Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

+27
Susan
JD
Leine
Sophiee
Xanna
Joli86
PluDan
sanne-84
Moonlight
Curious
Tsjip
Shisha
Lady4
Arwyn
Raindrop
Kaboutertje
ilse3
ekiaam87
Jade
Caramba
Theeleut
Mida4you
Rush
Ella
Sarah1985
Thunder
Parisienne
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Arwyn ma 26 dec 2011 - 23:37

Na oud&nieuw pas.
Ik vind het altijd wel gezellig, die lichtjes van de boom 's avonds! Als die weg is, ga je echt die gure, donkere, saaie maanden is voor het voorjaar, bleh..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Lady4 di 27 dec 2011 - 0:41

Ik denk 1 januari. Daarna moet ik namelijk vijf dagen werken en ga ik een weekendje weg. Wil dat ding echt niet zo lang nog hebben staan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Shisha di 27 dec 2011 - 0:56

Ergens begin Januari. Ik vind het een wonder dat hij (met 2 katten) nog staat en er nog geen bal gesneuveld is!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Tsjip di 27 dec 2011 - 2:16

Hier gaat ie volgende week een keer weg. Nu vind ik het nog wel gezellig staan en ik heb er nog niet genoeg van.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Curious di 27 dec 2011 - 4:15

Na t nieuwjaar denk ik...
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 6:38

ik denk donderdag of vrijdag, ben er nu wel weer op uit gekeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 6:53

Theeleut schreef:Het liefste nu meteen, maar dat vind mijn man niet leuk...
31 januari tuig ik 'm af en na 12-en gaat tie in de fik Cool

Jij laat hem lang staan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Moonlight di 27 dec 2011 - 7:44

1 Januari, dan is al die poespas weer voorbij laughcry
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  sanne-84 di 27 dec 2011 - 10:09

meestal in de eerste week (mn vriend is de 8e jarig, dus sowieso altijd voor die datum)
alleen dit jaar hebben we hem niet gezet, maar alleen het huis versierd. en dat ben ik nu ook weer een beetje beu, dus denk dat ik donderdag al ga opruimen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  PluDan di 27 dec 2011 - 10:30

Ik weet nog niet precies wanneer ik hem opruim. Denk aan het einde van de week ergens.
Vind het nog wel gezellig en vind het straks echt weer kaal en saai als die weg is.
Ongelofelijk hoe snel alles weer voorbij is...
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Joli86 di 27 dec 2011 - 11:25

Ik vind het altijd wel nog gezellig als in met oud en nieuw nog staat.. Maar snel genoeg mag ie dan wel weg..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 11:47

Ik heb dit jaar geen kerstboom of kerstspullen neergezet. Alleen de gekregen kerstkaarten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 0:55

Ostara schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb hem gisteren al opgeruimd. Was al die rommeltjes zat. Wij waren de hele dag heerlijk alleen thuis en had zin om alles op te ruimen. Ik vind het heel leuk om de boom er neer te zetten. Maar vind het ook altijd wel weer fijn als alles weer weg is.

Ik heb eigenlijk ook al zin om hem vandaag de deur uit te doen. Normaal doe ik het altijd 2 januari (1 januari lig ik de hele dag brak in bed en 2 januari ben ik dan wel écht klaar met de feestdagen). Maar eigenlijk ben ik er nu al zat van. Wil de kaartjes uit zicht, boom weg, lekker opgeruimd. Alleen wel beetje vroeg misschien.. Question twijfel twijfel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Xanna wo 28 dec 2011 - 1:14

Ergens in de loop van volgende week. Hij mag wat mij betreft nu al, maar ik moet eerst de berging opruimen voor dat alle kerstspullen er weer in kunnen. Maar de zin ontbreekt nog Wink

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 1:38

Op 1 januari. Dan ben ik helemaal klaar voor het nieuwe jaar en een kerstboom hoort bij het einde van het jaar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 1:54

Volgende week een keer, ik denk maandag of dinsdag want dan is mn vriend nog vrij en hoef ik het niet alleen te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Sophiee wo 28 dec 2011 - 11:14

Vandaag gedaan, maar was hem eigenlijk nog helemaal niet zat! Maar we gaan morgen op vakantie, dus we moesten wel!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Leine wo 28 dec 2011 - 11:22

Aan het einde van de kerstvakantie denk ik. Maar heb alleen maar een mini-boompje staan, dus erg opvallen doet het niet.. Wink
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  JD wo 28 dec 2011 - 12:01

ik wilde hem eigenlijk al opruimen want ben er wel weer klaar mee, maar we vieren hier zaterdag oud en nieuw, dus dan vind ik het toch wel weer zo gezellig als ie er dan nog staat....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Susan wo 28 dec 2011 - 12:04

Ik denk vrijdag 6 januari of zaterdag 7 januari, want tot dan zijn we op kerstvakantie. Wij houden ons kerstdiner zelfs pas op woensdag 4 januari.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 21:08

Hier gaat hij altijd op 1 januari het huis uit. Ben er ook wel weer op uitgekeken. Heb trouwens geen decembergevoel gehad dit jaar. Net zoals ik niet besef dat het zaterdag oudjaarsdag is....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  nina wo 28 dec 2011 - 21:11

Normaal gesproken in de week na oud en nieuw maar ik ging gister het hele huis schoonmaken dus heb ik m er maar uit gedaan. Kon ik gelijk al die naalden opruimen.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  minoessepoes wo 28 dec 2011 - 21:16

Na oud en nieuw. Ik ben woensdag vrij dus ik denk dan, of zondag al maar dat ligt er een beetje aan hoe brak ik ben haha.

Ik begrijp trouwens niet dat je een KERSTboom al tijdens de kerst weer opruimt. Maar goed ieder zijn eigen ding!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Parisienne do 29 dec 2011 - 5:46

Ik heb de neiging hem straks op te ruimen als N. op bed ligt, maar wij krijgen vrienden bij ons thuis met oud & nieuw dus vindt het dan wel gezellig als de kerstboom dan nog staat. Denk dat ik hem 3 januari ga opruimen (1 januari is een drukke dag, 2 januari ga ik naar A'dam), ga dan ook gelijk naar de Ikea om het hoekje op te vullen met een tafeltje en stoeltjes voor N.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Stuiterbal do 29 dec 2011 - 6:06

Ik heb hem vandaag opgeruimd. Ik was bezig met de grote schoonmaak en dus ook de kerstboom maar meteen opgeruimd.
Het is alleen altijd weer zo kaal haha.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer ruimen jullie de kerstboom weer op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum