Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij aan iemand vragen ?

+8
Océane
CCC
Pandora
Susan
Thunder
Tania
Nana
Flower_L
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Océane di 13 dec 2011 - 23:40

Hey Pandora, hier alles goed hoor. Nog steeds niet gewend aan het feit dat ik weer zwanger ben, dat kwam ook zo onverwachts voor ons allebei. Ik word wel iedere dag goed herinnerd aan het feit dat het echt zo is want ik ben weer net zo ziek en beroerd als bij S. 21 december eerste echo, ben benieuwd hoe ver ik nou precies ben. Ik kijk niet echt uit naar de feestdagen omdat ik me zo beroerd voel, het enige leuke is dat we het de schoonfamilie gaan vertellen 1e kerstdag (mijn ouders weten het al die hadden het al door)
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 23:42

Mama_van2 schreef:Ook wil ik graag weten hoe het met Proudmam gaat ?
Die hebben we (nog) niet. Het is Proudmom of Proudmama Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Ugly Betty di 13 dec 2011 - 23:44

ProudMama schreef:
Mama_van2 schreef:Ook wil ik graag weten hoe het met Proudmam gaat ?
Die hebben we (nog) niet. Het is Proudmom of Proudmama Wink

Haha scherp! Maar ik ben (ook) benieuwd hoe het met Proudmama gaat smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 0:11

Ugly Betty schreef:
ProudMama schreef:
Mama_van2 schreef:Ook wil ik graag weten hoe het met Proudmam gaat ?
Die hebben we (nog) niet. Het is Proudmom of Proudmama Wink

Haha scherp! Maar ik ben (ook) benieuwd hoe het met Proudmama gaat smile
Goed! Ik vind mijn kids weer leuk I love you
Ze doen het heel goed, slapen lekker, spelen zelf, wat een verademing. Na de fles van 6.00 uur slapen ze lekker door tot 9.30, heerlijk. Als ik ze dan hoor denk ik niet meer 'o help, gaan we weer'. En zodra ik de babykamer op loop krijg van allebei een stralende lach en liggen ze te trappelen van blijdschap.

Er is nog wel wat sluierbewolking rond de roze (blauwe) wolk, maar de donderwolken zijn verdwenen!


Laatst aangepast door ProudMama op wo 14 dec 2011 - 0:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Muppetje wo 14 dec 2011 - 0:34

Wat fijn om te horen PM!!!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 0:42

dat is fijn PM

en Mamav2 wat leuk dat je ook aan mij denkt smile maar zag dat Razz al geantwoord had voor me smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 2:50

Lily schreef:en Mamav2 wat leuk dat je ook aan mij denkt smile maar zag dat Razz al geantwoord had voor me smile
Heb je al je eerste echo gehad of niet? En zo niet, wanneer mag je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 2:51

Muppetje schreef:Wat fijn om te horen PM!!!!
En hoe is het met jou? Kan je het allemaal al een beetje een plekje geven of is het nog te 'vers' daarvoor? hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 3:03

Susan schreef:
Rataplan schreef: Ik voel me heel sterk, maar mijn lichaam denk er iets anders over momenteel Sad .

Dat heb ik ook. Continu moe, rugpijn, pijn in mijn nek en schouders. Ik zit vol relativerende gedachten, maar je kunt de stress toch niet geheel onderdrukken, dat merk ik wel.

Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is om je zo te voelen. Maar aan de andere kant zijn jullie ook maar moeders. En is het niet altijd even goed/makkelijk om 'door' te blijven gaan. Misschien dat als je lichaam wat seintjes af geeft, dat je wat tijd voor jezelf neemt. Die jullie ook echt verdienen.
Sommige situaties zijn best zwaar en ik hoop dat jullie je snel weer wat fitter voelen hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 3:11

ProudMama schreef:
Lily schreef:en Mamav2 wat leuk dat je ook aan mij denkt smile maar zag dat Razz al geantwoord had voor me smile
Heb je al je eerste echo gehad of niet? En zo niet, wanneer mag je?

nee, ik heb even op de site gekeken en ik moet nu ongeveer bellen (bij 5-6 weken zwangerschap) voor een afspraak te maken en dan bij 8-9 weken moeten we op kennismakingsgesprek en dan wordt de bevaldatum berekent enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Ugly Betty wo 14 dec 2011 - 5:17

PM, wat fijn om te horen! Very Happy
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  koNijntje wo 14 dec 2011 - 7:19

Ugly Betty schreef:PM, wat fijn om te horen! Very Happy

+1!!
een beetje sluierbewolking hoort er ook wel bij denk ik, dat hangt hier ook wel eens..
maar wat fijn dat je zo kunt genieten van ze!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  mirrie wo 14 dec 2011 - 8:58

Mama_van2 schreef:Ook wil ik vragen hoe het met Pien gaat ? En met lieskuh haar reuma ? En of Jam hier nog weleens komt ?

he wat leuk dat je aan me denkt. ik kom hier niet veel meer en lees eigenlijk alleen nog maar mee. hou het verhaal van je dochter bij. leef erg met jullie mee!

met ons gaat het goed. T helemaal gewend op school, N kletst de oren van je hoofd en zit volop in de peuterpubertijd. V heeft een nieuwe baas. bedrijf is overgenomen en gelukkig weer meer werk. ik heb de nodige strubbelingen op het werk gehad met collega´s , tja het blijven meiden, maar dat gaat nu goed.

wbt je schoonouders. ik zou niet reageren. wij zitten in een soortgelijke situatie. geen contact meer met schoonvader. ruzie ontstaan, gelogen, klaar mee. wel contact met schoonmoeder maar oppervlakkig. ook hij probeert het goed te maken op de meest vreemde manieren. probeer je te focussen op wat belangrijk is en dat is je gezin. laat die mensen voor wat ze zijn, ze zijn het niet waard. ben met je eens dat het wrang is dat je kinderen een opa en oma moeten missen. als ze groter zijn kun je het ze uitleggen en zullen ze het begrijpen.

ik ben benieuwd hoe het met truestar, pritt en mismarm is.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 9:01

Ik ben hier al een hele tijd niet echt meer actief geweest, maar Rataplan, ik heb echt totaal gemist wat er met S. Aan de hand is, dus dat wil ik graag vragen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 9:08

@Jam: wat fijn dat het goed met jullie gaat!

Met ons gaat het ook goed! R. Doet het super op school en is echt een heerlijk lief en makkelijk jochie! Ben heel trots op hem!

I. wordt steeds meer een dametje en heeft in tegenstelling tot R. een behoorlijk pittig karakter. De eerste driftbuien hebben we al gehad, haha! Qua gezondheid gaat het heel goed met haar en ze praat echt al behoorlijk! Zo leuk!

Ik heb een behoorlijk drukke, maar leuke baan inmiddels maar de combi van werk en kids is nog weleens lastig... Moet daar echt meer m'n grenzen in gaan aangeven!

Verder nog steeds heel gelukkig met E. en lekker aan het sporten etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Thunder wo 14 dec 2011 - 9:34

@ Pritt: S.ven heeft een chromosoomafwijking, genaamd Velo-Cardio-Faciaal-Syndroom kortweg VCFS of 22q11. Het is een hele berg info, dus google het gerust.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 9:43

@Rataplan: Poe, dat is heftig! Ik heb net even gegoogeld inderdaad. Wat merken jullie hiervan bij S?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Thunder wo 14 dec 2011 - 9:49

Pritt schreef:@Rataplan: Poe, dat is heftig! Ik heb net even gegoogeld inderdaad. Wat merken jullie hiervan bij S?

Motorisch loopt hij wat achter, evenals zijn spraak/taal ontwikkeling, eet/gehemelte problemen, hij heeft nog een hartruis, hij heeft een stoornis in de afweer tegen infecties (al gaat dat momenteel aardig goed) en groeiproblemen/achterstand. Dit zijn momenteel de grootste klachten. Hopelijk komen er morgen geen andere rare dingen bij, want zoals je hebt gelezen is het een vrij complexe aandoening. Het varieert erg tussen alle patienten.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij aan iemand vragen ? - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij aan iemand vragen ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum