Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Puzzle di 10 jan 2012 - 4:00

Alyssa! wat een rot nieuws! sterkte meid! hug

nee muppetje, jij heb van de week gewoon een positieve test!

ik ben vandaag dus ongesteld geworden cheers
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje di 10 jan 2012 - 4:01

Ik hoop dat je gelijk hebt Puzzle, maar denk echt van niet, sorry

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje di 10 jan 2012 - 4:02

Oh en fijn dat je ongesteld geworden bent, succes met de Clomid!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 10 jan 2012 - 4:09

Muppetje schreef:Oh en fijn dat je ongesteld geworden bent, succes met de Clomid!

Idd fijn dat je ongesteld bent geworden en hopelijk slaat de Clomid aan.

@ Muppet.. Roep nu niet te hard Wink.

We hebben de tandarts weer overleefd. Ik moet 1 februari weer terug om weer verder te gaan met de renovatie van mijn gebit. Gelukkig was ik deze keer een stuk rustiger dan de vorige keer, maar leuk vind ik het nu echt niet.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Puzzle di 10 jan 2012 - 4:11

Muppetje schreef:Oh en fijn dat je ongesteld geworden bent, succes met de Clomid!

thanks meid
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal di 10 jan 2012 - 5:20

@ Muppetje; Ik hoop dan dat je snel ongesteld mag worden, zodat je weer voor een nieuwe ronde kan gaan. (Maar ik blijf toch gewoon duimen hoor).

@ Puzzle; cheers Veel succes deze eerste ronde met clomid!

@ Jelin; Fijn dat deze keer weer achter de rug is. Spannend de komende dagen!

@ Alyssa; hug

Vandaag weer gewerkt, was wel weer fijn. Alleen iets te actief getild, voel mijn rug wel.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Muppetje di 10 jan 2012 - 5:22

Fijn dat het werken weer fijn was Weegschaal. Pas je wel n beetje op jezelf? hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 10 jan 2012 - 5:25

Muppetje schreef:Fijn dat het werken weer fijn was Weegschaal. Pas je wel n beetje op jezelf? hug

Ben nu weer 2 dagen vrij om weer even bij te komen. Moet daarna 10 dgn werken, maar vraag collega's me wel een beetje te ontzien bij het tillen. Voelt wel heel fijn om mijn leven weer op te pakken! Nog even geen test stress tot na de volgende menstruatie Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- di 10 jan 2012 - 6:03

@ weegschaal, fijn dat het werken goed ging. Doe wel rustig aan meid.

@ Puzzle, jeej! Hopelijk slaat de clomid goed aan!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Puzzle di 10 jan 2012 - 6:29

Ja dat hoop ik ook, ben echt benieuwd wat ik ervan kan verwachten!! bounce
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Alyssa di 10 jan 2012 - 7:29

Dankjewel allemaal lieve dames! Jullie zijn schatten I love you

Koffieleut: Wat balen dat je ongesteld geworden bent meis Sad Nog altijd niet van plan om richting huisarts te gaan voor een doorverwijzing? Of willen jullie nu aankomende maand(en) echt 'gericht' proberen zwanger te worden?

Jelin: Spannend ook bij jou meis, ik hoop dat je een positieve test in handen mag hebben!

Puzzle: Nogmaals hier, maar ik hoop van harte dat de Clomid aanslaat! Krijg je ook echo's en bloednames ter controle bij je gyn?

Weegschaal: Pas goed op jezelf he meis, niets overhaast, jezelf niet forceren. Doe lekker rustig hug

@ All: Ik moet dus donderdag weer een bloedname laten doen. Als daaruit blijkt dat mijn oestradiol-waarde niet gestegen is, is er ook sowieso geen groeiend eitje. Dus dan spreken we donderdag of vrijdag wellicht de operatie definitief af. Hij had gisteren voorgesteld dat hij het 17 januari al wilde doen, over een week dus (we hadden dat vorige ronde al besproken en 17 januari al min of meer ingecalculeerd, mocht de 150 mg niet aanslaan). Maar dat ga ik dus sowieso niet doen. Het voelt nog niet goed voor mij, ik moet eerst nog wat aan het idee wennen. Het is allemaal nog te vers, te onwerkelijk. Ik denk dat ik het de 24ste wil laten doen (hij opereert altijd op dinsdag), maar tegen het einde van de week zal ik voor mezelf ook wel meer rust en duidelijkheid hebben.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Muppetje di 10 jan 2012 - 7:31

Jelin schreef:
@ Muppet.. Roep nu niet te hard Wink..

Ik zal t nooit meer doen.... Wink

Laatst aangepast door Muppetje op di 10 jan 2012 - 20:12; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa di 10 jan 2012 - 7:46

En oh, koffieleut , nu ben jij de volgende toch wel he? Jij staat nu in ieder geval helemaal bovenaan mijn 'gunlijstje' Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 699888
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Koffieleut di 10 jan 2012 - 20:08

Alyssa schreef:En oh, koffieleut , nu ben jij de volgende toch wel he? Jij staat nu in ieder geval helemaal bovenaan mijn 'gunlijstje' Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 699888

Dankjewel meis, lief van je. We willen idd eerst een paar maanden heel "gericht" gaan proberen. Hopelijk hoeven we dan niet naar de dokter...

Ik kan me goed voorstellen dat je het nog even wilt laten bezinken allemaal voordat je je laat opereren, doe het zoals het voor jou goed voelt! Hoe is je man/vriend eronder?
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Weegschaal wo 11 jan 2012 - 0:22

@ Alyssa; Ik snap dat je even moet wennen aan het idee. Wel fijn dat ze alles in 1 keer helemaal nakijken. En ik hoop zo dat je hierna zwanger mag worden, het is je zo gegund. Vind het ook zo knap dat je maar blijft reageren op iedereen en zo lief voor iedereen bent. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je dat af en toe niet zou kunnen opbrengen. Vind je echt een bijzonder mens!

@ Kofflieleut; Jullie staan samen bovenaan op mijn gunlijstje! Hoop dat het gericht proberen mag helpen. Bij ons was het in juli ook raak nadat we dit deden, dus hoop dat jullie gewoon iedere keer op het verkeerde moment geklust hebben Wink

@ All; Ik heb nu even een baalmomentje… Mijn man kwam thuis met het nieuws dat hij in mrt wrs een week naar het buitenland moet voor zn werk. Nu vertrekt hij overmorgen voor 10 dgn wintersport, gaat in feb een lang weekend op wintersport en dan in mrt weer een week weg. Buiten het feit dat ik hem natuurlijk ga missen, maak ik me ook gelijk druk om het zwanger worden. Zal je net zien dat mijn eisprong iedere keer rond die tijd valt…. Ik had gehoopt er vanaf half feb weer echt voor te kunnen gaan, dus nu voelt april als zoveel langer. En dan baal ik nu ook dat we vandaag eindelijk een dag samen vrij zijn, en hij net is opgepiept voor de vrijwillige brandweer waar hij voorlopig nog niet van thuis is.
Wil het zwanger worden even loslaten, er ontspannen mee omgaan. Maar ik wil gewoon ook weer zo graag (snel) zwanger worden…. Ik vind het totaal niet gepast naar jullie toe, jullie zouden zo graag uberhaupt een keer zwanger willen zijn. Maar ik moet het even kwijt…

Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- wo 11 jan 2012 - 0:32

Weegschaal schreef:
@ Alyssa; Ik snap dat je even moet wennen aan het idee. Wel fijn dat ze alles in 1 keer helemaal nakijken. En ik hoop zo dat je hierna zwanger mag worden, het is je zo gegund. Vind het ook zo knap dat je maar blijft reageren op iedereen en zo lief voor iedereen bent. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je dat af en toe niet zou kunnen opbrengen. Vind je echt een bijzonder mens!

@ Kofflieleut; Jullie staan samen bovenaan op mijn gunlijstje! Hoop dat het gericht proberen mag helpen. Bij ons was het in juli ook raak nadat we dit deden, dus hoop dat jullie gewoon iedere keer op het verkeerde moment geklust hebben Wink

@ All; Ik heb nu even een baalmomentje… Mijn man kwam thuis met het nieuws dat hij in mrt wrs een week naar het buitenland moet voor zn werk. Nu vertrekt hij overmorgen voor 10 dgn wintersport, gaat in feb een lang weekend op wintersport en dan in mrt weer een week weg. Buiten het feit dat ik hem natuurlijk ga missen, maak ik me ook gelijk druk om het zwanger worden. Zal je net zien dat mijn eisprong iedere keer rond die tijd valt…. Ik had gehoopt er vanaf half feb weer echt voor te kunnen gaan, dus nu voelt april als zoveel langer. En dan baal ik nu ook dat we vandaag eindelijk een dag samen vrij zijn, en hij net is opgepiept voor de vrijwillige brandweer waar hij voorlopig nog niet van thuis is.
Wil het zwanger worden even loslaten, er ontspannen mee omgaan. Maar ik wil gewoon ook weer zo graag (snel) zwanger worden…. Ik vind het totaal niet gepast naar jullie toe, jullie zouden zo graag uberhaupt een keer zwanger willen zijn. Maar ik moet het even kwijt…

Ik kan me voorstellen dat je baalt. Je wilt het liefst gewoon je kansen benutten en als het zo is dan het de komende 3 maand niet zou kunnen is gewoon balen.

En dan van de brandweer herken ik. Mijn man zit ook bij de vrijwillige brandweer. Die stomme pieper gaat altijd op het verkeerde moment Evil or Very Mad

Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 699888 Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 699888
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 11 jan 2012 - 0:37

amber22 schreef:
Weegschaal schreef:

Ik kan me voorstellen dat je baalt. Je wilt het liefst gewoon je kansen benutten en als het zo is dan het de komende 3 maand niet zou kunnen is gewoon balen.

En dan van de brandweer herken ik. Mijn man zit ook bij de vrijwillige brandweer. Die stomme pieper gaat altijd op het verkeerde moment Evil or Very Mad

Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 699888 Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 699888

Sorry, maar ik zie het helemaal voor me lol!

Maar even serieus, das balen Weegschaal Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal wo 11 jan 2012 - 0:39

Dankjewel Amber! Het voelt dan idd als 3 weggegooide maanden, terwijl het helemaal niet zo hoeft te zijn qua timing. En als ik over 4-5 maanden zwanger ben is dat nog heel snel. Maar soms zie ik het allemaal een beetje somber in...
En die stomme pieper... Mijn man is ook beroeps dus alles draait altijd al om de brandweer. Maar ja, niks aan te doen.
Hoe is het met jou? Toch wel een beetje een spannende dag vandaag? Of voelt het gewoon nog steeds hartstikke goed!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal wo 11 jan 2012 - 0:42

@ Muppetje; Ik weet niet precies wat jij voor je ziet... Maar op echt bijzondere momenten is het bij ons nog nooit gebeurd dat hij opgepiept werd Wink

Mooie test van vandaag trouwens!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 11 jan 2012 - 0:44

Weegschaal schreef:@ Muppetje; Ik weet niet precies wat jij voor je ziet... Maar op echt bijzondere momenten is het bij ons nog nooit gebeurd dat hij opgepiept werd Wink

Mooie test van vandaag trouwens!

Ja mooi is ie hè smile
En ja, dat zag ik voor me Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 11 jan 2012 - 0:59

haha Muppet, nee dat is bij ons ook nog nooit gebeurd Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 561177

@ weegschaal, het gaat goed. Ja aan de ene kant een spannende dag. Het aantal dagen van mijn 2e miskraam vandaag. Maar het voelt goed. Hopelijk heeft mijn gevoel gelijk.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Ugly Betty wo 11 jan 2012 - 3:04

Muppetje, ik moet erg lachen om jouw berichtjes waarin je schrijft dat je gewoon ongesteld wordt Very Happy

Amber, spannende dag vandaag, ik hoop dat jouw gevoel gelijk heeft.

alyssa, wat willen ze gaan bij die operatie? spannend meid, neem maar rustig de tijd om alles te laten bezinken.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje wo 11 jan 2012 - 3:16

Tsja uhm, volgende keer onthoud ik me wel van commentaar Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje wo 11 jan 2012 - 3:33

Krijg nou tietuh......Zien mijn ogen jouw ticker goed Muppet? Ik ga denk ik ook maar steeds heel hard roepen dat ik ongesteld word, misschien helpt het. Ik ben echt onwijs blij voor jou en "meneer Muppet" Gefeliciteerd en geniet ervan. Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 699888
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje wo 11 jan 2012 - 3:40

slaatje schreef:Krijg nou tietuh......Zien mijn ogen jouw ticker goed Muppet? Ik ga denk ik ook maar steeds heel hard roepen dat ik ongesteld word, misschien helpt het. Ik ben echt onwijs blij voor jou en "meneer Muppet" Gefeliciteerd en geniet ervan. Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 699888

Haha, je kan het proberen Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: