Primperan ervaringen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Primperan ervaringen
Wie kan mij positieve/negatieve ervaringen vertellen over dit middel? Gisteren dit voorgeschreven gekregen vd huisarts wegens extreme misselijkheid icm mijn werk, maar muts dat ik ben aan het googelen geslagen en daar meerdere malen hele nare ervaringen tegengekomen (spasmes ed)
De pillen lijken vooralsnog te werken, maar de bijwerkingen kunnen ook pas na enkele dagen optreden...
De pillen lijken vooralsnog te werken, maar de bijwerkingen kunnen ook pas na enkele dagen optreden...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Primperan ervaringen
Ikke! Bij mij hielpen ze redelijk goed en de enige bijwerkingen die ik had is dat ik wat moe werd (maar dat was ik ook toen ik ze niet meer slikte, dus weet niet of t nou echt daarvan kwam). Ik kwam de dag in ieder geval beter door!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb zelf negatieve ervaringen ermee. Ik reageer er niet lekker op! Dat wist ik al voor ik zwanger werd, maar bij de eerste en bij dit kindje heb ik het toch nog één keer geprobeerd, en ik kan er dus nog steeds niet tegen. Ik had bij de eerste en nu Emesafene en dat hielp niet dus toen ik tegen uitdroging aanzat toch maar Primperan genomen. Dat hielp beter maar ik voel me zo akelig dan. Dit keer heb ik m genomen toen ik 15 weken was, en de symptomen die ik nu had waren rusteloze armen en benen, fladderig gevoel overal, lichtflitsen als ik mijn ogen dichtdeed, het gevoel dat mijn ogen van links naar rechts bewogen terwijl ze stil zaten, en ik had het heel heet. Ik ga het dus echt niet meer gebruiken, ik vond het nog akeliger dan overgeven steeds, echt heel naar.
Gast- Gast
Wat balen Arden Daar had ik gelukkig geen last van
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik reageer er ook niet lekker op. Ik word er heel rusteloos van, trillerig, opvliegerig gevoel van binnen, niet kunnen slapen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik heb dot middel ook gebruikt, wel zo mijn mogelijk. Ik heb geen bijwerkingen gehad, al moet ik zeggen dat dit middel alleen de scherpe randjes eraf haalde. Misselijk bleef ik dus wel een beetje, maar het werd absoluut draaglijker.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaringen LLL en VBN
» Bio oil, ervaringen?
» GHB ervaringen
» Ervaringen met GV?
» Emesafene, ervaringen?
» Bio oil, ervaringen?
» GHB ervaringen
» Ervaringen met GV?
» Emesafene, ervaringen?
Pagina 1 van 1