Aankleedkussen zonder hoes
+4
Coco
TukTuk
Ezzer
PapillonRose
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aankleedkussen zonder hoes
Daar ben ik naar op zoek, een aankleedkussen waarbij je geen hoes hoeft te gebruiken. Ons huidige kussen is van de week kapot gegaan, en n.a.v. het mooie kussen van Parel wat ik in het babykamertopic voorbij heb zien komen ben ik ook op zoek naar zoiets.
Het lijkt me namelijk erg handig om geen hoes te hoeven gebruiken. Het kussen wat we nu hadden werd er bij de hoeken namelijk niet mooier op, dat werd helemaal platgedrukt door de hoes. En de hoes is hier zo vaak vies dat ik vrijwel elke dag een schone nodig heb. Scheelt weer wassen
Alleen die ik van Parel zag past helaas niet bij ons kamertje (is een zilveren). Dus nu ben ik eigenlijk op zoek naar een kussen dat je zonder hoes kunt gebruiken in een andere kleur. Het liefst een roze, witte of limegroene. Iemand enig idee waar je zoiets kunt kopen? Via google kom ik nog niet echt tegen wat ik zoek.
Het lijkt me namelijk erg handig om geen hoes te hoeven gebruiken. Het kussen wat we nu hadden werd er bij de hoeken namelijk niet mooier op, dat werd helemaal platgedrukt door de hoes. En de hoes is hier zo vaak vies dat ik vrijwel elke dag een schone nodig heb. Scheelt weer wassen
Alleen die ik van Parel zag past helaas niet bij ons kamertje (is een zilveren). Dus nu ben ik eigenlijk op zoek naar een kussen dat je zonder hoes kunt gebruiken in een andere kleur. Het liefst een roze, witte of limegroene. Iemand enig idee waar je zoiets kunt kopen? Via google kom ik nog niet echt tegen wat ik zoek.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Aankleedkussen zonder hoes
Een babyspeciaalzaak hebben vaak verschillende kleuren aankleedkussens!
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Zo iets bedoel je?
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&merk=6183&groep_id=1802
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, alleen meestal zijn de goedkopere kussen niet echt handig om zonder hoes te gebruiken heb ik begrepen. Al heb ik er zelf geen ervaring mee, dus misschien toch maar eerst uitproberen voordat ik een heel duur kussen aan zou schaffen..AngelNyn schreef:Zo iets bedoel je?
PapillonRose- Ratel
Na nog wat verder googlen heb ik iets gevonden wat er ook in de juiste kleur is! Alleen een beetje duur voor een aankleedkussen (45,95).
Ben benieuwd of iemand toevallig een goedkoper alternatief weet, of dat iemand ervaring heeft met het gebruiken van een gewoon, goedkoop waskussen zonder hoes.
Ben benieuwd of iemand toevallig een goedkoper alternatief weet, of dat iemand ervaring heeft met het gebruiken van een gewoon, goedkoop waskussen zonder hoes.
PapillonRose- Ratel
Wij gebruikten ze bij allebei na ong. een jaar zonder hoes. Bij de oudste omdat hij helemaal gek werd van die hoezen, vond ie niet fijn liggen (als hij bloot was) en bij de jongste omdat ze élke keer dat ding onderplaste. Het gaat wel, maar de hoezen gaan wel stuk. Maar goed je gebruikt ze ws geen jaren meer dus ik zou zelf gewoon een goedkope nemen en zonder hoes gebruiken!
Gast- Gast
Ik heb alleen de eerste maand hoezen gebruikt maar al snel mee gestopt. Kon het wel 2-3 x per dag verschonen en dat werd mij te gek. Ik heb gewoon die simpele van prenatal, eerst de limegroene. Vorige maand was die aan vervanging toe en heb ik dezelfde in het creme gekocht. Bevallenprima, zou niet weten waarom het met die simpele niet zou kunnen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ok, fijn om te lezen Naast dat het kussen in de hoeken echt lelijk wordt door de hoes, is het kussen nu volgens mij ook kapot gegaan door het gebruik van de hoezen. En ze maakt de hoes vrijwel elke dag wel ergens mee vies
Dan ga ik gewoon een simpele halen zoals ik al had, en ga ik het daar eens mee proberen! Lijkt me toch makkelijker. Anders kan ik altijd de hoezen weer tevoorschijn halen.
Dan ga ik gewoon een simpele halen zoals ik al had, en ga ik het daar eens mee proberen! Lijkt me toch makkelijker. Anders kan ik altijd de hoezen weer tevoorschijn halen.
PapillonRose- Ratel
PapillonRose schreef:Na nog wat verder googlen heb ik iets gevonden wat er ook in de juiste kleur is! Alleen een beetje duur voor een aankleedkussen (45,95).
Geloof anders dat die van ons ook zo duur was hoor
Gast- Gast
Ik heb voor allebei de kindjes een comfort kussen van bebe jou. Die van mijn zoontje gebruik ik zowel met als zonder hoes en is nogsteeds prima. De zijn iets groter en ietsje dikker dan een standaard kussen.
Ze hebben verschillende kleurtjes en plaatjes erop.
http://www.bedbad.nl/nl/babykamer/bad-verzorging
Ze hebben verschillende kleurtjes en plaatjes erop.
http://www.bedbad.nl/nl/babykamer/bad-verzorging
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Maar jullie gebruiken hem ook vanaf het begin, dan zou ik het nog we overwegen denk ik. Ik gebruik hem al een stuk minder vaak, vandaar dat ik het wel erg duur vind. Anders is het ook nog wel prijzig, maar als je een simpele hebt en er een paar hoezen bij wilt hebben dan kom je ook al in die richting (ik heb in elk geval 6 hoezen omdat ze bijna elka dag vies worden).Parel schreef:PapillonRose schreef:Na nog wat verder googlen heb ik iets gevonden wat er ook in de juiste kleur is! Alleen een beetje duur voor een aankleedkussen (45,95).
Geloof anders dat die van ons ook zo duur was hoor
PapillonRose- Ratel
Wij hebben hem trouwens van de baby&tiener in Sliedrecht.
Is bij jou ook niet zo heel ver toch? Naast de onze heb je er daar nog een boel aankleedkussens!
Geloof overigens dat je elk aankleedkussen wel zonder hoes kan gebruiken, op het werk hebben wij een simpele, maar die gaat al jaren mee zónder hoes en daar liggen dagelijks toch wel 50 kindjes op.
Is bij jou ook niet zo heel ver toch? Naast de onze heb je er daar nog een boel aankleedkussens!
Geloof overigens dat je elk aankleedkussen wel zonder hoes kan gebruiken, op het werk hebben wij een simpele, maar die gaat al jaren mee zónder hoes en daar liggen dagelijks toch wel 50 kindjes op.
Gast- Gast
Wij hebben vorige week een ander kussen gekocht Bebejou Comfort.
http://www.bebe-jou.nl/product/bekijk/29/Comfort%20waskussen.html
je kunt op de site ook kiezen 'collectie' dan zie je welke kleuren/plaatjes er zijn op het kussen (wij hebben groen en blauwe bollen erop)
http://www.bebe-jou.nl/product/bekijk/29/Comfort%20waskussen.html
je kunt op de site ook kiezen 'collectie' dan zie je welke kleuren/plaatjes er zijn op het kussen (wij hebben groen en blauwe bollen erop)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Heb er 1 van hema en die is inmiddels gescheurd op de naad. doe er nog steeds een hoes omheen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Er bestaat ook een kussen van het merk Impulz of Kids Impuls of nog een andere schrijfwijze. Bij de WIJ jonge ouders zit nu een kortingscode dacht ik.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik gebruik ook gewoon zo'n waskussen van de Prenatal van een tientje zonder hoes. Af en toe heb ik er een hydrofielluier op liggen. Volgens mij blijft het kussen net zo lang goed als met hoes.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» aankleedkussen xxl
» Zilveren aankleedkussen
» huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg
» Geert Hoes
» Hoes galaxy tab 10.1
» Zilveren aankleedkussen
» huilen zodra hij op het aankleedkussen op zijn rug moet ligg
» Geert Hoes
» Hoes galaxy tab 10.1
Pagina 1 van 1