Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen dinsdag

+9
Suus
Lejow
Muurvlindertje
Middleme
girli
Tania
Zonnetje
Ibbeltje
Esperanza
13 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 20:37

Goedemorgen!

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Ik ga zo mijn hondje naar de dierenarts brengen. Ze krijgt een hartecho en haar gebit wordt nagekeken en indien nodig wordt er ingegrepen. Tussendoor ga ik even boodschappen doen en wat opruimen en dan hoop ik dat ik haar snel weer mag ophalen. Voor de rest heb ik nog geen plannen. Eerst even kijken hoe het met m'n hondje gaat.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 20:39

Morning! Sterkte met je hondje...! Ik ga zo wandelen met mijn baas en zijn hond en daarna boodschappen doen en een verloskundigenpraktijk bellen voor een afspraak...alles als ik tenminste niet te misselijk ben (nog vakantie heb ik).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Esperanza ma 26 dec 2011 - 21:05

Goedemorgen!

Hopelijk mag je je hondje snel weer ophalen!
Charlie, vervelend dat je misselijk bent, hopelijk kun je gewoon een afspraak maken.

Ik ben vandaag weer aan het werk en ik kon slecht m'n bed uitkomen vanochtend. Het is hier heel erg rustig, dus dat wordt een beetje de dag uitzitten. Vanavond heb ik niet zo veel plannen en ga ik het lekker rustig aan doen.

Fijne dag allemaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Ibbeltje ma 26 dec 2011 - 21:07

Goedemorgen,


Zo meteen komt er een vriendin langs en dan gaan we lekker ff wandelen. En bijkletsen natuurlijk Very Happy
Verder zie ik wel nog maar dat staat iig vast Very Happy

(oow ik heb een week vrij Wink )


Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Zonnetje ma 26 dec 2011 - 22:09

Goedemorgen!

Ik heb vakantie, dus ik heb lekker uitgeslapen. Dadelijk eerst even naar de apotheek en dan winkelen met mijn vriend voor spullen in ons nieuwe huis. We gaan iig een diepvries kopen en bij IKEA rondkijken voor een PAX-kast en wie weet nog meer leuke dingen. En als we dan nog tijd over hebben, nog naar de Mediamarkt voor een flatscreen tv.

Een fijne dag allemaal!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Tania ma 26 dec 2011 - 22:40

De babykamer wordt nu behangen door mijn ouders Very Happy . Ik zit beneden niks te doen want mijn man is met J. even naar de bakker. Vanmiddag als J. geslapen heeft ga ik heel even de stad in proberen te gaan om nog twee leggings en een rokje te kopen want m'n broeken vind ik niet zo lekker meer zitten.

Fijne dag allemaal!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  girli ma 26 dec 2011 - 22:50

Goedemorgen!

Redelijk uitgeslapen hier. Ik ga proberen zo van de bank af te komen en aan de slag te gaan. Ben vier dagen weggeweest en mijn tas staat nog bij de deur, omdat ik geen zin had om em verder naar binnen te slepen en al helemaal geen zin om uit te pakken haha Very Happy

Fijne dag iedereen!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 22:50

Goedemorgen! Wij hebben net heerlijk ontbeten in bed. Lekker rustig dagje vandaag. Er staat een mega afwas van gisteren, die ga ik zo eerst even wegwerken. Verder de (meeste) kerstspullen opruimen en even schoonmaken. Vanmiddag nog wat boodschappen en daarna lekker op de bank met een boek smile

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Middleme ma 26 dec 2011 - 22:52

Mogguh!

Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 10 uur smile. Net ontbeten, straks even aan de studie (2 weken vrij) en vanavond met mn vriend bij vrienden eten.

Fijne dag!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Muurvlindertje ma 26 dec 2011 - 22:58

Goedemorgen (nog een uurtje),

Ik ga vanmiddag uitgebreid sporten met een vriendin. De kerstkilo moet er weer af. De schade is 1 kilo.
We gaan ook onder de zonnebank en in het bubbelbad. Kortom, we zijn dus wel ff bezig daar.
Daarna ga ik thuis schoonmaken, muffins maken en koken en vanavond lezen/tv-kijken.


Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Lejow ma 26 dec 2011 - 23:00

Muurvlindertje schreef:Goedemorgen (nog een uurtje),

Ik ga vanmiddag uitgebreid sporten met een vriendin. De kerstkilo moet er weer af. De schade is 1 kilo.
We gaan ook onder de zonnebank en in het bubbelbad. Kortom, we zijn dus wel ff bezig daar.
Daarna ga ik thuis schoonmaken, muffins maken en koken en vanavond lezen/tv-kijken.



Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Suus ma 26 dec 2011 - 23:04

Goedemorgen!
Ik heb heerlijk uitgeslapen Very Happy Vandaag heb ik niet veel plannen. Ik wil sporten en even de stad in. Vanavond eten bij mijn ouders smile
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Pompoen ma 26 dec 2011 - 23:07

Goedemorgen!

Ik heb best wel uitgeslapen, lekker! Ik ga zo de stad even in om wol/katoen te halen voor nieuwe haaksels. Heb de smaak helemaal te pakken en ben allemaal plannen aan het maken. En na oud en nieuw ga ik een aantal daagjes (5) naar Terschelling en ik heb nu al zin om daar lekker middagjes en avondjes te gaan zitten haken!! Haha!

Vanavond houden wij het kerstdiner wat we eigenlijk gisteren hadden zullen hebben maar gisteren was ik echt totaal niet lekker, zat nog helemaal vol van het kerstdiner van eergisteren. Vandaag voel ik me al stukken beter!!

Ik geloof dat we daarna een spel gaan spelen. Nou ben ik nooit zo van de spellen, maar ik heb het beloofd. Ik vond dat ik wel een keer met mijn hand over mijn hart kon strijken en meedoen.

Fijne dag allemaal!

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Muurvlindertje ma 26 dec 2011 - 23:08

Lejow schreef:
Muurvlindertje schreef:Goedemorgen (nog een uurtje),

Ik ga vanmiddag uitgebreid sporten met een vriendin. De kerstkilo moet er weer af. De schade is 1 kilo.
We gaan ook onder de zonnebank en in het bubbelbad. Kortom, we zijn dus wel ff bezig daar.
Daarna ga ik thuis schoonmaken, muffins maken en koken en vanavond lezen/tv-kijken.



Laughing

Hahaha ja! Slim he?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Rovine ma 26 dec 2011 - 23:24

Goedemorgen!

Ben net toen ik uit bed kwam meteen gaan sjouwen, heb mijn oude computer in de woonkamer gezet. Hij pakt alleen mijn externe schijf niet, dus ik ga straks even een grote USB-stick scoren om die computer helemaal leeg te halen om alles over te zetten op mijn nieuwe laptop en backup op externe schijf.
Nu even op vriend wachten, die ligt nog in bed. Kunnen we samen naar de Makro voor die spullen en meteen kijken voor wat kleren. Vanavond ben ik alleen thuis, ga dan wat relaxen denk ik.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 0:19

Goedemorgenmiddag!

Sterkte met je hondje TO!

Ik ben al op pad geweest vandaag. Moest mijn ID ophalen en die kopiëren. Net even gegeten en zometeen even met mijn moeder de stad in. Vanavond weer fanatiek sporten.

Fijne dag allemaal.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Lady4 di 27 dec 2011 - 0:30

Goedemiddag,

Ik ben vannacht leuk op stap geweest, dus heb vanochtend uitgeslapen. Zit nu te ontbijten en nog wat wakker te worden. Zometeen even boodschappen doen, een vriendin bellen en daarna moet ik werken van half vier tot half twaalf.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Chocolate Cookie di 27 dec 2011 - 1:22

Goeiemiddag

Heb vanochtend de hele ochtend op bed gelegen. Was niet zo lekker, maar nu trekt het gelukkig bij.
Straks met mijn lieve hondje naar de dierenarts. Hij is zondag door zijn pootje gegaan en heeft er nu veel pijn aan Sad
Vanavond met mijn beste vriendin uiteten, nog voor kerst smile

Have a good day!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 1:48

Goedemiddag! Ik lig nog in bed, haha. Doe vandaag niet zoveel na twee drukke kerstdagen. Vanmiddag een beetje opruimen en schoonmaken en vanavond misschien naar Zumba.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum