Wat aan op fiets met deze kou?
+2
PapillonRose
Flower_L
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat aan op fiets met deze kou?
Vanaf deze week zal ik l vaker met auto naar kdv brengen (en halen, maar deed ik al) ivm kou en gladheid.
Hij zal nog wel paar keer op fiets gaan uiteraard, sowieso fietsen we weleens stukje op vrije dag, maar wat trekken jullie de kindjes aan? Thermobroek? Joggingbroek erover? Skibroek?
Hij zal nog wel paar keer op fiets gaan uiteraard, sowieso fietsen we weleens stukje op vrije dag, maar wat trekken jullie de kindjes aan? Thermobroek? Joggingbroek erover? Skibroek?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Wat aan op fiets met deze kou?
Ik ben vooral een mooi-weer-fietser, maar als ik nu zou gaan fietsen dan denk ik dat ik haar skipak aan zou trekken. Ben ik trouwens ook wel van plan, om af en toe te fietsen in de winter. Zolang het maar niet regent
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij zitten gwoon nog zo op de fiets We gaan maar kleine eindjes weg en zolang het niet heel erg vriest probeer ik het gewoon zo te doen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hier heeft ze gewoon haar kleertjes aan, winterjas, wanten+sjaal+muts. We fietsen geen grote stukken, zijn meestal kleine stukjes naar de winkels.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Overdag vind ik het ook nog wel kunnen, maar om half acht in ochtend is al echt koud. Heb nu thermobroekje/legging van zeeman, bij eerste verschoning op kdv kan die zo uit.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Overdag vind ik het ook nog wel kunnen, maar om half acht in ochtend is al echt koud. Heb nu thermobroekje/legging van zeeman, bij eerste verschoning op kdv kan die zo uit.
Dan liggen wij meestal nog op bed
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij zijn zaterdag ( voor het eerst) een stukje gaan fietsen met D. Ze had haar skipak aan en daaronder gewoon wat ze al aan had, lijkt me warm genoeg.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
De jongens hebben zo buiten niets speciaals aan.
E doe ik als het kouder is lekker haar skipakje aan.
E doe ik als het kouder is lekker haar skipakje aan.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Hier fietsen we een paar keer per dag naar school en dat is 3 minuten fietsen ongeveer. Beide gewone kleren (doe lynn dan wel minder rokjes aan maar lekker een spijkerbroek) goede winterjas, muts,sjaal en handschoenen!
Gast- Gast
Op de fiets zou ik nu een skipak aan doen en dan muts sjaal wanten erbij aan.
Want brrrr met die vrieskou is het koud!
Gewoon naar buiten krijgt hij nu zijn winterjas aan met muts en sjaal en als hij wil wanten.
Want brrrr met die vrieskou is het koud!
Gewoon naar buiten krijgt hij nu zijn winterjas aan met muts en sjaal en als hij wil wanten.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Met deze kou op de fiets?
» Achterzitje fiets
» mee op de fiets of niet?
» Regenpak op de fiets
» Elektrische fiets
» Achterzitje fiets
» mee op de fiets of niet?
» Regenpak op de fiets
» Elektrische fiets
Pagina 1 van 1