Een hele goedemorgen zaterdag!
+8
Rovine
PluDan
Pompoen
Suus
Krullebol
Lotus
Antibes
Ibbeltje
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Een hele goedemorgen zaterdag!
Goedemiddag!
Ik ben net pas wakker en ik ben echt super verkouden en bleh dus ik doe vandaag maar rustig aan. Misschien dat ik nog wat dingetjes in huis doe maar verder ga ik heerlijk luieren!
Fijne dag allemaal!
Ik ben net pas wakker en ik ben echt super verkouden en bleh dus ik doe vandaag maar rustig aan. Misschien dat ik nog wat dingetjes in huis doe maar verder ga ik heerlijk luieren!
Fijne dag allemaal!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemiddag!
Ik heb de badkamer al gepoetst, een wasje gedraaid, de wc beneden schoongemaakt, rommeltjes opgeruimd en ben al naar de bakker geweest. Vanmiddag even boodschappen doen en m'n ouders komen op visite.
Een fijne dag allemaal!
Ik heb de badkamer al gepoetst, een wasje gedraaid, de wc beneden schoongemaakt, rommeltjes opgeruimd en ben al naar de bakker geweest. Vanmiddag even boodschappen doen en m'n ouders komen op visite.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
_Liv schreef:Goedemiddag!
Ik heb de badkamer al gepoetst, een wasje gedraaid, de wc beneden schoongemaakt, rommeltjes opgeruimd en ben al naar de bakker geweest. Vanmiddag even boodschappen doen en m'n ouders komen op visite.Een fijne dag allemaal!
Respect
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je! Ik was vroeg wakker, dus stond om half 9 al in de badkamer, haha! Hij is in ieder geval weer mooi schoon.
Gast- Gast
Goedemiddag!!
Ben er al wel een tijdje uit
Vanmorgen wc en douche even schoongemaakt.
Nu even lekker op de bank Lets get Married kijken en straks even na de stad, en daarna door naar een kerstmarktje hier in de buurt. Vanavond een verjaardag en dan is onze zaterdag alweer voorbij
Fijne dag allemaal!
Ben er al wel een tijdje uit
Vanmorgen wc en douche even schoongemaakt.
Nu even lekker op de bank Lets get Married kijken en straks even na de stad, en daarna door naar een kerstmarktje hier in de buurt. Vanavond een verjaardag en dan is onze zaterdag alweer voorbij
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag