nav woonkamer fototopic!
+28
Niene
kwak
Vonne
Ibbeltje
Ilargi
Susan
Coccinelle
Blue flower
Theeleut
meisjesmama
Floor
VeryCherry
SarahKey
Zwerver
*Troela*
-Ieniemienie-
Flower_L
holaagirl
PapillonRose
Marin
woezel
Ugly Betty
Jade
Rush
loesje
studiebol
frolic
LMCurious
32 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: nav woonkamer fototopic!
dank jullie wel voor de complimenten.
@mv2, ik heb ze ook via hyves. Als je de foto daar opent, rechtermuis knop en dan afbeeldingsinfo. Dan kun je een jpeg link zien die je hier in het afbeeldingen balkje kunt kopieren, en dan doen ze het nog wel. (het is inderdaad wel lastiger dan voorheen!)
@ frolicje, We hebben Joris van het begin af aan geleerd dat hij speelgoed moet opruimen. Nu ben ik hierin het minst consequent van alle regels, maar hij ruimt in elk geval elke middag alles op. En tussendoor als er echt van alles overhoop ligt en hij wil met mij een spelletje doen dan zeg ik ook dat ie eerst moet opruimen. En dan doet ie dat ook wel. Nu scheelt het dat hij meestal best lang met iets speelt, en dan weer iets anders pakt. En als hij met zijn treinbaan speelt gaat ie dus door de hele kamer, maar als hij ermee klaar is, ruimt hij het wel op. Daarom vind het opruimen ook belangrijk, dan kan hij tenminste ook lekker gaan spelen, heeft hij er ook echt de ruimte voor zeg maar.
Hier is het vooral rommel als we met Milou op het kleedje gespeeld hebben. Ik leg dan een boxkleed in de kamer, en dan leggen we van alles erop om mee te spelen. En dan gaat het ook vlot heel de kamer door, maar ook dat ruimen we dan als Milou gaat slapen wel weer samen op. (als we samen hebben gespeeld hebben met Milou, als Joris zelf bezig is geweest en ik met Milou ruim ik het zelf op, haha)
papillion (?) nu ben ik wel benieuwd naar het groen/oranje. Wij hadden hiervoor donker houten meubels, een glazen eettafel, en dan knaloranje ribbanken en op de muur waar nu de kast voor staat had ik dan 6 vakken in 6 kleuren groen geverfd, en de muur bij de eettafel had toen diezelfde 6 kleuren vierkanten blokken naast elkaar. Was ook erg leuk! Hebben we een jaar of 3 gehad. Toen vond ik het wel weer tijd voor iets nieuws.
Iemand vroeg of we smalle plankjes boven de bank hebben. Dat klopt. Ze hebben een klein opstaand randje, waardoor een kaartje of zo goed blijft staan.
En iemand vroeg naar de kinderstoel. De grote is van Bloom, de andere is van prenatal eigen merk. (2 bloomstoelen konden we niet kwijt, haha.) overigens verkleurt die witte daarvan wel heel erg!
Ik wil trouwens wel meer foto's van anderen zien hoor! Vind de andere getoonde kamers ook erg leuk. Iemand had 2 tafeltjes naast elkaar, dat vond ik ook wel gezellig met die plank erboven!
edit: serpentijn, de grijze strepen zijn geverfd. Wat een K* werk trouwens, verticaal is handiger, maar ben wel blij met het resultaat.
@mv2, ik heb ze ook via hyves. Als je de foto daar opent, rechtermuis knop en dan afbeeldingsinfo. Dan kun je een jpeg link zien die je hier in het afbeeldingen balkje kunt kopieren, en dan doen ze het nog wel. (het is inderdaad wel lastiger dan voorheen!)
@ frolicje, We hebben Joris van het begin af aan geleerd dat hij speelgoed moet opruimen. Nu ben ik hierin het minst consequent van alle regels, maar hij ruimt in elk geval elke middag alles op. En tussendoor als er echt van alles overhoop ligt en hij wil met mij een spelletje doen dan zeg ik ook dat ie eerst moet opruimen. En dan doet ie dat ook wel. Nu scheelt het dat hij meestal best lang met iets speelt, en dan weer iets anders pakt. En als hij met zijn treinbaan speelt gaat ie dus door de hele kamer, maar als hij ermee klaar is, ruimt hij het wel op. Daarom vind het opruimen ook belangrijk, dan kan hij tenminste ook lekker gaan spelen, heeft hij er ook echt de ruimte voor zeg maar.
Hier is het vooral rommel als we met Milou op het kleedje gespeeld hebben. Ik leg dan een boxkleed in de kamer, en dan leggen we van alles erop om mee te spelen. En dan gaat het ook vlot heel de kamer door, maar ook dat ruimen we dan als Milou gaat slapen wel weer samen op. (als we samen hebben gespeeld hebben met Milou, als Joris zelf bezig is geweest en ik met Milou ruim ik het zelf op, haha)
papillion (?) nu ben ik wel benieuwd naar het groen/oranje. Wij hadden hiervoor donker houten meubels, een glazen eettafel, en dan knaloranje ribbanken en op de muur waar nu de kast voor staat had ik dan 6 vakken in 6 kleuren groen geverfd, en de muur bij de eettafel had toen diezelfde 6 kleuren vierkanten blokken naast elkaar. Was ook erg leuk! Hebben we een jaar of 3 gehad. Toen vond ik het wel weer tijd voor iets nieuws.
Iemand vroeg of we smalle plankjes boven de bank hebben. Dat klopt. Ze hebben een klein opstaand randje, waardoor een kaartje of zo goed blijft staan.
En iemand vroeg naar de kinderstoel. De grote is van Bloom, de andere is van prenatal eigen merk. (2 bloomstoelen konden we niet kwijt, haha.) overigens verkleurt die witte daarvan wel heel erg!
Ik wil trouwens wel meer foto's van anderen zien hoor! Vind de andere getoonde kamers ook erg leuk. Iemand had 2 tafeltjes naast elkaar, dat vond ik ook wel gezellig met die plank erboven!
edit: serpentijn, de grijze strepen zijn geverfd. Wat een K* werk trouwens, verticaal is handiger, maar ben wel blij met het resultaat.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
De stoel en de staande lamp bij de box staan normaal gesproken op de plek van de kerstboom. We zouden de boom eigenllijk buiten zetten,maar het waait hier zo hard, dat we het maar niet gedaan hebben.
Ik houd van een opgeruimd huis dat niet op een speelgoedwinkel lijkt. Nu hebben wij daar gewoonweg ook niet zoveel plek voor, dus houdt het al gauw op. De oudste speelt in haar kamer en heeft al haar knutselspul en puzzels/spelletjes in de kasten naast de tv staan. Rechts naast de bank staat een mand met barbiespul en in de keuken staat een krijtbord. De rest staat in haar kamer. De jongste heeft alles in en om de box staan, zodra de box weg gaat komt er een tafeltje opdie plek te staan, daar stond voorheen ook een tafeltje voor de oudste.
En hoe het hier opgeruimd blijft? Gewoon je kind leren zijn/haar rommel op te ruimen En wat ik al eerder las bij iemand, opruimen voor er met iets anders gespeeld wordt. Nu loopt het in de praktijk wel eens anders, maar als de boel echt ontploft is en mevrouw wilt ineens buitenspelen of naar haar kamer dan moet ze eerst alles opruimen, simpel zat! De jongste maakt nog niet zoveel troep en wat er ligt is zo weg geruimd.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wauw theeleut, wat een leuk huis!!!!
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een warm en gezellig huis theeleut! De achterwand bij jullie keuken, is dat gewoon verf? Ik doe altijd allerlei ideeën op door zulke topics.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
SarahKey schreef:Rush schreef:Ik weet in ieder geval nu wel dat er bij mij never nooit een open boekenkast in huis komt
Haha zo zat ik ook! Wat staat zoiets rommelig zeg.
Maar goed heb ook een mannelijk gezinslid die flipt van rommel en troepjes, dus ook al zou ik het wel willen hij zou er nooit mee toestemmen
Ik heb altijd open boekenkasten gehad, ik vind dat juist leuk staan, dat je ziet dat er veel wordt gelezen in een huis. Nu staan de boeken deels in de aanbouw en deels op zolder.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Theeleut, ik ben helemaal verliefd op die lamp boven de eettafel, wow!! Waar heb je die vandaan? Echt super leuk huis heb je!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Dank je, jij ook Blue Flower.Coccinelle schreef:Wat een warm en gezellig huis theeleut! De achterwand bij jullie keuken, is dat gewoon verf? Ik doe altijd allerlei ideeën op door zulke topics.
De achterwand hebben we gewoon geverfd.
Een paar maanden gelden hadden we het zo :
[img][/img]
Maar achter het fornuis begon het toch wat gelig te worden van de warmte, maar het is zo weer geverfd en zo heb je toch steeds weer wat anders!
Theeleut- Prater
Dank je Rose! Lamp komt bij de Hornbach vandaan 2 jaar geleden, ze hadden toen 3 kleuren wit, zwart en rood.
Theeleut- Prater
Oh mooi Theeleut!! Ik hou van dit stijltje! En je keukenstoelen en kast mooi!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
theeleut, ohw dat is echt mooi bij jullie. Zou ik zo kunnen wonen, zeker omdat het split level is, vind ik zooooooo gezellig staan!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
@ HolaaGirl die sticker "Toys" die je op die speelgoedkist hebt geplakt waar heb je die vandaan als ik vragen mag? En ware het losse letters of een complete sticker? Ik zoek eigenlijk zoiets in de naam van mijn zoontje voor op zijn Stokke stoel
Gast- Gast
Theeleut, wat heb jij het leuk ingericht!
Hier mijn woonkamer:
Hier mijn woonkamer:
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
@theeleut,
Een mooie style hebben jullie.. Mag ik vragen waar jullie de stoelen weg hebben?
Een mooie style hebben jullie.. Mag ik vragen waar jullie de stoelen weg hebben?
Vonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 14
Registratiedatum : 11-12-10
Wat een fleurig huis heb jij PR, die oranje banken zijn gaaf. Lekker gedurfd ook!
Vonne de stoelen komen bij de Xenos vandaan. Kwamen voor heel iets anders en helemaal niet op zoek naar stoelen, maar ik zag ze staan en wilde ze gewoon hebben Ik wist niet eens dat zedaar stoelen verkochten! Is wel al zeker 1½ jaar geleden trouwens.
Vonne de stoelen komen bij de Xenos vandaan. Kwamen voor heel iets anders en helemaal niet op zoek naar stoelen, maar ik zag ze staan en wilde ze gewoon hebben Ik wist niet eens dat zedaar stoelen verkochten! Is wel al zeker 1½ jaar geleden trouwens.
Theeleut- Prater
PR: je kunt zeggen wat je wilt, maar het is wel een nette drukte! Eerlijk is eerlijk, ik zou er knettergek in worden, maar het ziet er wel heel vrolijk uit! Vindt A. haar activiteitentafel nog leuk trouwens?
Gast- Gast
Wat een mooi huis Theeleut! Ik vind die verschillende verdiepingen zo ook heel gezellig! Je inrichting is ook helemaal mijn smaak!
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 16 dec 2011 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rejoy. schreef:PR: je kunt zeggen wat je wilt, maar het is wel een nette drukte! Eerlijk is eerlijk, ik zou er knettergek in worden, maar het ziet er wel heel vrolijk uit! Vindt A. haar activiteitentafel nog leuk trouwens?
+1, tis inderdaad geen zooitje ongeregeld maar wel netjes op geruimd.
er wordt vast heerlijk geleefd in jouw huis!
mooie huiskamers komen er voor bij!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Het is inderdaad wel opgeruimd als het even kan, naast vrolijke kleurtjes hou ik wel van een opgeruimd huis. Op het moment van het maken van de foto lag A. trouwens te slapen, meestal is het een stuk rommeliger als ze aan het spelen is. Maar dat hoort er bij natuurlijk. Tussen de middag en 's avonds ruim ik wel altijd even op zodat ik niet in de rommel zit.kwak schreef:Rejoy. schreef:PR: je kunt zeggen wat je wilt, maar het is wel een nette drukte! Eerlijk is eerlijk, ik zou er knettergek in worden, maar het ziet er wel heel vrolijk uit! Vindt A. haar activiteitentafel nog leuk trouwens?
+1, tis inderdaad geen zooitje ongeregeld maar wel netjes op geruimd.
er wordt vast heerlijk geleefd in jouw huis!
mooie huiskamers komen er voor bij!
@Rejoy: De activiteitentafel is nog steeds een succes. Vanavond zat ze er toevallig weer een hele tijd mee te spelen. Meestal gaat ze elke dag wel eventjes op de knopjes drukken
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat een leuke woonkamers hebben jullie zeg!
Hier een stukje van mijn huisje.
Verwijder ze later op de avond wel weer.
[/img]
Hier een stukje van mijn huisje.
Verwijder ze later op de avond wel weer.
[/img]
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Oh Niene wat een gezellig huis!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Oh Niene wat een gezellig huis!
Dank je wel!
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
@ papillonrose, wat een leuk speeltentje, waar komt die weg?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wat een mooie en gezellige woonkamers komen er voorbij!
LMC, mooi strak huis mijn man vind dat echt prachtig!
theeleutje, wat een gezellig mooi ingericht huis! Ik vind het zo gezellig als een woning een verhoogde keuken/ woonkamer heeft.
PR, gezellig huis! Mijn ouders zijn into de retro dus die zouden die banken ook geweldig vinden!! Wat een schattig tv-tje trouwens
LMC, mooi strak huis mijn man vind dat echt prachtig!
theeleutje, wat een gezellig mooi ingericht huis! Ik vind het zo gezellig als een woning een verhoogde keuken/ woonkamer heeft.
PR, gezellig huis! Mijn ouders zijn into de retro dus die zouden die banken ook geweldig vinden!! Wat een schattig tv-tje trouwens
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Onze woonkamer (wonen er nog niet zo heel lang, en dus is nog niet alles af. Willen nog een kleed, nieuwe eetkamer stoelen(gee groen) mooie gordijnen, achter de eettafel wat op de muur, achter de bank wat op de muur, leuke assosoires ed)
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Super leuk inieminie !
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen