn eigen woonplaats
Maar ik vind het nooit erg, maak er altijd een gezellig dagje van met mijn mams
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hallo meiden,
@ Puggle, wat leuk dat jullie met de babykamer gaan beginnen! Wat voor kamertje is het geworden? En fijn dat je opvang geregeld is!
@ Koffieleut, hoe is het met jou? Welke dag van je cyclus zit je?
@ Lieve Alyssa, hoe is het vandaag met je? Word de pijn al wat minder!
@ Weegschaal, ik ben zeker nog aan het na genieten van de echo, zo bijzonder!
Hoe is het met jou? Hopelijk komt je eisprong er snel aan en ga je niet ongesteld worden daarna!!
@ Muppet, succes bij de tandarts, maar vooral geniet van je dag vandaag!
@ All, hier alles goed! Gister op het werk erg misselijk geweest en mijn collega's en manager steken me steeds de gek ermee aan haha. Ach wel heel leuk
@ Puggle, wat leuk dat jullie met de babykamer gaan beginnen! Wat voor kamertje is het geworden? En fijn dat je opvang geregeld is!
@ Koffieleut, hoe is het met jou? Welke dag van je cyclus zit je?
@ Lieve Alyssa, hoe is het vandaag met je? Word de pijn al wat minder!
@ Weegschaal, ik ben zeker nog aan het na genieten van de echo, zo bijzonder!
Hoe is het met jou? Hopelijk komt je eisprong er snel aan en ga je niet ongesteld worden daarna!!
@ Muppet, succes bij de tandarts, maar vooral geniet van je dag vandaag!
@ All, hier alles goed! Gister op het werk erg misselijk geweest en mijn collega's en manager steken me steeds de gek ermee aan haha. Ach wel heel leuk
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Puggle Leuk dat je weer terug bent en wat gaaf dat je de baby voelt :-)
Muppet Hoe gaat het met de misselijkheid en vermoeidheidsklachten? Succes bij de tandarts en veel plezier bij je ouders.
Amber Hoe gaat het met jou?
Alyssa Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt van de operatie. Ik ga voor je duimen dat het de gewenste effecten heeft en hopelijk voel je je snel beter. Hoe gaat het vandaag?
UB Leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent. Hoe voel je je?
Koffieleut Zitten we samen op het wachtbankje? Wanneer zou jij je NOD hebben?
Weegschaal Nog steeds druk aan het klussen, heb je inmiddels al je ei gehad?
Jelin Balen dat je ongesteld bent geworden.
Hoop dat ik iedereen gehad heb nu, zo niet, solly...
Hier niet zo veel te melden. Op het wachtbankje en voor veel stress over de verhuizing van het weekend. Gelukkig is het bijna klaar. Volgend weekend gaan mijn lief en ik helemaal samen iets leuks doen, al is het maar samen in bed liggen het hele weekend :-) En natuurlijk hopen dat ik volgend weekend niet ongesteld ben :-) Wens jullie allemaal een gezellig weekend toe.
Muppet Hoe gaat het met de misselijkheid en vermoeidheidsklachten? Succes bij de tandarts en veel plezier bij je ouders.
Amber Hoe gaat het met jou?
Alyssa Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt van de operatie. Ik ga voor je duimen dat het de gewenste effecten heeft en hopelijk voel je je snel beter. Hoe gaat het vandaag?
UB Leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent. Hoe voel je je?
Koffieleut Zitten we samen op het wachtbankje? Wanneer zou jij je NOD hebben?
Weegschaal Nog steeds druk aan het klussen, heb je inmiddels al je ei gehad?
Jelin Balen dat je ongesteld bent geworden.
Hoop dat ik iedereen gehad heb nu, zo niet, solly...
Hier niet zo veel te melden. Op het wachtbankje en voor veel stress over de verhuizing van het weekend. Gelukkig is het bijna klaar. Volgend weekend gaan mijn lief en ik helemaal samen iets leuks doen, al is het maar samen in bed liggen het hele weekend :-) En natuurlijk hopen dat ik volgend weekend niet ongesteld ben :-) Wens jullie allemaal een gezellig weekend toe.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
weegschaal, haha idd druk bezig geweest!! moet er toch goed gebruik van maken toch??
Nu hopen dat het resultaat heeft.. Moet donderdag bloed prikken, en dan krijg ik week later de uitslag. Nu dus wachten...Jij gewoon verder klussen hoor!! wie weet het je ineens je eisprong!
Moet zeggen dat ik het veel te 'verplicht' vond voelen de laatste week, zo anders dan gewoon spontaan "klussen", hebben jullie dat gevoel niet? Niet dat het vervelend was, maar toch in je hoofd ben je daar mee bezig
Alyssa, hoe gaat het nu met jou? pijn al wat minder geworden? Maak je niet te druk over de 'wond'..is idd pas paar dagen geleden en het kan vaak heel mooi genezen!
verder zit ik nu ook in de wacht-modus...
Nu hopen dat het resultaat heeft.. Moet donderdag bloed prikken, en dan krijg ik week later de uitslag. Nu dus wachten...Jij gewoon verder klussen hoor!! wie weet het je ineens je eisprong!
Moet zeggen dat ik het veel te 'verplicht' vond voelen de laatste week, zo anders dan gewoon spontaan "klussen", hebben jullie dat gevoel niet? Niet dat het vervelend was, maar toch in je hoofd ben je daar mee bezig
Alyssa, hoe gaat het nu met jou? pijn al wat minder geworden? Maak je niet te druk over de 'wond'..is idd pas paar dagen geleden en het kan vaak heel mooi genezen!
verder zit ik nu ook in de wacht-modus...
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Alyssa, fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan. Maar wel vervelend dat je zoveel pijn hebt. Is jouw man nu thuis om je te "verzorgen"?
Puggle: Wat gaaf dat je de baby voelt
Meiden op het wachtbankje, succes met afwachten, altijd weer spannend!
Ik voel me prima, moet wel zorgen dat ik regelmatig wat eet, maar verder helemaal top
Puggle: Wat gaaf dat je de baby voelt
Meiden op het wachtbankje, succes met afwachten, altijd weer spannend!
Ik voel me prima, moet wel zorgen dat ik regelmatig wat eet, maar verder helemaal top
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Amber, vervelend dat je zo misselijk bent. Heb je er nog steeds veel last van?
Slaatje, op welke dag van je cyclus zit je nu? Spannend!
Puzzle, spannend ook voor jou!
Ugly Betty, mijn vriend is niet thuis nee, maar dat is ook niet nodig. Hij zet 's morgens mijn ontbijt en lunch klaar op de slaapkamer en verder kom ik alleen uit mijn bed om naar het toilet te gaan of om een andere dvd in de dvd-speler te steken. Maar na zijn werk is hij echt wel heel zorgzaam, het hele huis blinkt ook, hij wil niet dat ik ook maar iéts doe.
All, ik heb nog steeds behoorlijk wat pijn, maar het lijkt wel iets minder te zijn dan gisteren. Al word ik wel (letterlijk en figuurlijk) moe van die slapeloze nachten. Geduld is een schone deugd, het zal nu vast alleen maar beter gaan .
Slaatje, op welke dag van je cyclus zit je nu? Spannend!
Puzzle, spannend ook voor jou!
Ugly Betty, mijn vriend is niet thuis nee, maar dat is ook niet nodig. Hij zet 's morgens mijn ontbijt en lunch klaar op de slaapkamer en verder kom ik alleen uit mijn bed om naar het toilet te gaan of om een andere dvd in de dvd-speler te steken. Maar na zijn werk is hij echt wel heel zorgzaam, het hele huis blinkt ook, hij wil niet dat ik ook maar iéts doe.
All, ik heb nog steeds behoorlijk wat pijn, maar het lijkt wel iets minder te zijn dan gisteren. Al word ik wel (letterlijk en figuurlijk) moe van die slapeloze nachten. Geduld is een schone deugd, het zal nu vast alleen maar beter gaan .
Alyssa- Prater
Alyssa fijn dat het voorzichtig aan ietsje minder pijn doet!
Muppetje- Ratel
Ja, het kan nu alleen maar beter gaan.
Hoe gaat het nu met jou lieverd? Nog steeds moe en misselijk?
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Ja, het kan nu alleen maar beter gaan.
Ja, al hoef ik niet over te geven, dus dat scheelt. Vind vooral de vermoeidheid heel naar, maar ik klaag niet hoor. Hoop gewoon alleen maar zo dat er iets zit deze keer...
Muppetje- Ratel
@ub, wat fijn dat je je goed voelt. Kun je het al een beetje beseffen?
@alyssa, fijn dat de pijn wat minder word.
Ik voelde me vandaag redelijk. Vanavond zijn we makkelijk naar de mac gegaan, alleen toen we weer thuis waren kwam de helft er weer uit. Begin nu ook weer misselijk te worden. Zo maar naar bed!!
@alyssa, fijn dat de pijn wat minder word.
Ik voelde me vandaag redelijk. Vanavond zijn we makkelijk naar de mac gegaan, alleen toen we weer thuis waren kwam de helft er weer uit. Begin nu ook weer misselijk te worden. Zo maar naar bed!!
Amber-- Ratel
Amber, wat jammer dat je zo misselijk was vandaag! Hopen dat het langzaam aan wat minder gaat worden. Weten ze het nog niet op je werk? 8 weken alweer We hebben deze meubeltjes. Het is natuurlijk niet onze kamer, het gaat om de meubels
Alyssa, wat super fijn dat je vriend zo lief voor je is zeg! Wat een prettig gevoel moet dat voor je zijn.v. Weet intussen iemand het al of kun je het goed voor jezelf houden? Hoop dat de pijn snel wat af gaat nemen.
Slaatje, ik duim voor je hoor! Klinkt gezellig heel het weekend in bed liggen
muppet, hoe was het nog bij de Tandarts?
Ub, fijn dat je je zo goed voelt!
Alyssa, wat super fijn dat je vriend zo lief voor je is zeg! Wat een prettig gevoel moet dat voor je zijn.v. Weet intussen iemand het al of kun je het goed voor jezelf houden? Hoop dat de pijn snel wat af gaat nemen.
Slaatje, ik duim voor je hoor! Klinkt gezellig heel het weekend in bed liggen
muppet, hoe was het nog bij de Tandarts?
Ub, fijn dat je je zo goed voelt!
Laatst aangepast door Puggle op za 28 jan 2012 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle- Ratel
Puggle, leuke meubeltjes!
Bij ons weten (buiten mijn collega's dan) alleen mijn neef en zijn vriendin hiervan. Hen kwamen we per toeval in het ziekenhuis tegen toen we allebei voor een echo moesten komen, 2 maanden geleden ofzo. Zij bleek ook PCO te hebben en liep bij dezelfde gynaecoloog als ik. Maar zij kwamen gisteren langs op ziekenbezoek en toen vertelden ze ook dat zij wel goed nieuws hadden, en dat ze in september hun eerste kindje verwachten. Ik ben echt heel erg blij voor hen, zij waren ook al een hele tijd bezig en ik heb geen moment gehad dat het toch een beetje steekt ofzo, helemaal niet.
Bij ons weten (buiten mijn collega's dan) alleen mijn neef en zijn vriendin hiervan. Hen kwamen we per toeval in het ziekenhuis tegen toen we allebei voor een echo moesten komen, 2 maanden geleden ofzo. Zij bleek ook PCO te hebben en liep bij dezelfde gynaecoloog als ik. Maar zij kwamen gisteren langs op ziekenbezoek en toen vertelden ze ook dat zij wel goed nieuws hadden, en dat ze in september hun eerste kindje verwachten. Ik ben echt heel erg blij voor hen, zij waren ook al een hele tijd bezig en ik heb geen moment gehad dat het toch een beetje steekt ofzo, helemaal niet.
Alyssa- Prater
Knap van je Alyssa!!!
Ik hoop dat dat nieuws bij jullie ook snel mag komen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dankjewel lieve LejowLejow schreef:Knap van je Alyssa!!!
Alyssa- Prater
@ Puggle, wat een mooie meubeltjes.
Mijn collega's weten dat ik zwanger ben. Vind het erg fijn dat ze het weten. Inderdaad 8 weken alweer, het gaat snel.
@ Alyssa, Ik vind je zo sterk en positief overkomen.
Lieve lieve Alyssa, ik ben zo aan het duimen dat de operatie doet wat hij moet doen.
@ All, gisteravond had ik nog wat chips gehad en voelde me best goed, vlak voordat ik naar bed ging werd ik wat misselijk en ja hoor alles kwam er weer uit.
Nu voel ik me goed, zo even naar mijn zus. Die heeft de kinderwagen binnengekregen die wij ook graag willen. Even uitproberen haha.
En vandaag komt onze nieuwe bank!!
Mijn collega's weten dat ik zwanger ben. Vind het erg fijn dat ze het weten. Inderdaad 8 weken alweer, het gaat snel.
@ Alyssa, Ik vind je zo sterk en positief overkomen.
Lieve lieve Alyssa, ik ben zo aan het duimen dat de operatie doet wat hij moet doen.
@ All, gisteravond had ik nog wat chips gehad en voelde me best goed, vlak voordat ik naar bed ging werd ik wat misselijk en ja hoor alles kwam er weer uit.
Nu voel ik me goed, zo even naar mijn zus. Die heeft de kinderwagen binnengekregen die wij ook graag willen. Even uitproberen haha.
En vandaag komt onze nieuwe bank!!
Amber-- Ratel
Lejow schreef:Knap van je Alyssa!!!
+1 !
hoop dat je nu gauw weer opknapt en jullie weer verder kunnen!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puzzle schreef:Lejow schreef:Knap van je Alyssa!!!
+1 !
hoop dat je nu gauw weer opknapt en jullie weer verder kunnen!
Ook helemaal mee eens!
Puggle was goed hoor bij de tandarts, ik heb eigenlijk nooit iets
Muppetje- Ratel
@ Amber; Fijn die misselijkheid! Het is toch rond de 8 weken op zn ergst in de meeste gevallen, dus ik hoop voor je dat je de piek straks hebt gehad en het minder wordt. Hoe beviel de kinderwagen? Is je zus ook zwanger?
@ Slaatje; Lukt het verhuizen een beetje? Ik duim voor je mee!
@ Puzzle; Ik heb zelf geen last van het verplicht voelen, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Spannend de komende twee weken!
@ Ugly Betty; Heb je je al aangemeld bij een verloskundigepraktijk?
@ Muppetje; Het is fijn dat je dit keer een beter gevoel hebt, maar het blijft toch zo spannend! Hoop dat het snel woensdag is en je dan ook een mooi hartje mag zien kloppen!
@ Puggle; Mooie meubeltje, warme kleur hout ook!
@ Alyssa; Fijn dat je er zo goed mee om kan gaan. Hoop zo dat het jullie ook snel gegund is!
@ All; Ik heb nog steeds wat bloedverlies, maar heb geen twijfels meer of dit mijn menstruatie is. Die duurt nooit langer dan 3 a 4 dgn en dan heb ik rood en bruin bloed, geen roze slijm ( fijne details ). We klussen gewoon om de dag verder!
@ Slaatje; Lukt het verhuizen een beetje? Ik duim voor je mee!
@ Puzzle; Ik heb zelf geen last van het verplicht voelen, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Spannend de komende twee weken!
@ Ugly Betty; Heb je je al aangemeld bij een verloskundigepraktijk?
@ Muppetje; Het is fijn dat je dit keer een beter gevoel hebt, maar het blijft toch zo spannend! Hoop dat het snel woensdag is en je dan ook een mooi hartje mag zien kloppen!
@ Puggle; Mooie meubeltje, warme kleur hout ook!
@ Alyssa; Fijn dat je er zo goed mee om kan gaan. Hoop zo dat het jullie ook snel gegund is!
@ All; Ik heb nog steeds wat bloedverlies, maar heb geen twijfels meer of dit mijn menstruatie is. Die duurt nooit langer dan 3 a 4 dgn en dan heb ik rood en bruin bloed, geen roze slijm ( fijne details ). We klussen gewoon om de dag verder!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Amber, fijn dat je collega's op de hoogte zijn is toch wel een prettig idee!
Maar vervelend dat je al je eten er weer uit kwam. Lijkt me toch wel erg rot ook al moet het er bij horen. Was het een fijne wagen? Welke is het?
Muppet, fijn darde tandarts goed was! Lekker dat je bijna nooit wat hebt daar. Ik heb helas wel een eens een gaatje en heb het idee dat ik dat nu ook weer heb
Alyssa, fijn dat je het met hun een beetje kan delen. Is toch wel fijn om het zo kwijt te kunnen. En knap hoor dat je het zo goed op vast van de zwangerschap!
Weegschaal, lekker verder klussen
Slaatje, ik ben wel benieuwd naar een fototje van jullie huis?
Maandag de 20 weken echo. Begin het nu toch wel spannend te vinden! Ik hoop dat alles goed is. En dinsdag gaat mijn moeder trouwen :-) erg leuk ook!
Maar vervelend dat je al je eten er weer uit kwam. Lijkt me toch wel erg rot ook al moet het er bij horen. Was het een fijne wagen? Welke is het?
Muppet, fijn darde tandarts goed was! Lekker dat je bijna nooit wat hebt daar. Ik heb helas wel een eens een gaatje en heb het idee dat ik dat nu ook weer heb
Alyssa, fijn dat je het met hun een beetje kan delen. Is toch wel fijn om het zo kwijt te kunnen. En knap hoor dat je het zo goed op vast van de zwangerschap!
Weegschaal, lekker verder klussen
Slaatje, ik ben wel benieuwd naar een fototje van jullie huis?
Maandag de 20 weken echo. Begin het nu toch wel spannend te vinden! Ik hoop dat alles goed is. En dinsdag gaat mijn moeder trouwen :-) erg leuk ook!
Puggle- Ratel
@weegschaal. Succes met klussen! Haha. Hopelijk binnenkort een mooie eisprong.
Mijn zus is inderdaad ook zwanger. 28 weken nu.
@ puggle, spannend maandag. Ik duim voor je dat alles goed is. Wat leuk dat je moeder dinsdag gaat trouwen. Veel plezier!
Het gaat om de kinderwagen maxi cosi mura 4. Beviel goed haha!
Mijn eten van vanavond is erin gebleven. Al heb ik niet veel gehad. Had meteen weer een vol gevoel.
Mijn zus is inderdaad ook zwanger. 28 weken nu.
@ puggle, spannend maandag. Ik duim voor je dat alles goed is. Wat leuk dat je moeder dinsdag gaat trouwen. Veel plezier!
Het gaat om de kinderwagen maxi cosi mura 4. Beviel goed haha!
Mijn eten van vanavond is erin gebleven. Al heb ik niet veel gehad. Had meteen weer een vol gevoel.
Amber-- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: