Die grote en blije oogjes...
+5
M-G
Caroow
Sanne
Printje
Flower_L
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Die grote en blije oogjes...
...die naar mij kijken wanneer ik j 's avonds in bed leg en de kamer uit loop.
Elke avond weer. Hij gaat met een grote lach naar bed, en hij kijkt mij dan altijd na met ogen van 'waarom laat je mij hier...ik ben toch lief?'.....
Ik hoor hem daarna niet meer (op wat brabbelen na) en slaapt altijd wanneer wij ook naar bed gaan. Maar ik vind het toch altijd zo zielig...hij is dan zo blij en tevreden....en ik laat hem daar maar liggen
Herkenbaar ? kijken jullie kindjes jullie ook altijd met grote onschuldige ogen na?
Elke avond weer. Hij gaat met een grote lach naar bed, en hij kijkt mij dan altijd na met ogen van 'waarom laat je mij hier...ik ben toch lief?'.....
Ik hoor hem daarna niet meer (op wat brabbelen na) en slaapt altijd wanneer wij ook naar bed gaan. Maar ik vind het toch altijd zo zielig...hij is dan zo blij en tevreden....en ik laat hem daar maar liggen
Herkenbaar ? kijken jullie kindjes jullie ook altijd met grote onschuldige ogen na?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Die grote en blije oogjes...
Ja heel herkenbaar. Bij R smelt ik altijd omdat ik dan zeg, ik hou zoveel van jou mijn lieve schat en dat hij dan zegt ik hou van jou ook veel mama
En N is gewoon een grote stralende schat als ze haar nachtkastje krijgt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:
Heeft ze zoveel kleding dat ze zelfs nachtkastjes krijgt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mijn dochter kijkt de laatste weken juist iets minder blij als ik haar weg leg, maar daarvoor was ze ook altijd heel vrolijk aan het brabbelen. Leuk is dat hè?
Vanavond heb ik haar in slaap gevoed en slapend weggelegd. Vind dat zo bijzonder, mijn 'grote' kleine meisje dat nog steeds zo heerlijk op mijn armen in slaap valt
Vanavond heb ik haar in slaap gevoed en slapend weggelegd. Vind dat zo bijzonder, mijn 'grote' kleine meisje dat nog steeds zo heerlijk op mijn armen in slaap valt
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Haha stomme iPad weer..een nachtkusje
Maarrre over die kleding, mijn kind heeft bijna niets De kast hangt zeg maar lichtelijk vol...
Maarrre over die kleding, mijn kind heeft bijna niets De kast hangt zeg maar lichtelijk vol...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
R die heeft nog urenlang verhalen terwijl hij met grote ogen naar de spullen op de kast kijkt. Maar als ik aan het voorlezen ben kijkt hij wel naar mij, en dan is het net alsof ik naar mijn eigen ogen kijk. Ongelooflijk hoe erg zijn ogen op de mijne lijken.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Soms herkenbaar. De ene keer leg ik hem in bed en dan is hij al tijdens het laatste beetje van zijn fles in mijn armen in slaap gevallen en de andere keer dan ligt hij met grote oogjes, blij, trappelend in zijn bedje. Hij brabbelt even wat en valt dan eigenlijk binnen 5 minuten in slaap. Zo heerlijk om zo'n tevreden mannetje te zien. Aan de ene kant vind ik het inderdaad weleens zielig: dan denk ik dat mannetje is helemaal blij en vrolijk en moet nu "al" naar bed maar ik weet dat zodra ik de kamer uitloop hij zo vertrokken is Heerlijk toch dat je zo kunt genieten van je kindjes!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Heeeeel herkenbaar, mijn zoontje gaat dan soms nog heel zielig een beetje huilen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Lijkt me heerlijk als je een kind zo blij/vrolijk in bed kunt leggen. Onze zoon krijst de boel al bij elkaar als hij door heeft dat hij naar bed moet en staat letterlijk in bed te stampen en met zijn hoofd te bonken tegen het bed zo boos is hij. Misschien dat een paar nachtjes logeren hem goed doet (en ons ook) zodat we volgende week weer een vrolijke jongen hebben die blij naar bed gaat.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Heel herkenbaar!
Als ik denk dat ze slaapt en ik wil nog wat op haar kamer leggen is ze soms toch nog wakker. Ze ligt met haar knuffeldoekje te spelen en dan kan ze ook heel verbaasd kijken waarom ik binnen kom.
Als ik denk dat ze slaapt en ik wil nog wat op haar kamer leggen is ze soms toch nog wakker. Ze ligt met haar knuffeldoekje te spelen en dan kan ze ook heel verbaasd kijken waarom ik binnen kom.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Hier precies hetzelfde.M-G schreef:Soms herkenbaar. De ene keer leg ik hem in bed en dan is hij al tijdens het laatste beetje van zijn fles in mijn armen in slaap gevallen en de andere keer dan ligt hij met grote oogjes, blij, trappelend in zijn bedje. Hij brabbelt even wat en valt dan eigenlijk binnen 5 minuten in slaap. Zo heerlijk om zo'n tevreden mannetje te zien. Aan de ene kant vind ik het inderdaad weleens zielig: dan denk ik dat mannetje is helemaal blij en vrolijk en moet nu "al" naar bed maar ik weet dat zodra ik de kamer uitloop hij zo vertrokken is Heerlijk toch dat je zo kunt genieten van je kindjes!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Ontstoken oogjes
» Welke maat?!
» Vieze oogjes
» DE tip voor ontstoken oogjes
» Blije doos ed aanvragen....
» Welke maat?!
» Vieze oogjes