Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primperan ervaringen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Primperan ervaringen Empty Primperan ervaringen

Bericht  Océane do 29 dec 2011 - 20:39

Wie kan mij positieve/negatieve ervaringen vertellen over dit middel? Gisteren dit voorgeschreven gekregen vd huisarts wegens extreme misselijkheid icm mijn werk, maar muts dat ik ben aan het googelen geslagen en daar meerdere malen hele nare ervaringen tegengekomen (spasmes ed)
De pillen lijken vooralsnog te werken, maar de bijwerkingen kunnen ook pas na enkele dagen optreden...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primperan ervaringen Empty Re: Primperan ervaringen

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 20:52

Ikke! Bij mij hielpen ze redelijk goed en de enige bijwerkingen die ik had is dat ik wat moe werd (maar dat was ik ook toen ik ze niet meer slikte, dus weet niet of t nou echt daarvan kwam). Ik kwam de dag in ieder geval beter door!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 2:12

Ik heb zelf negatieve ervaringen ermee. Ik reageer er niet lekker op! Dat wist ik al voor ik zwanger werd, maar bij de eerste en bij dit kindje heb ik het toch nog één keer geprobeerd, en ik kan er dus nog steeds niet tegen. Ik had bij de eerste en nu Emesafene en dat hielp niet dus toen ik tegen uitdroging aanzat toch maar Primperan genomen. Dat hielp beter maar ik voel me zo akelig dan. Dit keer heb ik m genomen toen ik 15 weken was, en de symptomen die ik nu had waren rusteloze armen en benen, fladderig gevoel overal, lichtflitsen als ik mijn ogen dichtdeed, het gevoel dat mijn ogen van links naar rechts bewogen terwijl ze stil zaten, en ik had het heel heet. Ik ga het dus echt niet meer gebruiken, ik vond het nog akeliger dan overgeven steeds, echt heel naar.

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 2:22

Wat balen Arden Sad Daar had ik gelukkig geen last van
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Wennes vr 30 dec 2011 - 8:37

Ik reageer er ook niet lekker op. Ik word er heel rusteloos van, trillerig, opvliegerig gevoel van binnen, niet kunnen slapen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 22:37

Ik heb dot middel ook gebruikt, wel zo mijn mogelijk. Ik heb geen bijwerkingen gehad, al moet ik zeggen dat dit middel alleen de scherpe randjes eraf haalde. Misselijk bleef ik dus wel een beetje, maar het werd absoluut draaglijker.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: