DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Als je je glas nog omhoog kunt krijgen dan...Toet schreef:Smikkell schreef:Als het voor een paar keer is, of voor eens in de week of twee weken is het wel te doen toch? Je bent wel een uur bezig met iets wat je leuk vindt en een goede workout is. Het is nog betaalbaar ook.Toet schreef:Ik rij er wel een half uur op, eerst een hele lange weg maar je maar 100 mag (en iedereen 80 rijdt) en daarna door de stad, veel stoplichten enzo.
Ja inderdaad, ik moet toch gaan sporten. Of ik dan naar de sportschool rij een kwartier wat ik geen zak aan vind of dit ga doen wat ik wel leuk. Ik ga me gelijk inschrijven voor een proefles:D
En het is bij June in de buurt, dus dan kan ik daar mooi een latte macchiato gaan drinken na mijn les
Gast- Gast
Ik wil ook gaan sporten. Liefst zouk of zumba of paaldansen (al denk ik dat ik voor dat laatste een beetje te verlegen voor ben whaha)
Laatst aangepast door .oOErinOo. op di 13 dec 2011 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Als je je glas nog omhoog kunt krijgen dan...Toet schreef:Smikkell schreef:Als het voor een paar keer is, of voor eens in de week of twee weken is het wel te doen toch? Je bent wel een uur bezig met iets wat je leuk vindt en een goede workout is. Het is nog betaalbaar ook.Toet schreef:Ik rij er wel een half uur op, eerst een hele lange weg maar je maar 100 mag (en iedereen 80 rijdt) en daarna door de stad, veel stoplichten enzo.
Ja inderdaad, ik moet toch gaan sporten. Of ik dan naar de sportschool rij een kwartier wat ik geen zak aan vind of dit ga doen wat ik wel leuk. Ik ga me gelijk inschrijven voor een proefles:D
En het is bij June in de buurt, dus dan kan ik daar mooi een latte macchiato gaan drinken na mijn les
Haha, de paaldansspierpijn komt pas de dag er na.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, ga je het doen? Zijn jullie er uitgekomen?Evy schreef:Toet schreef:Sjaan en ik gaan morgen meeten
Jeej! Leuk!
Gast- Gast
Kunnen jullie niet een paaldansmeeting houden?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben kerstliedjes aan het luisteren
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Het is gewoon een sport hoor. Weinig ordinair of iets om je voor je schamen. Hoezo te verlegen?.oOErinOo. schreef:Ik wil ook gaan sporten. Liefs zouk of zumba of paaldansen (al denk ik dat ik voor dat laatste een beetje te verlegen voor ben whaha)
Gast- Gast
Revy!!! (haha 2-in-1)
Haha Smikkie weet meteen waar het om gaat, weet de rest het ook al?
Ik heb er zin in!Toet schreef:Sjaan en ik gaan morgen meeten
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Evy schreef:Ik ben kerstliedjes aan het luisteren
Ik kreeg gratis pepernoten bij de kassa Ze deelden de AH schoencadeaus uit die over waren. Heerlijk handig. Hoe leg je dat uit aan de kinderen. Ik mocht zoveel meenemen als ik wilde, maar vond een genoeg.
Gast- Gast
Laat ik het zo zeggen. Ik vind het geweldig om naar te kijken maar het zelf te proberen vind ik best eng en dan word ik verlegen. Terug krabbelen en dat soort praktijken.
Erin- Ratel
Vast niet. Maar ik was toen in jouw topic tijdens dit verhaal. Toen mijn post kwijt was, weet je nog?Sjaantje schreef:Revy!!! (haha 2-in-1)Ik heb er zin in!Toet schreef:Sjaan en ik gaan morgen meeten
Gast- Gast
Morgen eerst op sollicitatie gesprek he, daarna weteten we pas of we er uit zijn
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Dus jij vindt jezelf ook wel een beetje stoer na deze werkdag. Wat goed dat ze vinden dat je al alleen op pad kunt. Wat een vertrouwen. Alleen leer je wel sneller, omdat je dat precies ziet waar je tegenaan loopt en waar je vragen over hebt en alles zelf moet zien op te lossen.Zusje schreef:
Trouwens, mijn dag was ook leuk maar vermoeiend. Eerste dag, helemaal alleen op pad geweest en het ging goed! Op een paar kleine dingetjes na, vind het toch al heel wat .
Zolang je de maan maar niet per ongeluk wegtovert.
Je mag alleen als je een bepaald examen hebt gehaald en die heb ik vorige week dinsdag gehaald . Ik heb nog wel een buddy de aankomende vier weken ofzo dus die gaat 1 keer per week mee en mijn supervisor gaat ook 1 dag mee. Leuke vent hoor, die supervisor, maar dat vind ik wel wat eng haha . Ik voelde me idd stoer . Het is best grappig als je ergens binnenkomt en zegt waar je van bent. Je ziet ze gewoon denken .
De maan mag ik niks mee, heeft die weer geluk mee .
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Revy!!! (haha 2-in-1)Ik heb er zin in!Toet schreef:Sjaan en ik gaan morgen meeten
Nee vertel!
Erin- Ratel
Whaha.. echt bij alles wat er wordt besproken komt dat woordje 'meeting' kijken. Is er een topic over spelletjes, meer dan twee mensen die het zelfde spel leuk vinden.. meteen wordt er een meeting geopperd. Twee mensen die willen paaldansen en een gesprek dat over paaldansen gaat.. zelfde verhaal!Ibbeltje schreef:Kunnen jullie niet een paaldansmeeting houden?
Gast- Gast
En ik ga Smikkell morgen meeten!!
Of was dat geheim Smik?
Gelukkig weet ik al wat voor vlees ik in de kuip heb...
Of was dat geheim Smik?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Smikkell schreef:Whaha.. echt bij alles wat er wordt besproken komt dat woordje 'meeting' kijken. Is er een topic over spelletjes, meer dan twee mensen die het zelfde spel leuk vinden.. meteen wordt er een meeting geopperd. Twee mensen die willen paaldansen en een gesprek dat over paaldansen gaat.. zelfde verhaal!Ibbeltje schreef:Kunnen jullie niet een paaldansmeeting houden?
Gezellig toch voor de mensen die niet echt durven om het samen met 'bekenden' te doen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
De eerste sollicitatieronde moet eerst nog plaatsvinden he Eerst maar eens zien dat Toet dat overleeft
En ja, voor degenen die het even gemist hebben, Toetje komt het zwangerschapsverlof van mijn zusje opvullen (huishoudelijk werk via pgb) en morgen komt ze kennismaken, lijkt me heel gezellig!
En ja, voor degenen die het even gemist hebben, Toetje komt het zwangerschapsverlof van mijn zusje opvullen (huishoudelijk werk via pgb) en morgen komt ze kennismaken, lijkt me heel gezellig!
Nee, dat is geen geheim hoor.тыквашка schreef:En ik ga Smikkell morgen meeten!!
Of was dat geheim Smik?
Gast- Gast
Morgen is nationale yes-meeting dagтыквашка schreef:En ik ga Smikkell morgen meeten!!
Of was dat geheim Smik?
Je moet gewoon elke week met iemand kennismaken en die gene proef laten schoonmaken En dan zeggen dat je toch niet tevreden bentSjaantje schreef:De eerste sollicitatieronde moet eerst nog plaatsvinden he Eerst maar eens zien dat Toet dat overleeft
Laatst aangepast door Smikkell op di 13 dec 2011 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wie gaan er nog meer meeten dan?
Zusje, vind je het werk wel leuk? Je verhalen zijn enhousiast.. Voor hoelang ben je aangenomen?
Zusje, vind je het werk wel leuk? Je verhalen zijn enhousiast.. Voor hoelang ben je aangenomen?
Gast- Gast
Oh jammer, dan had ik stennis kunnen schoppen...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Haha Smikk, da's een goeie! Wanneer zal ik jouw kennismakingsgesprek plannen?
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: