Boxspring?? En dan van wehkamp ofzo.....
+3
Penélope
Moonlight
limbogirl82
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boxspring?? En dan van wehkamp ofzo.....
Doordat ik onverwacht wel erg snel kan verhuizen ben ik met spoed op zoek naar een fatsoenlijk bed en een bank.
Ben vanavond op de woonboulevard geweest en eigenlijk is een boxspring toch wel echt heerlijk.
Voor mij persoonlijk best belangrijk een goed bed te hebben ivm mijn spieren e.d. (maar moet eerlijk zeggen in verleden nooit echt een top bed gehad te hebben)
Hebben jullie ook een boxspring? Of gewoon een bed met een goede matras, als ik het goed heb begrepen is een binnenveringsmatras beter als een pocketmatras.
Nu heb ik bij Wehkamp ook wel een leuke boxspring gezien, ik twijfel alleen omdat ik me afvraag of het niet beter is als je het echt even voelt allemaal.
Ik moet echter wel zeggen dat zoals vandaag op de woonboulevard, ik kan daar wel gaan liggen om te voelen... maar zo voel je het toch niet echt... ik vind het dan moeilijk om aan te geven wat wel/niet fijn is.
Hebben jullie een bed/boxspring/matras wel eens online gekocht en hoe was dit dan? Of lijkt het je beter om zoiets toch in het echt vantevoren gezien/gevoeld te hebben.
Ben vanavond op de woonboulevard geweest en eigenlijk is een boxspring toch wel echt heerlijk.
Voor mij persoonlijk best belangrijk een goed bed te hebben ivm mijn spieren e.d. (maar moet eerlijk zeggen in verleden nooit echt een top bed gehad te hebben)
Hebben jullie ook een boxspring? Of gewoon een bed met een goede matras, als ik het goed heb begrepen is een binnenveringsmatras beter als een pocketmatras.
Nu heb ik bij Wehkamp ook wel een leuke boxspring gezien, ik twijfel alleen omdat ik me afvraag of het niet beter is als je het echt even voelt allemaal.
Ik moet echter wel zeggen dat zoals vandaag op de woonboulevard, ik kan daar wel gaan liggen om te voelen... maar zo voel je het toch niet echt... ik vind het dan moeilijk om aan te geven wat wel/niet fijn is.
Hebben jullie een bed/boxspring/matras wel eens online gekocht en hoe was dit dan? Of lijkt het je beter om zoiets toch in het echt vantevoren gezien/gevoeld te hebben.
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Re: Boxspring?? En dan van wehkamp ofzo.....
Ik heb mijn boxspring bij de leen bakker gekocht en heb er wel eerst even op gelegen, want zoals hij daar stond zo kreeg je hem ook. Ik lag heerlijk. En inderdaad je kunt er toch weinig over zeggen want je moet er eerst op geslapen hebben.
Heb totaal geen spijt dat ik mijn boxspring daar gekocht heb, hij ligt echt heerlijk. En ik ga met de tijd wel nog andere matrassen kopen maar de bak heb ik in ieder geval al. Ik wil nooit meer anders
Zelfde gold voor mijn bank. Ik heb die ook daar vandaan, en ik wilde er echt eerst op zitten en de stof zelf zien etc. Dat vind ik toch wel belangrijk voordat ik zoiets groots koop.
Heb totaal geen spijt dat ik mijn boxspring daar gekocht heb, hij ligt echt heerlijk. En ik ga met de tijd wel nog andere matrassen kopen maar de bak heb ik in ieder geval al. Ik wil nooit meer anders
Zelfde gold voor mijn bank. Ik heb die ook daar vandaan, en ik wilde er echt eerst op zitten en de stof zelf zien etc. Dat vind ik toch wel belangrijk voordat ik zoiets groots koop.
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Wij hebben ook de bank en boxspring van leenbakker. Zijn er erg tevreden over!
Mijn moeder heeft een boxspring van wehkamp en is daar ook tevreden over.
Mijn moeder heeft een boxspring van wehkamp en is daar ook tevreden over.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ja ik denk dat ik boxspring ook gewoon bestel en dan met een pocketvering matras; die schijnen beter te zijn en ook nog goedkoper
De bank moet ik echt zien vantevoren gezien mijn hondje er vaak op ligt, wil ik een stof waar je de haren makkelijk afveegt en niet zo in gaat steken.
Mijn ouders hebben zo'n bank, ideaal. Weten alleen niet meer hoe dat stof heet.... lijkt een soort suede.
Morgen maar weer shoppen :p
limbogirl82- Fluisteraar
ahhhhhh ik had mijn boxspring van de wehkamp (omdat ik dat makkelijk in termijnen kon betalen) en na de verhuizing paste hij niet meer in de slaapkamer (we hadden een extra grote maat) maar ik mis hem nog elke dag. Superbed!
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk maar ik weet het nog niet zeker dat het deze :
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bedden-boxsprings/boxsprings/wehkamp-nl-complete-boxspring-(luxe-comfort)/C28_8H2_H25_419778/
Of deze wordt....
http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/boxsprings/boxspring_stockholm.aspx
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bedden-boxsprings/boxsprings/wehkamp-nl-complete-boxspring-(luxe-comfort)/C28_8H2_H25_419778/
Of deze wordt....
http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/boxsprings/boxspring_stockholm.aspx
limbogirl82- Fluisteraar
Dit bed van wehkamp heb ik, alleen in Taupe. Ik ben er wel tevreden over, voor mij was het ook een gok. De keuze was bij mij ook wehkamp omdat ik dat af kon betalen in termijnen. Ik vind alleen dat het standaard matras wat erbij komt meer neigt naar hard. Er stond bij dat het medium-hard was maar het is meer hard. Als ik er te lang op lig krijg ik er rugpijn van. Als ik dit had geweten had ik liever iets zachter matras gehad. Maar ik vind dit ook een gok die je neemt met online bestellen. En wat je zegt, in de winkel 5 minuten op een bed liggen zegt ook niets eigenlijk. Maar als je een zacht matras prettiger vind raad ik wel aan om de matrassen los te bestellen(die hebben ze ook in zacht) en dan de boxspring apart.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Bij Ikea zijn de bedden ook niet superduur, en van goede kwaliteit.
Er is een boxspringcombinatie van Ikea die kort geleden als beste uit de test van de consumentenbond is gekomen.
Even opgezocht (3e stukje op die pagina):
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/consumententest.html
Zelf denk ik er over om mijn huidige bed binnenkort te vervangen voor deze
Er is een boxspringcombinatie van Ikea die kort geleden als beste uit de test van de consumentenbond is gekomen.
Even opgezocht (3e stukje op die pagina):
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/consumententest.html
Zelf denk ik er over om mijn huidige bed binnenkort te vervangen voor deze
Muppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11
Bedankt voor de reacties
@vanillaroos; hmmm iets zachter ligt meestal prettiger maar ze zeggen dat harder beter is, voor mij sowieso ik heb snel last van mijn schouders/nek en omdat ik veel op mijn buik slaap zou iets harder beter zijn, ik weet het ook niet.
Welke matras had je erbij? die pocketvering of binnenvering?
Je kan ze idd ook los bestellen maar dan moet ik eens goed kijken of er ergens bij staat dat een matras iets zachter is als deze.
Ik vind het ook altijd fijn als een bed toch net iets hoger is als standaard, boxspring zou dus ideaal zijn.
Ik ga nog eens rondneuzen...
@vanillaroos; hmmm iets zachter ligt meestal prettiger maar ze zeggen dat harder beter is, voor mij sowieso ik heb snel last van mijn schouders/nek en omdat ik veel op mijn buik slaap zou iets harder beter zijn, ik weet het ook niet.
Welke matras had je erbij? die pocketvering of binnenvering?
Je kan ze idd ook los bestellen maar dan moet ik eens goed kijken of er ergens bij staat dat een matras iets zachter is als deze.
Ik vind het ook altijd fijn als een bed toch net iets hoger is als standaard, boxspring zou dus ideaal zijn.
Ik ga nog eens rondneuzen...
limbogirl82- Fluisteraar
@limbogirl:
Ja de hoogte vind ik ook ideaal, ligt zo lekker! Ik hou op zich ook meer van hard dan zacht, maar heb inderdaad altijd last van mijn rug dus hoeft niet perse aan het bed te liggen. Merk alleen dat als ik meer dan 7 uurtjes lig ik last heb met opstaan, maar dat kan ook aan mij liggen. Maar ben ondanks dit erg tevreden over dit bed!
Volgens mij heb ik het pocketvering matras maar dat weet ik eigenlijk niet zeker meer.
Ja de hoogte vind ik ook ideaal, ligt zo lekker! Ik hou op zich ook meer van hard dan zacht, maar heb inderdaad altijd last van mijn rug dus hoeft niet perse aan het bed te liggen. Merk alleen dat als ik meer dan 7 uurtjes lig ik last heb met opstaan, maar dat kan ook aan mij liggen. Maar ben ondanks dit erg tevreden over dit bed!
Volgens mij heb ik het pocketvering matras maar dat weet ik eigenlijk niet zeker meer.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ok, nou ja de binnenveringmatras is meestal duurder maar zo hoe ik lees is de pocketvering beter; zou beter ondersteunen en de veren zitten in 'pockets' ipv allemaal aan elkaar waardoor bij pocket niet je hele matras mee beweegt als je draait ofzo. Zoiets had ik gelezen...
Misschien is de binnenvering wel iets zachter dat weet ik niet.
Dit bed is wel ook stof gewoon of ook met leer.
Ik moet komende week de knoop doorhakken hahaha hoe groter de besteding hoe groter de twijfel hahahaha.
En ja, (weet ff naam niet wie nog reageerde) die matras heb ik gezien bij Ikea die als beste uit de test kwam. HIj voelde voor mij niet heel bijzonder maar zoals ik al zei: hoe weet je dat nou als je daar eens op gaat zitten/liggen.
Misschien is de binnenvering wel iets zachter dat weet ik niet.
Dit bed is wel ook stof gewoon of ook met leer.
Ik moet komende week de knoop doorhakken hahaha hoe groter de besteding hoe groter de twijfel hahahaha.
En ja, (weet ff naam niet wie nog reageerde) die matras heb ik gezien bij Ikea die als beste uit de test kwam. HIj voelde voor mij niet heel bijzonder maar zoals ik al zei: hoe weet je dat nou als je daar eens op gaat zitten/liggen.
limbogirl82- Fluisteraar
limbogirl82 schreef:
Ja ik denk dat ik boxspring ook gewoon bestel en dan met een pocketvering matras; die schijnen beter te zijn en ook nog goedkoper
De bank moet ik echt zien vantevoren gezien mijn hondje er vaak op ligt, wil ik een stof waar je de haren makkelijk afveegt en niet zo in gaat steken.
Mijn ouders hebben zo'n bank, ideaal. Weten alleen niet meer hoe dat stof heet.... lijkt een soort suede.
Morgen maar weer shoppen :p
Dat is alcamara stof!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ooh dank je dan moet ik eens kijken waar ik zulke banken zie, ben ze nog niet tegengekomen
Groetjessss
Groetjessss
limbogirl82- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: