Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen in tuin?

+4
pindaatje
Susan
VeryCherry
Flower_L
8 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen in tuin? Empty Alleen in tuin?

Bericht  Flower_L do 29 dec 2011 - 0:18

Vanaf wanneer lieten jullie jullie kindjes alleen in de tuin spelen, wel onder toezicht uiteraard.
onze tuin is gesloten en overzichtelijk, net even laten spelen, kon ik mooi even stofzuigen smile
Heeft hij frisse neus en kan mama even snel wat in huis doen. Ik kijk dan wel continu trouwens.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen in tuin? Empty Re: Alleen in tuin?

Bericht  VeryCherry do 29 dec 2011 - 0:21

Vanaf een jaar of twee liet ik mijn zoontje alleen in de tuin, en zelfs dan klom hij nog op het hek, dus in de praktijk bleef ik er altijd bij.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan do 29 dec 2011 - 0:23

Toen Ezra 2,5 was mocht hij voor het eerst even alleen in de tuin spelen, toen had hij net een zand- en watertafel gekregen, dus hij was heel leuk aan het spelen. We keken toen wel regelmatig wat hij aan het doen was, alleen heeft hij in een onbewaakt moment kans gezien om via een kier tussen de schutting en de plantenbak naar de tuin van de buren te ontsnappen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 0:24

Ik vind 1,5 eigenlijk nog best jong om alleen in de tuin te spelen.
Dadelijk stopt hij dingen in zijn mond om ziet hij het gevaar niet in van een wesp ofzo

Gast
Gast

Bericht  pindaatje do 29 dec 2011 - 1:25

Hier vanaf 1,5 jaar ongeveer dat ze af en toe even alleen in de tuin mocht spelen. Uiteraard keek ik wel zeer regelmatig uit het raam.
We hebben een volledig afgesloten tuin, en deze is ook voor 3/4 betegeld, en ik kan vanuit het keukenraam de hele tuin overzien.
Meteen bij de achterdeur (en voor het keukenraam) stonden/staan het speelhuisje en de zandbak, en daar was ze telkens heerlijk mee aan het spelen.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Liadan do 29 dec 2011 - 1:33

Vanaf 2 jaar ongeveer en dan konden we haar wel altijd zien als we door het raam keken. Alleen in de zomer als het zwembadje of de watertafel op stond, dan mocht ze niet alleen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  PiP do 29 dec 2011 - 1:34

Ze mocht van mij afgelopen zomer ook wel alleen spelen in de zandbak of op een speelkleed, maar zodra ik bij haar wegliep rende ze me al achteraan.
Wij hebben een L-vormige tuin en heb bij de zandbak 2 ramen van 2 meter breed en aan de andere kant richting de achterdeur nog eens een raam van 2 meter breed. Deze ramen zitten in de woonkamer en we hebben een open keuken. Ik kan haar dus heel goed in de gaten houden.
Helaas wil ze dus niet alleen spelen in de tuin, vind het nu zelf veel te koud buiten, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje do 29 dec 2011 - 2:17

Wij hebben maar een kleine tuin en vooral in de zomer liet ik hem gewoon wel spelen als ik bijv aan het koken was, kon door het raam zien wat hij aan het doen was. Nu laat ik hem ook weleens alleen beneden als ik bijv de was eruit moet halen op zolder. Gaat prima mneer speelt gewoon door.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Susan do 29 dec 2011 - 2:24

Liadan schreef:Vanaf 2 jaar ongeveer en dan konden we haar wel altijd zien als we door het raam keken. Alleen in de zomer als het zwembadje of de watertafel op stond, dan mocht ze niet alleen.

Dan mogen ze inderdaad niet alleen. Toen wij die zand- en watertafel hadden, zat er ook al geen water meer in toen Ezra alleen buiten mocht, daar had hij een heleboel zand in gegooid.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Darius do 29 dec 2011 - 8:42

Vorig jaar februari wilde Laurens buiten in de tuin spelen. Ik heb er eerst een tijd bijgestaan in de kou, maar ben toen naar binnen gegaan om de krant te lezen. Sindsdien laat ii hem wel vaker alleen in de tuin.

Hij was toen 1 jaar en 9 maanden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: