Het Blije Topic!!
+11
Esperanza
Snack a Jack
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
MissD
Joli86
Rush
Suus
Jeanette
Rovine
Tsjip
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het Blije Topic!!
Doedel schreef:Ik ben blij omdat ik af en toe zo moet lachen om de kinderen. Amé was er vanmiddag weer een voorbeeld van, die deed me na met dr lippen. Het zag er niet uit
Wat een super leuke foto!!! Daar zou ik ook blij van worden
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben blij dat ik bijna vakantie heb en dat ik deze maand salaris krijg+ 13de maand en een deel vakantiegeld.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Tsjip en Charlie: GEFELICITEERD
Doedel: haha, wat leuk!
Ik ben blij omdat ik wel zin heb in de kerst.
Doedel: haha, wat leuk!
Ik ben blij omdat ik wel zin heb in de kerst.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Nou Doedel, op die foto lijkt het net of jullie een chromosoompje teveel hebben.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Nou Doedel, op die foto lijkt het net of jullie een chromosoompje teveel hebben.
Ja ik moest er ook om lachen
Gelukkig zijn we vrij gezond voor de rest
Gast- Gast
Rovine, wie was jij eerst??
Ik ben blij omdat ik morgen kerstdiner heb op school en daarna nog maar één dag hoef te werken en het dan eindelijk VAKANTIE is! Ben er zó aan toe! Verder ben ik blij omdat ik al aardig wat afgevallen ben, omdat ik vrijdag in het callcenter voor Serious Request ga werken en omdat ik wel zin heb in de kerstdagen.
Ik ben blij omdat ik morgen kerstdiner heb op school en daarna nog maar één dag hoef te werken en het dan eindelijk VAKANTIE is! Ben er zó aan toe! Verder ben ik blij omdat ik al aardig wat afgevallen ben, omdat ik vrijdag in het callcenter voor Serious Request ga werken en omdat ik wel zin heb in de kerstdagen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Tsjip schreef:Doedel schreef:Ik ben blij omdat ik af en toe zo moet lachen om de kinderen. Amé was er vanmiddag weer een voorbeeld van, die deed me na met dr lippen. Het zag er niet uit
Wat een super leuke foto!!! Daar zou ik ook blij van worden
+1, ik vind jouw kids echt zó leuk!
Gast- Gast
Ik heb vakantie
Het is bijna kerst
Ik heb vanmiddag heel veel cadeautjes gekocht dus ik hoef de komende dagen niet zo veel meer te kopen
Het is bijna kerst
Ik heb vanmiddag heel veel cadeautjes gekocht dus ik hoef de komende dagen niet zo veel meer te kopen
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben blij, omdat ik vandaag mijn eerste vakantie voor 2012 geboekt heb (Lapland).
Oh... en omdat ik nog maar een halve dag hoef te werken en dan pas 27 december weer.
Oh... en omdat ik nog maar een halve dag hoef te werken en dan pas 27 december weer.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wilde een blij-topic openen, dus ben blij met dit topic!
Zondag heb ik mijn vakdossier en onderzoek van afgelopen half jaar met een tevreden gevoel opgestuurd. Vandaag heb ik de beoordeling van mijn LIOstage gehad en dat was superpositief! Als er een plekje komt, willen ze me graag hebben
Ik heb nog twee weken op een plekje te creëren
Zondag heb ik mijn vakdossier en onderzoek van afgelopen half jaar met een tevreden gevoel opgestuurd. Vandaag heb ik de beoordeling van mijn LIOstage gehad en dat was superpositief! Als er een plekje komt, willen ze me graag hebben
Ik heb nog twee weken op een plekje te creëren
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Het blije topic!
» Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!
» Blije doos ed aanvragen....
» Die grote en blije oogjes...
» Wat zit er tegenwoordig in de blije doos van Prenatal?
» Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!
» Blije doos ed aanvragen....
» Die grote en blije oogjes...
» Wat zit er tegenwoordig in de blije doos van Prenatal?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: