DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Iedereen zit met een kater op de bank, of is op familiebezoek...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hier geen kater en geen familie, wel wijn en Zusje..Qiara schreef:Iedereen zit met een kater op de bank, of is op familiebezoek...
Edit: ik was wel op familiebezoek hoor ik. Ik was net bij de familie van Zusje op bezoek.
Gast- Gast
Dat vind ik wel een beetje kort door de bochtStofzuiger schreef:Qiara schreef:Iedereen zitmet een katerop de bank,of is op familiebezoek...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Qiara schreef:Iedereen zitmet een katerop de bank,of is op familiebezoek...boer zoekt vrouw te kijken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Vergeet-me-nietje schreef:Dat vind ik wel een beetje kort door de bochtStofzuiger schreef:Qiara schreef:Iedereen zitmet een katerop de bank,of is op familiebezoek...
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Dat vind ik wel een beetje kort door de bochtStofzuiger schreef:Qiara schreef:Iedereen zitmet een katerop de bank,of is op familiebezoek...
Het klopt wel in mijn geval. Al ben ik ondertussen ook druk bezig.
Gast- Gast
Wat ben je allemaal aan het doen dan? Het is 1 januari en nog zondag ook, dan moet je genieten van je rust
Gast- Gast
Net stond er echt een * bij en onderaan de pagina: * doorhalen wat niet van toepassing isVergeet-me-nietje schreef:Dat vind ik wel een beetje kort door de bochtStofzuiger schreef:Qiara schreef:Iedereen zitmet een katerop de bank,of is op familiebezoek...
Gast- Gast
Ze moet niksVergeet-me-nietje schreef:Wat ben je allemaal aan het doen dan? Het is 1 januari en nog zondag ook, dan moet je genieten van je rust
Gast- Gast
B
Ik ben alle lekkere dingen die nog in huis zijn aan het opeten..
Vergeet-me-nietje schreef:Wat ben je allemaal aan het doen dan? Het is 1 januari en nog zondag ook, dan moet je genieten van je rust
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ze moet niksVergeet-me-nietje schreef:Wat ben je allemaal aan het doen dan? Het is 1 januari en nog zondag ook, dan moet je genieten van je rust
WhahaahahahaahahahahhaahahahahhaWhahaahahahaahahahahhaahahahahha
Gast- Gast
Helleuw!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Goedenavond!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ah ja, dan zal ik je verder met rust laten Wij zijn gelukkig elders gaan vieren, dus heb hier wat dat betreft geen restanten in huis.Reva schreef:BVergeet-me-nietje schreef:Wat ben je allemaal aan het doen dan? Het is 1 januari en nog zondag ook, dan moet je genieten van je rust
Gast- Gast
Bij wijze van sprekenStofzuiger schreef:Ze moet niksVergeet-me-nietje schreef:Wat ben je allemaal aan het doen dan? Het is 1 januari en nog zondag ook, dan moet je genieten van je rust
Gast- Gast
Ja, praat het maar weer goed. Achteraf.Vergeet-me-nietje schreef:Bij wijze van sprekenStofzuiger schreef:Ze moet niksVergeet-me-nietje schreef:Wat ben je allemaal aan het doen dan? Het is 1 januari en nog zondag ook, dan moet je genieten van je rust
Stiekem vind je mij ook heel aardig en leuk zeker?
Gast- Gast
Goede avond!
De beste wensen allemaal .
Leuke avond gehad?
De beste wensen allemaal .
Leuke avond gehad?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was ook niet thuis, maar waren ook nog dingen van de kerstdagen etc. Morgen weer verder met afvallen, dus ik ben nu bezig met de voorbereiding.
En straks komt mijn eigen lekkere ding, maar die et ik niet op. Nog niet eens gezien in het nieuwe jaar..
En straks komt mijn eigen lekkere ding, maar die et ik niet op. Nog niet eens gezien in het nieuwe jaar..
Gast- Gast
Ahhh.. Arme Reva.
Ik ben nog bij Zusje en vraag me heule avond al af waarom ik om 23.30 ned.3 moet zien
Ik ben nog bij Zusje en vraag me heule avond al af waarom ik om 23.30 ned.3 moet zien
Gast- Gast
EB?? Waar zit je??Smikkell schreef:Ahhh.. Arme Reva.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ahhh.. Arme Reva.
Teletekst??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Stofzuiger schreef:Ja, praat het maar weer goed. Achteraf.Vergeet-me-nietje schreef:Bij wijze van sprekenStofzuiger schreef:Ze moet niksVergeet-me-nietje schreef:Wat ben je allemaal aan het doen dan? Het is 1 januari en nog zondag ook, dan moet je genieten van je rust
Stiekem vind je mij ook heel aardig en leuk zeker?
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: