Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie ov kosten terug vragen

+12
Blond
Marin
Rovine
Antibes
Dani
Emma_
Rumble
Suus
Theeleut
Inge
Paper Crown
Monte
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Sollicitatie ov kosten terug vragen - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie ov kosten terug vragen

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 6:45

Fijn, Monte! Dat scheelt weer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie ov kosten terug vragen - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie ov kosten terug vragen

Bericht  Marin di 20 dec 2011 - 6:54

Goed dat je 't toch gevraagd hebt dan. Jammer dat je niet bent aangenomen alleen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie ov kosten terug vragen - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie ov kosten terug vragen

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 1:31

Ik krijg de kilometers ook vergoed, van het sollicitatiegesprek en het gesprek over de arbeidsvoorwaarden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie ov kosten terug vragen - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie ov kosten terug vragen

Bericht  Jeanette do 22 dec 2011 - 1:35

Binnen de stichting waar ik werk, vergoeden ze het wel. Maar dat maken ze gelijk kenbaar, dus ik denk niet dat het bedrijf waar jij hebt gesolliciteerd dat doet.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie ov kosten terug vragen - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie ov kosten terug vragen

Bericht  Jerry do 22 dec 2011 - 5:15

Jeanette schreef:Binnen de stichting waar ik werk, vergoeden ze het wel. Maar dat maken ze gelijk kenbaar, dus ik denk niet dat het bedrijf waar jij hebt gesolliciteerd dat doet.

Spuit elf :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie ov kosten terug vragen - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie ov kosten terug vragen

Bericht  Jeanette do 22 dec 2011 - 5:41

Jerry schreef:
Jeanette schreef:Binnen de stichting waar ik werk, vergoeden ze het wel. Maar dat maken ze gelijk kenbaar, dus ik denk niet dat het bedrijf waar jij hebt gesolliciteerd dat doet.

Spuit elf :P

angel
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie ov kosten terug vragen - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie ov kosten terug vragen

Bericht  RYW do 22 dec 2011 - 9:29

Ik heb 't ook wel een paar keer gedaan, zeker toen ik 2 gesprekken heb gehad aan de andere kant van het land (dus 2 gesprekken bij dezelfde instantie) en daarvoor moest ik 225 km heen en 225 km terug rijden... en dat dan dus 2x! Nou, die reiskosten heb ik wel teruggevraagd!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie ov kosten terug vragen - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie ov kosten terug vragen

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 10:05

Ik heb ook een aantal keer mijn reiskosten vergoed gekregen bij een sollicitatie, maar dat werd wel altijd door het bedrijf zelf gemeld dat dat kon. Ik zou er anders niet zelf naar durven vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie ov kosten terug vragen - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie ov kosten terug vragen

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 1:13

Inge schreef:Ik kon dat wel toendertijd.
Ik woonde in de buurt van Leiden en ging solliciteren in de buurt van Zwolle (aangezien ik daar naartoe ging verhuizen) en ik kreeg de kosten vergoed van mijn woonplaats naar het werk.

Kreeg bij mijn sollicitatie een mooi formulier mee die ik in kon vullen met reiskosten

Ik ook bij mijn oude werkgever. Niet ingevuld overigens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie ov kosten terug vragen - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie ov kosten terug vragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum