Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Korte laarsjes combineren met kleding

+2
jena
tralala
6 plaatsers

Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  tralala do 29 dec 2011 - 9:26

Ik heb deze laarsjes besteld en vandaag binnen gekregen en ik vind ze leuk, ik vraag me alleen af hoe ik het kan combineren... Ze zijn aan de voorkant nogal laag, dus als ik er een skinny in doe, zie je nog een stuk van je sok...

http://nl.tommy.com/Maiya/FW86812981,nl_NL,pd.html&cgid=FW-112020#!i%3D1%26color%3D201_DARK_BROWN

Dus wie heeft er goede ideeën?
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  jena do 29 dec 2011 - 9:29

Pantykousjes? (Of hoe heten die dingen)
Of met een rokje/ jurkje, is je hele probleem opgelost angel
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 9:29

Ik vind ze niet zo leuk, maar daar vroeg je niet om. Ik zou sokken of pantykousjes in dezelfde tint als je schoenen aantrekken onder je skinny. Of een ( dikke ) panty aantrekken en er een rokje of jurkje op dragen.

Gewoon uitproberen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  tralala do 29 dec 2011 - 9:30

Ja, is alleen beetje koud om nu te dragen..
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  jena do 29 dec 2011 - 9:37

Wat is koud om nu te dragen? Die laarsjes? Heb jij alleen maar hoge laarzen aan dan?
Totdat het vriest heb ik gewoon jurkjes met panty's en enkellaarsjes aan hoor (en daarna ook nog wel). Hoe lang ben je nou helemaal buiten op zo'n dag? Tenzij je postbode oid bent; in dat geval heb ik niets gezegd angel
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 9:38

jena schreef:Wat is koud om nu te dragen? Die laarsjes? Heb jij alleen maar hoge laarzen aan dan?
Totdat het vriest heb ik gewoon jurkjes met panty's en enkellaarsjes aan hoor (en daarna ook nog wel). Hoe lang ben je nou helemaal buiten op zo'n dag? Tenzij je postbode oid bent; in dat geval heb ik niets gezegd angel

+1, kan prima hoor. Ik draag zelfs 15 denier panty's met pumps. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik dan niet de hele dag buiten doorbreng :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  tralala do 29 dec 2011 - 9:39

jena schreef:Wat is koud om nu te dragen? Die laarsjes? Heb jij alleen maar hoge laarzen aan dan?
Totdat het vriest heb ik gewoon jurkjes met panty's en enkellaarsjes aan hoor (en daarna ook nog wel). Hoe lang ben je nou helemaal buiten op zo'n dag? Tenzij je postbode oid bent; in dat geval heb ik niets gezegd angel

Haha, nee ben geen postbode, maar ik bedoelde met de pantykousen.. alhoewel met dit weer kan het nog prima.
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  KOL do 29 dec 2011 - 21:21

Heb ook enkellaarsjes waarbij je nog een stukje van de voet ziet en dan draag ik inderdaad een pantykousje in die schoenen. Vind ik echt niet te koud en staat het mooiste.
Of anders onder een rok met een panty. (maar ik bedenk me meestal voordat ik iets koop hoe ik het kan dragen / combineren... Zal wel aan mij liggen Wink )
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 22:27

Ik trek dan gewoon zwarte sokken aan en prop mijn skinny echt heel ver naar onderen. (nu heb ik meestal wel een stukje broek over, dus dat lukt wel).

Verder gewoon onder een jurkje. Of onder zo'n enkelpantalon, dat vind ik ook mooi. (dan geen sokken natuurlijk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  Shisha do 29 dec 2011 - 23:11

Misschien met halve sokjes? En dan de skinny goed naar beneden trekken?
Verder zou ik ze inderdaad combineren met rokjes/jurkjes.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  Esperanza vr 30 dec 2011 - 0:43

Ik vind ze wel leuk!

Ik zou ze ook met pantykousjes aan doen, is niet echt koud vind ik, doe ik ook wel eens. En verder natuurlijk met rokjes en jurkjes.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  Jeanette vr 30 dec 2011 - 2:19

Rokjes en jurkjes gaan er goed boven en een skinny er strak overheen trekken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  tralala vr 30 dec 2011 - 7:31

KOL schreef:(maar ik bedenk me meestal voordat ik iets koop hoe ik het kan dragen / combineren... Zal wel aan mij liggen Wink )

Ja, nou dat is dus ook wel het meest logisch. ;-) Ik kan ze nog terugsturen, ben nog een beetje aan het twijfelen. Ik vind ze leuk, maar vraag me af of ik ze wel kan combineren en of ik ze dan wel ga dragen. Maar ik heb ze gisteren pas geleverd gekregen, dus heb nog even bedenktijd

Ik ga wel wat dingen uitproberen :-) iig bedankt voor de tips!
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 8:36

Oei k vind ze eigenlijk ook niet heel leuk... Wil je spullen niet afkraken natuurlijk! Maar voor dat geld heb je volgens mij wel leukere enkellaarsjes die misschien ook makkelijker te combineren zijn. Ik vind deze iets te 'stijf', weet niet of dat 't goede woord is. Ik draag ook enkellaarzen maar die zijn meer casual; draag ze onder een (netnietmaarwelbehoorlijk)skinnyjeans en ik heb ze gepast met een redelijk 'strakke' rok, maar ik draag geen rokken Very Happy Vond 't overigens wel kunnen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Korte laarsjes combineren met kleding Empty Re: Korte laarsjes combineren met kleding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum