Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantiestress en meer

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vakantiestress en meer Empty Vakantiestress en meer

Bericht  Zininzon zo 31 jul 2011 - 9:02

Wat komen jullie tegen in de voorbereidingen voor de vakantie?

Mijn medereizigers zijn allemaal 2 weken voor de vakantie afgehaakt. Bah Sad Inmiddels is alles geregeld en ga ik alsnog, maar het heeft me wel veel zenuwen bezorgd. Wegens hun afhaken, heb ik zelf maar een nieuwe tent gekocht en heb in de tuin even geoefend met opzetten. Ik kreeg hem alleen niet meer terug in de tas!! Inmiddels is het met behulp van mijn sterke broer gelukt, maar de rits van de tas staat wel zo'n beetje op knappen. Fijn!

Jullie ook zo zin in de vakantie? Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantiestress en meer Empty Re: Vakantiestress en meer

Bericht  Elsje zo 31 jul 2011 - 9:05

Ooh dat is balen zeg Sad

Ga je nu alleen?

Ik maak altijd een lijstje van wat ik mee moet nemen, en wat ik in pak schrijf ik dan ook op zodat ik hopelijk niks vergeet.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Raindrop zo 31 jul 2011 - 9:15

Oh wat rot zeg dat ze afhaakten!

Ik begin meestal een paar dagen van tevoren met de koffer inpakken en dan pak ik die totdat we op vakantie gaan in haha.
Totaal niet logisch en ik denk dat ik beter een lijstje ga maken met wat ik mee moet nemen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Zininzon zo 31 jul 2011 - 9:22

Elsje schreef:Ooh dat is balen zeg Sad

Ga je nu alleen?

Nouja, min of meer... Ik ga naar het Sziget festival in Hongarije.
Ik ga zeer verantwoord bij iemand in de auto die ik op MP heb gevonden (en dus niet ken).. Als ik op de camping ben aangekomen, moet ik iemand smsen die ik ook niet ken. Hij brengt me naar de plek waar hij met zijn vrienden staat, want 2 dagen later komt een goede vriendin met haar vriend en zij gaan daar ook staan, want die jongens zijn vrienden van hen.

Volgend jaar ga ik wel weer met een groepsreis mee haha.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 10:18

Zin in zon, wat lullig zeg dat ze hebben afegehaakt. Hadden ze een goede reden en waren het goede vrienden van je? Ik zou woest zijn als er geen goede reden is.

Vind het een eng idee dat je meerijd met iemand van MP die je nog nooit gezien hebt, straks is het een engerd! Niet doen hoor! Mad

Gast
Gast

Bericht  M_as zo 31 jul 2011 - 10:52

Zininzon schreef:Wat komen jullie tegen in de voorbereidingen voor de vakantie?

Mijn medereizigers zijn allemaal 2 weken voor de vakantie afgehaakt. Bah Sad Inmiddels is alles geregeld en ga ik alsnog, maar het heeft me wel veel zenuwen bezorgd. Wegens hun afhaken, heb ik zelf maar een nieuwe tent gekocht en heb in de tuin even geoefend met opzetten. Ik kreeg hem alleen niet meer terug in de tas!! Inmiddels is het met behulp van mijn sterke broer gelukt, maar de rits van de tas staat wel zo'n beetje op knappen. Fijn!

We dachten: we willen niemand tot last zijn dus we gaan met de trein naar Schiphol. Op tijd in Doetinchem op het station. Staan er 4 treinen, ehhhh welke moeten we hebben. Vriend ineens: ik denk die daar, die nu wegrijdt...
Oke, volgende trein dus. In Arnhem, kwam de trein naar Schiphol op een ander perron. Wij als een gek die trappen op, volgende trappen weer af...TE LAAT! Wéér een trein gemist.
Uiteindelijk strontchagrijnig en NET op tijd op Schiphol. Gelukkig hadden we wél een relaxte vlucht: ze hadden ons per ongeluk op comfort class ingecheckt Wink
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 20:11

Zin in zin, waarom ga je niet met het vliegtuig, tickets kostte bijna niks?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 20:17

M_as schreef:
Zininzon schreef:Wat komen jullie tegen in de voorbereidingen voor de vakantie?

We dachten: we willen niemand tot last zijn dus we gaan met de trein naar Schiphol. Op tijd in Doetinchem op het station. Staan er 4 treinen, ehhhh welke moeten we hebben. Vriend ineens: ik denk die daar, die nu wegrijdt...
Oke, volgende trein dus. In Arnhem, kwam de trein naar Schiphol op een ander perron. Wij als een gek die trappen op, volgende trappen weer af...TE LAAT! Wéér een trein gemist.
Uiteindelijk strontchagrijnig en NET op tijd op Schiphol. Gelukkig hadden we wél een relaxte vlucht: ze hadden ons per ongeluk op comfort class ingecheckt Wink

Per ongeluk, hoe kan dat nou? Gaat het nu om je laatste vakantie van wat je hierboven zegt?
Mijn man wil altijd cc vliegen, maar van mij hoeft het niet perse met mijn lengte. Apart van elkaar zitten dat kan, maar da's niet zo leuk he.
Dus toen ik onze vakantie ging boeken had ik erbij gezegd dat we 2x een retour cc wilde dus ik zat al te rekenen hoeveel het dan totaal was.
Zei de dame van de reisorganisatie dat het er al bij inzit omdat ec vol zat en het systeem dat automatisch op cc gaat.
Nou dat scheelde weer, want los boeken dan was de reis totaal duurder.
We waren van plan net als vorig jaar het zelf te doen bij Martinair, maar dat kan alleen 72 van te voren dus neem je een risico. Het is goed gekomen uiteindelijk. Als we daar nu voor zouden kiezen zouden we totaal duurder uit zijn, dan wat we nu hebben betaald voor een pakketreis dus we boffen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 31 jul 2011 - 21:16

Wat lullig zeg Zininzon dat ze afhaakten! Ik zou daar echt pissed off om zijn!

Ik heb nooit zoveel last van vakantiestress. Ik pak ook altijd op het laatste moment mijn koffer in. Vergeet ik iets, dan koop ik het daar wel. Daarintegen een vriendin waarmee ik op vakantie ga, stresst hem al weken van tevoren en begint 2 weken van tevoren al met haar koffer in pakken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 1:21

wat ik tegenkom is dat de groepsreis die ik geboekt had definitief niet door gaat. Sad
Ik zou in oktober naar India (groepsreis New Dehli, Varanasi, Rajahstan, Amritsar), maar tot mijn schok en verbazig was ik nu nog steeds de enige deelnemer.. Vorige week werd ik gebeld door de reisorganisatie dat mijn reis niet doorgaat. Ze betalen mijn aanbetaling terug en dat was het dan...

Ik kon nog wel 2 weken later vertrekken, dan was er een reis die wel doorging, maar helaas kwam dat op mijn werk niet uit. En op zich ben ik daar niet eens zo rouwig om, de deelnemers van die reis zijn bijna allemaal 55+...

Nou ja, nu ga ik begin september een weekje naar Zuid Spanje, is iets anders dan India, maar heb er wel veel zin in.. En dan komt India misschien volgend jaar wel weer..

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 1 aug 2011 - 6:17

Caribbeanlover schreef:Zin in zon, wat lullig zeg dat ze hebben afegehaakt. Hadden ze een goede reden en waren het goede vrienden van je? Ik zou woest zijn als er geen goede reden is.

Vind het een eng idee dat je meerijd met iemand van MP die je nog nooit gezien hebt, straks is het een engerd! Niet doen hoor! Mad

Nee, het waren geen goede vrienden. Het was meer een groepje samengesteld voor de gelegenheid. Persoon 1 had als reden werk, persoon 2 weert ik de reden niet van (dat hoorde ik via persoon 3) en persoon 3 gaat niet meer omdat 1 en 2 niet gaan.

Het is een meisje, heb haar Hyves gezien maar het blijft wel spannend ja.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Zininzon ma 1 aug 2011 - 6:19

Caribbeanlover schreef:Zin in zin, waarom ga je niet met het vliegtuig, tickets kostte bijna niks?

Waar heb je de tickets gevonden? De goedkoopste die ik zag was 300 euro. Dan is de auto echt stukken goedkoper als je de kosten deelt.

BoD, balen dat je reis niet doorgaat zeg Sad
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 7:21

Nergens, maar tegenwoordig kost het geen drol vandaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 7:22

Zininzon schreef:
Caribbeanlover schreef:Zin in zon, wat lullig zeg dat ze hebben afegehaakt. Hadden ze een goede reden en waren het goede vrienden van je? Ik zou woest zijn als er geen goede reden is.

Nee, het waren geen goede vrienden. Het was meer een groepje samengesteld voor de gelegenheid. Persoon 1 had als reden werk, persoon 2 weert ik de reden niet van (dat hoorde ik via persoon 3) en persoon 3 gaat niet meer omdat 1 en 2 niet gaan.

Het is een meisje, heb haar Hyves gezien maar het blijft wel spannend ja.

Je hebt toch van je werk vrij gevraagd neem ik aan. Wat een raar persoon zeg. Raar ook dat 3 zulke loze redenene geeft, dan kan diegene toch met jou gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 7:24

Break Of Day schreef:wat ik tegenkom is dat de groepsreis die ik geboekt had definitief niet door gaat. Sad
Ik zou in oktober naar India (groepsreis New Dehli, Varanasi, Rajahstan, Amritsar), maar tot mijn schok en verbazig was ik nu nog steeds de enige deelnemer.. Vorige week werd ik gebeld door de reisorganisatie dat mijn reis niet doorgaat. Ze betalen mijn aanbetaling terug en dat was het dan...

Ik kon nog wel 2 weken later vertrekken, dan was er een reis die wel doorging, maar helaas kwam dat op mijn werk niet uit. En op zich ben ik daar niet eens zo rouwig om, de deelnemers van die reis zijn bijna allemaal 55+...

Nou ja, nu ga ik begin september een weekje naar Zuid Spanje, is iets anders dan India, maar heb er wel veel zin in.. En dan komt India misschien volgend jaar wel weer..

Je hebt toch recht op meer, dan wel alles van die Indiareis? Zou er toch een achteraan gaan hoor. Alleen aanbetaling is 10x niks.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 1:17

Caribbeanlover schreef:
Break Of Day schreef:wat ik tegenkom is dat de groepsreis die ik geboekt had definitief niet door gaat. Sad

Je hebt toch recht op meer, dan wel alles van die Indiareis? Zou er toch een achteraan gaan hoor. Alleen aanbetaling is 10x niks.

Ik had alleen nog maar de aanbetaling gedaan Wink Dus ik krijg gewoon 100 % terug.. Ja, anders zou ik hemel en aarde bewegen haha Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 1:47

Aha

Gast
Gast

Bericht  Elsje di 2 aug 2011 - 7:48

Spannend!

Ik zou dat niet durven :P

wanneer ga je?
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Zininzon di 2 aug 2011 - 8:24

Elsje schreef:Spannend!

wanneer ga je?

a.s. zaterdag...
N.a.v. de reactie van CBL dat ik niet zomaar met iemand mee mocht gaan, ben ik toch wel gaan nadenken, want ik vind het eigengelijk retespannend. Ik heb betreffend meisje gemaild met de vraag of ik wat gegevens van haar mocht hebben. Ze reageerde meteen met haar adres, adres van haar ouders, kenteken van de auto die meegaat etc. Dus dat is wel fijn... Heb er wel een goed gevoel over.
In Hongarije is iemand die op me wacht, ik moet hem laten weten hoe laat ik er zal zijn, dus als het evt niet goed gaat, weet hij dat er wat mis is.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Elsje di 2 aug 2011 - 20:34

Zininzon schreef:
Elsje schreef:Spannend!

wanneer ga je?

a.s. zaterdag...
N.a.v. de reactie van CBL dat ik niet zomaar met iemand mee mocht gaan, ben ik toch wel gaan nadenken, want ik vind het eigengelijk retespannend. Ik heb betreffend meisje gemaild met de vraag of ik wat gegevens van haar mocht hebben. Ze reageerde meteen met haar adres, adres van haar ouders, kenteken van de auto die meegaat etc. Dus dat is wel fijn... Heb er wel een goed gevoel over.
In Hongarije is iemand die op me wacht, ik moet hem laten weten hoe laat ik er zal zijn, dus als het evt niet goed gaat, weet hij dat er wat mis is.

Maar je weet niet of de gegevens kloppen... Toch?:P

Je zou het kenteken op kunnen zoeken op internet en wat voor auto er bij zit. ( dus als ze komt kun je daadwerkelijk zien of het die auto is)

Ook zal ik het kenteken door geven aan je ouders of vrienden...

Veel plezier:)
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  Zininzon wo 3 aug 2011 - 5:42

Elsje schreef:Maar je weet niet of de gegevens kloppen... Toch?:P

Je zou het kenteken op kunnen zoeken op internet en wat voor auto er bij zit. ( dus als ze komt kun je daadwerkelijk zien of het die auto is)

Ook zal ik het kenteken door geven aan je ouders of vrienden...

Veel plezier:)

Had het kenteken al gecheckt en klopt inderdaad bij het type auto wat ze me eerder had verteld. Ik weet niet of de gegevens kloppen nee, maar ik heb haar Hyves en facebook gezien en dat lijkt oke.
Mijn ouders hebben alle gegevens (incl haar telefoonnummer).
Dank je.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud