Sieraad voor mannen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sieraad voor mannen
Mijn vriend is zondag jarig en ik wil hem toch wel een (klein) cadeautje geven.
Ik heb al aangegeven dat ik redelijk krap zit en dat ik het heel erg jammer vind dat ik niet flink kan uitpakken qua cadeau met het oog op onze vakantie naar Amerika van de zomer (echt alle euro's die ik overblijven gaan naar de spaarrekening ). Hij vind het helemaal niet erg, en zegt zelfs geen cadeau te willen.
Nu wil ik 'stiekem' toch een klein en apart sieraad kopen. Hij draagt meestal een zilveren brede gladde ring om zijn ringvinger en draagt om zijn andere pols een horloge (een cappucino kleurige van Michael Kors of een zwarte keramiek van DKNY.. allebei met schakelbanden.. en best grof dus).
Nu is mijn vriend redelijk 'trendy' wat betreft sieraden maar ik wil ook weer niet dat het te vrouwelijk wordt aangezien hij ook al best slanke polsen heeft haha .. Ik zag laatst op etsy mannen bangles dat vind ik ook wel erg gaaf en denk dat mijn vriend dat ook wel tof vindt. Het mag trouwens geen hout zijn dat vind hij niets.
Iemand een idee?
Zo'n ring draagt hij meestal met een van deze 2 horloges..
of deze
Ik heb al aangegeven dat ik redelijk krap zit en dat ik het heel erg jammer vind dat ik niet flink kan uitpakken qua cadeau met het oog op onze vakantie naar Amerika van de zomer (echt alle euro's die ik overblijven gaan naar de spaarrekening ). Hij vind het helemaal niet erg, en zegt zelfs geen cadeau te willen.
Nu wil ik 'stiekem' toch een klein en apart sieraad kopen. Hij draagt meestal een zilveren brede gladde ring om zijn ringvinger en draagt om zijn andere pols een horloge (een cappucino kleurige van Michael Kors of een zwarte keramiek van DKNY.. allebei met schakelbanden.. en best grof dus).
Nu is mijn vriend redelijk 'trendy' wat betreft sieraden maar ik wil ook weer niet dat het te vrouwelijk wordt aangezien hij ook al best slanke polsen heeft haha .. Ik zag laatst op etsy mannen bangles dat vind ik ook wel erg gaaf en denk dat mijn vriend dat ook wel tof vindt. Het mag trouwens geen hout zijn dat vind hij niets.
Iemand een idee?
Zo'n ring draagt hij meestal met een van deze 2 horloges..
of deze
Gast- Gast
Re: Sieraad voor mannen
Wil je nog een armband? Misschien 1 met staal en leer?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Zo iets bijv
http://www.mannen-sieraden.nl/leren-armband-1334.html
http://www.mannen-sieraden.nl/herenarmband-van-edelstaal-en-leer-195.html
http://www.mannen-sieraden.nl/leren-armband-1334.html
http://www.mannen-sieraden.nl/herenarmband-van-edelstaal-en-leer-195.html
Mamsie- Ratel
Ik vind een armband wel mooi.. maar dan moet hij wel passen bij beide horloges..
Hij heeft een tijd een josh gehad maar die vind hij te druk om bij zijn horloge en ring te dragen. Of ik dacht een ring.. maar 2 ringen bij mannen.. ik weet niet of ik dat wat vind haha ..
Ik denk dat ik zoiets wel mooi vind.. maar ik weet niet of mijn vriend hier om staat te springen.. (hij is zo moeilijk!!)
Of een zilvere brede bangle (qua materiaal vind hij dit mooier, dat weet ik zeker.. Maar dat is weer zo veel bij zijn horloges en die wil hij perse om.. dat had ik al gevraagd).
Hij heeft een tijd een josh gehad maar die vind hij te druk om bij zijn horloge en ring te dragen. Of ik dacht een ring.. maar 2 ringen bij mannen.. ik weet niet of ik dat wat vind haha ..
Ik denk dat ik zoiets wel mooi vind.. maar ik weet niet of mijn vriend hier om staat te springen.. (hij is zo moeilijk!!)
Of een zilvere brede bangle (qua materiaal vind hij dit mooier, dat weet ik zeker.. Maar dat is weer zo veel bij zijn horloges en die wil hij perse om.. dat had ik al gevraagd).
Gast- Gast
@ Mamsie.. zoiets vind ik dus wel gaaf.. maar ik weet het niet bij mijn vriend.. Ik denk dat hij het H&M gehalte te hoog vind
Of gewoon zo'n minimalistische.. dat is ook wel wat voor hem denk ik.. Maar is dat niet teveel bij zijn horloges.. Die zijn al zo opvallend.. hmzz
Of gewoon zo'n minimalistische.. dat is ook wel wat voor hem denk ik.. Maar is dat niet teveel bij zijn horloges.. Die zijn al zo opvallend.. hmzz
Gast- Gast
Hmm lastig idd. 2 ringen vind ik zelf niks.
Die onderste is wel mooi.
Die onderste is wel mooi.
Mamsie- Ratel
Nee die egale kan prima bij een horloge.
Ik kijk nooit naar de H&M mannen spulletjes haha.
Ik kijk nooit naar de H&M mannen spulletjes haha.
Mamsie- Ratel
Ik denk dat ik voor zo'n minimalistische moet gaan.. Ik zat net weer even naar het plaatje te kijken en ik denk inderdaad wel dat dat mooi is bij een horloge.. Het enigste wat ik dan wil is dat die bangle glanst net als zijn ring.. zodat er nog een soort eenvoud in beide zit.. Ik ga nog even verder zoeken.
Meer ideeen zijn welkom hoor!
Meer ideeen zijn welkom hoor!
Gast- Gast
Ik vind die laatste bangle wel wat voor je vriend!
R. draagt 2 gevlochten leren armbanden met een zilveren sluiting, maar dat is niet helemaal K.'s ding denk ik!
R. draagt 2 gevlochten leren armbanden met een zilveren sluiting, maar dat is niet helemaal K.'s ding denk ik!
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik vind die laatste bangle wel wat voor je vriend!
Ja toch! haha
K. heeft ook 1 leer gevlochten armband met een skull sluiting.. maar dat is een mooi smal dingetje.. Qua leer moet het niet te robuust zijn want daar zijn zijn polsen gewoon te smal voor. Het voordeel van een bangle is natuurlijk dat hij al redelijk los zit en dat je hem zelf kunt verstellen.. Misschien moet ik het maar gewoon doen
Edit: Die van etsy kun je niet verkleinen haha.. die zijn van staal Ze hebben verschillende maten.. vanavond even vragen.. Schat mag ik je pols opmeten
Gast- Gast
Je kunt toch de maat van een van de twee horloges aan houden en die opmeten als ie er niet is
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
nijntje4 schreef:Je kunt toch de maat van een van de twee horloges aan houden en die opmeten als ie er niet is
Dat is slim haha Bedankt voor de tip!
Gast- Gast
Graag gedaan
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Punk'd schreef:Harrison schreef:Ik vind die laatste bangle wel wat voor je vriend!
Ja toch! haha
K. heeft ook 1 leer gevlochten armband met een skull sluiting.. maar dat is een mooi smal dingetje.. Qua leer moet het niet te robuust zijn want daar zijn zijn polsen gewoon te smal voor. Het voordeel van een bangle is natuurlijk dat hij al redelijk los zit en dat je hem zelf kunt verstellen.. Misschien moet ik het maar gewoon doen
Edit: Die van etsy kun je niet verkleinen haha.. die zijn van staal Ze hebben verschillende maten.. vanavond even vragen.. Schat mag ik je pols opmeten
Net doen alsof je een polsvergelijking maakt bij jezelf en bij hem.. het is duim en middelvinger dacht ik
of snachts met een meetlint om zijn pols wuhaha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Lekker geurtje voor mannen?
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» Sneakers voor mannen
» geurtje voor mannen
» Leuke boeken voor mannen
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» Sneakers voor mannen
» geurtje voor mannen
» Leuke boeken voor mannen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: