DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ahhh.. Arme Reva.
Ik ben nog bij Zusje en vraag me heule avond al af waarom ik om 23.30 ned.3 moet zien
Amy
Gast- Gast
Die heeft geen tv meerStofzuiger schreef:EB?? Waar zit je??Smikkell schreef:Ahhh.. Arme Reva.
Ik ben nog bij Zusje en vraag me heule avond al af waarom ik om 23.30 ned.3 moet zien
Gast- Gast
Ja nu je het zegt...Stofzuiger schreef:Ja, praat het maar weer goed. Achteraf.Vergeet-me-nietje schreef:Bij wijze van sprekenStofzuiger schreef:Ze moet niksVergeet-me-nietje schreef:Wat ben je allemaal aan het doen dan? Het is 1 januari en nog zondag ook, dan moet je genieten van je rust
Stiekem vind je mij ook heel aardig en leuk zeker?
Gast- Gast
Ik durfde er geen fout grapje over te makenSmikkell schreef:Die heeft geen tv meerStofzuiger schreef:EB?? Waar zit je??Smikkell schreef:Ahhh.. Arme Reva.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ja nu je het zegt...Stofzuiger schreef:Ja, praat het maar weer goed. Achteraf.Vergeet-me-nietje schreef:Bij wijze van sprekenStofzuiger schreef:Ze moet niksVergeet-me-nietje schreef:Wat ben je allemaal aan het doen dan? Het is 1 januari en nog zondag ook, dan moet je genieten van je rust
Stiekem vind je mij ook heel aardig en leuk zeker?
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ahhh.. Arme Reva.
Amy
Zusje lief aankijken. Ze moet morgen werken en normale mensen slapen dan.
Gast- Gast
Kerstdagen waren we ook niet thuis, ideaal! Ik ga ook afvallen. Proberen. Nee niet proberen, doen!Reva schreef:Ik was ook niet thuis, maar waren ook nog dingen van de kerstdagen etc. Morgen weer verder met afvallen, dus ik ben nu bezig met de voorbereiding.
En straks komt mijn eigen lekkere ding, maar die et ik niet op. Nog niet eens gezien in het nieuwe jaar..
Fijn dat jouw lekkere ding komt! Toch al meteen op de eerste dag in het nieuwe jaar, is nog niet zo laat toch?
Gast- Gast
Ik ook niet en eigenlijk vind ik het ook niet leuk om daar een grapje over te maken. Vind t echt niet leuk voor haar deze hele situatie.Stofzuiger schreef:Ik durfde er geen fout grapje over te makenSmikkell schreef:Die heeft geen tv meerStofzuiger schreef:EB?? Waar zit je??Smikkell schreef:Ahhh.. Arme Reva.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ahhh.. Arme Reva.
Amy
Zusje lief aankijken. Ze moet morgen werken en normale mensen slapen dan.
Wat ordinair. Slapen kan altijd nog.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Kerstdagen waren we ook niet thuis, ideaal! Ik ga ook afvallen. Proberen. Nee niet proberen, doen!Reva schreef:Ik was ook niet thuis, maar waren ook nog dingen van de kerstdagen etc. Morgen weer verder met afvallen, dus ik ben nu bezig met de voorbereiding.
En straks komt mijn eigen lekkere ding, maar die et ik niet op. Nog niet eens gezien in het nieuwe jaar..
Fijn dat jouw lekkere ding komt! Toch al meteen op de eerste dag in het nieuwe jaar, is nog niet zo laat toch?
Veel te laat
De tarotkaarten waren positief gestemd wat betreft het afvallen..woehoe! En inderdaad: doen!
Gast- Gast
Nee, daarom. Dat bedoel ik.Smikkell schreef:Ik ook niet en eigenlijk vind ik het ook niet leuk om daar een grapje over te maken. Vind t echt niet leuk voor haar deze hele situatie.Stofzuiger schreef:Ik durfde er geen fout grapje over te makenSmikkell schreef:Die heeft geen tv meerStofzuiger schreef:EB?? Waar zit je??Smikkell schreef:Ahhh.. Arme Reva.
Een grapje zou wel heel erg misplaatst zijn, vind het echt rot.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Slapen is zo overrated..
Voor niet werkende mensen wellicht ja...
Gast- Gast
Hey Maple!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga nog ff tv kijken en dan slapen (overrated of niet). Sleep well en tot morgen!
Gast- Gast
Hey Maple en Burnie!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Burn, heb je een leuke O&N gehad?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Truste VMN!
Maple, hoe is het met je?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Truste VMN!
+1
en +1 daar ben ik ook benieuwd naar!
Erin- Ratel
Registratiedatum : 22-07-11
Mappie heeft ineens last van diarree
Verder gaat wel oke, ben net thuis van Jordana vandaan, heb oud en nieuw dit jaar lekker ver weg gevierd
Verder gaat wel oke, ben net thuis van Jordana vandaan, heb oud en nieuw dit jaar lekker ver weg gevierd
Gast- Gast
Joah...Sjaantje schreef:Burn, heb je een leuke O&N gehad?
Jij?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lepeltje citroen of C.oca Cola nemen!
Goed oud en nieuw moment gehad daar ?
Goed oud en nieuw moment gehad daar ?
Erin- Ratel