Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat moet volgens jou anders of uitgevonden worden?

+8
PiP
Bruintje Beer
Tania
Susan
mauwmauw
Printje
joyce0606
Flower_L
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wat moet volgens jou anders of uitgevonden worden? - Pagina 2 Empty Re: wat moet volgens jou anders of uitgevonden worden?

Bericht  Printje do 29 dec 2011 - 5:40

Groente die eruit zien als koekjes misschien dat mijn zoontje het dan wel eet haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet volgens jou anders of uitgevonden worden? - Pagina 2 Empty Re: wat moet volgens jou anders of uitgevonden worden?

Bericht  Flower_L do 29 dec 2011 - 11:01

Printje schreef:Groente die eruit zien als koekjes misschien dat mijn zoontje het dan wel eet haha

Haha, zou handig zijn. hoe klein ze ook zijn, ze hebben dondersgoed in gaten wat ze voorgeschoteld krijgen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet volgens jou anders of uitgevonden worden? - Pagina 2 Empty Re: wat moet volgens jou anders of uitgevonden worden?

Bericht  PapillonRose do 29 dec 2011 - 11:59

Dat van die tape bij de speen plakken, ik ben schuldig laughcry Ik had de eerste tijd een krijsend kind dat volgens de kinderarts aan de criteria voor een huilbaby voldeed. Het speentje hielp vaak een eind, alleen ze kreeg het maar niet voor elkaar om hem in haar mond te houden voor langer dan 10 seconden. Op aanraden van de kinderarts heb ik toen aan 1 kant een zo huidvriendelijk mogelijke tape geplakt, en alleen als ik erbij was. Vond het alsnog wel eng, maar het was echt een verademing toen ze gelijk veel minder huilde. Zij rustiger, meer tevreden en ook beter aan het groeien..

Ik heb het zo kort mogelijk gedaan, en alleen onder mijn toezicht. Toch zou ik het een eventuele volgende keer niet zomaar uit mezelf doen. Ik vind dat je het eigenlijk niet moet doen. Maar we kwamen er niet uit en de kinderarts stelde het voor, en op zich heeft het wel geholpen. Maar mijn eerste keus zal het nooit worden en ik zal het niet aanbevelen, al heeft het hier gewerkt.

En ik ben dus ook wel voor een uitvinding om de speen binnenboord te houden. Heb zelf ook allerlei constructies geprobeerd. Bijvoorbeeld zo'n speenknuffel. Naast dat ik dat nog enger vond dan de tape (tape aan 1 kant geeft de speen toch mogelijkheid uit de mond te gaan en stel dat die knuffel haar gezicht zou blokkeren) werkte dat ding voor geen meter. Verder allerlei soorten spenen gehad en weet ik veel wat geprobeerd.

Misschien moet ik er wat voor gaan uitvinden, wie weet word ik dan ooit nog eens rijk Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet volgens jou anders of uitgevonden worden? - Pagina 2 Empty Re: wat moet volgens jou anders of uitgevonden worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum