Wie helpt mij kiezen, nu met aan-foto's, pag. 3 (jurk)
+24
Makamba
Caramba
Curious
Ugly Betty
Jeanette
Blond
vlinder-19
Sugarfall
PluDan
Plien84
Lady4
loura
Esperanza
Rovine
Emma_
Benthe
Starla
mzcharlotte
Tania
Dennenappel
Shisha
Raindrop
Evalynn
Rumble
28 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wie helpt mij kiezen, nu met aan-foto's, pag. 3 (jurk)
Ik vind de kersjes nog steeds het leukst, maar wil wel zeggen dat ik de andere jurk jou veel leuker vind staan dan het model.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Minneke schreef:Zelda schreef:+1Tania schreef:Minneke schreef: En geloof me; zonder kleren zou niemand met me willen ruilen. Echt niet.
Nou ik weet wel zeker van wel hoor
Misschien plaats ik ooit weleens een foto van mijn buik, in een dronken bui ofzo. Dan snappen jullie wel waarom ik bovenstaande durf te beweren .
Lieve Minneke, je hebt een prachtig figuur! En wbt je buik..je hebt wel 2 mooie kindjes (heb ik dan toevallig een keer op de foto gezien), het zal allemaal wel meevallen die buik van je!
Ik vind beide jurken heel leuk en staat je allebei heel goed! Maar ik neig dan meer naar de kersjes!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Minneke: Ik zou zo met je ruilen! Als je mijn buik zou zien, zou je snappen waarom
Ik vind zelf de kersjes jurk het leukst. Van de tweede vind ik de hals gewoon echt niet mooi.
Ik vind zelf de kersjes jurk het leukst. Van de tweede vind ik de hals gewoon echt niet mooi.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Minneke, weet je al welke jurk het wordt?
En ik zou ook zo met je ruilen, ben jaloers op jouw figuur!
En ik zou ook zo met je ruilen, ben jaloers op jouw figuur!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Bedankt voor alle leuke en lieve reacties! Volgens mij was het uiteindelijk nog redelijk 50/50.
Ik heb voor nu de blauwe, effen jurk gehouden. Gisteren aan gehad op mijn werk en veel complimentjes gekregen van collega's (en dat zegt wat, eerlijk waar). De kersjesjurk, waar ik eigenlijk nog meer verliefd op ben, stuur ik terug. Maar ik bestel hem komende maand opnieuw, in een maatje kleiner . Ik zag donderdagavond dat hij aan de achterkant toch wel erg ruim zat, waardoor de stof wat lubberde. Dat vond ik zonde voor zo'n mooi jurkje, dus ik wil hem in een s-je proberen.
Ik voel me trouwens wel een stukje zelfverzekerder dankzij al jullie complimentjes . Lief!
Ik heb voor nu de blauwe, effen jurk gehouden. Gisteren aan gehad op mijn werk en veel complimentjes gekregen van collega's (en dat zegt wat, eerlijk waar). De kersjesjurk, waar ik eigenlijk nog meer verliefd op ben, stuur ik terug. Maar ik bestel hem komende maand opnieuw, in een maatje kleiner . Ik zag donderdagavond dat hij aan de achterkant toch wel erg ruim zat, waardoor de stof wat lubberde. Dat vond ik zonde voor zo'n mooi jurkje, dus ik wil hem in een s-je proberen.
Ik voel me trouwens wel een stukje zelfverzekerder dankzij al jullie complimentjes . Lief!
Gast- Gast
Goede keus!
En no way dat ik met jou tussen de zebra's ga staan, zo erg kan het nooit zijn bij jou met je 'modderfiguur'. Ik doe een moord voor zo'n lijntje.
En no way dat ik met jou tussen de zebra's ga staan, zo erg kan het nooit zijn bij jou met je 'modderfiguur'. Ik doe een moord voor zo'n lijntje.
Gast- Gast
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wie helpt mijn aan een jurk?!
» Wie helpt kiezen?
» Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk
» Fotos op het forum
» Kerstsfeer fotos