High tea ook iets voor mannen?
+7
PluDan
*Lookie*
Curious
May
Zininzon
Aziraphale
Mida4you
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
High tea ook iets voor mannen?
Mijn zusje gaat vanaf februari een half jaar studeren in het buitenland en daarna maakt ze nog een reis. Om iets leuks voor haar te organiseren wil ik graag een high tea geven. Voor mijn zusje, moeder, oma. Maar is het ook wel iets voor mannen? Ik wil eigenlijk ook wel mijn paps uitnodigen. Mijn man is er sowieso bij want ik organiseer het bij ons thuis.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: High tea ook iets voor mannen?
Waarom niet? Het gaat toch om lekkere, kleine hapjes eten en als ze geen thee lusten pakken ze koffie of fris..
Hartstikke leuk idee!
Hartstikke leuk idee!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja dat is ook wel zo!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mijn man maak je er zeker wel blij mee, haha! Ja hoor, mannen houden toch ook van lekker eten!
Gast- Gast
Kenya schreef:Mijn man maak je er zeker wel blij mee, haha! Ja hoor, mannen houden toch ook van lekker eten!
+1
Gast- Gast
Ik had laatst een high tea en was verbaasd over het hoge aantal mannen dat er zat!
(Mijn vader en broertje zou je er niet blij mee maken, dat zijn geen zoetekauwen, maar echte vleeseters)
(Mijn vader en broertje zou je er niet blij mee maken, dat zijn geen zoetekauwen, maar echte vleeseters)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Ik had laatst een high tea en was verbaasd over het hoge aantal mannen dat er zat!
Ik eet dan juist geen vlees maar ben ook geen zoetekauw. Daarom ben ik zo dol op de sandwiches met zalm of ei enzo Lekkere puntjes quiche... Ik vind dat er zeker net zoveel hartige hapjes moeten zijn
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja hoor we hebben toen mijn moeder 50 werd ook een high tea gehouden, waarvan de helft van de gasten ook man was. Iedereen was er erg enthousiast over en heeft lekker gegeten.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Zeker als je het thuis houdt zou ik de mannen ook gewoon uitnodigen,leuk idee
Gast- Gast
Waarom niet, mijn vriend zou je er iig wel blij mee maken. Ook al houdt hij meer van vlees, dit soort hapjes lust hij ook wel!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
High tea is echt niet alleen maar zoetigheid hoor, mijn vriend vindt het heerlijk! Dus ja, zou zeker mannen ook uitnodigen.
Gast- Gast
Ja, wij hebben met moederdag op met zn allen high tea gedaan, mijn vriend, broertje, vriend van mn zusje en vriend van mn moeder waren daar ook bij. Het was wel een grote schranspartij, de heren pakten echt niet een of twee dingetjes tegelijk maar laadden meteen het bord vol. Dat is dan wel net een verschil Maar het was gezellig!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Eline schreef:Zeker als je het thuis houdt zou ik de mannen ook gewoon uitnodigen,leuk idee
Mee eens, maar ook als je ergens anders gedaan word.
Wij hebben afgelopen maandag een high tea gedaan bij mijn schoonouders thuis en daar waren de mannen ook bij.
Als er maar lekker en veel te eten is, vermaken ze zich al snel en is het snel goed hoor .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
PluDan schreef:Eline schreef:Zeker als je het thuis houdt zou ik de mannen ook gewoon uitnodigen,leuk idee
Mee eens, maar ook als je ergens anders gedaan word.
Wij hebben afgelopen maandag een high tea gedaan bij mijn schoonouders thuis en daar waren de mannen ook bij.
Als er maar lekker en veel te eten is, vermaken ze zich al snel en is het snel goed hoor .
Haha ik krijg mijn vriend echt met geen 10 paarden naar een high tea in een restaurant, hij denkt dat hij daar dan als enige tussen de vrouwen zit
Gast- Gast
Mijn vriend vind het jammer dat hij niet mee mag als ik een high tea heb. Hij heeft het al een paar keer gezegd dus heb ik met Pasen voor ons 2-en verschillende dingen gemaakt en gekocht en toen hadden we onze eigen high tea
Gast- Gast
Wij hebben de afgelopen 3 jaar onze moeder een high tea voor haar verjaardag gegeven. (Tenminste: een bon om dan een keer met zn alleen een high tea te gaan doen op onze kosten).
We zijn nu ook 2 keer geweest (ze was vorige week jarig, dus de 3e keer moet nog gepland worden).
De mannen (vader, broer, vriend, neefje en mijn zoontje) zijn er dan ook gewoon bij en hebben net zo veel plezier
Gewoon ook een pot koffie erbij bestellen voor als ze geen thee willen.
Het is voor ons gewoon een gezellig uitje met het hele gezin (+aanhang en kleinkinderen).
We zijn nu ook 2 keer geweest (ze was vorige week jarig, dus de 3e keer moet nog gepland worden).
De mannen (vader, broer, vriend, neefje en mijn zoontje) zijn er dan ook gewoon bij en hebben net zo veel plezier
Gewoon ook een pot koffie erbij bestellen voor als ze geen thee willen.
Het is voor ons gewoon een gezellig uitje met het hele gezin (+aanhang en kleinkinderen).
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik zou kijken naar wat voor types de mannen zijn die je mee wilt nemen.
Mijn man zou het niets vinden.
Mijn man zou het niets vinden.
ik zie niet in waarom een man zoiets niet lekker en leuk zou vinden.
er zijn zoveel verschillende dingen bij een high tea, dan moet het wel heel raar zijn als iemand daar niks van lust. naast gebakjes en zoetigheden heb je ook allerlei hartige wrapjes, broodjes en quiches. En inderdaad je hoeft niet perse thee te drinken, koffie en fris is ook geen probleem.
ik vind het een beetje hetzelfde als iemand zegt dat hij/zij tappa's niet lekker vindt. Kan ik niet goed bij aangezien er dan zoooveel op de kaart staat.
er zijn zoveel verschillende dingen bij een high tea, dan moet het wel heel raar zijn als iemand daar niks van lust. naast gebakjes en zoetigheden heb je ook allerlei hartige wrapjes, broodjes en quiches. En inderdaad je hoeft niet perse thee te drinken, koffie en fris is ook geen probleem.
ik vind het een beetje hetzelfde als iemand zegt dat hij/zij tappa's niet lekker vindt. Kan ik niet goed bij aangezien er dan zoooveel op de kaart staat.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Haha mijn vriend houdt ook wel van de high tea hoor :p
High tea klinkt heel vrouwelijk door de thee, maar het is juist hartstikke leuk met mannen:)
Liefde gaat door de maag;)
High tea klinkt heel vrouwelijk door de thee, maar het is juist hartstikke leuk met mannen:)
Liefde gaat door de maag;)
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Soortgelijke onderwerpen
» High Tea of iets anders in Utrecht?
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» Recepten voor hapjes High Tea gezocht
» Sneakers voor mannen
» Sieraad voor mannen
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» Recepten voor hapjes High Tea gezocht
» Sneakers voor mannen
» Sieraad voor mannen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: