Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe was jouw dag?

+12
bolus26
Suus
Jezzie
Esperanza
Lejow
Pompoen
Sarah1985
Shisha
Rovine
Marin
Rush
VeryCherry
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Suus do 15 dec 2011 - 9:47

Ik heb een heerlijke dag gehad Very Happy Het begon vrij saai, met werken. Maar vanmiddag had ik een high tea en daarna zijn we naar de bios geweest. Nu ben ik net thuis, heb toastjes op tafel staan en een kopje thee en ik wacht tot mijn vriend zover is om Friends te kijken samen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 9:56

Hier ook eentje zeikesnat geregend... Kwam uit de nachtdienst, was half 11 al weer wakker, dus heb nog beetje gedut en toen weer een middagdienst gehad. Ben nu een uurtje thuis en moet huishouden doen.

Op 't werk was 't trouwens k.t!! Gister hadden we een kerstborrel op 't werk en m'n collega's waren in 't anderhalf uur dat ik er was, al dronken én ze zijn daarna dus nog doorgegaan, in een kroeg. Op zich niet erg, maar ze moesten allemaal vanmorgen werken en zaten daar met een dusdanige kater, dat er níks gedaan is en ik 's middags met de troep zat :s Daarnaast werke ik 's mdidags met een collega die volgens mij om 17:00 nog stééds een kater had en dus ook geen mallemoer deed en maar wat liep te sloffen. Trut..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 9:58

Heb sinds een paar weken weer het gevoel 21 jaar te zijn. Er gebeuren zoveel dingen die ik niet door de beugel vind kunnen dat ik me continu afvraag of iemand zich realiseert dat ik al bijna bejaard ben. :P Voor de rest een rustige dag gehad. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  bolus26 do 15 dec 2011 - 9:59

mwoah ging wel: op het werk gebeuren er vervelende dingen(bezuinigingen) en daar hadden we een pittig gesprek over vanmiddag met collega's,veel verdrietige en ontevreden collega's( terecht overgens) en ik vind dat altijd lastig.


thuis wel leuk,stemming tussen mij en mn man is weer stukken beter als de afgelopen 2 dagen dus das mooi!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  loura do 15 dec 2011 - 10:22

Drukke dag voor mij.. Eerst ochtend dienst gehad ( 7 tot 3 ) toen wat spulletjes gehaald na het werk voor surprise. Thuis meteen mijn haar geverfd, naja mijn uitgroei dan want er gaat morgen een spoeling overheen bij de kapper. Daarna gegeten en toen met mijn surprise begonnen en die is bijna af! Nu net klaar en ik ben heel moe van het vroege opstaan. Gelukkig heb ik nu vakantie!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Lady4 do 15 dec 2011 - 10:25

Ik had een zéér drukke dagdienst. Ik ben nu thuis van een uurtje sporten en daarna sauna.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Red Velvet do 15 dec 2011 - 11:17

Rennen, vliegen en springen...

Eerst op controle in het zkh, daarna door naar school.
Halve dag gewerkt, snel gegeten en daarna een cursus tel. reanimeren...
Dus ik ga mn bed opzoeken smile Sleep

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 11:27

O man.. Ik heb vanavond vast gezeten met de auto in de modder in een weiland in the middle of fucking nowhere...! Ik moest ergens zijn, maar kon het ondanks de TomTom niet vinden. Die wees steeds aan dat ik er al was. Gebeld, moest ik een zandweg op. Bleek achteraf helemaal het verkeerde pad te zijn. Maar ik zat vast. En het was echt pikkedonker. En ik was alleen en niemand kon me vinden. Ik heb zitten janken als een klein kind.

Maar nu ben ik weer veilig thuis en heb me voorgenomen nooit meer in de middle of nowhere af te spreken in het donker. 1 keer, nooit meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 11:34

Jolicious schreef:O man.. Ik heb vanavond vast gezeten met de auto in de modder in een weiland in the middle of fucking nowhere...! Ik moest ergens zijn, maar kon het ondanks de TomTom niet vinden. Die wees steeds aan dat ik er al was. Gebeld, moest ik een zandweg op. Bleek achteraf helemaal het verkeerde pad te zijn. Maar ik zat vast. En het was echt pikkedonker. En ik was alleen en niemand kon me vinden. Ik heb zitten janken als een klein kind.

Maar nu ben ik weer veilig thuis en heb me voorgenomen nooit meer in de middle of nowhere af te spreken in het donker. 1 keer, nooit meer!

Oh wat erg! En hoe is het afgelopen??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 11:39

Na een tijd is een man daar mij gaan zoeken op andere plekken en zag toen mijn knipperlichten. En die heeft de auto eruit getrokken gelukkig. Had mijn man al gebeld, maar ja die wist ook niet waar ik was (ik wist het zelf niet eens). Toen het lampje van de tank ineens ging branden dat hij bijna leeg was, had ik het helemaal niet meer. Gelukkig, eind goed al goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Jeanette do 15 dec 2011 - 11:59

Ik ben gesloopt! Door omstandigheden 22 uur achter elkaar gewerkt en ben blij dat ik nu een paar dagen vrij ben!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 12:16

Jolicious schreef:Na een tijd is een man daar mij gaan zoeken op andere plekken en zag toen mijn knipperlichten. En die heeft de auto eruit getrokken gelukkig. Had mijn man al gebeld, maar ja die wist ook niet waar ik was (ik wist het zelf niet eens). Toen het lampje van de tank ineens ging branden dat hij bijna leeg was, had ik het helemaal niet meer. Gelukkig, eind goed al goed smile
Oef het komt wel weer goed dan maar snap volkomen dat je bang was...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum