Het "dit moet je echt eens proberen" topic
+17
Sylvana
Esperanza
SarahKey
Blond
Sanne_86
Rovine
Lady Starstruck
Zora
Summerlovin
Ilargi
TukTuk
Minx
Gebruikersnaam
Marin
litllejoy
minoessepoes
Lavendel
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het "dit moet je echt eens proberen" topic
Emping. Bij een Indische maaltijd, als bij snack. Heerlijk met zout!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Emping. Bij een Indische maaltijd, als bij snack. Heerlijk met zout!
Ja, rempejek is ook erg lekker!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Indian curry met bloemkool!! Jumiee
Kip kruiden met zout, peper, knoflook, chilipoeder en kardemon (eigenlijk ook komijnzaad, maar wij hebben geen goede vijzel).
Uitje fruiten in de pan daarna de kip erbij (gaar bakken). 3 eetlepel Thai red curry paste en 2(50) ml kokosmelk.
Bloemkool koken en vervolgens erbij doen. (zoveel je zelf wilt, kan ook zonder.. maar ik wil altijd mijn groente wel binnen hebben).
Rijst koken en hier eventueel nog ui bij gooien. (doet mijn vriend altijd wel, ik niet).
Lekker naanbrood erbij.. Is echt ontzettend lekker spicy.
Kip kruiden met zout, peper, knoflook, chilipoeder en kardemon (eigenlijk ook komijnzaad, maar wij hebben geen goede vijzel).
Uitje fruiten in de pan daarna de kip erbij (gaar bakken). 3 eetlepel Thai red curry paste en 2(50) ml kokosmelk.
Bloemkool koken en vervolgens erbij doen. (zoveel je zelf wilt, kan ook zonder.. maar ik wil altijd mijn groente wel binnen hebben).
Rijst koken en hier eventueel nog ui bij gooien. (doet mijn vriend altijd wel, ik niet).
Lekker naanbrood erbij.. Is echt ontzettend lekker spicy.
Gast- Gast
Haha beetje een zeikerd hoor Punkie, maar het is geen Indiase curry als je Thaise rode curry gebruikt
Marin- Lady Post-a-lot
Normaal ben ik niet zo'n pakjes fan, maar deze twee vind ik erg lekker:
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Die Burritos zijn echt goddelijk ja, dat knoflook-sausje!
Marin- Lady Post-a-lot
Ja dat sausje he?! Ik heb het zelf wel eens geprobeerd te maken, maar het is eigenlijk nooit zo lekker als uit het pak.
Esperanza- Kletskop
Hahaha ja ik ook! Ik ben ook niet zo van de pakjes, maar soms zijn die sausjes gewoon zo lekker
Marin- Lady Post-a-lot
litllejoy schreef:minoessepoes schreef:Ik kan geen plaatje plakken maar wel een link: http://www.maxhavelaar.be/nl/product/1882
Heerlijk op filet americain of op een boterham met gerookte kip bijvoorbeeld en ik gebruik het heel vaak door salades vooral als ik een salade aanmaak met olijfolie en citroensap.
Je hebt ook een zongedroogde tomaat variant, ook lekker maar dat vind ik minder een must have haha:
http://www.maxhavelaar.be/nl/product/4153
Beide gewoon te koop bij de AH trouwens!
Die is echt lekker (de bovenste pepermolen)! Ik gebruik deze ook als ik bijvoorbeeld gerookte zalm in bladerdeeg maak.
Wat is het recept??
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Sylvana schreef:litllejoy schreef:minoessepoes schreef:Ik kan geen plaatje plakken maar wel een link: http://www.maxhavelaar.be/nl/product/1882
Heerlijk op filet americain of op een boterham met gerookte kip bijvoorbeeld en ik gebruik het heel vaak door salades vooral als ik een salade aanmaak met olijfolie en citroensap.
Je hebt ook een zongedroogde tomaat variant, ook lekker maar dat vind ik minder een must have haha:
http://www.maxhavelaar.be/nl/product/4153
Beide gewoon te koop bij de AH trouwens!
Die is echt lekker (de bovenste pepermolen)! Ik gebruik deze ook als ik bijvoorbeeld gerookte zalm in bladerdeeg maak.
Wat is het recept??
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/727956/bladerdeegvlinders-met-gerookte-zalm?rq=bladerdeeg+zalm
Het is heel simpel... Ik maak ipv vlinders gewoon rondjes en ipv gewone peper gebruik die peper van hierboven (met de citroen)
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Thnx litllejoy!
Sylvana- Prater
Leuk die zalmvlinders. Denk dat ik die met kerst ga maken, voor op mijn werk, alleen dan met kerstfiguurtjes.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is echt heel erg lekker , toen ik hoorde wat het was dacht ik heh hoe kan dat het is zo lekker
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:
Dit is echt heel erg lekker , toen ik hoorde wat het was dacht ik heh hoe kan dat het is zo lekker
Chocoladewijn?? Klinkt heeeeel vies
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Bailey's Mint Chocolate. Heeeerlijk after dinner likeurtje .
Sylvana- Prater
Fairytale schreef:
Waar koop je dat? Je maakt me nieuwsgierig haha.
Sylvana- Prater
Mijn Nederlandse tante kwam precies diezelfde flessen chocowijn tegen in de supermarkt bij haar in Amerika....
Lijkt het op Baileys?
Lijkt het op Baileys?
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Joy_ schreef:Sanne_86 schreef:Recept voor Mexicaanse bonensoep uit een AllerHande. Eigenlijk is het gewoon tomatensoep met een groentepakket, 2 preien en kidneybonen, maar wat het zo lekker maakt is een zakje fajiamix aangemaakt met water toevoegen aan de groente voordat je de tomatensoep erbij doet. Wij maken het zowat iedere week, simpel klaar te maken en erg lekker.
Wat nog lekkerder is, is om tortilla's in reepjes te snijden en die dan even te frituren. Dan heb je Mexicaanse croutons voor in de soep!
Angel Nyn, ik heb dat Bertolli pakket van jou geprobeerd, maar ik ben er niet helemaal over uit. Ik vind 'm wel erg chemisch smaken. Dat vond ik bij die runderreepjes al Borgo ook, maar stiekem is die best lekker. Maar weet het nog niet zo bij deze. Maar wel het proberen waard iig.
Oh ja ik vond er niks chemisch aan Maar komt misschien ook omdat ik wel gewend ben vaak dat soort pakken en kant en klare saus te gebruiken, waar ik zelf dan nog wel wat dingen aan toevoeg, maar volledig zelf maken heb ik nog nooit gemaakt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Chocovine schijnt te koop te zijn bij de c1000. Ik heb het in een café geproefd. Ja toen ik hoorde wat het was dacht ik echt blugh kan niet lekker zijn. Maar ja toen had ik het al gehad haha. En het is echt heel erg lekker. Beetje baileys maar toch ook weer niet.
En die baileys chocomint ga ik zo drinken haha. Of jillz... dilemma.
En die baileys chocomint ga ik zo drinken haha. Of jillz... dilemma.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
GeKKiE schreef:Mijn Nederlandse tante kwam precies diezelfde flessen chocowijn tegen in de supermarkt bij haar in Amerika....
Lijkt het op Baileys?
Op mijn Amerika forum was laatst een heel topic er over. Het schijnt Nederlands te zijn en ze promoten het in Amerika als iets typisch Nederlands, maar geen van de NederAmerikanen die daar wonen kennen het, en de meeste gewone Nederlanders van het forum ook niet. Maar blijkbaar hier dus wel iemand.. Geen idee of het lekker is, lijkt mij niets.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik wil graag de Runderreepjes al Borgo, van Bertolli eens proberen Iemand al gehad? Lekker ?
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
De runderreepjes heb ik nog niet gehad, maar wel de kip al forno en die was lekker!Kaboutertje schreef:Ik wil graag de Runderreepjes al Borgo, van Bertolli eens proberen Iemand al gehad? Lekker ?
Esperanza- Kletskop
Kaboutertje schreef:Ik wil graag de Runderreepjes al Borgo, van Bertolli eens proberen Iemand al gehad? Lekker ?
Chemisch maar wel lekker.
Van de Bertolli pakketten vind ik alleen de Kipfilet al Forno écht lekker.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ah moet je dit eens zien!
» Ik moet echt even biechten.
» nu moet ik er ook echt aan gaan geloven
» Wat moet jij echt nog doen vandaag?
» Welke series moet je echt zien?
» Ik moet echt even biechten.