Laatste kiezen??
+3
LMCurious
Liadan
Printje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Laatste kiezen??
Hoi hoi
Volgens mij komen hier de laatste kiesjes door, hij zit veel met zijn vinger in zijn mond, heeft weer 'tandjes'poep en is wat huileriger. Ook wilde hij vandaag bijna niets eten wat harder was en zei dan ook auw.
Hoe oud waren jullie kinderen toen deze kiezen doorkwamen? Want op internet lees ik zoveel verschillende verhalen over wanneer deze kiezen 'gemiddeld' gezien komen.
Liefs
Volgens mij komen hier de laatste kiesjes door, hij zit veel met zijn vinger in zijn mond, heeft weer 'tandjes'poep en is wat huileriger. Ook wilde hij vandaag bijna niets eten wat harder was en zei dan ook auw.
Hoe oud waren jullie kinderen toen deze kiezen doorkwamen? Want op internet lees ik zoveel verschillende verhalen over wanneer deze kiezen 'gemiddeld' gezien komen.
Liefs
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Laatste kiezen??
Yara kreeg ze iets na haar 2e verjaardag geloof ik.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Dan zou het ongeveer wel kunnen kloppen dan, hij wordt in febr 2 jaar en was al steeds vrij vroeg met zijn tandjes. Kreeg ze ze alle 4 tegelijkertijd of per 2 ofzo?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Eerst kwamen de 2 achterste kiezen onderin (ze was toen 2 jaar en 3 maanden, ik heb het even nagekeken.) en 2 maanden later kwamen de 2 achterste kiezen bovenin.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Bij Joris vermoeden we dat hij ze allemaal tegelijk kreeg ook ergens rond z'n 2e verjaardag. Hij heeft toen nog 1 keer een kwijlperiode gehad, maar verder hebben we er niets van gemerkt. En aangezien Joris het leuk vind te bijten als we aan het kijken waren, hebben we het maar gelaten....
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
N. heeft een heel rare volgorde van haar doorkomende tanden. Ze heeft nu twee voortanden onder en twee voortanden boven (met daar een grote spleet tussen). Daarnaast heeft ze al een kies Dit is al een aantal maanden zo, de rest wil maar niet komen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij krijgen het dubbelop voor de kiezen....
Pepijn heeft z'n eerste tandjes door en Laurens is nu bezig met z'n laatste drie kiesjes. Eentje was al een paar maanden geleden door, nu is nummer twee half door en dan nog twee. Zucht....
Pepijn heeft z'n eerste tandjes door en Laurens is nu bezig met z'n laatste drie kiesjes. Eentje was al een paar maanden geleden door, nu is nummer twee half door en dan nog twee. Zucht....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Beiden hebben ze al een tijdje, mijn zoontje al een maand of 4 denk ik. Toen had hij al zijn tanden en kiezen. Mijn dochtertje zo'n maand of 3. Alleen haar onderste hoektanden had ze nog niet en die komen nu door. Dan is ze ook klaar.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
S. heeft onder nu 2 voortanden, de 2 tanden ernaast en de eerste 2 kiesjes. Boven hetzelfde maar daar heeft hij nog 2 snijtanden bij. Hij is nu ook al heel de week zeurderig, kwijlt veel en zit met z'n vinger in z'n mond dus ik denk daar ze hier ook in aantocht zijn
Gast- Gast
S.ven had vrij snel zijn gebitje compleet, alleen blijkt nu dat hij geen ruimte meer heeft. Zijn laatste kiesjes komen nu met heel veel moeite door.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Soortgelijke onderwerpen
» Laatste kiezen
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Help mij kiezen!
» Kiezen..
» Help mij kiezen?
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Help mij kiezen!
» Kiezen..
» Help mij kiezen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: