Ziekenboeg: wie nog meer?
+7
Beachgirl
Toet
SnowWhite
Suus
Kabouter
silly-one
SuperGrover
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ziekenboeg: wie nog meer?
Na vorige week meerdere keren tot mn onderbroek te zijn natgeregend lig ik nu met griep op bed. Het lijkt goddomme wel herfst!
Wie heeft er nog meer last van? Iemand nog wonderlijke tips? Ik zit al aan de ossibiculio ofzoiets
Wie heeft er nog meer last van? Iemand nog wonderlijke tips? Ik zit al aan de ossibiculio ofzoiets
Gast- Gast
Re: Ziekenboeg: wie nog meer?
Ik zal me een keer inhouden met mijn standaard praatje, ik hou het nu bij: verspil geen energie en geld aan het kopen van oscillococcinum (of hoe die troep ook maar heet). Doe rustig aan, en beterschap!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Beterschap en wat ik nog steeds de beste manier vind om beter te worden is het goed warm kweken zodat je lekker alles eruit gaat zweten. Bed verschonen zovaak het moet ( omdat het drijfnat is) en dan weer lekker in bed duiken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Beterschap! Het is ook niet te geloven dat het zúlk slecht weer is...!! Ik hoorde dat het in Venetië heeft gevroren en dat er een dik pak sneeuw in de Alpen ligt. Dat kan niet kloppen
Gast- Gast
Die sneeuw in de Alpen kan nog wel kloppen (is wel vaker dat de met de Tour de France door de sneeuw zijn gegaan daar), maar vriezen in Venetië?
Ik voel me ook al een paar dagen niet fit, maar dat ligt volgens mij niet aan het weer.
Ik voel me ook al een paar dagen niet fit, maar dat ligt volgens mij niet aan het weer.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Wat is oscillococcinum? Nog nooit van gehoord...
Ik voel me nog goed gelukkig, beetje moe, maar dat zal wel komen door mijn onregelmatige werktijden deze week.
Ik voel me nog goed gelukkig, beetje moe, maar dat zal wel komen door mijn onregelmatige werktijden deze week.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoorde het van een vriend gister, maar kan er niks van vinden op het net
Gast- Gast
Balen. Beterschap!
Supergrover, ik heb wel altijd het idee dat dat spul een beetje helpt. Maar wellicht is dat psychisch.
Ik lig ook in bed. Maar dat komt door een flinke kater
Supergrover, ik heb wel altijd het idee dat dat spul een beetje helpt. Maar wellicht is dat psychisch.
Ik lig ook in bed. Maar dat komt door een flinke kater
Gast- Gast
Ik meld mij ook!
Ik heb een keelontsteking en heel mijn neus zit dicht met snot
Dit is mijn laatste week vakantie, dus had graag nog willen genieten..
Beterschap aan alle anderen die ook niet fit of ziek zijn!
Ik heb een keelontsteking en heel mijn neus zit dicht met snot
Dit is mijn laatste week vakantie, dus had graag nog willen genieten..
Beterschap aan alle anderen die ook niet fit of ziek zijn!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Youandi schreef:Beterschap! Het is ook niet te geloven dat het zúlk slecht weer is...!! Ik hoorde dat het in Venetië heeft gevroren en dat er een dik pak sneeuw in de Alpen ligt. Dat kan niet kloppen
Dat heb ik ook gelezen, op nu.nl geloof ik. Dat het tegen het vriespunt zit in Venetië.
Ik ben niet ziek trouwens, maar wel snotverkoude.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ahw beterschap voor alle zieken! Dacht dat ik ook wel ziek zou worden na heel de zaterdagavond in de regen en kou te hebben gestaan, maar gelukkig niet!
Gast- Gast
Oscillococcinum is een geneesmiddel tegen griep, waarvan de werking niet bewezen is. Van regen en kou word je ook niet ziek, dat is een fabeltje.
Beterschap aan alle zieken!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik meld me ook, vorige week was mijn vriend 5 dagen ziek, koorts en overgeven. Een paar dagen geleden begonnen de kinderen ziek te worden, veeeeeel diarree (sorry !!!) en koort en sinds 2 dagen voel ik mezelf beroerd, niet echt ziek ziek maar slapjes/hoofdpijn en verhoging. Ik wil zon
Gast- Gast
Ik was laatst op een feestje (andre rieu op het vrijthof kijken vanuit het appartementje van een kennis) waarbij de ramen dus voortdurend open bleven om alles te kunnen zien en horen en ik stond in de raamopening zonder jas of sjaal of wat dan ook (het regende en was koud). Kreeg voortdurend commentaar dat ik me wat warmer moest aankleden omdat ik anders binnenkort ziek zou zijn. Heel irritant, want dat is dus inderdaad gewoon niet waar!SuperGrover schreef:Oscillococcinum is een geneesmiddel tegen griep, waarvan de werking niet bewezen is. Van regen en kou word je ook niet ziek, dat is een fabeltje.
Gast- Gast
Ik ben gelukkig (nog) niet ziek! (*klop klop*)
Ik had het wel verwacht want ben bijna elke zomervakantie de 1e week dat ik vrij ben ziek...
Ik had het wel verwacht want ben bijna elke zomervakantie de 1e week dat ik vrij ben ziek...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik voel me ook niet opperbest en mijn buik is ook al de hele dag rare geluiden aan het maken..
Beterschap iedereen!
Beterschap iedereen!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Het verlaagt wél je weerstand waardoor je vatbaarder bent voor een virus. Het heeft er dus wel dergelijk mee te maken.SuperGrover schreef:Oscillococcinum is een geneesmiddel tegen griep, waarvan de werking niet bewezen is. Van regen en kou word je ook niet ziek, dat is een fabeltje.
Gast- Gast
Bleh, ik ben ook beroerd. Ben niet echt ziek maar ik ben zó verkouden dat mijn hele gezicht er pijn van doet..
Ook heb ik (dit is best wel gek) al van kinds af aan dat ik op mijn mond/wang bijt als ik ziek ben of word. Dat heb ik nu dus ook weer gedaan en mijn lip is nu zo ontstoken dat ik amper kan praten en eten, pff . Ik weet hoe zeer het gaat doen, helemaal als het gaat ontsteken zoals nu, maar toch kan ik niet stoppen met bijten als ik eenmaal begonnen ben..
Ook heb ik (dit is best wel gek) al van kinds af aan dat ik op mijn mond/wang bijt als ik ziek ben of word. Dat heb ik nu dus ook weer gedaan en mijn lip is nu zo ontstoken dat ik amper kan praten en eten, pff . Ik weet hoe zeer het gaat doen, helemaal als het gaat ontsteken zoals nu, maar toch kan ik niet stoppen met bijten als ik eenmaal begonnen ben..
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik ben 2 weken geleden al ziek geweest, samen met mijn vriend.
Beroerd en overgeven ed.
Was echt heel gezellig .
Beterschap voor iedereen!
Beroerd en overgeven ed.
Was echt heel gezellig .
Beterschap voor iedereen!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik ben al ruim twee weken ziek, heb een longontsteking die maar niet over wil gaan ..
Vanochtend dus maar even long en hartfoto's wezen maken maar er is echt niets anders aan de hand. Nu heb ik dus maar zwaardere antibiotica gekregen in de hoop dat het nu wel overgaat.
Ik hoop het echt, want ik kan gewoon niets.
Klein stukje lopen en ik ben buiten adem (Klein stukje als in de oprijlaan aflopen om de hond uit te laten) en het doet gewoon ontzettend pijn.
Enigste voordeel is dat ik nu afval
Vanochtend dus maar even long en hartfoto's wezen maken maar er is echt niets anders aan de hand. Nu heb ik dus maar zwaardere antibiotica gekregen in de hoop dat het nu wel overgaat.
Ik hoop het echt, want ik kan gewoon niets.
Klein stukje lopen en ik ben buiten adem (Klein stukje als in de oprijlaan aflopen om de hond uit te laten) en het doet gewoon ontzettend pijn.
Enigste voordeel is dat ik nu afval
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat kun je nog meer met een bob?
» Striemen, wie nog meer?
» Wie zit er nog meer te wachten?
» Vakantiestress en meer
» Nog meer nep shoppers?
» Striemen, wie nog meer?