Zo, ik zeg een wijntje!
+19
SnowWhite
Blond
Lejow
Jeanette
Liz
Sweety
Lady4
PluDan
Zininzon
L!ND@
Caroow
Suus
Dennenappel
Lavendel
Esperanza
Atelier Madame
Coccinelle
Ibbeltje
Rovine
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zo, ik zeg een wijntje!
Ik heb flink honger, denk dat ik omval na 1 wijntje.
Doe maar.
Doe maar.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
haha ja mooie dop
Mijn Canei staat ook al klaar in de koelkast....heb zin om er al een glaasje van te nemen
Mijn Canei staat ook al klaar in de koelkast....heb zin om er al een glaasje van te nemen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goed idee! Ik ben al aan het eten bezig en vind een wijntje erbij dan altijd wel gezellig. Ik schenk een rode in.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ibbeltje schreef:haha ja mooie dop
Mooi he? Ik heb ook een blauwe en een paarse Van de goede oude man gekregen.
Gast- Gast
Lekker zeg! Ik neem vanavond een goed glaasje in de kroeg =)
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Doedel schreef:Ibbeltje schreef:haha ja mooie dop
Mooi he? Ik heb ook een blauwe en een paarse Van de goede oude man gekregen.
Aah die goede oude man is een lieverd !
Schenk mij ook maar in!
Ik zit nog wel op m'n werk, maar ben over 10 minuten klaar, en ik ben er echt aan toe!
Terwijl ik dit typ krijg ik van m'n collega een fles wijn haha. Was een geschenk en ik mag het mee naar huis nemen
Ik zit nog wel op m'n werk, maar ben over 10 minuten klaar, en ik ben er echt aan toe!
Terwijl ik dit typ krijg ik van m'n collega een fles wijn haha. Was een geschenk en ik mag het mee naar huis nemen
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Oeh een goed glas rode wijn daar heb ik zin in. Gelukkig ga ik die zo drinken met vriendinnen en uit eten
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb sowieso zin om uiteten te gaan, lekker lang tafelen, 3 gangen, flesje wijn (of 2) erbij en lekker zitten.
Daar kan ik echt heel erg van genieten.
2 maanden geleden waren mijn vriend en ik samen hier in het dorp lekker uiteten geweest, hebben er bijna 4 uur gezeten, heerlijk gegeten en daarna nog lekker even aan de bar zitten borrelen, dat doe ik tegenwoordig zoveel liever dan stappen.
Daar kan ik echt heel erg van genieten.
2 maanden geleden waren mijn vriend en ik samen hier in het dorp lekker uiteten geweest, hebben er bijna 4 uur gezeten, heerlijk gegeten en daarna nog lekker even aan de bar zitten borrelen, dat doe ik tegenwoordig zoveel liever dan stappen.
Gast- Gast
Jaaa, lekker!
Ik heb nog maar een heel klein bodempje in de fles zitten. Echt amper wat . Ik heb alleen niet zo een zin om in dit weer naar de winkel te gaan.
Ik heb nog maar een heel klein bodempje in de fles zitten. Echt amper wat . Ik heb alleen niet zo een zin om in dit weer naar de winkel te gaan.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Lekker! Maar misschien kan ik beter nog even wachten, want heb zo nog een afspraak bij de sportschool
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb Canei dus:
Ik lust toch geen wijn al is het nog zo. Maar ik wil het zo graag drinken omdat het vrouwelijker staat dan met een pot bier in de handen en aan de mond.
Ik drink mijn bier ook als een man. Wrijf de hals af met mijn hand en plop hem even met mijn vinger.
Ik drink mijn bier ook als een man. Wrijf de hals af met mijn hand en plop hem even met mijn vinger.
Gast- Gast
Daarom neem ik rose ook meestal ipv bier hahaha.
Atelier Madame schreef:Lekker zeg! Ik neem vanavond een goed glaasje in de kroeg =)
Ik wil ook wijn drinken in de kroeg...
Gast- Gast
Jolicious schreef:Atelier Madame schreef:Lekker zeg! Ik neem vanavond een goed glaasje in de kroeg =)
Nou jij ben zwanger
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik drink een Martini 7-up Met ijs, natuurlijk
Ohh lekker. Ik ga zo aan de rose bij mijn schoonouders, gezellig
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha! Hier moest ik serieus heel even hard om lachen Lekker drinken waar jij je goed bij voelt, al moet je ploppen. Wat kan jou het schelen? Ik zeg een Duveltje voor jouMaura schreef:Ik lust toch geen wijn al is het nog zo. Maar ik wil het zo graag drinken omdat het vrouwelijker staat dan met een pot bier in de handen en aan de mond.
En ik heb zin in een borrel en ik heb niks in huis...Woont er iemand in de buurt die zin heeft in een beste borrel en het niet erg vindt om naast een niet al te charmante mama (lees: in slobberkledingzondermakeupharenwild) op de bank te zitten?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
L!ND@ schreef:Hahaha! Hier moest ik serieus heel even hard om lachen Lekker drinken waar jij je goed bij voelt, al moet je ploppen. Wat kan jou het schelen? Ik zeg een Duveltje voor jouMaura schreef:Ik lust toch geen wijn al is het nog zo. Maar ik wil het zo graag drinken omdat het vrouwelijker staat dan met een pot bier in de handen en aan de mond.
En ik heb zin in een borrel en ik heb niks in huis...Woont er iemand in de buurt die zin heeft in een beste borrel en het niet erg vindt om naast een niet al te charmante mama (lees: in slobberkledingzondermakeupharenwild) op de bank te zitten?
Haha, hier nog zo'n mama en ik woon bij je in de buurt haha! Maar ik hou het vanavond bij 1 glaasje, morgen alleen met de kids thuis.
Gast- Gast
Razz_ schreef:Jolicious schreef:Atelier Madame schreef:Lekker zeg! Ik neem vanavond een goed glaasje in de kroeg =)
Nou jij ben zwangerdat zou ik veel liever willen dan een glaasje wijn
Als jij nou een avondje mijn zwangerschap overneemt, ga ik me bezatten in de kroeg . Deal?
Jullie willen dus toch een 2e?
Gast- Gast
Jolicious schreef:Razz_ schreef:Jolicious schreef:Atelier Madame schreef:Lekker zeg! Ik neem vanavond een goed glaasje in de kroeg =)
Nou jij ben zwangerdat zou ik veel liever willen dan een glaasje wijn
Als jij nou een avondje mijn zwangerschap overneemt, ga ik me bezatten in de kroeg . Deal?
Jullie willen dus toch een 2e?
Ja is goed haha
Nou een 2e is hier nog steeds een twijfelgeval helaas. Ik neig naar ja en bij mijn vriend is het de ene dag ook ja en de andere dag weer nee. Dus we zijn er nog niet uit. Maar als we het beide willen zal het pas einde volgend jaar zijn dat we gaan "beginnen"
Weet je trouwen het geslacht al van jullie beeb? Ben eigenlijk wel benieuwd
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: