Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uber sexy zwangerschapsondergoed of je eigen stringetje

+23
Flip Fluitketel
teletascha
Monnie
Theeleut
vickie
Happydobby
Dora
_Lana_
kwak
Niene
Teddyaapje
koNijntje
Supertalentje
Liadan
Ayla
Makamba
Annemie
PapillonRose
Wennes
RYW
sabje
Flower_L
Lejow
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Uber sexy zwangerschapsondergoed of je eigen stringetje Empty Uber sexy zwangerschapsondergoed of je eigen stringetje

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 8:11

Topictitel zegt het al...
Hebben jullie in je zwangerschap je eigen ondergoed gedragen, of zijn jullie over gegaan op zwangerschapsondergoed (of gewoon ondergoed in een grotere maat).

Ik draag tot nu toe mijn eigen ondergoed gewoon nog, ook strings.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uber sexy zwangerschapsondergoed of je eigen stringetje Empty Re: Uber sexy zwangerschapsondergoed of je eigen stringetje

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:13

Geen strings meer, zit niet lekker meer.
Maar gewoon ondergoed niet van die tenten iig! Laughing

Gast
Gast

Uber sexy zwangerschapsondergoed of je eigen stringetje Empty Re: Uber sexy zwangerschapsondergoed of je eigen stringetje

Bericht  Flower_L vr 23 dec 2011 - 8:14

Gewoon mijn eigen. Tijdens mn verlof wat meer gewone broekjes, zat fijner en niemand zag er wat van. Moet zeggen, sindsdien draag ik vaker gewoom broekjes op een huisdag bijvoorbeels.

Zwangerschapsondergoed nooit trouwens, afgezien de netjes smile

Laatst aangepast door Flower_L op vr 23 dec 2011 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:15

Ik heb tot 't laatst toe mijn eigen ondergoed gedragen, geen speciaal zwangerschapsondergoed of een maat groter gekocht.

Gast
Gast

Bericht  sabje vr 23 dec 2011 - 8:15

Droeg toen veel boxers, maar die kon ik al vrij snel niet meer aan door de elastiek. Ben toen hipsters gaan dragen gewoon in mijn eigen maat.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  RYW vr 23 dec 2011 - 8:15

Ik heb gewoon mijn eigen ondergoed gedragen, maar na de bevalling van die grote witte bangmakers van de Hema, ivm het kraamverband smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 8:16

RYW schreef:Ik heb gewoon mijn eigen ondergoed gedragen, maar na de bevalling van die grote witte bangmakers van de Hema, ivm het kraamverband smile

laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Wennes vr 23 dec 2011 - 8:16

Ik heb vaak hipsters aan en die heb ik tijdens de zwangerschap gewoon gedragen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  PapillonRose vr 23 dec 2011 - 8:17

Ik heb gewoon mijn eigen ondergoed gedragen. Strings droeg ik al niet veel meer, en toen even helemaal niet. Heb op het laatst wel een paar fijne meerekkende hipsters gekocht vanwege het kraamverband, dan wist ik zeker dat ik niet nog iemand voor ondergoed naar de winkel moest sturen :P Heb ook al die tijd gewoon mijn eigen maat gehad. Heb trouwens wel 1 zwangerschapsboxer gekocht, om te kijken of dat fijner zat bij mijn buik omdat het gelijk een beetje steun geeft. Maar ik vond het een onhandig ding!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annemie vr 23 dec 2011 - 8:17

gewoon strings overdag, snachts een boxer, maar ik had ook een zwangerschapstring en onderbroek gehaald, ik moet zeggen dat dat wel heerlijk zat, erg fijn, ohja aan het einde droeg ik de boxers van mijn vriend, hihi.

Laatst aangepast door Annemie op vr 23 dec 2011 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:17

Ik heb bij de Zeeman wel wat grote hipsters/boxers gekocht in een maatje groter voor de kraamweek.
Tot een paar weken geleden heb ik al mijn normale ondergoed gewoon gedragen (strings overdag, hipsters 's nachts). Strings vind k nu niet zo prettig meer. Heb wel 2 hele fijne hipsters van Noppies gekocht, die zitten echt zalig.

Gast
Gast

Bericht  Makamba vr 23 dec 2011 - 8:18

Lejow schreef:
RYW schreef:Ik heb gewoon mijn eigen ondergoed gedragen, maar na de bevalling van die grote witte bangmakers van de Hema, ivm het kraamverband smile

laughcry

Hahahaha, geweldige reactie RYW! Ik heb overigens mijn eigen ondergoed gedragen tijdens mijn zwangerschap en ook na de bevalling.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  RYW vr 23 dec 2011 - 8:20

Lejow schreef:

laughcry

Ah, het glamourleven van de jonge moeder angel
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:20

In de kraamweek droeg in mijn man zijn björn borg ondergoed! (ja heel charming inclusief de "bobbel" die er "ingesleten" zit!) :P

Gast
Gast

Bericht  Ayla vr 23 dec 2011 - 8:22

Hier ook eigen ondergoed, strings draag ik zelden ivm schimmelinfecties. Wel ook voor in de kraamweek wat groter ondergoed gekocht bij de zeeman voor het kraamverband (en bloedvlekken, mochten ze vies zijn en niet schoon worden, kon ik ze weggooien)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:25

Ik heb wel die lekkere grote tenten aangehad alle keren, en nog een tijdje na de zwangerschappen, zeker na de keizersnee vond ik dat erg prettig zitten.
Ik draag sowieso nooit strings, maar mijn eigen ondergoed zat gewoon niet lekker meer, en die grote tenten zaten heerlijk. Tja, dan maar even niet sexy hoor, jammer dan! Op zulke momenten kies ik liever voor gemak.

Ik vond het trouwens heerlijk dat ik ze zo over mijn buik kon trekken, de rest zakte af of knelde.

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 23 dec 2011 - 8:27; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 23 dec 2011 - 8:26

Ik droeg ook gewoon mijn eigen ondergoed. En de eerste week na de bevalling boxershorts in 2 mater groter.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Supertalentje vr 23 dec 2011 - 8:31

Gewoon mijn eigen ondergoed. Voor na de bevalling heb ik wel van die 'losse' boxers gekocht, ik geloof niet dat ik dat strakke elastiek dan kan waarderen en dat kraamverband moet erin ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  koNijntje vr 23 dec 2011 - 8:50

eigen ondergoed, niets speciaal gekocht voor de zwangerschap.
heb tijdens het zwemmen ook altijd mijn eigen bikini gedragen.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Teddyaapje vr 23 dec 2011 - 8:52

Ik heb de gehele zwangerschap mn eigen strings aangehad.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Niene vr 23 dec 2011 - 9:15

De eerste 25 weken mijn eigen ondergoed,daarna zwangerschaps strings ( met buikband erin voor de stevigheid,heerlijk! ) na de bevalling 2 weken van die tenten vanwege het verband en daarna gewone normale slips,kan geen strings meer aan door het litteken van de totaal ruptuur
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  kwak vr 23 dec 2011 - 9:34

ik heb tot het einde mijn eigen ondergoed gedragen, wel heb ik aan het eind boxer in 3 maten groter gekocht omdat alles wat om mijn buik zat los moest zitten anders kreeg ik last van mijn buik al maakte dat niet veel uit kwam ik later tot de conclusie of ik mijn eigen of 3 maten groter droeg Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  _Lana_ vr 23 dec 2011 - 9:35

Hahahahaha Laughing ... Goed dat je het zegt, die moet ik ook nog even halen. Of ik ga op zoek naar iets wat er tussenin zit, haha.

Verder draag ik altijd hipsters en nu nog steeds, volgens mij wel tot de bevalling, ze zitten nog prima. Zo'n klein reetvetertje ( = string ) moet ik eigenlijk al jaren niet meer aan denken Wink .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Dora vr 23 dec 2011 - 10:04

Zwangerschapsstrings, tot op de laatste dag.
En in de kraamweek Sloggies.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Happydobby vr 23 dec 2011 - 10:14

Gewoon mijn eigen ondergoed, had zeeman tenten gekocht voor de kraamweken.
Die tenten nu weer achter in de kast gelegd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: