Jouw jaaroverzicht 2011
+21
Caro
Curious
Fayebella
Sneeuwvlok
VanillaRose
Sterre
Lejow
dolfijntje24
Middleme
Joli86
Carra
Pompoen
Chocolate Cookie
Inge
Rovine
Cheesegirl
Stuiterbal
Zininzon
Burn
Lady4
mzcharlotte
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jouw jaaroverzicht 2011
Ik zit net even door onze agenda te bladeren en dan blijkt dat je toch best heel wat hebt ondernomen het afgelopen jaar. Geef hier je jaaroverzicht per maand (met minstens één gebeurtenis)!
januari: stedentrip Barcelona met mijn zusje, onze eerste vakantie samen
februari: wadlopen in Pieterburen voor mijn verjaardag
maart: vierde mijn liefste kat haar 10e verjaardag
april: getuige geweest van een verkeersongeval (kleinschalig, geen gewonden)
mei: vakantie naar Jordanië met veel pech gevalletjes (maar overkomelijk)
juni: huwelijk van collega en concert van Rob de Nijs met mijn 'tweede' moeder
juli: mijn trouwjurk geshowd aan mijn moeder, tweede moeder, beste vriendin
augustus: meeting met een aantal forumdames in Utrecht
september: start studie Account Management
oktober: 5 jaar samen en in ondertrouw
november: eindelijk nieuwe vloer in mijn huis
december: Kerst gevierd in Parijs en interne sollicitatie
januari: stedentrip Barcelona met mijn zusje, onze eerste vakantie samen
februari: wadlopen in Pieterburen voor mijn verjaardag
maart: vierde mijn liefste kat haar 10e verjaardag
april: getuige geweest van een verkeersongeval (kleinschalig, geen gewonden)
mei: vakantie naar Jordanië met veel pech gevalletjes (maar overkomelijk)
juni: huwelijk van collega en concert van Rob de Nijs met mijn 'tweede' moeder
juli: mijn trouwjurk geshowd aan mijn moeder, tweede moeder, beste vriendin
augustus: meeting met een aantal forumdames in Utrecht
september: start studie Account Management
oktober: 5 jaar samen en in ondertrouw
november: eindelijk nieuwe vloer in mijn huis
december: Kerst gevierd in Parijs en interne sollicitatie
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jouw jaaroverzicht 2011
Januari: borrels en feestjes.
Februari: borrels en feestjes.
Maart: 1e parktijkexamen van mijn studie gehaald.
April: Lang weekend Portugal met mijn twee liefste vriendinnen
Mei: Huis gekocht! Meeting met Bliss, Confusion, Zusje en Marin.
Juni: Feestjes, terrasjes en borrels.
Juli: 29 geworden
Augustus: Mijn eerste Lowlands, tante geworden (!), sleutel van mijn huis gekregen, verhuisd
September: Weekendje weg met vriendinnen, mijn laatste twee praktijkexamens gehaald, weekendje zeilen met collega's.
Oktober: Weekje Cyprus met mijn moeder, ambulancestage, opleiding afgerond.
November: Feestjes en borrels.
De meesten hoogtepunten waren in augustus en september, als ik het zo zie!
Februari: borrels en feestjes.
Maart: 1e parktijkexamen van mijn studie gehaald.
April: Lang weekend Portugal met mijn twee liefste vriendinnen
Mei: Huis gekocht! Meeting met Bliss, Confusion, Zusje en Marin.
Juni: Feestjes, terrasjes en borrels.
Juli: 29 geworden
Augustus: Mijn eerste Lowlands, tante geworden (!), sleutel van mijn huis gekregen, verhuisd
September: Weekendje weg met vriendinnen, mijn laatste twee praktijkexamens gehaald, weekendje zeilen met collega's.
Oktober: Weekje Cyprus met mijn moeder, ambulancestage, opleiding afgerond.
November: Feestjes en borrels.
De meesten hoogtepunten waren in augustus en september, als ik het zo zie!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Januari en Februari: Toen liep ik nog bij de huisarts vanwege het huiselijk geweldprobleem met mijn man en moest ik van de huisarts mijn man over zien te halen om hulp te zoeken. Maar omdat we thuis inmiddels in rustig vaarwater zaten en er van huiselijk geweld op dat moment eigenlijk geen sprake meer was heb ik besloten dat hele huisartsgebeuren stop te zetten.
Maart en April: Twee rustige, fijne en onbezorgde maandjes, geen rare dingen. Veel leuke dingen gedaan.Ergens in deze maandne een fotoworkshop gehad met collega's en een vriendin.
Mei: Mijn man krijgt te horen dat hij zijn baan kwijtraakt.
Mei, juni, juli en augustus hebben in het teken gestaan van solliciteren, stress, keer op keer naar zijn verhaal luisteren, uitkering aanvragen en onzekerheid. In juli zijn we nog naar Soldaat van Oranje geweest, die stond al geboekt, van die dag hebben we beiden echt genoten, was echt een heerlijke dag.
In juni voor het eerst Jordana ontmoet, wat echt super klikt! In juli ook nog Maura ontmoet, en in augustus PM & de jongens, en Evy.
September: We gaan twee weken op vakantie. Vakantie loopt raar, zijn met een groep waar ik geen aansluiting bij vind.
Eind september hebben we een grote meeting van het forum, erg gezellig. Een dag later vertelt mijn man dat hij wil scheiden.
Begin oktober: Na lang vragen en vragen krijg ik het uit mijn man getrokken dat hij vreemd gaat. Eind oktober ben ik een weekend weg geweest met Jordana, even heerlijk ontspannen en relaxen en m'n verstand op nul.
Verder Burn ontmoet, en PM & de mannen en Evy opnieuw, en dit keer ook A. erbij! Ergens deze maand geloof ik ook voor het eerst met Nucia afgesproken.
November en december: 18 november mijn 30e verjaardag. Mijn droom was altijd om op mijn 30e een lieve partner, een gezinnetje en een fijne baan en een mooi huis te hebben. Helaas liep dat anders. Heb mijn verjaardag niet gevierd, waar ik eigenlijk nog altijd verschrikkelijk van baal. Maargoed, komt nog wel.
Verder in de sinterklaasperiode zwate piet gespeeld, was echt heerlijk om te doen en heb een ontzettende lol gehad.
Verder een hoop gedoe en getouwtrek tussen man en mij. Hij heeft spijt, gaat bij haar weg, dan toch weer niet, en dan toch weer wel. Ikzelf loop inmiddels bij een praktijkondersteuner bij de huisarts om m'n verhaal te doen, ben bij de bedrijfarts geweest omdat ik werk en alle chaos in m'n hoofd soms moeilijk te combineren vind. Mijn emoties komen er niet meer uit, verdrietig en boos ben ik, maar aan de buitenkant zie je dat absoluut niet. Scheidinspapieren zijn getekend en ik ben al bezig met d ehypotheekofferte zodat ik, zodra alles rond ik, het huis zo snel mogelijk op mijn naam kan krijgen.
Wat een rotjaar eigenlijk, ondanks dat ik het grootste deel van 2011 wel met een lach op m'n giechel rondliep. Besef ook nu des te meer hoeveel ik mijn leven altijd in het teken van hém heb laten staan, dát gaat komend jaar dus anders
Maart en April: Twee rustige, fijne en onbezorgde maandjes, geen rare dingen. Veel leuke dingen gedaan.Ergens in deze maandne een fotoworkshop gehad met collega's en een vriendin.
Mei: Mijn man krijgt te horen dat hij zijn baan kwijtraakt.
Mei, juni, juli en augustus hebben in het teken gestaan van solliciteren, stress, keer op keer naar zijn verhaal luisteren, uitkering aanvragen en onzekerheid. In juli zijn we nog naar Soldaat van Oranje geweest, die stond al geboekt, van die dag hebben we beiden echt genoten, was echt een heerlijke dag.
In juni voor het eerst Jordana ontmoet, wat echt super klikt! In juli ook nog Maura ontmoet, en in augustus PM & de jongens, en Evy.
September: We gaan twee weken op vakantie. Vakantie loopt raar, zijn met een groep waar ik geen aansluiting bij vind.
Eind september hebben we een grote meeting van het forum, erg gezellig. Een dag later vertelt mijn man dat hij wil scheiden.
Begin oktober: Na lang vragen en vragen krijg ik het uit mijn man getrokken dat hij vreemd gaat. Eind oktober ben ik een weekend weg geweest met Jordana, even heerlijk ontspannen en relaxen en m'n verstand op nul.
Verder Burn ontmoet, en PM & de mannen en Evy opnieuw, en dit keer ook A. erbij! Ergens deze maand geloof ik ook voor het eerst met Nucia afgesproken.
November en december: 18 november mijn 30e verjaardag. Mijn droom was altijd om op mijn 30e een lieve partner, een gezinnetje en een fijne baan en een mooi huis te hebben. Helaas liep dat anders. Heb mijn verjaardag niet gevierd, waar ik eigenlijk nog altijd verschrikkelijk van baal. Maargoed, komt nog wel.
Verder in de sinterklaasperiode zwate piet gespeeld, was echt heerlijk om te doen en heb een ontzettende lol gehad.
Verder een hoop gedoe en getouwtrek tussen man en mij. Hij heeft spijt, gaat bij haar weg, dan toch weer niet, en dan toch weer wel. Ikzelf loop inmiddels bij een praktijkondersteuner bij de huisarts om m'n verhaal te doen, ben bij de bedrijfarts geweest omdat ik werk en alle chaos in m'n hoofd soms moeilijk te combineren vind. Mijn emoties komen er niet meer uit, verdrietig en boos ben ik, maar aan de buitenkant zie je dat absoluut niet. Scheidinspapieren zijn getekend en ik ben al bezig met d ehypotheekofferte zodat ik, zodra alles rond ik, het huis zo snel mogelijk op mijn naam kan krijgen.
Wat een rotjaar eigenlijk, ondanks dat ik het grootste deel van 2011 wel met een lach op m'n giechel rondliep. Besef ook nu des te meer hoeveel ik mijn leven altijd in het teken van hém heb laten staan, dát gaat komend jaar dus anders
Laatst aangepast door Maple op vr 30 dec 2011 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oke, en nou voel ik me sneu, na die twee lijstjes hierboven hahaha
Gast- Gast
Holy... Ik kan me amper herinneren wat ik vorige week gedaan heb joh Haha
Januari: Euh...
Februari: Euhh...
Maart: Nieuwe baan!
April: Euh..
Maart: Euh?
Mei: Beslissing gemaakt om een weekend weg te gaan met m'n vriendinnen (Ik kan echt niks bedenken)
Juni: Ik weet niet meer precies, 't kan ook een andere maand zijn geweest, maar k heb de band met mijn vader hersteld.
Juli: .. Veel gewerkt? Mezelf bewezen, veel 'punten gescoord' bij m'n manager.
Augustis: Een vriendschap verbroken wat mijn wereld op z'n kop heeft gezet.
September: Ik weet 't écht niet...
Oktober: Eindelijk! Ha Weekend weggeweest met m'n beste vriendinnen
November: Jarig geweest
December: Voor 't eerst in jaren, kerst gevierd met mijn familie En k weet 100% zeker dat ik ga genieten van oud en nieuw
Januari: Euh...
Februari: Euhh...
Maart: Nieuwe baan!
April: Euh..
Maart: Euh?
Mei: Beslissing gemaakt om een weekend weg te gaan met m'n vriendinnen (Ik kan echt niks bedenken)
Juni: Ik weet niet meer precies, 't kan ook een andere maand zijn geweest, maar k heb de band met mijn vader hersteld.
Juli: .. Veel gewerkt? Mezelf bewezen, veel 'punten gescoord' bij m'n manager.
Augustis: Een vriendschap verbroken wat mijn wereld op z'n kop heeft gezet.
September: Ik weet 't écht niet...
Oktober: Eindelijk! Ha Weekend weggeweest met m'n beste vriendinnen
November: Jarig geweest
December: Voor 't eerst in jaren, kerst gevierd met mijn familie En k weet 100% zeker dat ik ga genieten van oud en nieuw
Gast- Gast
Januari:
Februari: Beginnen te forummen! Dieptepunt, de hartstilstand van mijn vader..
Maart: Het opknappen van mijn vader!
April: Het uitgaan van mijn relatie
Mei: Stage lopen
Juni: De vakantie met het hele gezin
Juli: ??
Augustus: Het weer contact krijgen met mijn ex en weer langzaamaan een relatie aan het opbouwen
September: Mijn stage goed afsluiten!
Oktober: De meeting met Stuiterbal en PM, Alex, Jordana en Maple!
November: Begin stage in Oostenrijk!
December: Stage in Oostenrijk
Pfff. Dit was het denk ik wel..
Februari: Beginnen te forummen! Dieptepunt, de hartstilstand van mijn vader..
Maart: Het opknappen van mijn vader!
April: Het uitgaan van mijn relatie
Mei: Stage lopen
Juni: De vakantie met het hele gezin
Juli: ??
Augustus: Het weer contact krijgen met mijn ex en weer langzaamaan een relatie aan het opbouwen
September: Mijn stage goed afsluiten!
Oktober: De meeting met Stuiterbal en PM, Alex, Jordana en Maple!
November: Begin stage in Oostenrijk!
December: Stage in Oostenrijk
Pfff. Dit was het denk ik wel..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Januari: Veel verbouwd in mijn in 2010 gekochte huis, veel spanning omtrent contractverlenging op werk.
Februari: Contractverlenging gekregen! De verbouwing gaat verder, veel spullen uitgezocht voor het huis
Maart: Verhuisd! Op eigen benen, thuiskomen in een leeg huis, housewarmings geven.
April: Housewarmings, 25 geworden, feestje voor gegeven, eindelijk weer gedate.
Mei: Vliegles gehad in klein vliegtuigje, veel etentjes
Juni: Weekendje weg, opa hartinfarct
Juli: Weinig bijzonders
Augustus: Naar Sziget-festival in Hongarije geweest. Opa overleden terwijl ik daar was. Voorgelezen in de kerk tijdens de uitvaart, trots.
September:Weinig bijzonders
Oktober: Weekendje weg, vakantie Rome met mijn ouders
November: positief functioneringsgesprek, veel feestjes, vriendin van broertje ontmoet.
December: toezegging vast contract, leuke chat op datingsite, Bungel kwam logeren
Februari: Contractverlenging gekregen! De verbouwing gaat verder, veel spullen uitgezocht voor het huis
Maart: Verhuisd! Op eigen benen, thuiskomen in een leeg huis, housewarmings geven.
April: Housewarmings, 25 geworden, feestje voor gegeven, eindelijk weer gedate.
Mei: Vliegles gehad in klein vliegtuigje, veel etentjes
Juni: Weekendje weg, opa hartinfarct
Juli: Weinig bijzonders
Augustus: Naar Sziget-festival in Hongarije geweest. Opa overleden terwijl ik daar was. Voorgelezen in de kerk tijdens de uitvaart, trots.
September:Weinig bijzonders
Oktober: Weekendje weg, vakantie Rome met mijn ouders
November: positief functioneringsgesprek, veel feestjes, vriendin van broertje ontmoet.
December: toezegging vast contract, leuke chat op datingsite, Bungel kwam logeren
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Januari: Doodongelukkig
Februari: Na 10 jaar relatie voor mezelf en mijn zoon gekozen
Maart: Intrekken in mijn appartement. Maar ook een enorme doodsangst gehad toen mijn zoon in zijn gezicht werd gebeten door een hond. Nog nooit was ik zo snel op de ehbo. En deze maand leerde ik Zelda kennen en vanaf dag 1 waren we dik bevriend !
April: Het gaat volledig bergafwaarts met me
Mei
Juni:
Juli: De 2e verjaardag van mijn zoon gevierd en weer zonder pardon aan het werk gezet terwijl het nog helemaal niet goed met me ging
Aug: Eind van de maand een geweldig buiten feest gehad. Daar liep ik ook choco tegen het lijf niet wetende dat wij een hele bijzondere band gingen krijgen.
Sept: Contact werd steeds closer met Choco. Onderzoeken van mijn zoon in gang gezet. Eind sept de meeting in Utrecht.
Okt: Mijn eigen verjaardag gevierd en voor het eerst voelde ik me ook echt jarig
Nov: Rustige maand
Dec: Afstand genomen van Choco, zit wederom thuis omdat ik het niet meer trek, mijn hobby wel weer opgepakt. En het aller leukste vandaag de aanschaf van Doezel mijn kater die volgende week komt
Kortom:
Ik PLEIT voor een normaal en mooi nieuw jaar ! Een jaar waar ik me beter ga voelen, en gelukkig kan zijn !
Februari: Na 10 jaar relatie voor mezelf en mijn zoon gekozen
Maart: Intrekken in mijn appartement. Maar ook een enorme doodsangst gehad toen mijn zoon in zijn gezicht werd gebeten door een hond. Nog nooit was ik zo snel op de ehbo. En deze maand leerde ik Zelda kennen en vanaf dag 1 waren we dik bevriend !
April: Het gaat volledig bergafwaarts met me
Mei
Juni:
Juli: De 2e verjaardag van mijn zoon gevierd en weer zonder pardon aan het werk gezet terwijl het nog helemaal niet goed met me ging
Aug: Eind van de maand een geweldig buiten feest gehad. Daar liep ik ook choco tegen het lijf niet wetende dat wij een hele bijzondere band gingen krijgen.
Sept: Contact werd steeds closer met Choco. Onderzoeken van mijn zoon in gang gezet. Eind sept de meeting in Utrecht.
Okt: Mijn eigen verjaardag gevierd en voor het eerst voelde ik me ook echt jarig
Nov: Rustige maand
Dec: Afstand genomen van Choco, zit wederom thuis omdat ik het niet meer trek, mijn hobby wel weer opgepakt. En het aller leukste vandaag de aanschaf van Doezel mijn kater die volgende week komt
Kortom:
Ik PLEIT voor een normaal en mooi nieuw jaar ! Een jaar waar ik me beter ga voelen, en gelukkig kan zijn !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Januari: Maand waarin ik erg moest wennen aan het feit dat mijn ouders gingen scheiden.
Februari: Start van mijn scriptie
Maart: Ontslag van baan en werkloos raken
April: Druk met scriptie en afstuderen
Mei: Verdediging scriptie en breken van mijn vinger
Juni: Afstuderen en diplomauitreiking
Juli: Vakantie naar Gran Canaria met mijn vriend en weer terug bij mijn vorige werkgever (supermarkt)
Augustus: 1e keer verjaardag vieren na scheiding
September: 7 jaar samen met mijn vriend. Besloten om na 3 weken te stoppen met de Pabo
Oktober: ?
November: 1 november 2010 ging mijn moeder bij ons weg. 30 november kregen wij de sleutel van ons huis
December: Klussen en verhuizing
Een rommelig jaar, met hoogte- en behoorlijk wat dieptepunten.
Februari: Start van mijn scriptie
Maart: Ontslag van baan en werkloos raken
April: Druk met scriptie en afstuderen
Mei: Verdediging scriptie en breken van mijn vinger
Juni: Afstuderen en diplomauitreiking
Juli: Vakantie naar Gran Canaria met mijn vriend en weer terug bij mijn vorige werkgever (supermarkt)
Augustus: 1e keer verjaardag vieren na scheiding
September: 7 jaar samen met mijn vriend. Besloten om na 3 weken te stoppen met de Pabo
Oktober: ?
November: 1 november 2010 ging mijn moeder bij ons weg. 30 november kregen wij de sleutel van ons huis
December: Klussen en verhuizing
Een rommelig jaar, met hoogte- en behoorlijk wat dieptepunten.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Januari: Begonnen in Engeland, halverwege januari stedentripje Brussel gedaan.
Februari: Weinig bijzonders
Maart: Werkeloos geraakt na veel frustratie
April: Werkeloos, maar met een aantal aanbiedingen lopende waardoor ik een maand lang heerlijk zorgeloos vakantie gevierd heb. Het was heel mooi weer toen.
Mei: Nieuwe baan!
Juni: Eerste product ontworpen wat in productie genomen is.
Juli: Moeilijke maand, alles kwam wel goed.
Augustus: Naar ons favoriete festival geweest en de bruiloft van 2 goede vrienden. Veel bruiloften gehad in die periode
September: Begonnen met Weight Watchers, wat mij veranderd heeft in mijn doen en laten en over hoe ik in mijn vel zit.
Oktober: Verjaardag gevierd dmv groot feest
November: Weekje Praag waar ik erg naar uitgekeken heb
December: Feestdagen, word ik altijd erg blij van.
Al met al ben ik eigenlijk best tevreden. Er zijn een aantal minder leuke dingen gebeurd die ik hier niet ga benoemen, maar ik heb wel beter mijn draai gevonden. Zo had ik voorheen amper hobbies, maar ben ik dit jaar daar actief naar op zoek gegaan en verveel me nu veel minder snel. Zit lekkerder in mijn vel en ik ga alle goede dingen van afgelopen jaar voortzetten.
Februari: Weinig bijzonders
Maart: Werkeloos geraakt na veel frustratie
April: Werkeloos, maar met een aantal aanbiedingen lopende waardoor ik een maand lang heerlijk zorgeloos vakantie gevierd heb. Het was heel mooi weer toen.
Mei: Nieuwe baan!
Juni: Eerste product ontworpen wat in productie genomen is.
Juli: Moeilijke maand, alles kwam wel goed.
Augustus: Naar ons favoriete festival geweest en de bruiloft van 2 goede vrienden. Veel bruiloften gehad in die periode
September: Begonnen met Weight Watchers, wat mij veranderd heeft in mijn doen en laten en over hoe ik in mijn vel zit.
Oktober: Verjaardag gevierd dmv groot feest
November: Weekje Praag waar ik erg naar uitgekeken heb
December: Feestdagen, word ik altijd erg blij van.
Al met al ben ik eigenlijk best tevreden. Er zijn een aantal minder leuke dingen gebeurd die ik hier niet ga benoemen, maar ik heb wel beter mijn draai gevonden. Zo had ik voorheen amper hobbies, maar ben ik dit jaar daar actief naar op zoek gegaan en verveel me nu veel minder snel. Zit lekkerder in mijn vel en ik ga alle goede dingen van afgelopen jaar voortzetten.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Oh Maple
Ten opzichte van de meesten van jullie heb ik een relatief rustig, leuk jaar gehad. Ik hoop dat dit zo blijft.
Ten opzichte van de meesten van jullie heb ik een relatief rustig, leuk jaar gehad. Ik hoop dat dit zo blijft.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Maple
Januari; met een groep vrienden 2 dagen Hamburg, Ajax speelt daar een oefenwedstrijd. Super leuk gehad. Mijn verjaardag, vriend's verjaardag. Gestart met afvallen
Februari; Met vrienden naar Brussel, Ajax speelt daar.
Maart; leuke dagjes met vrienden/vriendinnen, gezellige etentjes. Naar de musical We Will Rock you
April; Vast leuke dingen gedaan met vrienden
Mei; Super mooi Ajax dagen gehad; laatste training van Ajax geweest en Ajax kampioen... geweldige dag gehad
Juni; Vakantie Kenia
Juli; Gezellige BBQ met vrienden
Augustus; leuke feestjes
September; 2 weken vakantie, veel leuke dingen gedaan en prachtig weer gehad. Naar Antwerpen geweest
Oktober; leuke feestjes.
November; Trouwjurken gepast en de jurk gevonden. 30 kilo afgevallen
December; gezellige familie en vrienden sint / kerst dagen gehad
Januari; met een groep vrienden 2 dagen Hamburg, Ajax speelt daar een oefenwedstrijd. Super leuk gehad. Mijn verjaardag, vriend's verjaardag. Gestart met afvallen
Februari; Met vrienden naar Brussel, Ajax speelt daar.
Maart; leuke dagjes met vrienden/vriendinnen, gezellige etentjes. Naar de musical We Will Rock you
April; Vast leuke dingen gedaan met vrienden
Mei; Super mooi Ajax dagen gehad; laatste training van Ajax geweest en Ajax kampioen... geweldige dag gehad
Juni; Vakantie Kenia
Juli; Gezellige BBQ met vrienden
Augustus; leuke feestjes
September; 2 weken vakantie, veel leuke dingen gedaan en prachtig weer gehad. Naar Antwerpen geweest
Oktober; leuke feestjes.
November; Trouwjurken gepast en de jurk gevonden. 30 kilo afgevallen
December; gezellige familie en vrienden sint / kerst dagen gehad
Laatst aangepast door Inge op vr 30 dec 2011 - 10:30; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Je hebt ook maar één aspect beschreven terwijl de lijstjes boven je naar het geheel hebben gekeken. Dat zal het verschil zijn.Maple schreef:Oke, en nou voel ik me sneu, na die twee lijstjes hierboven hahaha
Gast- Gast
Maple, wat een heftig verhaal van jou zeg. Ik had echt geen idee, al wist ik wel dat jij en je man uit elkaar zijn gegaan. Was jij het huiselijk geweld biechtje?
Ik heb alleen de hoogtepunten genoemd, met ter opvulling de vele feestjes en borrels. Maar ook ik heb minder leuke dingen meegemaakt hoor. Het was echt niet alleen maar rozegeur en maneschijn bij mij.
Ik heb alleen de hoogtepunten genoemd, met ter opvulling de vele feestjes en borrels. Maar ook ik heb minder leuke dingen meegemaakt hoor. Het was echt niet alleen maar rozegeur en maneschijn bij mij.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Januari: Van school "getrapt" om waarschijnlijk financiele redenen.
Februari: Met een soort gelijke opleiding begonnen, particulier
Maart: ehhm?
April: Veel ellende met pap zijn oude werk
Mei: Pap werd 50
Juni: ehm?
Juli: Op vakantie met pap en mam in Frankrijk
Augustus: Twee weken met mijn beste vriendin naar Kos, Begonnen aan een therapie die aansloeg
Oktober: Geslaagd voor mijn opleiding!
November: Begonnen met mijn huidige opleiding (sepr, verkoper reizen)
December: Ik werd 23 en dat wilde ik eigenlijk niet. En dat ik het bijzonder ga afsluiten
Februari: Met een soort gelijke opleiding begonnen, particulier
Maart: ehhm?
April: Veel ellende met pap zijn oude werk
Mei: Pap werd 50
Juni: ehm?
Juli: Op vakantie met pap en mam in Frankrijk
Augustus: Twee weken met mijn beste vriendin naar Kos, Begonnen aan een therapie die aansloeg
Oktober: Geslaagd voor mijn opleiding!
November: Begonnen met mijn huidige opleiding (sepr, verkoper reizen)
December: Ik werd 23 en dat wilde ik eigenlijk niet. En dat ik het bijzonder ga afsluiten
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Januari: (Te vroege) Geboorte kindje van mijn zus.
Februari: Spanningen rondom te vroeg geboren kindje van mijn zus én haar eigen gezondheid.
Maart: Baarmoederhalskanker geconstateerd bij mijn zus.
April: Behandelingen bmh-kanker van zus. Op vakantie naar Toscane, Italië.
Mei: Behandelingen bmh-kanker van zus.
Juni: Behandelingen bmh-kanker van zus.
Juli: Afscheid oude baan. Zomervakantie.
Augustus: Oma overleden. Zus schoon verklaard!
September: Start nieuwe baan.
Oktober: Getrouwd.
November: Wittebroodsweken.
December: 26 jaar geworden. Hele maand gevuld met leuke dingen!
Bijna een halfjaar heeft in het teken gestaan van de ziekte van mijn zus. Dat was met recht een kl*te periode te noemen. Daarbij had ik het niet naar m'n zin op m'n werk. Gelukkig mocht ik voor het nieuwe schooljaar overgeplaatst worden naar een andere school, waar ik me meteen welkom voelde. Ook is mijn zus schoonverklaard en ben ik getrouwd met mijn vriend. De tijden zijn sinds half augustus dus weer positiever geworden. Hopelijk zet dit voort in 2012!
Februari: Spanningen rondom te vroeg geboren kindje van mijn zus én haar eigen gezondheid.
Maart: Baarmoederhalskanker geconstateerd bij mijn zus.
April: Behandelingen bmh-kanker van zus. Op vakantie naar Toscane, Italië.
Mei: Behandelingen bmh-kanker van zus.
Juni: Behandelingen bmh-kanker van zus.
Juli: Afscheid oude baan. Zomervakantie.
Augustus: Oma overleden. Zus schoon verklaard!
September: Start nieuwe baan.
Oktober: Getrouwd.
November: Wittebroodsweken.
December: 26 jaar geworden. Hele maand gevuld met leuke dingen!
Bijna een halfjaar heeft in het teken gestaan van de ziekte van mijn zus. Dat was met recht een kl*te periode te noemen. Daarbij had ik het niet naar m'n zin op m'n werk. Gelukkig mocht ik voor het nieuwe schooljaar overgeplaatst worden naar een andere school, waar ik me meteen welkom voelde. Ook is mijn zus schoonverklaard en ben ik getrouwd met mijn vriend. De tijden zijn sinds half augustus dus weer positiever geworden. Hopelijk zet dit voort in 2012!
Gast- Gast
Januari: Specialisatie afgerond, vakantie geboekt.
Februari: Gestart met stage, vriendinnen terug van Aruba
Maart: Weekendje weg met mijn vriend, diverse etentjes
April: Waren we beide jarig, grote ruzie met mijn baas, etentjes
Mei: Weekendje weg met schoonouders, familiedag gehad. Enorme dip, etentjes
Juni: Vrijgezellenfeest en trouwerij, weer gezeur met de baas, etentjes
Juli: Maand gaan werken bij de politie. Was een erg leuke tijd!
Augustus: Gewerkt, verder helemaal niks haha. Ontslag genomen bij mijn andere baas.
September: Mijn eerste vliegvakantie
Oktober: De rompslomp begonnen met doktersbezoeken e.d.
November: Weekendje weg met vriendinnen
December: Stage afgerond, eindelijk maar toch, met een GOED!
Februari: Gestart met stage, vriendinnen terug van Aruba
Maart: Weekendje weg met mijn vriend, diverse etentjes
April: Waren we beide jarig, grote ruzie met mijn baas, etentjes
Mei: Weekendje weg met schoonouders, familiedag gehad. Enorme dip, etentjes
Juni: Vrijgezellenfeest en trouwerij, weer gezeur met de baas, etentjes
Juli: Maand gaan werken bij de politie. Was een erg leuke tijd!
Augustus: Gewerkt, verder helemaal niks haha. Ontslag genomen bij mijn andere baas.
September: Mijn eerste vliegvakantie
Oktober: De rompslomp begonnen met doktersbezoeken e.d.
November: Weekendje weg met vriendinnen
December: Stage afgerond, eindelijk maar toch, met een GOED!
Gast- Gast
Januari:
- Zat ik nog thuis na mijn operatie van eind november 2010
- Ben ik gaan kijken bij een pop&rockkoor en heb ik me gelijk ingeschreven. Geweldige zet, ik geniet er nog steeds elke week van, mis het als het niet is.
Februari:
- Mocht ik weer autorijden, heel fijn!
- Onderging ik een hele serie psychologische onderzoeken. Uitkomst was best heftig, deels ben ik het er niet mee eens, te ver gezocht. Maar o.a. dat ik alle symptomen heb van CVS behalve dat ik actiever en en dat ik alle symptomen heb van PTSS (posttraumatische stress stoornis) behalve dat ik geen trauma heb dat heeft me wel aan het denken gezet.
- Druk bezig geweest met al mijn afstudeeropdrachten
- Ben ik begonnen met revalideren na mijn operatie bij de fysiotherapeut. Niet wetende dat ik daar uiteindelijk 10 maanden mee bezig zou zijn 2x per week.
- Kreeg ik weer een injectie met corticosteroïden in mijn hand tegen de triggerfingers.
Maart:
- Had ik mijn eerste optredentje met koor, op een Pink Ribbonmarkt die we georganiseerd hadden
- Had ik de kladversie van mijn scriptie eindelijk af!!
April:
- Besloot mijn orthopeed een ct-scan te laten maken omdat ik slecht herstelde na de operatie. Uitkomst was niks, maar dat was al eerder vertoont terwijl ik wel een afwijking bleek te hebben.
- Kreeg ik Groen licht om af te studeren!!!
- Had ik een geweldig koninginneavondfeest waarbij ik gedanst heb met mijn kruk tot ik er bij neer viel. Maar dat was het waard!
Mei:
- Was ik jarig en mijn zusje ook
- Had ik een zeer vreemd feest ter afscheid van een docent met als thema strand en er waren bijzondere taarten.
- Was ik als een malle bezig met mijn afstuderen
Juni:
- Besloot mijn handchirurg dat ik wederom aan mijn hand geopereerd moest gaan worden
- Heb ik mijn eindexamenexpositie ingericht
- EN BEN IK GESLAAGD!!
Juli:
- Was de eindexamenexpositie
- Kreeg ik mijn diploma en hoorde ik dat ik geslaagd was met een 7,5 voor mijn werk en een 8,5 voor mijn scriptie
- Gaf ik een totaal verregend maar wel supergezellig eindexamenfeest op een boot
- Werd ik wederom aan mijn hand geopereerd
- Begon ik met handtherapie en gingen mijn hechtingen er na een week al uit omdat ik zo snel herstelde
- En last but not least...starte onze laatste hulp in de huishouding from hell...
Augustus:
- Stond vooral in het teken van uitrusten en zowel 2x per week handfysiotherapie als 2x per week gewone fysiotherapie en een aantal bezoeken aan artsen.
- Hadden we een superleuk verrassingsuitje georganiseerd door vrienden.
- Had ik een expositie in een kantoor
September:
- Maakten wij (man + ik) de hele maand een geweldige reis per trein en met de vouwfietsen mee: Budapest (Hongarije), Sighisoara, Brasov, Boekarest (Roemenië), Istanbul (Turkije), Thessaloniki, Athene, Patras (Griekenland) en als laatste gingen we met de boot naar Venetië vanwaar uit we de trein weer naar huis hebben gepakt. Geweldige reis, enorm genoten, we willen het liefst nu alweer weg!
Oktober:
- Concert gegeven met koor in een theatertje hier in de stad
- Had ik mijn eerste zangles, wat echt geweldig was, maar ook doodeng.
- Ben ik begonnen met de huiskamer een opknapbeurt te geven.
November:
- Kreeg ik opnieuw contact met een oude vriendin die mij altijd heel dierbaar was maar met wie het contact toch verwaterd was. Ontzettend leuk en fijn om weer contact te hebben.
- Gaf ik een workshopje linosnede aan een vriendin
- Leerde ik Sjaantje kennen toen ik haar opzocht in het ziekenhuis
- Kreeg ik van mijn orthopeed te horen dat ik weer aan mijn heup geopereerd moet gaan worden. Deze keer ben ik met spoed op de wachtlijst gezet.
December:
- Heb ik een nieuwe fiets gekocht met 7 versnellingen zodat ik beter kan fietsen, geweldige fiets!
- Had ik mijn laatste keer fysiotherapie omdat na 10 maanden revalideren duidelijk was dat ik de doelen niet kon gaan halen (normaal, krukloos en pijnvrij lopen voor tenminste 1,5 uur, ik kan niet zonder kruk lopen en haal pijnvrij zelden de 500 meter).
- Besloot mijn handchirurg dat mijn ganglion op mijn hand toch operatie verwijderd moet worden
- Knapte mijn ganglion inwendig open, hopelijk geen operatie meer nodig, helaas komt hij alweer terug, we zien wel.
- Hadden we een optreden op een kerstfair, superleuk!
- Vieren we oud en nieuw bij vrienden in plaats van met mijn ouders op Terschelling omdat er een vervelende tante mee gaat en we hebben er ontzettend veel zin in en geen spijt dat we gezegd hebben dat we niet mee gingen.
Zo...er is echt veel gebeurt in 2011! 't was ook echt een bijzonder jaar waarin veel door elkaar liep. Als ik mijn agenda terug kijk dan snap ik wel dat ik nog steeds aan het bij komen ben, jemig wat een tropentijd!
- Zat ik nog thuis na mijn operatie van eind november 2010
- Ben ik gaan kijken bij een pop&rockkoor en heb ik me gelijk ingeschreven. Geweldige zet, ik geniet er nog steeds elke week van, mis het als het niet is.
Februari:
- Mocht ik weer autorijden, heel fijn!
- Onderging ik een hele serie psychologische onderzoeken. Uitkomst was best heftig, deels ben ik het er niet mee eens, te ver gezocht. Maar o.a. dat ik alle symptomen heb van CVS behalve dat ik actiever en en dat ik alle symptomen heb van PTSS (posttraumatische stress stoornis) behalve dat ik geen trauma heb dat heeft me wel aan het denken gezet.
- Druk bezig geweest met al mijn afstudeeropdrachten
- Ben ik begonnen met revalideren na mijn operatie bij de fysiotherapeut. Niet wetende dat ik daar uiteindelijk 10 maanden mee bezig zou zijn 2x per week.
- Kreeg ik weer een injectie met corticosteroïden in mijn hand tegen de triggerfingers.
Maart:
- Had ik mijn eerste optredentje met koor, op een Pink Ribbonmarkt die we georganiseerd hadden
- Had ik de kladversie van mijn scriptie eindelijk af!!
April:
- Besloot mijn orthopeed een ct-scan te laten maken omdat ik slecht herstelde na de operatie. Uitkomst was niks, maar dat was al eerder vertoont terwijl ik wel een afwijking bleek te hebben.
- Kreeg ik Groen licht om af te studeren!!!
- Had ik een geweldig koninginneavondfeest waarbij ik gedanst heb met mijn kruk tot ik er bij neer viel. Maar dat was het waard!
Mei:
- Was ik jarig en mijn zusje ook
- Had ik een zeer vreemd feest ter afscheid van een docent met als thema strand en er waren bijzondere taarten.
- Was ik als een malle bezig met mijn afstuderen
Juni:
- Besloot mijn handchirurg dat ik wederom aan mijn hand geopereerd moest gaan worden
- Heb ik mijn eindexamenexpositie ingericht
- EN BEN IK GESLAAGD!!
Juli:
- Was de eindexamenexpositie
- Kreeg ik mijn diploma en hoorde ik dat ik geslaagd was met een 7,5 voor mijn werk en een 8,5 voor mijn scriptie
- Gaf ik een totaal verregend maar wel supergezellig eindexamenfeest op een boot
- Werd ik wederom aan mijn hand geopereerd
- Begon ik met handtherapie en gingen mijn hechtingen er na een week al uit omdat ik zo snel herstelde
- En last but not least...starte onze laatste hulp in de huishouding from hell...
Augustus:
- Stond vooral in het teken van uitrusten en zowel 2x per week handfysiotherapie als 2x per week gewone fysiotherapie en een aantal bezoeken aan artsen.
- Hadden we een superleuk verrassingsuitje georganiseerd door vrienden.
- Had ik een expositie in een kantoor
September:
- Maakten wij (man + ik) de hele maand een geweldige reis per trein en met de vouwfietsen mee: Budapest (Hongarije), Sighisoara, Brasov, Boekarest (Roemenië), Istanbul (Turkije), Thessaloniki, Athene, Patras (Griekenland) en als laatste gingen we met de boot naar Venetië vanwaar uit we de trein weer naar huis hebben gepakt. Geweldige reis, enorm genoten, we willen het liefst nu alweer weg!
Oktober:
- Concert gegeven met koor in een theatertje hier in de stad
- Had ik mijn eerste zangles, wat echt geweldig was, maar ook doodeng.
- Ben ik begonnen met de huiskamer een opknapbeurt te geven.
November:
- Kreeg ik opnieuw contact met een oude vriendin die mij altijd heel dierbaar was maar met wie het contact toch verwaterd was. Ontzettend leuk en fijn om weer contact te hebben.
- Gaf ik een workshopje linosnede aan een vriendin
- Leerde ik Sjaantje kennen toen ik haar opzocht in het ziekenhuis
- Kreeg ik van mijn orthopeed te horen dat ik weer aan mijn heup geopereerd moet gaan worden. Deze keer ben ik met spoed op de wachtlijst gezet.
December:
- Heb ik een nieuwe fiets gekocht met 7 versnellingen zodat ik beter kan fietsen, geweldige fiets!
- Had ik mijn laatste keer fysiotherapie omdat na 10 maanden revalideren duidelijk was dat ik de doelen niet kon gaan halen (normaal, krukloos en pijnvrij lopen voor tenminste 1,5 uur, ik kan niet zonder kruk lopen en haal pijnvrij zelden de 500 meter).
- Besloot mijn handchirurg dat mijn ganglion op mijn hand toch operatie verwijderd moet worden
- Knapte mijn ganglion inwendig open, hopelijk geen operatie meer nodig, helaas komt hij alweer terug, we zien wel.
- Hadden we een optreden op een kerstfair, superleuk!
- Vieren we oud en nieuw bij vrienden in plaats van met mijn ouders op Terschelling omdat er een vervelende tante mee gaat en we hebben er ontzettend veel zin in en geen spijt dat we gezegd hebben dat we niet mee gingen.
Zo...er is echt veel gebeurt in 2011! 't was ook echt een bijzonder jaar waarin veel door elkaar liep. Als ik mijn agenda terug kijk dan snap ik wel dat ik nog steeds aan het bij komen ben, jemig wat een tropentijd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Januari: het jaar begonnen in Londen. Samen met mijn nieuwe liefde.
Februari: verliefd zijn.
Maart: geen idee
April: geweldige vakantie in de VS.
Mei: loonsverhoging. Eindelijk!
Juni: pinkpop. Of was dat mei?
Juli: festivals en feestjes
Augustus: veel tijd doorgebracht met mijn vriend. Emotioneel afscheid op schiphol.
September: mijn huis brandt af, alles is weg.
Oktober: de gevolgen van de brand.
November: verbreek de relatie, word langzaam weer mezelf.
December: vakantie gran canaria, en een heerlijke kerst met alle mensen waar ik van hou.
Al met al een bijzonder jaar.
Februari: verliefd zijn.
Maart: geen idee
April: geweldige vakantie in de VS.
Mei: loonsverhoging. Eindelijk!
Juni: pinkpop. Of was dat mei?
Juli: festivals en feestjes
Augustus: veel tijd doorgebracht met mijn vriend. Emotioneel afscheid op schiphol.
September: mijn huis brandt af, alles is weg.
Oktober: de gevolgen van de brand.
November: verbreek de relatie, word langzaam weer mezelf.
December: vakantie gran canaria, en een heerlijke kerst met alle mensen waar ik van hou.
Al met al een bijzonder jaar.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Jan: vakantie geboekt naar corfu!
Febr: nichtjes komen logeren, met vriendin naar de huishoudbeurs
Mrt: carnaval, doop van mijn jongste nichtje
Apr: meidendag
Mei: weekje vrij, concert Marco Borsato, bruiloft vrienden, mama 60
Juni: concert Guus meeuwis, kermis in het dorp
Juli: start zomervakantie
Aug: vakantie naar corfu, mijn verjaardag
Sept: 3 bruiloften in 1 maand,
Okt: mama gaat verhuizen! Super gezellig personeelsfeestje
Nov: weer naar Marco Borsato, weekendje Groningen met vriendinnen, weekje vakantie
5 jaar samen met mijn vriend en daarom samen naar sauna geweest!
Dec: weer 2 weekjes vakantie, gezellige kerstdagen gehad!
Febr: nichtjes komen logeren, met vriendin naar de huishoudbeurs
Mrt: carnaval, doop van mijn jongste nichtje
Apr: meidendag
Mei: weekje vrij, concert Marco Borsato, bruiloft vrienden, mama 60
Juni: concert Guus meeuwis, kermis in het dorp
Juli: start zomervakantie
Aug: vakantie naar corfu, mijn verjaardag
Sept: 3 bruiloften in 1 maand,
Okt: mama gaat verhuizen! Super gezellig personeelsfeestje
Nov: weer naar Marco Borsato, weekendje Groningen met vriendinnen, weekje vakantie
5 jaar samen met mijn vriend en daarom samen naar sauna geweest!
Dec: weer 2 weekjes vakantie, gezellige kerstdagen gehad!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Januari:
Februari: wintersport met 6 pers nar Oostenrijk
Maart
April: opnieuw aan de gang bij oude werkgever
Mei:
Juni:
Juli: met een vriendin op vakantie naar Kos
Augustus: overlijden oma
September: zus trouwt!
Oktober: relatie begonnen met vriend
November: 22 geworden, dagje naar Saplaza met vriend
December: afstudeerplan ingeleverd ( en goedgekeurd ), met vriend naar Dusseldorf geweest, met 6 man naar Snowworld geweest
Februari: wintersport met 6 pers nar Oostenrijk
Maart
April: opnieuw aan de gang bij oude werkgever
Mei:
Juni:
Juli: met een vriendin op vakantie naar Kos
Augustus: overlijden oma
September: zus trouwt!
Oktober: relatie begonnen met vriend
November: 22 geworden, dagje naar Saplaza met vriend
December: afstudeerplan ingeleverd ( en goedgekeurd ), met vriend naar Dusseldorf geweest, met 6 man naar Snowworld geweest
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Januari: alweer een jaar geleden dat de moeder van m'n vriend overleed.
Februari: koopakte ondertekenen en sleuteloverdracht van ons allereerst koophuis!
Maart: enorm veel klussen, heel veel stress en uiteindelijk de verhuizing.
April: nog steeds heel veel klussen, weinig tijd voor andere dingen.
Mei: bruiloft van m'n oudste zus.
Juni: veel verschillende leuke dingen, het lijkt wel een inhaalslag van de afgelopen maanden.
Juli: laatste verjaardag van mijn oma (omdat toen al duidelijk was dat ze het jaar daarop niet meer zou halen door kanker met uitzaaiingen).
Augustus: twee weken vakantie! Veel geklust maar ook leuke dingen gedaan.
September: een maand waarin zowel mijn oma als die van m'n vriend overleed. Voor beide de laatste familie van die generatie.
Oktober: weekendje Kopenhagen met m'n zussen.
November: meegedaan aan een concours.
December: eindelijk weer eens contact met de vader van m'n vriend (gaat niet zo denderend).
Februari: koopakte ondertekenen en sleuteloverdracht van ons allereerst koophuis!
Maart: enorm veel klussen, heel veel stress en uiteindelijk de verhuizing.
April: nog steeds heel veel klussen, weinig tijd voor andere dingen.
Mei: bruiloft van m'n oudste zus.
Juni: veel verschillende leuke dingen, het lijkt wel een inhaalslag van de afgelopen maanden.
Juli: laatste verjaardag van mijn oma (omdat toen al duidelijk was dat ze het jaar daarop niet meer zou halen door kanker met uitzaaiingen).
Augustus: twee weken vakantie! Veel geklust maar ook leuke dingen gedaan.
September: een maand waarin zowel mijn oma als die van m'n vriend overleed. Voor beide de laatste familie van die generatie.
Oktober: weekendje Kopenhagen met m'n zussen.
November: meegedaan aan een concours.
December: eindelijk weer eens contact met de vader van m'n vriend (gaat niet zo denderend).
Gast- Gast
Januari: Mijn eerste vrijgezellenfeest van vriendin (waarmee ik nu 10 jaar bevriend mee ben)
Februari: Mijn eerste bruiloft van diezelfde vriendin, concert van Velzen (dit was pas de tweede keer voor mij dat ik naar een concert was geweest)
Maart: Voor het eerst een rugmassage gehad. Dat was overigens ook niet echt voor herhaling vatbaar (bij die salon trouwens)
April: Mijn allereerste functioneringsgesprek (zo boeiend was het niet, maar ik werk al vier jaar en nog nooit eentje gehad)
Mei: Vriendin bevalt van haar eerste kindje (ook voor mij nieuw)
Juni: Mijn eerste teamuitje op een nieuwe werkplek
Juli: Werd ik 25 jaar (maar ik was op dat moment in Portugal)
Augustus: Start nieuwe schooljaar in een nieuw lokaal (moest alles weer verhuizen)
September: Meisje ontmoet hier op het forum en ook ontmoet in reallife, maar geen contact meer.
Oktober: Papa en mama 30 jaar getrouwd en ook gevierd.
November: Voor het eerst heb ik een eigen auto om naar mijn werk te kunnen (voorheen ging ik met de trein)
December: Vriendin bevalt van haar eerste kindje (in een jaar tijd twee vriendinnen en voor het eerst dat ik dat mocht meemaken)
Leuk topic trouwens! Ik vond het leuk om hier over na te denken en pakte ook mijn agenda erbij. Eigenlijk heb ik elke maand wel iets (bijzonders) meegemaakt! Ik denk dat ik dat van elk jaar ga doen zo kan ik zien wat ik allemaal heb meegemaakt, je staat er dan ook bij stil en anders denk ik toch wat minder.
Februari: Mijn eerste bruiloft van diezelfde vriendin, concert van Velzen (dit was pas de tweede keer voor mij dat ik naar een concert was geweest)
Maart: Voor het eerst een rugmassage gehad. Dat was overigens ook niet echt voor herhaling vatbaar (bij die salon trouwens)
April: Mijn allereerste functioneringsgesprek (zo boeiend was het niet, maar ik werk al vier jaar en nog nooit eentje gehad)
Mei: Vriendin bevalt van haar eerste kindje (ook voor mij nieuw)
Juni: Mijn eerste teamuitje op een nieuwe werkplek
Juli: Werd ik 25 jaar (maar ik was op dat moment in Portugal)
Augustus: Start nieuwe schooljaar in een nieuw lokaal (moest alles weer verhuizen)
September: Meisje ontmoet hier op het forum en ook ontmoet in reallife, maar geen contact meer.
Oktober: Papa en mama 30 jaar getrouwd en ook gevierd.
November: Voor het eerst heb ik een eigen auto om naar mijn werk te kunnen (voorheen ging ik met de trein)
December: Vriendin bevalt van haar eerste kindje (in een jaar tijd twee vriendinnen en voor het eerst dat ik dat mocht meemaken)
Leuk topic trouwens! Ik vond het leuk om hier over na te denken en pakte ook mijn agenda erbij. Eigenlijk heb ik elke maand wel iets (bijzonders) meegemaakt! Ik denk dat ik dat van elk jaar ga doen zo kan ik zien wat ik allemaal heb meegemaakt, je staat er dan ook bij stil en anders denk ik toch wat minder.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Januari: hard gespaard voor de nieuwe auto
Februari: hard gespaard voor de nieuwe auto
Maart: hard gespaard voor de nieuwe auto
April: Vakantie naar Portugal
Mei: Auto besteld en met Evy naar Marco borsato geweest, en de verjaardag van mijn vriend
Juni: hard gespaard voor de nieuwe auto
Juli: leuke workshop erotisch taartenbakken aan collega's gegeven en de auto opgehaald
Augustus: positieve zwangerschapstest
September: ik jarig en verteld aan de familie dat we een kindje verwachten
Oktober: hoera, mijn moeder is weer een jaartje ouder, en weer een jaartje langer bij ons! Verder veel geslapen en ziek geweest door mijn zwangerschap. Het gaat super snel bergafwaarts met de man van mijn moeder, en even wordt er gevreesd voor zijn leven. Gelukkig komt hij er redelijk bovenop.
November: vooral veel geslapen en ziek geweest door mijn zwangerschap. We krijgen een geslachtsbepaling en HOERA! Het wordt een meisje!!
December: Sinterklaas gevierd met mijn 'stief' schoonfamilie, ook kerst was erg gezellig. Wezen kerstshoppen met een vrienidn in Oberhausen. Er wordt iets ontdenkt in mijn moeders nieren wat er niet thuis hoort. Gelukkig is het niet kwaadaardig, maar het moet er wel uit. Alle hogen doktersfiguren zijn met elkaar in overleg hoe dat dan moet gaan gebeuren.
Vanavond samen met mijn vriend 2011 uitzwaaien en op naar 2012, een jaar waarin er voor ons heel veel gaat veranderen
Februari: hard gespaard voor de nieuwe auto
Maart: hard gespaard voor de nieuwe auto
April: Vakantie naar Portugal
Mei: Auto besteld en met Evy naar Marco borsato geweest, en de verjaardag van mijn vriend
Juni: hard gespaard voor de nieuwe auto
Juli: leuke workshop erotisch taartenbakken aan collega's gegeven en de auto opgehaald
Augustus: positieve zwangerschapstest
September: ik jarig en verteld aan de familie dat we een kindje verwachten
Oktober: hoera, mijn moeder is weer een jaartje ouder, en weer een jaartje langer bij ons! Verder veel geslapen en ziek geweest door mijn zwangerschap. Het gaat super snel bergafwaarts met de man van mijn moeder, en even wordt er gevreesd voor zijn leven. Gelukkig komt hij er redelijk bovenop.
November: vooral veel geslapen en ziek geweest door mijn zwangerschap. We krijgen een geslachtsbepaling en HOERA! Het wordt een meisje!!
December: Sinterklaas gevierd met mijn 'stief' schoonfamilie, ook kerst was erg gezellig. Wezen kerstshoppen met een vrienidn in Oberhausen. Er wordt iets ontdenkt in mijn moeders nieren wat er niet thuis hoort. Gelukkig is het niet kwaadaardig, maar het moet er wel uit. Alle hogen doktersfiguren zijn met elkaar in overleg hoe dat dan moet gaan gebeuren.
Vanavond samen met mijn vriend 2011 uitzwaaien en op naar 2012, een jaar waarin er voor ons heel veel gaat veranderen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw Zondes van 2011
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Wat zijn jouw goede voornemens voor 2011?
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Wat zijn jouw goede voornemens voor 2011?
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: