Zo, ik zeg een wijntje!
+19
SnowWhite
Blond
Lejow
Jeanette
Liz
Sweety
Lady4
PluDan
Zininzon
L!ND@
Caroow
Suus
Dennenappel
Lavendel
Esperanza
Atelier Madame
Coccinelle
Ibbeltje
Rovine
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zo, ik zeg een wijntje!
Nu drink ik mijn tweede Martini, maar dan met Cola en zonder ijs. Smaakt iets minder lekker dan de eerste, maar op zich prima te doen
Gast- Gast
Hmmm, ander keertje dan maar! Is misschien maar beter ook, want ik ben alleen, D. heeft last van doorkomende tanden en ik heb afgelopen nacht amper geslapen. Ik duik er dus maar vroeg in als mevrouw blijft slapen. Proost allemaal!Balloon schreef:L!ND@ schreef:Hahaha! Hier moest ik serieus heel even hard om lachen Lekker drinken waar jij je goed bij voelt, al moet je ploppen. Wat kan jou het schelen? Ik zeg een Duveltje voor jouMaura schreef:Ik lust toch geen wijn al is het nog zo. Maar ik wil het zo graag drinken omdat het vrouwelijker staat dan met een pot bier in de handen en aan de mond.
Ik drink mijn bier ook als een man. Wrijf de hals af met mijn hand en plop hem even met mijn vinger.
En ik heb zin in een borrel en ik heb niks in huis...Woont er iemand in de buurt die zin heeft in een beste borrel en het niet erg vindt om naast een niet al te charmante mama (lees: in slobberkledingzondermakeupharenwild) op de bank te zitten?
Haha, hier nog zo'n mama en ik woon bij je in de buurt haha! Maar ik hou het vanavond bij 1 glaasje, morgen alleen met de kids thuis.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
L!ND@ schreef:Hmmm, ander keertje dan maar!Balloon schreef:L!ND@ schreef:Hahaha! Hier moest ik serieus heel even hard om lachen Lekker drinken waar jij je goed bij voelt, al moet je ploppen. Wat kan jou het schelen? Ik zeg een Duveltje voor jouMaura schreef:Ik lust toch geen wijn al is het nog zo. Maar ik wil het zo graag drinken omdat het vrouwelijker staat dan met een pot bier in de handen en aan de mond.
Ik drink mijn bier ook als een man. Wrijf de hals af met mijn hand en plop hem even met mijn vinger.
En ik heb zin in een borrel en ik heb niks in huis...Woont er iemand in de buurt die zin heeft in een beste borrel en het niet erg vindt om naast een niet al te charmante mama (lees: in slobberkledingzondermakeupharenwild) op de bank te zitten?
Haha, hier nog zo'n mama en ik woon bij je in de buurt haha! Maar ik hou het vanavond bij 1 glaasje, morgen alleen met de kids thuis.
Is misschien maar beter ook, want ik ben alleen, D. heeft last van doorkomende tanden en ik heb afgelopen nacht amper geslapen. Ik duik er dus maar vroeg in als mevrouw blijft slapen. Proost allemaal!
Balen meid! F. slaapt ook al ruim twee weken slecht. Steeds wakker, om half 5 al willen eten en vervolgens niet meer willen slapen.... Sterkte en ik hoop op een goede nacht
voor je!
We spreken gezellig eens wat af!
Gast- Gast
Nou, inderdaad een wijntje!
Want ik moet een speech schrijven voor m'n moeder...
Iemand nog (aangeschoten) ideeën?
Want ik moet een speech schrijven voor m'n moeder...
Iemand nog (aangeschoten) ideeën?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zo ik heb eventjes een avondje voor mezelf!
Lekker de laptop aan, The voice op de achtergrond aan...
Zal ook eventjes een borrel erbij pakken, heb volgens mij nog passie en multivrucht staan.
(Heb zin in iets zoets )
Lekker de laptop aan, The voice op de achtergrond aan...
Zal ook eventjes een borrel erbij pakken, heb volgens mij nog passie en multivrucht staan.
(Heb zin in iets zoets )
Gast- Gast
Proost dames !
Ik denk dat ik zo een klein bessen-tje neem .
Ik denk dat ik zo een klein bessen-tje neem .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Proost dames! Ik heb vanavond een lekkere chardonnay gedronken tijdens een heel gezellig etentje met mijn ouders. Ik heb vanmiddag mijn diploma ontvangen en dat moest gevierd worden! Ik zit alleen aan een antibioticakuur momenteel, dus laat het bij eentje vandaag.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Proost dames! Ik zit nu aan de lambrusco
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Youandi schreef:Zininzon, waarvoor is die speech?
Mijn moeder is 40 jaar in dienst en houdt een feestje. Ga geen grote speech houden hoor (dat laat ik over aan haar werkgever), maar we gaan haar wel een cadeau aanbieden en daar hoort wel een praatje bij...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Mijn avond begon met een lekkere warm gluhwein op de kerstmarkt, daarna nog een witte wijn op terras. En zo lekker slapen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb net een heerlijk glas baileys op, nu lekker slapen
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Zininzon schreef:Youandi schreef:Zininzon, waarvoor is die speech?
Mijn moeder is 40 jaar in dienst en houdt een feestje. Ga geen grote speech houden hoor (dat laat ik over aan haar werkgever), maar we gaan haar wel een cadeau aanbieden en daar hoort wel een praatje bij...
Leuk! 40 jaar is niet niks!
Succes met je speech. Ideeën heb ik niet, aangezien ik je moeder niet ken En van die standaardzinnen word je vast niet blij
Gast- Gast
Liz schreef:Ik heb net een heerlijk glas baileys op, nu lekker slapen
Oeh, lekker!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben gisteren van de wijn afgebleven, omdat ik nog met de auto naar huis moest, maar vanavond is het tijd voor een wijntje, of twee, of drie, of...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik was gisteravond ontzettend nuchter haha, had een teamuitje en beloofd mijn supervisor naar huis te brengen. Mooi want ik kreeg nog controle ook onderweg dus hij lag helemaal dubbel haha . Sowieso drink ik niet als ik moet rijden dus voor mij geen probleem uiteraard.
Maar vanavond maak ik het goed, denk dat ik zo al ga eten want ik heb honger! En daarna lekker een vodka of een southerncomfort. Of en .
Maar vanavond maak ik het goed, denk dat ik zo al ga eten want ik heb honger! En daarna lekker een vodka of een southerncomfort. Of en .
Gast- Gast
Ik meld me ook
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh, lekker Lejow
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga bestellen.
Weet iemand of je in Preston Palace ook buitenlands gedestilleerd kunt krijgen?
Want zo ja, dan ga ik aan de liquor 43 probably..
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Preston Palace! Leuk! Ik ben er zelf nog nooit geweest,maar veel mensen die ik ken wel en volgens mij kun je daar ook buitenlands gedestilleerd krijgen.Youandi schreef:Oh, lekker Lejow
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik kreeg net van mijn moeder een glaasje advocaat, maar ik vind het niet lekker
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ga vanavond aan de wijn(tjes)!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik kom er net achter dat ik ook nog een fles whiskey heb staan... Zou dat lekker zijn?
Gast- Gast
Ik vind dat best scherp. Maar je moet er maar net van houden
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:Ik vind dat best scherp. Maar je moet er maar net van houden
Tis een aangebroken fles dus wie weet probeer ik het vanavond wel .
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: