Morgen kapper (wat nu!)
+14
Flippin' Bitch
marjoleinnn
Blond
Sylvana
Leine
loura
Guus
PluDan
Zwerver
Kabouter
Melis_je
Raindrop
Curious
Marin
18 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Morgen kapper (wat nu!)
Ik zeg ook donker blijven, staat je heel mooi!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
En, al bij de kapper geweest Punk'd? Foto??
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
+1, ben ook benieuwd naar Powerbabe!Sylvana schreef:En, al bij de kapper geweest Punk'd? Foto??
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Haha, er kwam iets tussen dus ben uiteindelijk niet geweest vandaag. Ga morgen denk ik! Zal een foto plaatsen als ik geknipt ben
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Punk'd schreef:zoiets
.
Dit vind ik echt een heel mooie kleur. Ik heb zelf donkerbruin haar en durf het niet zo te bleken om deze kleur te krijgen, maar ik vind het zo mooi!
En PB, ik heb dat ook altijd, dat goudbruin toch een beetje rood uitvalt. Ik verf het nu altijd zelf, bij de kapper wordt het altijd zo donker. Zelf neem ik nu meestal midden golden brown van John Frieda. Je ziet er dan bijna niks van, maar wel een mooie glans die bij mij niet rood uitvalt.
PB, ik zou je haar donker houden, ik vind het erg mooi staan bij je ogen en huidkleur en het glanst zo mooi.
En zeker lang houden, als het je staat vind ik lang haar echt prachtig, en jou staat het zeker.
Punk'd, ik zou jouw haar ook lang laten. Ik ben zelf ook de lagen eruit aan het laten groeien, dus knip steeds onderaan een stuk eraf. De punten worden echt zo dun na verloop van tijd. Dat blijft veel mooier als alles op 1 lengte is. Misschien kun je een soort pony laten knippen maar dan een lange, tot aan de kaak. Dan valt het mooier als je het los draagt, kun je het evt een beetje krullen. Ik denk dat ik het ook donker zou laten, hoewel ik dat blond ook mooi vind. Ik kan alleen niet zien hoe het bij je gezicht staat.
Lastig he, eens in de zoveel tijd ga ik ook heel serieus overwegen mijn haar kort te knippen (lange bob), maar ben elke keer toch wel blij als ik het uiteindelijk niet heb gedaan.
Gast- Gast
Sylvana schreef:En, al bij de kapper geweest Punk'd? Foto??
Daar ben ik ook benieuwd naar
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Beloofd:)Powerbabe schreef:Haha, er kwam iets tussen dus ben uiteindelijk niet geweest vandaag. Ga morgen denk ik! Zal een foto plaatsen als ik geknipt ben
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Powerbabe, jij hebt echt zulk mooi haar! Dat donkere staat je super.
Ik heb in september mijn haar blond geverfd, na het jarenlang donker e hebben gehad. Ik zit nog steeds te twijfelen of ik weer naar donker wil.
Ik heb in september mijn haar blond geverfd, na het jarenlang donker e hebben gehad. Ik zit nog steeds te twijfelen of ik weer naar donker wil.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben er helemaal blij mee haha. Ik kwam bij de kapper en vertelde dat ik alles op 1 lengte wilde.. maar hij schudden gelijk zijn hoofd van nee! Saai, boring! Aan de voorkant moest er echt een stuk af om weer volume te krijgen en volume zonder laagjes is bij mijn haar echt mission impossible. Dus toch een hele hoop laagjes geknipt en er is nu van de langste laag zo ongeveer 12 cm af (was allemaal dood .. ben ook eigenlijk al bijna 3 kwart jaar niet meer naar de kapper geweest).
Nu heb ik een hele lange pony die ik scheef kan dragen, weg kan 'dragen' of gewoon een middenscheiding. Lekker veelzijdig. Ohja en ik moet beter gaan stylen. Want zonder stylen ook geen mooi haar. (ik was altijd van het fohnen en hoppa de deur uit met plat haar )
Veelzijdig dus!
weg
Nu heb ik een hele lange pony die ik scheef kan dragen, weg kan 'dragen' of gewoon een middenscheiding. Lekker veelzijdig. Ohja en ik moet beter gaan stylen. Want zonder stylen ook geen mooi haar. (ik was altijd van het fohnen en hoppa de deur uit met plat haar )
Veelzijdig dus!
weg
Laatst aangepast door Punk'd op vr 30 dec 2011 - 22:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zoals je het op de eerste foto hebt is het echt mooi! Gaaf hoor .
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Mooi! Mooie kleur ook, is dat natuurlijk?
Jij bent echt een beauty!
Jij bent echt een beauty!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Wow super mooi!
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
dankjee haha ben er helemaal blij mee
Het is trouwens niet mijn natuurlijke kleur, ikzelf ben donkerblond.
Het is trouwens niet mijn natuurlijke kleur, ikzelf ben donkerblond.
Gast- Gast
Mooi Punk'd!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Staat je echt super Punk'd!
Raindrop- Ratel
Ik ben vanmiddag geweest! De vorige keer was half augustus. Ik was echt bang dat ze er teveel af zou knippen.
En.. Ze heeft er meer afgeknipt dan ik wilde en ik ben er dolgelukkig mee
Punk'd, je bent een mooierd!
Gast- Gast
leuk punkd!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Tea-Leaf schreef:Ik ben vanmiddag geweest! De vorige keer was half augustus. Ik was echt bang dat ze er teveel af zou knippen.
Fotooooo!
Fijn dat je er heel gelukkig mee bent
Ik moet in januari ook weer.. En ben mijn haar lang aan het laten groeien dus ben benieuwd haha.
Raindrop- Ratel
Punk'd, erg mooi hoe je haar is geknipt! Staat je erg goed. Ik vind laagjes sowieso leuker. Als alles op 1 geheel wordt geknipt, vind ik een kapsel snel saai en futloos staan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wauw staat je goed Punk'd! Wat handig zo'n veelzijdig kapsel. Ik vind het eerste met veel volume echt heel erg geluk!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Leuk, leuk, leuk mooie warme kleur ook!
Ik wil ook stijl haar! Ik heb krullen en krullen zijn stom want ik kan er zo weinig mee Afknippen heeft geen zin want dan ben ik net een poedel en het is ook niet handig voor mijn werk. Pffff moest even zeiken
Ik wil ook stijl haar! Ik heb krullen en krullen zijn stom want ik kan er zo weinig mee Afknippen heeft geen zin want dan ben ik net een poedel en het is ook niet handig voor mijn werk. Pffff moest even zeiken
Gast- Gast
Erg leuk! Ik ben ook benieuwd naar Tea-Leaf.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Morgen kapper. Zal ik?
» Morgen waarschijnlijk kapper...
» morgen naar de kapper wat te doen ?
» Morgen naar de kapper, tips?
» Bij de kapper geweest.
» Morgen waarschijnlijk kapper...