Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een bepaald soort plaatjes

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:09

Ik zoek nu verdorie al de godganse middag naar iets wat ik in mijn hoofd heb maar volgens mij niet bestaat maar toch haast wel MOET bestaan. Het gaat om een soort van fotoserie, serie van 3 of meer waarop een verandering te zien is. Dus dezelfde foto's qua formaat en stijl, zodat ze mooi passen maar dan elke foto een beetje ander. Soort before/after maar het thema moet dus wel kinderen of school zijn. Om nog specifieker te zijn: het gaat over dat er steeds minder kinderen zijn en de scholen dus steeds leger zullen worden...of de schoolpleinen. En ze moeten kwalitatief wel een beetje mooi zijn en bij elkaar passen, tis voor een presentatie.

Iemand die zich verveelt en zin heeft mee te zoeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gizmo di 18 jan 2011 - 7:20

Een soort drie-luik?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Lejow di 18 jan 2011 - 7:20

Kan je niet helpen, maar over het minder kinderen is wel waar.. Wij hebben tot nu toe voor volgend jaar nog maar 60 kleuters :S :S (vorig jaar hadden we 5 klassen met ruim 20 kleuters.. reken maar uit)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:21

Gizmo schreef:Een soort drie-luik?

Ja! Waarin dan is te zien dat iets minder wordt, of krimpt, of afneemt. Bijvoorbeeld eerst een volle klas , dan halfvol en dan leef. ofzoiets...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:21

Lejow schreef:Kan je niet helpen, maar over het minder kinderen is wel waar.. Wij hebben tot nu toe voor volgend jaar nog maar 60 kleuters :S :S (vorig jaar hadden we 5 klassen met ruim 20 kleuters.. reken maar uit)

ja precies...is wel een probleem...mijn presentatie heet g.roei tijdens k.rimp. zonder de puntjes dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:27

Bedoel je zoiets??

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Klas%203

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Klas1hoofdschool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gizmo di 18 jan 2011 - 7:28

Pfoe, lastig zeg. Ben een beetje aan het googlen, maar je krijgt natuurlijk nooit helemaal bij elkaar passende foto's.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:29

Ja Reva, alleen moet het iets van deze tijd zijn (I know, veeleisend)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:30

Ik heb zelf vandaag dit geknutseld maar het is wat klein
Ik zoek een bepaald soort plaatjes  994ef69c3f538cab3ed4363423f62bba

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:31

Ik denk dat wat je zelf hebt gemaakt nog sterker is dan 3 losse foto's. Dit is zoveel dynamischer en laat de boodschap ook prima uitkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:33

Okee :P

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Klaslokaal3


Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Klaslokaal

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Klaslokaal_2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:34

Ik vind je afbeelding mooi, Mozz!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:35

Megara schreef:Ik denk dat wat je zelf hebt gemaakt nog sterker is dan 3 losse foto's. Dit is zoveel dynamischer en laat de boodschap ook prima uitkomen.

Maar het ziet er zo onprofessioneel uit...thanx voor die laatste reactie trouwens maar die fotos zijn gewoon niet passend en professioneel genoeg voor een folder ofzo...ik kom ook telkens op dat soort dingen uit hahahah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:37

mozzarella schreef:
Megara schreef:Ik denk dat wat je zelf hebt gemaakt nog sterker is dan 3 losse foto's. Dit is zoveel dynamischer en laat de boodschap ook prima uitkomen.

Maar het ziet er zo onprofessioneel uit...thanx voor die laatste reactie trouwens maar die fotos zijn gewoon niet passend en professioneel genoeg voor een folder ofzo...ik kom ook telkens op dat soort dingen uit hahahah.

Waarom onprofessioneel? Het is wat aan de kleine kant maar het is netjes geplaatst en de animatie werkt goed. En dat het niet zo groot is hoeft ook geen probleem te zijn, dat is afhankelijk van wat je er mee wilt. Ik neem toch aan dat je het in de stijl van je presentatie hebt gemaakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:37

Maar als het echt voor een folder is kun je het ook weer niet zo maar van internet plukken natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:38

En gewoon een 'groep' kinderen dan? Die symbool staat voor een groep leerlingen in een lokaal. Of een groep kinderen in een speeltuin en als laatst een lege speeltuin? Het gaat om de kinderen opzich toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:40

Reva schreef:En gewoon een 'groep' kinderen dan? Die symbool staat voor een groep leerlingen in een lokaal. Of een groep kinderen in een speeltuin en als laatst een lege speeltuin? Het gaat om de kinderen opzich toch?

Dat is wel wat ik bedoel idd maar het moet dan wel dezelfde speeltuin zijn...zo mierenneukerig ben ik...ben er wel al achter dat googelen op photosequence het meeste resultaat geeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 8:06

:P Wel beetje klein uitgevallen

Edit: ze wilden hun bal terug...hoppa!

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Speeltuin1

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  S2

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  S3


Laatst aangepast door Reva op di 18 jan 2011 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 8:13

Hee die is goed reva! Thanx!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 8:14

Zie edit angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een bepaald soort plaatjes  Empty Re: Ik zoek een bepaald soort plaatjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum