Nog meer nep shoppers?
+23
Ugly Betty
Pepper
bolus26
Joli86
Benthe
Eris
Caresses
Rovine
loura
Sterre
Phileine
Serena
Blond
Makamba
Arwyn
Silver
Lejow
Jeanette
Kabouter
Zwerver
Lady4
Toet
Mamsie
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Nog meer nep shoppers?
Heel je "winkelmandje" volgooien en dan uiteindelijk toch op dat kruisje rechts boven in je scherm drukken.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Nog meer nep shoppers?
Dat heb ik van de week gedaan, om te kijken hoeveel geld ik kwijt zou zijn als ik het zou bestellen.
Niet besteld omdat ik (voorlopig) geen geld heb.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Herkenbaar, haha!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ik! Ik wilde weten wat het zou kosten als ik die dingen bij de H&M zou kopen.... maar het was me (iets) teveel.
Gast- Gast
Ik begin er niet eens aan. Weet sowieso dat ik het niet kan betalen dus waarom zou ik Als ik dan leuke dingen tegenkom dan wil ik ze hebben...
Gast- Gast
+1 had het bij de H&M!toetje_ schreef:Dat heb ik van de week gedaan, om te kijken hoeveel geld ik kwijt zou zijn als ik het zou bestellen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dat doe ik heel vaak bij H&M. Uiteindelijk ga ik dan realistisch nadenken of ik het hard nodig heb. Uiteindelijk is het antwoord meestal 'nee'.
Gast- Gast
June schreef:Dat doe ik heel vaak bij H&M. Uiteindelijk ga ik dan realistisch nadenken of ik het hard nodig heb. Uiteindelijk is het antwoord meestal 'nee'.
Zo gaat dat bij mij ook..haha!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Dat doe ik zo vaak online!
Maar juist omdat het zo leuk is. In een winkel durf ik het echt niet. Winkelwagentje vol gooien en net voor de kassa zeggen :"Hou maar!"
Maar juist omdat het zo leuk is. In een winkel durf ik het echt niet. Winkelwagentje vol gooien en net voor de kassa zeggen :"Hou maar!"
Gast- Gast
Ja dat had ik laatst toevallig. Zag leuke dingen bij H&M, was klaar met shoppen en vond het ineens allemaal niet zo leuk meer. Dus dan maar wegklikken.
Gast- Gast
Isa schreef:Dat doe ik zo vaak online!
Ik moet dan altijd aan Najib Amhali denken, die had daar ook een grap over in éen van zijn shows.
Gast- Gast
Nee gelukkig niet. Maar ik loop wel eeuwen op bijv. H&M te kijken of het nou echt leuk is of niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ja ik doe het ook hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik kan er ook wat van, en soms dan klik ik op bestel en komt het hier, en gaat het alsnog retour.....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
BurnedFlower schreef:Ik kan er ook wat van, en soms dan klik ik op bestel en komt het hier, en gaat het alsnog retour.....
Ja dat doe ik ook. Of de bestelling van de h&m na een paar dagen weer annuleren.
Gast- Gast
Ja dat doe ik ook omdat ik dan toch vind dat ik het niet nodig heb. En als het dan uiteindelijk uitverkocht is, moet ik het hebben.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ja dat doe ik ook omdat ik dan toch vind dat ik het niet nodig heb. En als het dan uiteindelijk uitverkocht is, moet ik het hebben.
Haha dat heb ik ook inderdaad. Alleen voor de kids shop ik wel veel online
Gast- Gast
Op internet doe ik dat niet maar in t echt wel. Dan hou ik alles in m'n hand, loop ik een rondje door de winkel en leg ik dan alles terug.
Gast- Gast
_Tanja_ schreef:BurnedFlower schreef:Ik kan er ook wat van, en soms dan klik ik op bestel en komt het hier, en gaat het alsnog retour.....
Ja dat doe ik ook. Of de bestelling van de h&m na een paar dagen weer annuleren.
Ja als ik daar nog op tijd voor ben, dan gebeurt dat ook wel us ja..... wat zijn we erg! :o
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Hihi, ja, dat doe ik ook weleens
Allemaal leuke dingen, maar omdat ik toch het geld niet heb/het niet nodig heb, gewoon weg klikken, haha.
Allemaal leuke dingen, maar omdat ik toch het geld niet heb/het niet nodig heb, gewoon weg klikken, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Jaaaa, op H&M hahaha.. En soms doe ik ook wel als Marin, met 6 kledingstukken een rondje door de winkel lopen omdat je er 3 wilt (van jezelf mag) kopen en dan aan het eind toch alles maar terugleggen..
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat kun je nog meer met een bob?
» Striemen, wie nog meer?
» Wie zit er nog meer te wachten?
» Vakantiestress en meer
» Ziekenboeg: wie nog meer?
» Striemen, wie nog meer?
» Wie zit er nog meer te wachten?
» Vakantiestress en meer
» Ziekenboeg: wie nog meer?