Wat met deze vazen doen
+4
Ella
Error
Caroow
Sarah1985
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat met deze vazen doen
Ik heb twee van deze piramide vazen. Op zich wel leuk maar wat moet ik er in doen? Nu zit er in 1 voor de kerst kerstballen in . Die andere was mijn kerstpakket
Ze zijn hetzelfde en kunnen op beide manieren staan
Ze zijn hetzelfde en kunnen op beide manieren staan
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat met deze vazen doen
Ohh wat leuk! Ik zou er iets winters in doen, nepsneeuw met lichtjes ofzo.
Of, op de kop bloemen
Of, op de kop bloemen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind ze niet leuk, ook niet met de kerstballen er in.
Ik zou er dus niet mee doen en ze verkopen, weggeven, weggooien.
Ik zou er dus niet mee doen en ze verkopen, weggeven, weggooien.
Gast- Gast
Duidelijk smikkel. Zelf ben ik er ook niet weg van maar ga ze niet weg doen.
En wel juist in januari er iets leuks in
En wel juist in januari er iets leuks in
Sarah1985- Ratel
Misschien kun je er tulpen indoen die je heel kort afknipt? Tulpen groeien vaak nogal
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Je kan er ook wat potpoeri (geen idee hoe je het schrijft) indoen met ene kaars ofzo. Alleen is dat alleen maar de bodem bedekt en vult de vaas verder niet zo
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb voor een paar jaar terug ook zo'n vaas gekregen, gevuld door de bloemist. Daarna dat ding maar weggegooid omdat het zo'n onnozel ding is! Dus misschien dat je hem kan laten vullen bij een bloemist met een mooi bloemstuk erin.
Gast- Gast
Een orchidee? Doorzichtig folie op de bodem en om de pot van de orchidee heen zodat dit niet meer zichtbaar is en dan een mooi gekleurde orchidee erbij. Een nepper kan natuurlijk ook...
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
(Gekleurd) decoratie zand met een kaars? Misschien kan je het nog opleuken met wat potpouri ofzo.
Zijn wel lastige vazen haha maar volgens mij moet je daar wel iets leuks van kunnen maken
Zijn wel lastige vazen haha maar volgens mij moet je daar wel iets leuks van kunnen maken
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Even off topic Sarah, maar hoe gaat het met je hand? Je bent de 20e toch geholpen? Meegevallen?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Met die kerstballen erin vind ik m erg leuk! Maarja, wat kun je er verder in doen, goede vraag... Misschien van t voorjaar mos en van die stukjes hout op de bodem en dan narcisjes of hoehetendiegekleurdedingenmetaldiekleinebloemetjesookalweer erin? Weet alleen niet of dat hoog genoeg komt om 'm leuk op te vullen.
Gast- Gast
ShallY schreef:Even off topic Sarah, maar hoe gaat het met je hand? Je bent de 20e toch geholpen? Meegevallen?
Goede ideeën komen er voorbij
Ik ben idd de 20e geholpen. Deed niet veel pijn die operatie. Vrijdag mocht het verband eraf, raar gevoel nu kan ik al met mijn duim na de pink. De hechtingen doen wel zeer. En kan ook nog niks vasthouden. Hoe is het met die van jou
Sarah1985- Ratel
als ik het goed zie op de eerste foto kun je de deksel er zeg maar ook ondersteboven inhangen? (snap je me nog?)
Dan is het leuk (meer straks in de zomer) om in het grote onderste gedeelte schelpen en zand te doen, en dan bovenin vullen met water en een grote drijfkaars in?
en misschien in het voorjaar het onderste gedeelte vullen met stro/hooi, leuke eitjes, nepkippetjes en bovenin een kaars? of bovenin kortgeknipte tulpjes?
En dan nu onderin nepsneeuw, verlichting, denne-appels, takken?
Dan is het leuk (meer straks in de zomer) om in het grote onderste gedeelte schelpen en zand te doen, en dan bovenin vullen met water en een grote drijfkaars in?
en misschien in het voorjaar het onderste gedeelte vullen met stro/hooi, leuke eitjes, nepkippetjes en bovenin een kaars? of bovenin kortgeknipte tulpjes?
En dan nu onderin nepsneeuw, verlichting, denne-appels, takken?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
ik vind hem zoals ie op de 2e foto is niet leuk, echt als een piramide....
maar zoals op die 1e foto kun je er onwijs veel mee, en leuk mee decoreren.
Zou ze dus inderdaad zeker niet wegdoen!
Mooi plekje voor vinden waar ze naast elkaar kunnen staan, vensterbank/tafel?, en dan wel hetzelfde decoreren voor de rust:) als je ze allebei anders doet wordt het denk ik snel rommelig..... mooi hoor!
maar zoals op die 1e foto kun je er onwijs veel mee, en leuk mee decoreren.
Zou ze dus inderdaad zeker niet wegdoen!
Mooi plekje voor vinden waar ze naast elkaar kunnen staan, vensterbank/tafel?, en dan wel hetzelfde decoreren voor de rust:) als je ze allebei anders doet wordt het denk ik snel rommelig..... mooi hoor!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Leuke ideeën. ZE zijn nu verschillende omdat ik de ene al had en de andere mijn kerstpakket was. Ik denk dat ik ze op de openhaard ga zetten
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:ShallY schreef:Even off topic Sarah, maar hoe gaat het met je hand? Je bent de 20e toch geholpen? Meegevallen?
Goede ideeën komen er voorbij
Ik ben idd de 20e geholpen. Deed niet veel pijn die operatie. Vrijdag mocht het verband eraf, raar gevoel nu kan ik al met mijn duim na de pink. De hechtingen doen wel zeer. En kan ook nog niks vasthouden. Hoe is het met die van jou
Sorry kon niet eerder reageren.
Gelukkig is het jou ook allemaal meegevallen!
Met mijn hand gaat het best goed. Alleen moet ik wel goed opletten dat ik niet te zware dingen til want dan voel ik het direct. Vorige week dacht ik echt dat ik mijn hand verpest had, deed zo'n pijn.
Auto rijden kan ik gelukkig ook weer goed. Deed eerst ook pijn maar dat is ook weer over.
Succes met je herstel!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen met deze vensterbank
» Wat te doen met deze hitte
» Wat te doen met deze foto's?
» Wat te doen met deze muur?
» Wat kan ik na deze studie doen?
» Wat te doen met deze hitte