Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw jaaroverzicht 2011

+21
Caro
Curious
Fayebella
Sneeuwvlok
VanillaRose
Sterre
Lejow
dolfijntje24
Middleme
Joli86
Carra
Pompoen
Chocolate Cookie
Inge
Rovine
Cheesegirl
Stuiterbal
Zininzon
Burn
Lady4
mzcharlotte
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jouw jaaroverzicht 2011 - Pagina 2 Empty Re: Jouw jaaroverzicht 2011

Bericht  Sterre vr 30 dec 2011 - 22:35

Januari: Weekendje naar Londen met mijn vriend, dat was heerlijk!
Februari: Bezig met fotografie cursus, wat ik ontzettend leuk vond
Maart: Volgens mij geen fijne maand; onzekerheid over mijn baan, veel migraine.
April: Op heel bijzonder werkbezoek in Liverpool met (toen nog) collega's. Dat was ontzettend gaaf! Verder hebben we in die maand ons huis gekocht, en heb ik gehoord dat ik geen vast contact kreeg bij vorige werkgever. Achtbaan maand dus!
Mei: Voortvarend begonnen met solliciteren. Weekend Dublin daarvoor moeten cancellen vanwege een sollicitatiegesprek.
Juni: Gesolliciteerd bij huidige werkgever smile
Juli: Super bruiloft van vrienden gehad, heel fijn afscheid gehad op mijn werk, gehoord dat ik was aangenomen. Lekker wat vrije dagen die ik nog had opgemaakt door leuke dagjes met vriendinnen (dagje sauna, dagje strand).
Augustus: Sleutel van ons huis gekregen, twee weken intensief geklust, meeting met forumdames in Utrecht gehad, begonnen bij mijn nieuwe werkgever
September: Wennen aan nieuwe baan, eind van de maand een weekje Griekenland met mijn vriend. Dat was zo heerlijk!
Oktober: Rustige maand. In de weekenden genoten van het lekkere herfstweer, en het bokbierfestival.
November: Babyboom in omgeving, dus ook een paar kraamvisities. Verder ook leuke borrels en feestjes
December: Drukke en veelal leuke tijd, familie en vrienden veel gezien. Kitten Ramses in huis genomen I love you

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mzcharlotte za 31 dec 2011 - 0:02

Ik vind het echt superleuk om ieders lijstje te lezen. Ook frappant dat bij veel dames geluk en verdriet zo dicht bij elkaar ligt. Ik wens jullie natuurlijk het allerbeste voor 2012!

@ Sterre: hoe gaat het met Ramses?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  VanillaRose za 31 dec 2011 - 0:17

Januari: Ongelukkig met mijn vriend, terug bij mijn ouders. Kan mijn ex waarmee ik 10 jaar was niet vergeten.
Februari:Huis van mij en ex verkocht. Definitieve breuk met toenmalige vriend. Eindelijk vrijheid en gelukkig worden.
Maart: Weer leuk contact met ex(van 10 jaar relatie), druk aan het reageren op huisjes
April: Bezichtiging en sleuteloverdracht eigen appartementje! Veel klussen!
Mei: Concert toppers met ex, erg gezellig. Verhuizing naar appartement en krijg weer relatie met ex!
Juni: Veel stappen en leuke dingen doen. Concert kane.
Juli: Vakantie 3 weken, nog steeds veel klussen in huisje
Augustus:?
September:?
Oktober/November: gezondheidsproblemen in schoonfamilie
December: Gezellige dagen samen gehad en vanavond het jaar mooi afsluiten!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  Sterre za 31 dec 2011 - 0:26

mzcharlotte schreef:Ik vind het echt superleuk om ieders lijstje te lezen. Ook frappant dat bij veel dames geluk en verdriet zo dicht bij elkaar ligt. Ik wens jullie natuurlijk het allerbeste voor 2012!

@ Sterre: hoe gaat het met Ramses?

Het gaat heel goed! Beest is in een week ruim 200 gram aangekomen en groeit heel hard nu hij de ruimte heeft en goed voer krijgt. Verder leert hij met behulp van de plantenspuit zich redelijk gedragen ;-) het is zo'n schatje!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Sneeuwvlok za 31 dec 2011 - 0:41

Januari: het nestje pups dat we hadden ging weg en ik twijfelde over m'n studie
Februari: verder twijfelen, maar het stiekem al wel weten
Maart: stoppen met de studie en op zoek naar werk
April: werk gevonden, mocht gelijk beginnen
Mei: werken en leuke dingen doen
Juni: werken en de selectieprocedure voor verloskunde begint
Juli: gaan werken bij de thuiszorg én toegelaten tot verloskunde
Augustus: werken bij de thuiszorg, een weekendje naar brugge en beginnen aan de opleiding verloskunde
September: studeren, eerste week stage gehad en ook mijn eerste bevalling gezien, daarnaast werken bij het bedrijf waar ik in april ook werkte
Oktober: studeren, werken, lol hebben
November: herhaling oktober
December: weekendje naar kopenhagen
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  Fayebella za 31 dec 2011 - 1:08

Januari: heel erg gebaald van mijn werk, maar wel contract verlengd

Februari: niets bijzonders

Maart: carnaval gevierd

April: niets bijzonders

Mei: concert Toppers (of was dat nog in april???)

Juni: bruiloft van een vriendin, concert van Guus Meeuwis, vriendinnendag gehad

Juli: huurwoning toegewezen gekregen.

Augustus: heel veel gewerkt.

September: vakantie gehad, en lekker niks gedaan.

Oktober: concert Nick & Simon (Symphonica in Rosso).

November: sleutel van mijn nieuwe huis ontvangen, slotconcert Rowwen Heze, 11vaande11de, te horen gekregen dat een vriendin zwanger is.

December: klussen en oververhuizen, nieuwe baan! en een vreselijke Kerst gehad.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Curious za 31 dec 2011 - 1:25

Ik zal ook een poging doen.

Januari:
- Ik begin met mijn werk in de ondernemingsraad.
- einde van een jaar effectieve psychotherapie. Ik voel me zo sterk dat ik geloof dat ik me nooit meer zo slecht hoef te voelen.

Februari:
- medicatie AD wordt afgebouwd.
- we gaan voor een kindje!

Maart:
- getuigen voor de rechter in grote strafzaak (tegen mijn wil...), veel stress en angst hierdoor.
- geboorte van kindje goede vrienden, 5 weken te vroeg.

April:
- mam 50 jaar

Mei:
- Vakantie op de camping in zonnige limburg, fijne week met de hond en even rust van de stress met de bouw van ons nieuwe huis.
- Ik begin me weer steeds slechter te voelen.

Juni:
- Ik voel me zo slecht (depressief) dat ik de ziektewet in ga.
- ik word door de huisarts verwezen naar een psychiater, aangezien we onze kinderwens hebben en medicatie weer opbouwen niet zomaar een optie is.

Juli:
- ik krijg de diagnose ADHD, ga weer in therapie, ga weer meer medicijnen gebruiken waardoor we onze kinderwens (tijdelijk) aan de kant moeten zetten.
- voor het eerst in jaren sla ik de 4daagse week (feesten of wandelen) over. Ik voel me te slecht.
- ik ga naar de eindhoven meeting! Gezellig!

Augustus:
- Eind deze maand verhuizen we naar ons nieuwe huis! In het begin is het echt kamperen (fout bij de aansluitingen!), de eerste week is er nog geen wateraansluiting en kunnen we dus niet eens naar de wc!!
- ik begin weer therapeutisch met werken, een paar ochtenden in de week.

September:
- vakantie en we klussen heel erg veel in en om het huis. Teveel eigenlijk, want ik kan de druk helemaal niet hebben en kan nergens rust vinden.
- ik zie het allemaal echt niet meer zitten, kan haast niet meer positief naar de toekomst kijken. Krijg nog meer medicijnen om me rustig te houden. Reintegreren op het werk lukt totaal niet.
- het jaarlijkse weekendje weg met vriendinnen, scheveningen dit jaar! Erg leuk!

Oktober:
- Ik en de hond beginnen eindelijk met de behendigheidscursus na genoeg gehoorzaamheidscursussen te hebben afgerond. Eind oktober doen we mee met een wedstrijd in gehoorzaamheid. Daar vinden we beiden niets aan, wat een stijf gedoe! En wat moeten we lang wachten.
- ik ben jarig, maar vier dit niet.
- Nog steeds is het druk met klussers/bouwvakkers in ons huis, waar blijft die rust toch??

November:
- eindelijk, 3 dagen voor de housewarming is dan alles af! Ik vermoord mn schoonmoeder bijna met haar gepoetst en bemoei, maar uiteindelijk is de housewarming heel geslaagd. Het is druk, wel 100 man komt kijken en we worden enorm verwend met kadoos.
- na de housewarming heb ik 3 weken vrij, eindelijk vind ik wat rust in mijn eigen huis en kan ik redelijk ontspannen.
- ik speel zwarte piet, net als andere jaren met een collega.
- ik ga een paar dagen logeren bij een vriendin in middelburg, even weg van de stress. Hond mee, lekker naar het strand, uit eten, winkelen en de bioscoop. Het zijn enorm fijne dagen!
- voor mijn vakantie nog flinke woorden met mijn baas, niet echt fijn de vakantie ingaan. Baas verwijt me dingen die niet goed gaan in mijn team nu ik al zolang ziek ben.
- ik laat een spiraaltje plaatsen, onze kinderwens wordt echt naar de verre toekomst geplaatst.

December:
- Nog wat zwarte piet gespeeld, op 5 december ben ik blij dat de sminck er voorlopig niet meer op hoeft.
- rust, nog vakantie tot 19 december. Veel gelezen, geforumed en geslapen.
- daarna stress, veeeel stress omdat ik weer moet gaan werken. Nachtmerries volgen. Uiteindelijk valt het allemaal mee. En dat merk ik steeds vaker, dat ik enorm veel stress heb van iets wat ik mezelf ' aanpraat'.
- Op het werk heb ik gesprekken met mijn baas over wel of niet terugkeren naar mijn voormalige werkplek. In Januari gaan we daar beslissingen over maken met de arboarts. Waarschijnlijk zal ik een andere functie krijgen in de organisatie. Een meer gestructureerde, regelmatige, prikkelarmere functie.
- kerst gaat voor het eerst in jaren goed en zonder ruzie met partner! Maar de dagen erna voel ik me weer enorm gespannen en slecht, wederom heb ik mezelf een hoop stress/angst/spanning aangepraat.
- het einde van het jaar deel ik met vrienden, en met voornamelijk mn vriend... ik zie uit naar een mooi 2012!

Laatst aangepast door Curious op za 31 dec 2011 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Caro za 31 dec 2011 - 4:47

Januari: me heel erg ziek gevoeld door nierstenen, heeft in totaal denk ik wel twee weken geduurd.
Ook begon in deze maand de problemen met mijn man pas echt vorm aan te nemen.

Februari: oa een heerlijk weekend Sevilla gehad met mijn ouders en mijn man. Heerlijk gegeten, van de zon genoten en lekker geborreld.

Maart + april: stonden voornamelijk in het teken van het gepest op mijn werk en de relatieproblemen met mijn man. Hele nare maanden.

Mei: vier weken met mijn man en twee vrienden voor Australië getrokken: het was ontzettend gaaf!

Juni: in deze maand begon mijn vader met zijn lichte chemo en belandde hij ook voor het eerst in het ziekenhuis. Drie weken later voor de tweede keer.

Juli: weekje camperen in Frankrijk. plus dat ik na slechts een brief werd aangenomen bij een bedrijf dat op vijf minuten afstand van mijn huis ligt.

Augustus: hier waren we een jaar getrouwd oa en inmiddels waren we nog midden in de rotperiode tussen ons. Al hebben we de trouwdag wel echt leuk gevierd.

September: start van het nieuwe werk plus een weekendje weg naar Istanbul met een vriendin wat ontzettend leuk was. We hebben echt genoten en gedanst en gesjanst tot in de vroege uurtjes.

Oktober: weekendje Berlijn met mijn man, waarin duidelijk werd dat we er samen uit wilden én zouden komen.

November: dit is de maand waarin het helemaal bergaf met mijn vader ging, totdat hij bijna dood was.

December: gelukkig met het hele gezin Sinterklaas kunnen vieren en we zijn nog een weekje gaan skiën met mijn ouders.

Al met al: een veel bewogen jaar smile.

September: hier begon mijn nieuwe werk
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Zonnetje za 31 dec 2011 - 5:21

Januari:
- verjaardag van mijn broertje gevierd, verder geen bijzondere maand

Februari:
- contractsverlenging op mijn werk gekregen van een jaar: daar ben ik blij mee, want het bevalt goed.

Maart:
- skivakantie met een gezellige groep vrienden
- verjaardag van mijn vriend gevierd
- vrijgezellenfeest en bruiloft van een goede vriendin: was een prachtige dag

April:
- 5 jaar samen met mijn vriend: ook al kennen we elkaar al lang, ik merk dat we nog beter op elkaar ingespeeld raken en weten wat we prettig vinden
- weekendje weg naar de Ardennen met vrienden: een heerlijk, relaxed weekend, ondanks dat het contact met die vrienden niet altijd heel goed loopt. Ik kan me er beter bij neerleggen met welke vriendinnen het wel klikt en met welke niet (meer).
- heel gezellige Koninginnedag gehad

Mei:
- ik loop een heel goede tijd op de 5 km op de Marikenloop in Nijmegen. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik meedoe aan een hardloopwedstrijd en ik vind het hardlopen heel leuk. Het is dit jaar echt een nieuwe hobby van me geworden.
- dagje naar de thermen met mijn moeder: heel gezellig.
- mijn verjaardag gevierd.
- naar Marco Borsato in het Gelredome en daarna bij mijn tante blijven slapen: fijne gesprekken met haar gehad.

Juni:
- ?

Juli:
- Yes-meeting met de Eindhovenclub: heel gezellig en ik heb besloten om vaker naar meetingen te gaan.
- vakantie met mijn vriend naar Sicilië: mooi eiland, fijne vakantie samen gehad, gaaf om voor het eerst in mijn leven een vulkaan in het echt te zien.

Augustus:
- stedentrip met een vriendin naar Rome: prachtige stad, echt genoten.
- naar Zand Almere geweest
- wat dingen geverfd in ons appartement en het te koop gezet

September:
- een koper voor ons appartement gevonden, mits we met de prijs flink omlaag gingen. Besloten om dat te doen.

Oktober:
- een paar dagen naar de Ardennen met mijn vriend. Lekker even er tussenuit.
- veel huizen bekeken, een tijd lang hadden we geen klik met een huis, maar toen opeens heel duidelijk. In deze maand vond dus ook de aankoop van ons nieuwe huis plaats.

November:
- gezellig feest gehad van een collega van mij: ik ben dit jaar wat meer buiten het werk met collega's omgegaan dan vorig jaar, dat vind ik leuk om te merken.

December:
- appartement leeggeruimd en verhuisd naar mijn schoonouders tijdelijk.
- heel goede beoordeling gekregen op mijn werk.
- op drie plaatsen sinterklaas gevierd: overal was het leuk. Lieve gedichten gekregen.
- kerst gevierd met ouders en schoonouders.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Esperanza za 31 dec 2011 - 5:40

Januari: De laatste loodjes van m'n studie; het afronden van m'n minor
Februari: M'n minor afgerond met een 8 en deze maand was ook m'n diplomauitreiking!
Maart-April: Voor het eerst in m'n eentje op reis 4 weken taalcursus en 4 weken backpacken in Zuid-Amerika. Overlijden oma.
Mei: Begrafenis oma.
Juni-Juli-Augustus: Deze 3 maanden zijn voorbij gegaan met het gevoel dat ik er niet helemaal bij was. Niets lukte op dat moment, en ik liep behoorlijk met m'n ziel onder de arm.
September: Een huisje toegewezen gekregen en klussen
Oktober: Verhuizen
November: Weer een maand die voorbij ging zonder dat ik er echt bij was, ging allemaal niet zo lekker
December: M'n oproepcontract is omgezet in contract voor 32 uur.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Bliss za 31 dec 2011 - 8:12

Poeh, ik moet eens goed nadenken, heb geloof ik niet zo'n best geheugen :shock:
Januari: ??? Waarschijnlijk gebaald van de sneeuw en gewacht tot de maand weer voorbij was.
Februari: afscheid genomen van mijn date, met wie het moeizaam verliep, maar waarbij ik dacht dat het misschien wel eens iets kon worden (hmm nu lijkt het net of hij dood is, maar dat is gelukkig niet zo)
Maart: carnaval! Altijd weer een geslaagd feest Very Happy
April: vaste aanstelling gekregen én huis gekocht op één dag, Lady ontmoet, met Confusion naar Berlijn geweest, Koninginnenach gevierd in Den Haag.
Mei: Megapiratenfestijn (jaarlijks ritueel met twee vriendinnen, geweldig Very Happy)
Juni: veel geklust in en verhuisd naar mijn eerste koophuisje!
Juli-augustus: Zwarte Cross, alleen op taalreis naar Florence, start nieuw schooljaar met superleuke klas!
September: crematie gehad van schoonvader van een vriendin, 28 geworden
Oktober: vriendin in York opgezocht, begonnen met lijnen en flink sporten
November: veel gesport, druk geweest op mn werk
December: drukte op werk, veel gesport en mn eerste doel behaald: tien kilo eraf!! Leuke kerst gehad en nu klaar voor oud & nieuw smile

Al met al was het eigenlijk best een goed jaar! Hopelijk wordt 2012 minstens zo mooi smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 8:14

He, de schoonvader van je vriendin is 28 geworden?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Ibbeltje za 31 dec 2011 - 8:15

Lejow schreef:He, de schoonvader van je vriendin is 28 geworden?

Nee zij is 28 geworden...staat een komma tussen en ze somt wel meer op Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 8:16

Ibbeltje schreef:
Lejow schreef:He, de schoonvader van je vriendin is 28 geworden?

Nee zij is 28 geworden...staat een komma tussen en ze somt wel meer op Wink

Ja, maar de crematie was van de schoonvader van haar vriendin, dus dan heeft de leeftijd van haar vriendin er in principe niets mee te maken. Die komma zegt daar dus ook niet veel over.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Ibbeltje za 31 dec 2011 - 8:17

Nee maar in die maand is zij ook 28 geworden.....crematie gehad en ze is 28 geworden.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Bliss za 31 dec 2011 - 8:18

lol!
Ibbeltje heeft dus gelijk. Ik heb die crematie gehad en ik ben zelf 28 geworden.
Lejow, zullen we het maar op de zwangerschapshormonen gooien? Laughing

Laatst aangepast door Bliss op za 31 dec 2011 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 8:19

Doi.. ik snap m