Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatste avondfles

+5
slaatje
Highway
Pien
Jezzie
Blue flower
9 plaatsers

Ga naar beneden

Laatste avondfles Empty Laatste avondfles

Bericht  Blue flower di 2 jul 2013 - 23:43

J. Krijgt om 23.00 uur altijd nog een fles van 180+6 omdat wij denken dat hij die nodig heeft, we maken hem er eigenlijk altijd wakker voor. Maar nu willen we die eigenlijk laten gaan om te kijken of hij hem wel echt nodig heeft, hij laat geregeld halve flessen staan. En omdat hij overdag 4 flessen van 210+7 schepjes krijgt. 

Mijn vraag is, zijn jullie gewoon gestopt of hebben jullie die langzaam afgebouwd? En hoe bouw je het af, we hadden gisteravond een schepje minder in de fles gedaan.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste avondfles Empty Re: Laatste avondfles

Bericht  Jezzie di 2 jul 2013 - 23:48

Ik ben met 5 mnd gestopt met wakker maken voor de laatste fles, omdat ze haar flessen overdag niet meer leeg dronk. Dit ging meteen goed.
Ik deed toen door de fles van 20.00 een beetje rijstebloem.
Gewoon een keer proberen...als hij honger heeft wordt hij vanzelf wel wakker en dan kan je het zo weer terugdraaien.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Pien di 2 jul 2013 - 23:57

Wij zijn gewoon gestopt met de laatste fles. Ze ging toen van zelf overdag de hele flessen leeg drinken en liet er wat meer tijd tussen waardoor ze de laatste fles wel eerder kreeg als normaal, maar niet op het tijdstip dat ze normaal de één na laatste had.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Highway wo 3 jul 2013 - 0:06

Wat geef je hem veel? Is daar een speciale reden voor? (max 30 schepjes per dag en jij geeft 34?) Als hij erg hongerig is dan zou ik het gewoon nog even blijven geven want hij is nog erg jong, maar dat lees ik niet echt. Op zich vind ik het niet heel gek dat hijzijn flesjes niet leegdrinkt, het is nogal een hoeveelheid die hij aangeboden krijgt.

S drinkt nog steeds 5 flesjes van 180+6, is ze een tijdje vanaf geweest maar nu weer terug. Ik moet haar altijd wakker maken rond 2300/000, anders komt ze de volgende ochtend rond 0400. Wij wekken haar in het weekend niet zodat ze kan proberen door te slapen. Heel soms lukt het maar meestal niet. Misschien dat je het op die manier kunt proberen?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Blue flower wo 3 jul 2013 - 0:37

Highway hij is erg jong maar zijn lijfje wat al bijna ongeveer 68 cm is en bijna 8 kilo (weet niet of je dat toen meegekregen hebt maar bij de geboorte was hij 11 pond en 57cm smile)
heeft hij het nodig, hij had niet voldoende aan 180cc, die 210 flessen heeft hij nu trouwens pas een weekje, en bij de 180cc vond het cb het aan de lage kant voor zijn lijfje haha. Alleen die avondfles is dut het punt, wij denken dat hij hem wilt maar moeten hem wel wakker maken ervoor.

Het slapen is opzich het probleem niet, hij slaapt perfect en maken hem rond 8 uur, half 9 wakker dus als hij die avondfles overslaat en hij komt bijvoorbeeld een uurtje eerder is dat ook prima.

Ik ga die fles vanavond eens niet geven, zoals jullie zeggen en kijken wat hij doet.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Highway wo 3 jul 2013 - 0:53

haha jeetje wat een flinkerd! Nee dat heb ik dus niet helemaal mee gekregen! Dan kan ik me voorstellen dat hij wat meer nodig heeft smile
Ben benieuwd wat hij vannacht doet!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Blue flower wo 3 jul 2013 - 0:58

Highway schreef:haha jeetje wat een flinkerd! Nee dat heb ik dus niet helemaal mee gekregen! Dan kan ik me voorstellen dat hij wat meer nodig heeft smile
Ben benieuwd wat hij vannacht doet!

Hahaha, ja dat verklaart een hoop he haha, overigens is het nog wel een echte baby hoor, geen peuter.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  slaatje wo 3 jul 2013 - 1:08

Wij zijn er ook een 1 keer mee gestopt. Wij moesten hem ook wakker makken voor zijn laatste voeding en dan werd hij altijd om vier uur/half vijf weer wakker. Hij krijgt nu zo tussen 19.30 en 20.00 zijn laatste voeding en word rond 6.30 pas wakker. Hier krijgt hij trouwens de avond en ochtendfles 210+7 en de middagflessen 180+6. Van bijna elke fles laat hij nu wat staan, behalve de avondfles. Wij geven geen rijstebloem erdoor.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ella wo 3 jul 2013 - 7:49

Wij zijn in 1x gestopt. Was gelukkig gelijk een succes.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Printje wo 3 jul 2013 - 7:52

Ik ben gewoon in 1x gestopt toen ik merkte dat ze hem niet meer leegdronk/ niet wakker te krijgen was. Het ging meteen goed, de laatste fles kreeg ze toen rond 20 uur.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Sun88 wo 3 jul 2013 - 8:18

Gewoon gestopt. we moesten hem altijd wakker maken en hij dronk m wel altijd leeg. Geloof dat we een keer zelf vroeg naar bed gingen omdat we erg moe waren en hij sliep door. Vanaf toen niet meer gegeven alleen als hij wakker was.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  Shopaholic do 4 jul 2013 - 7:46

Hier hebben we ze op een gegeven moment gewoon door laten slapen. Dit ook omdat ze de flessen overdag zoals je aangeeft niet meer op gingen. Daarna wel.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Blue flower vr 5 jul 2013 - 22:34

Nou gisteravond geen fles gegeven om 11 uu, dus zijn laatste fles was om 7 uur, en meneer werd vanmorgen om 8 uur wakker smile

Dus geen late fles meer voor mijn mannetje.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud