Ik zoek een winterjas
+2
Paper Crown
Zwerver
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik zoek een winterjas
Ik heb een nieuwe winterjas nodig. Ik heb 2 wollen jassen, maar die zijn helemaal niet warm en als ik straks op de fiets naar mijn werk moet (13 km) heb ik toch een fijne jas nodig. Nu fiets ik 2 km dus dat overleef ik wel met een jas waar het een beetje doorheen waait.
Nou ga ik vrijdag op jassenjacht (in Eindhoven). Ik zoek een jas die lekker warm is, eigenlijk zo een als het plaatje hieronder (die is van de Zara) maar dan het liefst met capuchon (dat vind ik altijd fijn als het echt koud is en als het een beetje regent). En het leukst vind ik als er een bontrandje aan de capuchon zit. Maar het moet niet zo'n ordinaire jas zijn, zo'n glimmende nickelson jas. Dus eigenlijk moet hij sportief maar toch netjes zijn. Wie heeft tips?
Ik heb een leuke van Benetton aangehad, van de kindercollectie. Ik twijfel alleen een beetje of de mouwen wel lang genoeg zijn en er zat geen manchet in, zodat het in mijn mouwen waait als ik aan het fietsen ben.
Ik geloof dat het deze was, maar zo op het plaatje vind ik hem niet zo mooi eigenlijk.
Nou ga ik vrijdag op jassenjacht (in Eindhoven). Ik zoek een jas die lekker warm is, eigenlijk zo een als het plaatje hieronder (die is van de Zara) maar dan het liefst met capuchon (dat vind ik altijd fijn als het echt koud is en als het een beetje regent). En het leukst vind ik als er een bontrandje aan de capuchon zit. Maar het moet niet zo'n ordinaire jas zijn, zo'n glimmende nickelson jas. Dus eigenlijk moet hij sportief maar toch netjes zijn. Wie heeft tips?
Ik heb een leuke van Benetton aangehad, van de kindercollectie. Ik twijfel alleen een beetje of de mouwen wel lang genoeg zijn en er zat geen manchet in, zodat het in mijn mouwen waait als ik aan het fietsen ben.
Ik geloof dat het deze was, maar zo op het plaatje vind ik hem niet zo mooi eigenlijk.
Gast- Gast
Re: Ik zoek een winterjas
Ik heb zoiets, alleen dan iets langer, die komt bij VeroModa/Only weg!
misschien kun je alvast wat vinden op www.sans-online.nl
misschien kun je alvast wat vinden op www.sans-online.nl
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
hoeveel mag hij kosten?
http://www.zalando.nl/even-odd-winterjassen-voor-dames-zwart-ev421g00a-802.html
ik heb deze in het donkerblauw en ben daar heel blij mee! Hij is winddicht en lekker warm, maar niet zo warm dat ik enorm zweet op de fiets.
Maar als het niet uit maakt hoe duur hij is zou ik voor een woolrich jas gaan haha.
http://www.zalando.nl/even-odd-winterjassen-voor-dames-zwart-ev421g00a-802.html
ik heb deze in het donkerblauw en ben daar heel blij mee! Hij is winddicht en lekker warm, maar niet zo warm dat ik enorm zweet op de fiets.
Maar als het niet uit maakt hoe duur hij is zou ik voor een woolrich jas gaan haha.
Gast- Gast
Offtopic! Het is een Woolrich geworden Powerbabe!Powerbabe schreef:hoeveel mag hij kosten?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Offtopic! Het is een Woolrich geworden Powerbabe!Powerbabe schreef:hoeveel mag hij kosten?
Jeeeeej! Ohh ik ben ZO jaloers! Welke kleur? Rood?
Gast- Gast
Op de fiets zou ik zeker weten voor een net wat langere jas gaan, als hij iets opkruipt krijg je een blote rug!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Powerbabe schreef:2CKC2 schreef:Offtopic! Het is een Woolrich geworden Powerbabe!Powerbabe schreef:hoeveel mag hij kosten?
Jeeeeej! Ohh ik ben ZO jaloers! Welke kleur? Rood?
Nee, Dew Grey! Heel mooi grijs tint met een zachte shimmer. Echt heel mooi!
Ohja ik weet welke kleur dat is, super mooi. Oh ik ben echt jaloers. Mag ik hem hebben als je plotseling wordt overreden?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ohja ik weet welke kleur dat is, super mooi. Oh ik ben echt jaloers. Mag ik hem hebben als je plotseling wordt overreden?
HAhahahaahahahaha laten we dan hopen dat ik overreden word met een andere jas want anders is er niets over van de jas! En hij is zoooooooooooooooo warm!
Haha ja precies, dat wilde ik er net bij gaan zetten hahaha! Ik ga je gewoon stalken en dan wacht ik tot de dag dat je een andere jas aan hebt en laat ik je overrijden door een tram.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha ja precies, dat wilde ik er net bij gaan zetten hahaha! Ik ga je gewoon stalken en dan wacht ik tot de dag dat je een andere jas aan hebt en laat ik je overrijden door een tram.
You're evil. Waarom track je me niet via FB en jat je het gewoon? Meteen zo bruut.. LOL
Dan moet ik zo ver reizen.. . Nee zou ik nooit doen, bovendien ben jij een maatje of 2 kleiner dan ik haha.
Gast- Gast
Antibes schreef:Op de fiets zou ik zeker weten voor een net wat langere jas gaan, als hij iets opkruipt krijg je een blote rug!
Ja precies. En dan is de jas winddicht, maar dan krijg je een koude rug
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:Offtopic! Het is een Woolrich geworden Powerbabe!Powerbabe schreef:hoeveel mag hij kosten?
Precies daar zat ik ook al aan te denken, lekker warm Die van Zalando is ook leuk
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb zelf deze en hij is echt heel warm:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
@Monte, die vind ik ook mooi.
Ik heb helaas niet het budget voor zo'n mooie als 2CKC2 , ik wilde iets vinden van rond de 100 euro eigenlijk en aangezien de uitverkoop is begonnen moet ik nu mijn slag maar eens gaan slaan!
Ik heb helaas niet het budget voor zo'n mooie als 2CKC2 , ik wilde iets vinden van rond de 100 euro eigenlijk en aangezien de uitverkoop is begonnen moet ik nu mijn slag maar eens gaan slaan!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Help ik zoek een winterjas !
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Heb jij je winterjas al aan?
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Heb jij je winterjas al aan?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: