Hoe varkenshaas klaar maken?
Pagina 1 van 1
Hoe varkenshaas klaar maken?
Ik wil eerste kerstdag iets lekkers maken met varkenshaas
Nu bedacht ik me om de varkenshaas open te snijden, en in te smeren met iets van roomkaas en er katenspek om heen te vouwen en dan in de oven, samen in een schaal met aardappeltjes en wat groente ofzo.
Zou dat een idee zijn?
Nu bedacht ik me om de varkenshaas open te snijden, en in te smeren met iets van roomkaas en er katenspek om heen te vouwen en dan in de oven, samen in een schaal met aardappeltjes en wat groente ofzo.
Zou dat een idee zijn?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe varkenshaas klaar maken?
Dat klinkt wel lekker ja. Ik ben zelf fan van varkenshaas met sherryroomsaus, al heel lang niet meer op.
Gast- Gast
Ik eet zelf graag een katenhaasje, die kun je gewoon zo kopen, is een varkenshaasje met katenspek er omheen..
Dus dan alleen niet de roomkaas erin. Maar dat lijkt me nou juist lekker iets meer smaak afgeven..
En leg ik de varkenshaasjes dan rauw in de oven?
Dus dan alleen niet de roomkaas erin. Maar dat lijkt me nou juist lekker iets meer smaak afgeven..
En leg ik de varkenshaasjes dan rauw in de oven?
Lejow- Lady Post-a-lot
Als je googlet vindt je het recept zo!
http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/hoofdgerechten/vlees/gevulde-varkenshaas-13437.html
http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/hoofdgerechten/vlees/gevulde-varkenshaas-13437.html
Gast- Gast
Handige Pippa
Dank je!
Dank je!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Handige Pippa
Dank je!
Superrr pippaa! Haha. Eet smakelijk alvast!
Gast- Gast
OOH da's zooo lekker Heb ik zaterdag gemaakt! Heb een recept bekeken, bijna gelijk aan die Pippa liet zien, maar heb me er verder totaal niet aan gehouden haha. Heb gewoon roomkaas gekocht, AH eigen merk, creme fraiche en dat beetje door elkaar gehupst. Haasjes gebakken, dichtgeschroeid en beide kanten minuut of 4. Even laten rusten, opensnijden, dat hupsel roomkaas erin (kan je 't beste in een spuitzakje doen, denk ik) en toen heb ik er rauwe ham om heen gedaan en in ovenschaaltje gelegd. Die heb ik héél licht ingesmeerd met olie en op 200-220 graden in de oven, voor een minuut of 20.
Oh 't was zó lekker...... *kwijl*
Oh 't was zó lekker...... *kwijl*
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Lekkere recepten gezocht die makkelijk klaar te maken zijn
» prei klaar maken
» Tuin lente klaar maken
» hoe maken jullie gamba's klaar
» Zou ik dit nu al klaar kunnen maken voor morgenvroeg/middag?
» prei klaar maken
» Tuin lente klaar maken
» hoe maken jullie gamba's klaar
» Zou ik dit nu al klaar kunnen maken voor morgenvroeg/middag?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: