Nagellak tic
+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Nagellak tic
Lilith schreef:Ik heb afgelopen weekend een nieuw merk gekocht, Mavala, nooit van gehoord, maar hij werkt wel! Zat er zo op, en hij was met 1 laagje al goed.
Die heb ik ook en is echt een goed lakje, alleen jammer dat ze altijd donkerder uitvallen. Ik heb er 4 kleurtjes van en ze vallen allemaal donkerder uit dan het flesje. Douglas verkoopt ze trouwens voor 4,95 en als je een douglas-card hebt krijg je nog eens 10% korting.
Verder ben ik groot fan van O.P.I. en die koop ik bij de V&D. Daar zit een Sephora shop in en daar krijg je altijd 10-15% korting. Dan betaal je 11 euro voor een opi en dat valt wel mee.
Heb nu 3 kleurtjes van opi en een verzorgende lak tegen splijten en een drip&dry van opi en 2 essie lakjes besteld op ebay usa voor maar 31 dollar.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh Sannie, rood met glitters wil ik ook!! Ik hou zoveel van rood en heb hier allerlei tinten rood staan, maar glitter zit er nog niet tussen Ik wilde dit weekend toch al weer eens een tripje naar de stad maken...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Oeh Sannie, rood met glitters wil ik ook!! Ik hou zoveel van rood en heb hier allerlei tinten rood staan, maar glitter zit er nog niet tussen Ik wilde dit weekend toch al weer eens een tripje naar de stad maken...
Succes! Hij is van rimmel, lakt heerlijk weg met een breder kwastje... en hij is echt heel mooi.
Gast- Gast
_Chance schreef:Darcy schreef:Hmm ik heb ze gelakt maar ik twijfel toch over de kleur, donkerrood. Weet niet of dat echt bij me past.
Hazeltje: met die sollicitatie doe ik sowieso gewoon een lichtroze kleurtje op die je bijna niet ziet op wat glimmends na Ik wil dan sowieso geen opvallende kleur op.
Ik doe met een sollicitatie ook alleen een French Manicure op of een blanke lak. Vind iets anders ook niet respresentatief. (Ligt natuurlijk ook aan de functie, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere).
Dat heb ik ook Blanke lak, heel lichtroze (dat je het dus bijna niet ziet) of FM, de rest vind ik eigenlijk niet representatief genoeg. Ik neem ook liever het zekere voor het onzekere.
Gast- Gast
Bliss schreef:Oeh Sannie, rood met glitters wil ik ook!! Ik hou zoveel van rood en heb hier allerlei tinten rood staan, maar glitter zit er nog niet tussen Ik wilde dit weekend toch al weer eens een tripje naar de stad maken...
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Zijn beide dezelfde!
Alleen niet te koop in de winkel (tenminste hier niet) dus via internet besteld.
Alleen niet te koop in de winkel (tenminste hier niet) dus via internet besteld.
Arwyn- Ratel
Leuk! Ik zoek ook al een tijdje een donkerbruine. GevondenSushi schreef:Ik heb Spicy gekoch van Essence:
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mooi kleurtje Sushi!
Ik heb net Back to Black van Catrice op gedaan. Het is alleen niet zo mooi, maar dat ligt aan mezelf. Heb van de week mijn nagels afgebeten toen we in het ziekenhuis waren.
De kleur opzich vind ik wel hel mooi!
Ik heb net Back to Black van Catrice op gedaan. Het is alleen niet zo mooi, maar dat ligt aan mezelf. Heb van de week mijn nagels afgebeten toen we in het ziekenhuis waren.
De kleur opzich vind ik wel hel mooi!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Chance, ik zocht inderdaad ook al een tijd een donkerbruine en sprong een gat in de lucht toen ik deze zag
Kabouter, is Back to Black echt helemaal zwart? Ik vind dat vaak ook heel erg mooi!
Kabouter, is Back to Black echt helemaal zwart? Ik vind dat vaak ook heel erg mooi!
Gast- Gast
Ik heb vandaag mijn Opi binnengekregen, ben er echt blij mee. Het is een heel mooi vrolijk roze kleurtje. Nu moet ik alleen mijn China glaze nog krijgen, ik ben benieuwd hoe die is.
Dragen jullie ook zwart in de lente/zomer? Ik draag dan eigenlijk alleen zachte kleuren.
Dragen jullie ook zwart in de lente/zomer? Ik draag dan eigenlijk alleen zachte kleuren.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Ik draag nooit zwart. Donkerblauw wel, ook in de lente en zomer.LoveMusic schreef:Ik heb vandaag mijn Opi binnengekregen, ben er echt blij mee. Het is een heel mooi vrolijk roze kleurtje. Nu moet ik alleen mijn China glaze nog krijgen, ik ben benieuwd hoe die is.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik draag in de zomer eigenlijk ook alleen maar lichte kleuren. Of leuke felle kleurtjes, dat vind ik in de zomer ook leuk.
Gast- Gast
Ik draag sowieso niet echt heel opvallende kleuren, donkerbruin en rood zijn al heel gewaagd voor mij!
Vanochtend lak eraf gehaald en had geen zin om moeilijk te doen, dus heb nu Oyster Pink van Rimmel er op. Was echt in 5 minuten klaar met 2 laagjes, haha. Hij heeft een heerlijk breed kwastje en het is een heel licht kleurtje, dus hoef je er ook niet zo op te letten of alles wel heel netjes gaat
Vanochtend lak eraf gehaald en had geen zin om moeilijk te doen, dus heb nu Oyster Pink van Rimmel er op. Was echt in 5 minuten klaar met 2 laagjes, haha. Hij heeft een heerlijk breed kwastje en het is een heel licht kleurtje, dus hoef je er ook niet zo op te letten of alles wel heel netjes gaat
Arwyn- Ratel
Sushi schreef:Chance, ik zocht inderdaad ook al een tijd een donkerbruine en sprong een gat in de lucht toen ik deze zag
Het is in mijn ogen meer heeel donker grijs met een glitterig effect. Edit: Ik zal morgen eens proberen om het goed op de foto te krijgen.
In de zomer heb ik ook meer felle kleuren op. Dan gaat er geen zwart meer op mijn nagels hoor!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
en nieuwe Nailart.
Etos Effect nail
Essence nail art plate
Essence Nail art White
Op foto vind k 'm trouwens minder mooi dan zo op mijn vingertjes
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik heb 2 maanden geen nagelsgebeten en nu zijn ze wat gegroeid.
Heb gisteren naggellak van essence gekocht, movie star. Ga em zo proberen.
Heb gisteren naggellak van essence gekocht, movie star. Ga em zo proberen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Mooi gedaan weer wc-eend!
Mooie kleur smooch, is het op die foto mat gemaakt?
Ik heb mijn China Glaze binnen gekregen (peachy keen) en ik ben benieuwd, maar ik heb gisteren pas mijn Opi opgedaan en ik vind die kleur zo mooi dat ik het er nog even op laat zitten :-)
Mooie kleur smooch, is het op die foto mat gemaakt?
Ik heb mijn China Glaze binnen gekregen (peachy keen) en ik ben benieuwd, maar ik heb gisteren pas mijn Opi opgedaan en ik vind die kleur zo mooi dat ik het er nog even op laat zitten :-)
LoveMusic- Fluisteraar
Ja ik denk het wel, want ik heb het nu op en het is glanzend.
Heb gelijk zin om nog meer kleurtjes te gaan kopen, misschien vanavond even naar koopavond
LoveMusic, heb je geen foto van de kleur die je hebt gekocht en op hebt?
Heb gelijk zin om nog meer kleurtjes te gaan kopen, misschien vanavond even naar koopavond
LoveMusic, heb je geen foto van de kleur die je hebt gekocht en op hebt?
smooch- Kletskop
Mooi Wc eend!
En die blauwe is ook mooi! Ik hou alleen niet zo van mat.
Mijn nagels zijn zielig. Zo jammer, want ze waren net allemaal mooi lang (nog steeds niet enorm lang, maar lang voor mijn doen) en ze knapten gister en eersgister 1 voor 1 af. In 1 zat een scheur, die moest ik afvijlen en twee braken er gewoon af. Dus nu heb ik weer lelijke nagels aan 1 hand. De andere hand gaat nog goed, maar ik vrees het ergste, als er bij mij 1 gaat, gaan ze allemaal.
En die blauwe is ook mooi! Ik hou alleen niet zo van mat.
Mijn nagels zijn zielig. Zo jammer, want ze waren net allemaal mooi lang (nog steeds niet enorm lang, maar lang voor mijn doen) en ze knapten gister en eersgister 1 voor 1 af. In 1 zat een scheur, die moest ik afvijlen en twee braken er gewoon af. Dus nu heb ik weer lelijke nagels aan 1 hand. De andere hand gaat nog goed, maar ik vrees het ergste, als er bij mij 1 gaat, gaan ze allemaal.
Gast- Gast
Ja smooch ik heb nu deze op (bij mij zit het er iets lichter op, ik heb maar 1 laagje gedaan). Oeh ja koopavond is leuk, dan krijg ik altijd nog meer koopdrang.
LoveMusic- Fluisteraar
Wat een mooie kleurtjes en nagels in dit topic, waarom heb ik dit niet eerder gezien Ik hou van nagellak!
Ik heb een paar dagen dit kleurtje als laatste gekocht (niet mijn foto), en ik ben nog op zoek naar een mooie felle kleur rood.
Ik heb een paar dagen dit kleurtje als laatste gekocht (niet mijn foto), en ik ben nog op zoek naar een mooie felle kleur rood.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
LoveMusic schreef:Ja smooch ik heb nu deze op (bij mij zit het er iets lichter op, ik heb maar 1 laagje gedaan). Oeh ja koopavond is leuk, dan krijg ik altijd nog meer koopdrang.
Hij doet het niet
smooch- Kletskop
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: