Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "dit moet je echt eens proberen" topic

+17
Sylvana
Esperanza
SarahKey
Blond
Sanne_86
Rovine
Lady Starstruck
Zora
Summerlovin
Ilargi
TukTuk
Minx
Gebruikersnaam
Marin
litllejoy
minoessepoes
Lavendel
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het "dit moet je echt eens proberen" topic Empty Het "dit moet je echt eens proberen" topic

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 23:55

Ik heb afgelopen weekend een potje van deze chocolade pasta gekocht bij de AH en damn wat is dit lekker !
Als je echt van zoetigheid houdt op je brood is deze pasta dus echt een absolute aanrader mmm smile

Het "dit moet je echt eens proberen" topic Images?q=tbn:ANd9GcS4A5OmFeVy3-swOmM_qIZrVbMw1TSYOw8XbUfvvFYx_zRwJsVfEpMmaSmKkg

Jullie nog iets wat we echt moeten proberen? Het mag vanalles zijn ! Snoep, frisdrank, een compleet gerecht enz

Roept u maar !

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "dit moet je echt eens proberen" topic Empty Re: Het "dit moet je echt eens proberen" topic

Bericht  Lavendel di 13 dec 2011 - 0:34

Het "dit moet je echt eens proberen" topic 800c24ce1d9ebde48414025999bf7571_view

Het "dit moet je echt eens proberen" topic 074a

De GU chocolade cheesecake te koop bij de Appie.

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Het "dit moet je echt eens proberen" topic Empty Re: Het "dit moet je echt eens proberen" topic

Bericht  minoessepoes di 13 dec 2011 - 2:58

Ik kan geen plaatje plakken maar wel een link: http://www.maxhavelaar.be/nl/product/1882

Heerlijk op filet americain of op een boterham met gerookte kip bijvoorbeeld en ik gebruik het heel vaak door salades vooral als ik een salade aanmaak met olijfolie en citroensap.

Je hebt ook een zongedroogde tomaat variant, ook lekker maar dat vind ik minder een must have haha:
http://www.maxhavelaar.be/nl/product/4153

Beide gewoon te koop bij de AH trouwens!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  litllejoy di 13 dec 2011 - 3:28

minoessepoes schreef:Ik kan geen plaatje plakken maar wel een link: http://www.maxhavelaar.be/nl/product/1882

Heerlijk op filet americain of op een boterham met gerookte kip bijvoorbeeld en ik gebruik het heel vaak door salades vooral als ik een salade aanmaak met olijfolie en citroensap.

Je hebt ook een zongedroogde tomaat variant, ook lekker maar dat vind ik minder een must have haha:
http://www.maxhavelaar.be/nl/product/4153

Beide gewoon te koop bij de AH trouwens!

Die is echt lekker (de bovenste pepermolen)! Ik gebruik deze ook als ik bijvoorbeeld gerookte zalm in bladerdeeg maak.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 3:38

Gü is lekker idd! Had dat merk in Engeland wel eens!
Ik ben nog steeds fan van de pittige kip al forno van bertolli
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gebruikersnaam di 13 dec 2011 - 5:40

Razz_ schreef:Ik heb afgelopen weekend een potje van deze chocolade pasta gekocht bij de AH en damn wat is dit lekker !
Als je echt van zoetigheid houdt op je brood is deze pasta dus echt een absolute aanrader mmm smile

Het "dit moet je echt eens proberen" topic Images?q=tbn:ANd9GcS4A5OmFeVy3-swOmM_qIZrVbMw1TSYOw8XbUfvvFYx_zRwJsVfEpMmaSmKkg

Jullie nog iets wat we echt moeten proberen? Het mag vanalles zijn ! Snoep, frisdrank, een compleet gerecht enz

Roept u maar !

Oh dit lijkt me echt heerlijk!! Je hebt dit ook in poedervorm, daar kan je dan een soort chocolademelk met vezels mee maken.
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 5:49

Lavendel schreef:Het "dit moet je echt eens proberen" topic 800c24ce1d9ebde48414025999bf7571_view

Het "dit moet je echt eens proberen" topic 074a

De GU chocolade cheesecake te koop bij de Appie.

Ieh vind je die echt lekker? :P

Gast
Gast

Bericht  Minx di 13 dec 2011 - 6:01

Ja die ovo is lekker Very Happy,

wat ik iets vind wat je echt eens moet proberen, zeewiersalade. echt zonde dat zeewier zo duur is het is zo lekker
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  TukTuk di 13 dec 2011 - 6:18

Het "dit moet je echt eens proberen" topic 000658138_001_169250_200
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 6:24

AngelNyn schreef:Het "dit moet je echt eens proberen" topic 000658138_001_169250_200

Ja is die ook lekker? Ik vind de oven kip van Bertolli dus echt heerlijk en laatst de runderreepjes al borgo ook geprobeerd en was ook lekker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ilargi di 13 dec 2011 - 6:35

Die chocolade pasta ga ik een keertje kopen, ziet er lekker uit!!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  TukTuk di 13 dec 2011 - 7:16

Joy_ schreef:
AngelNyn schreef:Het "dit moet je echt eens proberen" topic 000658138_001_169250_200

Ja is die ook lekker? Ik vind de oven kip van Bertolli dus echt heerlijk en laatst de runderreepjes al borgo ook geprobeerd en was ook lekker.

Lekker? Haha dat is een understatement :P Mijn vriend en ik vinden die echt heerlijk. Maar we zijn beide ook echt dol op champignons/paddenstoelen. Die saus die er overheen zit is echt goddelijk.

Ik had er overigs geen mini tomaatjes in, omdat we daar niet van houden smile

Laatst aangepast door AngelNyn op di 13 dec 2011 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 7:16

Hoummous, kikkererwtenpuree. Heerlijk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin di 13 dec 2011 - 8:23

AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:

Lekker? Haha dat is een understatement :P Mijn vriend en ik vinden die echt heerlijk. Maar we zijn beide ook echt dol op champignons/paddenstoelen. Die saus die er overheen zit is echt goddelijk.

Ik had er overigs geen mini tomaatjes in, omdat we daar niet van houden smile

Kipfilet ala toscana is ook erg lekker Very Happy
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 8:25

Hahaha AngelNyn, dank je voor de overtuiging, ik weet wat ik van de week ga kopen! Jij de Al Forno al geprobeerd? Die is ook zo lekker!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk di 13 dec 2011 - 8:28

Joy_ schreef:Hahaha AngelNyn, dank je voor de overtuiging, ik weet wat ik van de week ga kopen! Jij de Al Forno al geprobeerd? Die is ook zo lekker!

Nee nog niet! Maar die ga ik dan zeker ook eens proberen, vind het wel een goede voor dit weekend, bedankt voor de tip!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 8:32

AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:Hahaha AngelNyn, dank je voor de overtuiging, ik weet wat ik van de week ga kopen! Jij de Al Forno al geprobeerd? Die is ook zo lekker!

Nee nog niet! Maar die ga ik dan zeker ook eens proberen, vind het wel een goede voor dit weekend, bedankt voor de tip!

Ja ik laat daar altijd de zwarte olijven uit. Lust ik wel, maar ik vind het zonder eigenlijk lekkerder. Haha wel even aan elkaar terugkoppelen he Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zora di 13 dec 2011 - 8:35

Ik heb die van het plaatje van Bertolli voor het eerst vanavond gegeten en vond 'm juist niet zo lekker. Of nouja, niet zo bijzonder. Die andere versie met pesto vinden wij dan wel weer suuuuperlekker!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 8:38

Wat voor soort saus is het eigenlijk?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady Starstruck di 13 dec 2011 - 8:48

Deze noodle soep van de Xenos. Die is echt zo lekker. Behalve de garnalen smaak want die is vreselijk pittig.
Het "dit moet je echt eens proberen" topic Tomyum%20seafood%20cup

En de Griekse gyros van de Knorr.
Het "dit moet je echt eens proberen" topic 000705700_001_173551_200
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Rovine di 13 dec 2011 - 9:14

Het "dit moet je echt eens proberen" topic Conimex_asiancrisps_sweetchili

Net deze op en die komt er vaker in.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 9:34

Mexican Pizza. Geruld gehakt met mais, tomaten, ui, Jalepenos, olijven en salsasaus. Een kleine tortillawraps ingesmeerd met tomatensaus, gehakt erover, nog een tortillawrap ook ingesmeerd met tomatensaus en dan beleggen met cheddar. Mjam.

Afbakbroodje besmeerd met kruidenboter en belegd met kaas, chorizo de Pamplona, tomaat, ui, champignons, mozzarella en italiaanse kruiden. En dan afbakken in de oven.

Gast
Gast

Bericht  Sanne_86 di 13 dec 2011 - 10:13

Recept voor Mexicaanse bonensoep uit een AllerHande. Eigenlijk is het gewoon tomatensoep met een groentepakket, 2 preien en kidneybonen, maar wat het zo lekker maakt is een zakje fajiamix aangemaakt met water toevoegen aan de groente voordat je de tomatensoep erbij doet. Wij maken het zowat iedere week, simpel klaar te maken en erg lekker.

Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 10:34

Damn ik krijg echt honger van dit topic haha

Gast
Gast

Bericht  Marin do 15 dec 2011 - 6:50

Sanne_86 schreef:Recept voor Mexicaanse bonensoep uit een AllerHande. Eigenlijk is het gewoon tomatensoep met een groentepakket, 2 preien en kidneybonen, maar wat het zo lekker maakt is een zakje fajiamix aangemaakt met water toevoegen aan de groente voordat je de tomatensoep erbij doet. Wij maken het zowat iedere week, simpel klaar te maken en erg lekker.

Wat nog lekkerder is, is om tortilla's in reepjes te snijden en die dan even te frituren. Dan heb je Mexicaanse croutons voor in de soep!

Angel Nyn, ik heb dat Bertolli pakket van jou geprobeerd, maar ik ben er niet helemaal over uit. Ik vind 'm wel erg chemisch smaken. Dat vond ik bij die runderreepjes al Borgo ook, maar stiekem is die best lekker. Maar weet het nog niet zo bij deze. Maar wel het proberen waard iig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: