Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bed op klossen?

+14
Clapperdie
Aggi
Spring
mickey
Happydobby
Usje
Wennes
Flip Fluitketel
PiP
pindaatje
ekjir@M
Theeleut
Weegschaal
Lejow
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Bed op klossen? - Pagina 3 Empty Re: Bed op klossen?

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 8:58

WIj hadden auping en hadden die blauwe bierkratjes, ging perfect al heeft het er hier maar 4dagen ofzo onder gezeten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bed op klossen? - Pagina 3 Empty Re: Bed op klossen?

Bericht  Clapperdie zo 18 dec 2011 - 8:59

PiP schreef:Wij hadden er 9 in totaal, dus dan onder elke hoek 1, dan aan de zijkanten, voor en achterkant 1 in het midden en precies in het midden 1.

. . .
. . .
. . .

Zo dus Very Happy

mijn man heeft gewoon lege kratten gehaald bij de supermarkt, toen hij er om 9 vroeg, vroeg de medewerker meteen: Dan moeten het er zeker 9 van gelijke hoogte zijn?! Gebeurd dus veel vaker, haha.
Je betaald alleen 3,90 statiegeld per kratjes, maar die krijg je natuurlijk weer terug bij het inleveren.


laughcry spreekt mij toch meer aan! Zijn anders best veel biertjes die hij anders moet leegdrinken
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bed op klossen? - Pagina 3 Empty Re: Bed op klossen?

Bericht  Penélope zo 18 dec 2011 - 9:33

Clapperdie schreef:We hebben niet zo'n gemakkelijk bed om omhoog te zetten vandaar mijn twijfel om het wel te doen.

Ben bang dat ons bed dan best instabiel wordt. Misschien dat ik wel een extra matras op het bed kan leggen anders. Wil wel in het ziekenhuis bevallen dus het is alleen voor de tijd erna.

Misschien moet ik vragen naar een kleine kraamzorg Wink dan is het misschien minder erg.


Ik ben ook kraamverzorgster en 1,60. Toch vind ik het fijn als mensen het bed verhoogd hebben. Voor alleen controles vind ik het niet heel erg als het bed niet verhoogd is. Maar met de borstvoeding en bed verschonen vind ik het toch wel erg fijn anders voel ik het echt aan mijn rug.
Er zijn collega's van mij die het bed niet doen verschonen als bed niet verhoogd is, dat mogen wij gewoon weigeren.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bed op klossen? - Pagina 3 Empty Re: Bed op klossen?

Bericht  blondje1313 zo 18 dec 2011 - 9:41

Onze kraamhulp heeft het zonder verhoging van het bed gedaan, maar ze gaf aan dat het bij het helpen met de borstvoeding wel belastend was voor haar rug. Dus als ik er nu over nadenk vind ik het wel asociaal dat wij het extra matras er niet op gelegd hebben.
Het bed verschonen hebben we met zijn tweeën gedaan, mijn man en de kraamhulp of ik samen met de kraamhulp.
De controles stellen zoveel niet voor, lijkt me niet dat het daarvoor moet, maar als je borstvoeding geeft is het waarschijnlijk wel handig.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bed op klossen? - Pagina 3 Empty Re: Bed op klossen?

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 9:47

Penélope schreef:
Clapperdie schreef:We hebben niet zo'n gemakkelijk bed om omhoog te zetten vandaar mijn twijfel om het wel te doen.

Ben bang dat ons bed dan best instabiel wordt. Misschien dat ik wel een extra matras op het bed kan leggen anders. Wil wel in het ziekenhuis bevallen dus het is alleen voor de tijd erna.

Misschien moet ik vragen naar een kleine kraamzorg Wink dan is het misschien minder erg.


Ik ben ook kraamverzorgster en 1,60. Toch vind ik het fijn als mensen het bed verhoogd hebben. Voor alleen controles vind ik het niet heel erg als het bed niet verhoogd is. Maar met de borstvoeding en bed verschonen vind ik het toch wel erg fijn anders voel ik het echt aan mijn rug.
Er zijn collega's van mij die het bed niet doen verschonen als bed niet verhoogd is, dat mogen wij gewoon weigeren.

En de controles hoef je dan ook niet te doen.

Of je zet bv een eenpersoons logeerbed op klossen. In een andere kamer ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bed op klossen? - Pagina 3 Empty Re: Bed op klossen?

Bericht  Susan zo 18 dec 2011 - 10:03

Wij hebben bij de tweede bevalling een eenpersoonsbed geleend en in de huiskamer op klossen gezet, we moesten namelijk een bed beneden hebben omdat ik niet boven mocht bevallen in verband met onze steile trap. We hadden wel ook klossen voor het bed boven omdat het wel de bedoeling was dat ik tijdens de kraamweek ook gewoon boven kon liggen. Wij hebben de klossen er toen niet van tevoren onder gezet, dat vond ik niks met Ezra. Toen de bevalling was begonnen hebben Dion en mijn vader dat samen gedaan. Uiteindelijk ben ik in het ziekenhuis bevallen en de volgende ochtend mochten ze er meteen weer onderuit, de kraamverzorgster vond het niet erg om zonder klossen te werken. Zij hoefde niet het bed te verschonen omdat ik overdag gewoon op was en het dus zelf onzin vond om elke dag schoon beddengoed te hebben, wel heeft ze gewoon de controles gedaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bed op klossen? - Pagina 3 Empty Re: Bed op klossen?

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 10:48

Hier ook bierkratjes gebruikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bed op klossen? - Pagina 3 Empty Re: Bed op klossen?

Bericht  meisjesmama zo 18 dec 2011 - 11:17

Hier ook een boxspring en wij hadden er 2 losse matrassen bovenop gelegd. Zo was het precies goed.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bed op klossen? - Pagina 3 Empty Re: Bed op klossen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum