nav woonkamer fototopic!
+28
Niene
kwak
Vonne
Ibbeltje
Ilargi
Susan
Coccinelle
Blue flower
Theeleut
meisjesmama
Floor
VeryCherry
SarahKey
Zwerver
*Troela*
-Ieniemienie-
Flower_L
holaagirl
PapillonRose
Marin
woezel
Ugly Betty
Jade
Rush
loesje
studiebol
frolic
LMCurious
32 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: nav woonkamer fototopic!
Mooie kamers zeg! (de foto's die er nu nog staan dan )
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Mama1985 op vr 16 dec 2011 - 5:39; in totaal 1 keer bewerkt
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Hihi die keuken. Die zou ik wel echt werkend en al willen hebben
Maar dan wel alleen wonend haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
hahaha ik vind het opruimen ook helemaaaaaaal niet erg. Lekker met de spulletjes tutten, en alles leuk neerzettenwc-eend schreef:Hihi die keuken. Die zou ik wel echt werkend en al willen hebben
*Troela*- Prater
Zo leuk, binnen kijken bij iedereen
LMC, hangt er een smal wit plankje boven jullie bank? Leuk!
LMC, hangt er een smal wit plankje boven jullie bank? Leuk!
Laatst aangepast door Elodie op vr 16 dec 2011 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rush schreef:Ik weet in ieder geval nu wel dat er bij mij never nooit een open boekenkast in huis komt
Haha zo zat ik ook! Wat staat zoiets rommelig zeg.
Maar goed heb ook een mannelijk gezinslid die flipt van rommel en troepjes, dus ook al zou ik het wel willen hij zou er nooit mee toestemmen
Same here haha. Maar ik vind de meeste kamers op de foto's normaal. Geen Intertoysen.SarahKey schreef:Rush schreef:Ik weet in ieder geval nu wel dat er bij mij never nooit een open boekenkast in huis komt
Maar goed heb ook een mannelijk gezinslid die flipt van rommel en troepjes, dus ook al zou ik het wel willen hij zou er nooit mee toestemmen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Same here haha. Maar ik vind de meeste kamers op de foto's normaal. Geen Intertoysen.SarahKey schreef:Rush schreef:Ik weet in ieder geval nu wel dat er bij mij never nooit een open boekenkast in huis komt
Hier is het net intertoys als ze samen aan het spelen zijn, dan ligt echt overal speelgoed. Maar heb een kast met bakken, en het keukentje dan dus als ze niet aan het spelen zijn is alles opgeruimd (behalve D haar poppenwagentje, en T zijn playmobil kasteel wat op een tafeltje staat.
*Troela*- Prater
Ja, maar als wij vroeger aan het spelen waren, dan was het vast ook net een Intertoys, of de barbieafdeling in mijn geval. Maar ik vind het verschrikkelijk als speelgoed zo zichtbaar is of dat de halve kamer ingedeeld is als kinder-ruimte, dus ik was echt benieuwd hoe de meeste huiskamers er normaal uit zien. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ja, maar als wij vroeger aan het spelen waren, dan was het vast ook net een Intertoys, of de barbieafdeling in mijn geval. Maar ik vind het verschrikkelijk als speelgoed zo zichtbaar is of dat de halve kamer ingedeeld is als kinder-ruimte, dus ik was echt benieuwd hoe de meeste huiskamers er normaal uit zien. :-)
Ja ik kan er zelf ook niet tegen als er 's avonds overal nog speelgoed ligt, dus zo'n expedit kast van ikea met bakken erin. Is zo opgeruimd, en dan kan ik 's avonds rustig zitten . Dus mijn huiskamer heeft gewoon 2 kanten, overdag intertoys, 's avonds huiskamer
*Troela*- Prater
Oeh, ik weet wat ik ga doen! Ik ga mijn keukenkastjes in de kleuren van die speelgoedkeuken verven
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Oeh, ik weet wat ik ga doen! Ik ga mijn keukenkastjes in de kleuren van die speelgoedkeuken verven
Oeww dan heb jij hem echt in het groot!! Wel foto's posten he
*Troela*- Prater
Ja tuurlijk, kan het alleen beter niet van tevoren tegen mijn vriend zeggen, die wordt gillend gek
VeryCherry schreef:Ja tuurlijk, kan het alleen beter niet van tevoren tegen mijn vriend zeggen, die wordt gillend gek
Hahaha zulke dingen moet je natuurlijk ook stiekem doen
*Troela*- Prater
Ik ga mijn eettafelstoelen ook in de kleuren verven, dat idee heb ik al maanden
Bij de wehkamp hadden ze ook een servies in die kleuren
*Troela*- Prater
@holaagirl, mijn man kwam langsgelopen toen ik je foto's zat te bekijken. Hij (en ik ook) vind je woonkamer echt mooi ingericht, heel gezellig.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Mama_van2 schreef:Onze woonkamer is wit, allemaal witte muren. Een witte eiken vloer (whitewash) met zwarte banken, zwarte kinderstoel en hoogglans witte meubels. De open keuken in ook wit met zwart en RVS. In de speelhoek ligt een zwart kleed met een witte hoogglans kast. Ik kan geen foto's meer kopieren en plakken van hyves.
wauw dat klinkt een beetje zoals wij het nieuwe huis willen gaan inrichten. Ik zou heel graag een foto zien. Heb je er ook een op je facebook?
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Ja? Oh geweldig ^^
VeryCherry schreef:Ja? Oh geweldig ^^
Ja weet niet of ze hem nog hebben, maar heb die daar besteld toen. Groen, geel , rose , blauw.
*Troela*- Prater
Wow, dat is gewoon briljant ^^ Heb je er een foto van?
Ze hebben hem niet meer bij de wehkamp, was een compleet servies van alles 8. 2 groene borden, 2 blauwe, 2 rose en 2 gele. Met mokken, koffiekopjes , diepe borden, platte borden, ontbijtborden, theepot en suiker en melkkan.
Kan evt straks wel foto maken, al is hij hier niet meer compleet hahaha.
Kan evt straks wel foto maken, al is hij hier niet meer compleet hahaha.
*Troela*- Prater
Awh wat jammer zeg, lijkt me echt geweldig ^^
Hoe houden jullie het nou toch zo netjes ?????? Hier lijkt het 5 seconde na wakker worden al op een slagveld!
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Floor schreef:@holaagirl, mijn man kwam langsgelopen toen ik je foto's zat te bekijken. Hij (en ik ook) vind je woonkamer echt mooi ingericht, heel gezellig.
Dank je wel:-)! Leuk om te horen...
We kwamen hier wonen en hebben toen weinig gedaan. Langzaamaan verander ik nu stiekum steeds iets. Vriend-lief niet altijd blij mee, die wilt een strak en leeg interieur. Nu ik parttime werk, kan ik dat ook lekker 'stiekum' doen. Hij merkt het vaak niet eens;-) haha!
ja, de nieuwe vloer en bankstel had hij wel in de gaten;-) ahah!
@Frolicje: bij mij is de foto genomen toen N.athan op bed lag. Als hij wakker is, is het ook alsof er een duplo-bom is ontploft is!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ook al zo'n leuke woonkamer Holagirl! Vind het erg leuk ingericht. En die speelgoedkist is erg mooi, leuk ook met die letters erop.
Als ik vanavond tijd heb maak ik ook even foto's, ben toch wel benieuwd wat anderen van mijn woonkamer vinden. Hij is nogal druk, kleurrijk en er staat erg veel speelgoed
Als ik vanavond tijd heb maak ik ook even foto's, ben toch wel benieuwd wat anderen van mijn woonkamer vinden. Hij is nogal druk, kleurrijk en er staat erg veel speelgoed
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw woonkamer!
» Schilderij in de woonkamer
» Kast in woonkamer
» Show je woonkamer!
» speelhoek, niet in woonkamer?
» Schilderij in de woonkamer