Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragen over kosten motor

Ga naar beneden

Vragen over kosten motor Empty Vragen over kosten motor

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 2:59

Op dit moment hebben wij 2 auto's. Eén auto moeten we weg doen en mijn vriend wil daar graag voor in de plaats een motor. Volgens hem is een motor een stuk goedkoper in de maandelijkse kosten (verzekering, belasting) en ook in benzine en onderhoud t.o.v. een auto. Hij zou een motor willen kopen van 2000 - 2500 Euro en hem willen gebruiken voor woon-werk verkeer (veel kilometers). Hij wil een gewone degelijke motor waar je lange afstanden op kan rijden, geen sportmotor waar je krom op ligt (heb zelf 0,0 verstand van motors dus kan dit niet beter specificeren).

Wat zijn jullie gemiddeld per maand kwijt aan je motor (zonder benzine meegerekend en laarzen en een pak heeft hij ook al)? En rijd je het hele jaar of in de winter bijv. niet? En waar hebben jullie de verzekering afgesloten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kosten motor Empty Re: Vragen over kosten motor

Bericht  mezzoforte zo 19 mei 2013 - 3:38

Momenteel heb ik geen motor meer in mijn bezit, maar het is inderdaad een stuk goedkoper dan een auto qua maandelijkse kosten. Mijn verzekering had ik (dit was een jaar terug ongeveer) bij Unive voor minder dan 10 euro (met 0 schadevrije jaren toen ik hem afsloot). En wegenbelasting was 24 euro per kwartaal dacht ik. Dat zal wellicht een paar euro gestegen zijn nu.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum