Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen kapper (wat nu!)

+14
Flippin' Bitch
marjoleinnn
Blond
Sylvana
Leine
loura
Guus
PluDan
Zwerver
Kabouter
Melis_je
Raindrop
Curious
Marin
18 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:38

Idd dat ga ik doen. Ik wil ook geen lagen aan de achterkant, ben blij dat ze er bijna allemaal uit zijn. Vind 1 lengte echt ontzettend mooi.

Misschien doe ik wel gewoon 1 lengte van achteren (punten er af) en van voor een pony.. die pony kan ik nog 1 dagje over denken. Als ik een pony doe wel een LANGE haha, dan is hij weer sneller aangegroeid en stel dat ik het toch niets vind is het ook niet zo erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Guus wo 28 dec 2011 - 9:39

Ik wil ook iets anders!

Dra-ma

Ik denk dat een lange pony jou wel kek staat Punkie! Het past ook wel bij jouw stijl en als je zin heb in wat chiquers valt dat best te glammen door het bijvoorbeeld op te steken of er een klassiek gevlochten knotje in te draaien!

Wat zal ik doen? Ik ben iets klassieker, heb nu gewoon veel, dik en lang haar met slag... Maar wil weer model! M'n vriend zegt dat hij een pony verschrikkelijk vind en korter ook...

Stomme vent ook Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:40

Powerbabe schreef:
Punk'd schreef:
Melis_je schreef:Nerd hier, maar ligt dat niet gewoon aan veranderen van verzorgingsproducten?

Het is gekomen toen ik een Mirena spiraal liet plaatsen. Daarvoor had ik echt nooit vet haar, eerder droog. Heb echt al van alles geprobeerd Sad

Maar ik neem alle tips aan! Zag gisteren een shampoo/conditioner voor vet haar van Rituals.. misschien is dat iets. (gebruik nu voor vet haar van Elvive).

Er gaat nu echt een lampje bij me branden want ik heb het ook sinds ik een spiraal heb. Ook een slechtere huid. Die van de rituals ken ik niet, maar gebruik in ieder geval niet de shampoo van bodyshop voor vet haar want je gaat echt huilen. Het is even 1 dag heel stroef en niet fijn schoon en dan wordt het 2x zo hard vet.

Ik had het eerste jaar ook een slechtere huid (nou ja slechter.. ik heb nooit acne o.i.d gehad, maar wel vaker vlekjes/pukkeltjes op mijn kin) maar na een jaar is het helemaal weggetrokken en mijn huid is echt op zijn opperbest. Elke dag sta ik weer te stralen en gelukkig te zijn met mijn gladde huidje laughcry (wie weet trekt het bij jou ook nog weg! ik weet niet hoelang je hem al hebt)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:43

Goochempie schreef:Ik wil ook iets anders!

Dra-ma

Ik denk dat een lange pony jou wel kek staat Punkie! Het past ook wel bij jouw stijl en als je zin heb in wat chiquers valt dat best te glammen door het bijvoorbeeld op te steken of er een klassiek gevlochten knotje in te draaien!

Wat zal ik doen? Ik ben iets klassieker, heb nu gewoon veel, dik en lang haar met slag... Maar wil weer model! M'n vriend zegt dat hij een pony verschrikkelijk vind en korter ook...

Stomme vent ook Wink

Neee jij moet ook geen pony doen! Jij hebt een slag en in mijn ogen wordt dat dan zo bollig :P .. wat ik bij jou mooi vind is zoiets:

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Long-Side-Part-Hairstyle

En dat je het ook in een klassieke middenscheiding kan dragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:45

Ik had hem eerst een jaar en toen ging het inderdaad al een stuk beter met mijn huid. Toen is hij er op onverklaarbare wijze (oke wel verklaarbaar maar dat is een verhaal waar ik me voor schaam hahahaha) uitgegaan en nu heb ik hem sinds eind juli weer. Dus hoop dat het over een tijdje ook weer beter is. Inderdaad allemaal plekjes op mijn kind. Niet eens echt pukkels ofzo maar rode plekjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Guus wo 28 dec 2011 - 9:45

Punk'd schreef:
Powerbabe schreef:
Punk'd schreef:
Melis_je schreef:Nerd hier, maar ligt dat niet gewoon aan veranderen van verzorgingsproducten?

Het is gekomen toen ik een Mirena spiraal liet plaatsen. Daarvoor had ik echt nooit vet haar, eerder droog. Heb echt al van alles geprobeerd Sad

Maar ik neem alle tips aan! Zag gisteren een shampoo/conditioner voor vet haar van Rituals.. misschien is dat iets. (gebruik nu voor vet haar van Elvive).

Er gaat nu echt een lampje bij me branden want ik heb het ook sinds ik een spiraal heb. Ook een slechtere huid. Die van de rituals ken ik niet, maar gebruik in ieder geval niet de shampoo van bodyshop voor vet haar want je gaat echt huilen. Het is even 1 dag heel stroef en niet fijn schoon en dan wordt het 2x zo hard vet.

Ik had het eerste jaar ook een slechtere huid (nou ja slechter.. ik heb nooit acne o.i.d gehad, maar wel vaker vlekjes/pukkeltjes op mijn kin) maar na een jaar is het helemaal weggetrokken en mijn huid is echt op zijn opperbest. Elke dag sta ik weer te stralen en gelukkig te zijn met mijn gladde huidje laughcry (wie weet trekt het bij jou ook nog weg! ik weet niet hoelang je hem al hebt)

Sinds mijne eruit is heb ik ineens roos... :s

Ik gebruik elvive anti haarbreuk en doe de cremespoeling echt alleen in de punten dat helpt wel tegen vet bovenin bij mij!

Ik moet mijn haar ook verplicht vast op mijn werk, maar ik zat gister foto's te kijken bij m'n vader en ik heb dit haar al sinds mijn 14e! Geen wonder dat ik geen drank mee krijg bij de Gall en Gall op m'n 25ste... Sad
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:45

zoiets

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Hairstyles-for-long-wavy-hair

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:46

Punk'd schreef:

Neee jij moet ook geen pony doen! Jij hebt een slag en in mijn ogen wordt dat dan zo bollig :P .. wat ik bij jou mooi vind is zoiets:

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Long-Side-Part-Hairstyle

En dat je het ook in een klassieke middenscheiding kan dragen.

Maar zoiets heb je al wel ongeveer goochem, toch? Jij moet inderdaad geen pony doen. Volgens mij is het echt tof als jij je haar nog langer laat groeien en nouja zoals op het plaatje dus, lekker volumineus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:47

Punk'd schreef:zoiets

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Hairstyles-for-long-wavy-hair

Ja dit is ook pretty. Een vriendin van mij had echt precies dit haar, was het zat en die heeft het toen in een lange bob laten knippen, die heeft er echt enorm veel spijt van. Niet doen dus haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Guus wo 28 dec 2011 - 9:49

Punk'd schreef:
Goochempie schreef:Ik wil ook iets anders!

Dra-ma

Ik denk dat een lange pony jou wel kek staat Punkie! Het past ook wel bij jouw stijl en als je zin heb in wat chiquers valt dat best te glammen door het bijvoorbeeld op te steken of er een klassiek gevlochten knotje in te draaien!

Wat zal ik doen? Ik ben iets klassieker, heb nu gewoon veel, dik en lang haar met slag... Maar wil weer model! M'n vriend zegt dat hij een pony verschrikkelijk vind en korter ook...

Stomme vent ook Wink

Neee jij moet ook geen pony doen! Jij hebt een slag en in mijn ogen wordt dat dan zo bollig :P .. wat ik bij jou mooi vind is zoiets:

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Long-Side-Part-Hairstyle

En dat je het ook in een klassieke middenscheiding kan dragen.

Ja mooi wel, maar toch een soort van saai niet? Zeker aangezien ik het vast moet naar mijn werk... Ach misschien chop ik het er toch allemaal weer af Wink

@powerbabe, alles wat gĂŞnant is wil ik natuuuuurlijk graag weten!

Trouwens, jullie moeten naar het Haagse komen!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Guus wo 28 dec 2011 - 9:51

Misschien moet ik geld investeren in een goede krul en stijldans ipv de kapper...
Die kapsels zou ik kunnen maken, mijn haar is al een stukje langer!


Punkie jij moet gewoon die lange pony doen, en Babe jij eeeuhmm ik ga even naar je kijken op Facebook!


Laatst aangepast door Goochempie op wo 28 dec 2011 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  loura wo 28 dec 2011 - 9:53

Ik vind lang haar op 1 lengte met een lange pony stoer hoor. Het zal je vast staan en als je uitgekeken bent op een pony draag je het gewoon als lok tot het weer langer gegroeid is. Ik heb het ook een hele tijd gehad. Ik zou het nu ook weer graag willen maar mijn haar groeit niet meer aan de zijkanten door het blonderen en stijlen Sad ik zit vast aan een bob.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:55

haha zit je op je ipad? Stijldans? Very Happy

We moeten zeker naar het haagse komen! Gezellig Very Happy.



Laatst aangepast door Powerbabe op wo 28 dec 2011 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Guus wo 28 dec 2011 - 10:01

OMG!

Trok hij hem eruit?

Mijn hemel als je eens wist hoe ik erbij gelegen heb om dat pikkedonker eruit te krijgen haha, had L het gewoon moeten proberen! Wink

Whahaha

Wel handig als je weer baby-kriebels krijgt!

Ik hoef nu alleen nog maar het condoom te vergeten silent


Stijldans is idd ipadtaal voor stijltang
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:02

whaaaa rillingen. weetje hoe eng Wink

Oooh goochem :P stouterd!

Ik ga voor alles op 1 lengte knippen, niet teveel er dus af en de pony maybe.. kijken hoe ik me morgen voel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:07

hahaha, het was dus helemaaal niet eng. Ding was er zo uit. Voelde er ook niets van. Maar goed, ik was lichtelijk beschonken dus wie weet waar het aan lag. Ik weet wel dat ik het dus niet door de dokter incl. eendebek hoef laten doen haha.

Weten jullie al wat ik met mijn haar moet doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Guus wo 28 dec 2011 - 10:08

Haha voorlopig nog geen baby hier hoor! Kan geeneens een auto betalen, laat staan een kind!

En pokkeding moet het zijn, niet pikkedonker Wink

Doe nou maar Punkie! Anders zit je volgende maand weer met hetzelfde dilemma, als je het niets vond heb je tegen die tijd alweer een stukkie erbij!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:11

I agree with goochem, just do it!

Haha dacht al dat het zoiets moest zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Guus wo 28 dec 2011 - 10:12

Powerbabe schreef:hahaha, het was dus helemaaal niet eng. Ding was er zo uit. Voelde er ook niets van. Maar goed, ik was lichtelijk beschonken dus wie weet waar het aan lag. Ik weet wel dat ik het dus niet door de dokter incl. eendebek hoef laten doen haha.

Weten jullie al wat ik met mijn haar moet doen?

Op facebook staat een foto van jou met pony klopt dat?

Hmmm denk dat ik geen pony mooier vind bij je, ik vind middenscheiding ook mooi bij jou... Ik vind het lastig!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:19

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 155283_1663665026965_1097417048_1801457_933042_n

Ik heb niet zo'n goede foto van middenscheiding geloof ik. Maar dat is ongeveer zo. Dat vind ik wel leuk, maar laatst had ik het weer en toen was het heel stom. Ik laat het denk ik gewoon zo lang mogelijk en zo min mogelijk lagen. Als ik later iets anders wil kan het altijd nog. Alle kapsels die ik tot nu toe zie zijn toch gewoon lang met niet heel veel lagen dus komt wel goed! En donker blijven? Of color change?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Guus wo 28 dec 2011 - 10:26

Donker! Staat mooi bij je ogen smile

Stay on my dark side!

Ja middenscheiding en dan wat meer volume ook bovenop, en je slag erin kneden met mouse smile

Hmmm ik moet gewoon iets verzinnen ook voor als ik het vast heb, nu mijn 2 seconden werk frummel knotje is echt pase

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:31

hahaha drama alom hier Wink

PB, donker blijven! Staat je prachtig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:36

Goochempie schreef:Donker! Staat mooi bij je ogen smile

Stay on my dark side!

Ja middenscheiding en dan wat meer volume ook bovenop, en je slag erin kneden met mouse smile

Hmmm ik moet gewoon iets verzinnen ook voor als ik het vast heb, nu mijn 2 seconden werk frummel knotje is echt pase


Ik zag laatst op tv iets heel tofs. Dat meisje had haar haar wat volumineus getoupeerd achtig en toen wat lager op het achterhoofd vastgezet in een heel geinig knotje. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Zwerver wo 28 dec 2011 - 10:51

Ik vind donker ook mooi bij je PB , maar persoonlijk zou ik voor een tintje lichter gaan. Iets goudbruinig ofzo
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 11:04

Ja, het probleem is alleen dat als ik goudbruin doe, dat het op de een of andere manier altijd roodbruin wordt en dat staat me gewoon echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen kapper (wat nu!) - Pagina 2 Empty Re: Morgen kapper (wat nu!)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum